Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 592218
Rectificació de les bases d’estabilització de personal funcionari del consell insular d’Eivissa, per concurs-oposició, publicades al BOIB núm. 162, de 13/12/2022, modificació al BOIB num. 31 d’11/03/2023 i BOIB núm. 50 de 20/04/2023
En reunió ordinària del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, de data 11 d'agost de 2023, es va acordar:
PRIMER. Aprovar la modificació de les bases específiques de la convocatòria del procés selectiu per cobrir les places vacants de personal funcionari del Consell Insular d'Eivissa, pel sistema de concurs-oposició, que consta dins de l'Oferta d'ocupació pública per l'estabilització de personal temporal de 2022, en el sentit expressat en el punt 3 dels fonaments de dret, tot tenint en compte que es mantenen tots els actes i tràmits ja realitzats durant la tramitació de l'expedient:
Allí on diu:
A)
«14. Publicació de la composició de les borses preferents de personal interí
Les persones que hagin participat en aquest procediment i no hagin superat el procés selectiu i no tenguin la possibilitat de participar en el procés d'estabilització pel sistema de concurs-oposició perquè no hi hagi places de la mateixa categoria, s'han d'incloure en una borsa de personal funcionari interí de la categoria professional en què hagin participat. Aquesta borsa ha de tenir caràcter preferent a qualsevol altra borsa ordinària i/o extraordinària que estigui vigent.»
B)
«
ANNEX I Places convocades i requisits de titulació
Administració especial
1. Torn lliure estabilització
Denominació de la categoria/especialitat |
Grup/Subgrup |
Número de places |
Titulació |
Altres requisits |
Enginyer/Enginyera de Camins, Canals i Ports |
A/A1 |
1 |
Títol de grau en Enginyeria Civil o titulació equivalent |
Nivell B2 català Carnet conduir B |
Arquitecte/Arquitecta |
A/A1 |
1 |
Títol universitari de grau en arquitectura o equivalent |
Nivell B2 català Carnet conduir B |
Enginyer tècnic/Enginyera tècnica d'Obres Públiques |
A/A2 |
1 |
Títol universitari d'enginyer/enginyera tècnic/tècnica d'obres públiques o equivalent. |
Nivell B2 català Carnet conduir classe B |
»
Ha de dir:
A)
«14. Publicació de la composició de les borses preferents de personal interí
Les persones que hagin participat en aquest procediment i no hagin superat el procés selectiu i no tenguin la possibilitat de participar en el procés d'estabilització pel sistema de concurs perquè no hi hagi places de la mateixa categoria, s'han d'incloure en una borsa de personal funcionari interí de la categoria professional en què hagin participat. Aquesta borsa ha de tenir caràcter preferent a qualsevol altra borsa ordinària i/o extraordinària que estigui vigent.»
B)
«
ANNEX I Places convocades i requisits de titulació
Administració especial
1. Torn lliure estabilització
Denominació de la categoria/especialitat |
Grup/Subgrup |
Número de places |
Titulació |
Altres requisits |
Enginyer/Enginyera de Camins, Canals i Ports |
A/A1 |
1 |
Títol d'Enginyer de Camins, Canals i Ports o aquell que habiliti per a l'exercici d'aquesta professió regulada, segons estableixen les Directives Comunitàries |
Nivell B2 català Carnet conduir B |
Arquitecte/Arquitecta |
A/A1 |
1 |
Títol d'Arquitecte/Arquitecta, o el títol que habiliti per a l'exercici d'aquesta professió regulada, segons el que estableixen les Directives comunitàries |
Nivell B2 català Carnet conduir B |
Enginyer tècnic/Enginyera tècnica d'Obres Públiques |
A/A2 |
1 |
Títol d'Enginyer Tècnic d'Obres Públiques en qualsevol de les seves especialitats, o aquell que habiliti per a l'exercici d'aquesta professió regulada, segons estableixen les Directives comunitàries Així mateix, el títol d'Enginyer de Camins, Canals i Ports obtingut amb anterioritat a la implantació del sistema Bolonya pot ser emprat per a l'accés a aquest procés selectiu |
Nivell B2 català Carnet conduir classe B |
»
SEGON. Publicar aquesta rectificació al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
Eivissa, 18 de setembre de 2023
El cap de servei de Recursos Humans Agustín Goerlich López