Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE MAÓ

Núm. 590646
Determinació del nombre, característiques i retribucions personal eventual de l'Ajuntament de Maó

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En compliment del que disposa l'article 104.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local,  demés legislació concordant, el present anunci comunica que per acord de Ple de data 07-07-2023, expedient OF043/2023/0001, es va aprovar la determinació del nombre, característiques i retribucions personal eventual, el text del qual és del tenor literal següent:

"2 Determinació del nombre, característiques  i retribucions personal eventual. Exp. OF043-2023-000001

Un cop celebrades les Eleccions Locals convocades mitjançant Reial Decret  207/2023, de 3 d'abril, pel qual es convoquen eleccions locals pel 28 maig 2023, i constituït el nou ajuntament el dia 17 de juny de 2023, i en conformitat amb el que disposen els articles 104.1 i 104 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, en concordança amb l'article 12 del Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, resulta necessari procedir a la determinació del nombre, característiques i retribucions del personal eventual d'aquest Ajuntament, pel seu posterior nomenament mitjançant el corresponent decret de l'Alcaldia.

Atès que en conformitat amb el que disposa l'article 104 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, aquest Ajuntament pot incloure a la seva plantilla un número de llocs de treball de personal eventual que no excedeixi de set.

Per tot això, aquesta Alcaldia, en compliment del que disposen els preceptes esmentats, proposa al Ple de l'Ajuntament l'adopció del següent

ACORD:

Primer.- Determinar que pel present mandat el nombre, característiques, descripció i retribucions del personal eventual d'aquest Ajuntament serà el següent:

  • Numero: 1
  • Denominació: Responsable de comunicació
  • Dedicació: Ordinària
  • Retribucions: 31.770,06€
  • Descripció: Dissenyar i implementar l'estratègia de comunicació corporativa. Coordinar i establir les relacions amb els mitjans de comunicació (premsa, ràdio, televisió i mitjans digitals). Coordinar les diferents activitats de comunicació i els missatges que emet l'organització aconseguint una gestió coherent de les mateixes i una homogeneïtat dels missatges. Crear estratègies de comunicació en funció de l'actualitat informativa. Gestionar la comunicació institucional. Coordinar les necessitats de comunicació dels diferents departaments, supervisant des d'un punt de vista de comunicació les activitats, campanyes, promocions i informacions desenvolupades per cadascun dels departaments. Coordinar la comunicació on-line: desenvolupament de la pàgina web, Intranet, creació i supervisió d'estratègies de comunicació. Gestió i impuls de la imatge corporativa.

Segon.- La retribució s'actualitzarà amb els mateixos percentatges que ho facin les retribucions fixes i periòdiques amb caràcter general per al personal al servei de l'Ajuntament a les lleis de pressupostos generals de l'Estat.

Tercer.- La dedicació del personal amb dedicació ordinària implicarà el compliment de la jornada laboral ordinària de la resta del personal municipal, la incompatibilitat per a la percepció d'hores extraordinàries i l'obligació d'estar a disposició de l'Alcaldia en qualsevol moment en què sigui requerit, i comportarà que el desenvolupament d'aquest lloc de treball pugui ser compatible amb una altra activitat en el sector públic o privat, en el marc de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Pública, prèvia concessió de la corresponent autorització de compatibilitat.

Quart.- Les retribucions anuals brutes d'aquest personal s'abonaran en catorze pagues, prorratejades en dotze pagues de periodicitat mensual i dues corresponents a les pagues extraordinàries de juny i desembre, i es revisaran anualment en la mateixa proporció que es revisin les retribucions de la resta de personal al servei de l'Ajuntament.

Cinquè.- Publicar a la Seu Electrònica Municipal i mantenir permanentment actualitzada l' informació relativa al número, característiques i retribucions dels llocs de treball de personal eventual d'aquest Ajuntament i, en general i en compliment del Principi de Transparència, difondre en aquest mitjà el contingut d'aquest acord, donant així compliment a les obligacions de publicitat previstes per l'article 104 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local i pels articles 5 i següents de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, Accés a la Informació i Bon Govern i 8.

Sisè.- Publicar, així mateix, aquest acord en el Butlletí Oficial de les illes Balears en compliment del que estableixen els articles 104.3 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.

Setè.- Entendre complida l'obligació de l'Alcaldia de donar compte trimestralment al Ple del compliment de les previsions legals relacionades amb el personal eventual, sempre que doni compte puntualment al Ple de qualsevol modificació que s'hi produeixi.

Vuitè.- Comunicar aquest acord al Departament municipal de Recursos Humans, a fi que realitzi els tràmits necessaris per a incloure aquests llocs de treball de personal eventual a la Plantilla de Personal."

 

Maó, a la data de la signatura electrònica (15 de setembre de 2023)

L'alcalde Héctor Pons Riudavets