Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE FERRERIES
Núm. 585289
Correcció d'errors de la Resolució de Batlia núm. 632 de dia 11 de setembre per la qual s'aproven les bases i la convocatòria del procés selectiu, mitjançant el procediment de concurs, per a poder ser nomenades funcionaris/es interins/es de l’escala d’administració especial, subescala tècnica arquitectes tècnics (A2) mitjançant el sistema de concurs, de l'ajuntament de Ferreries
Mitjançant Resolució de Batlia núm. 641 de data 15 de setembre de 2023, s'ha resolt el següent:
Primer. Modificar la bse segon de les bases que han de regir el procés de selecció, mitjançant el sistema de concur, per a la creació d'una borsa de treball de funcionàries/ris interines/ins de l'escala d'administració especual, subescala tècnica, arquitectes tècnics (A2), publicades al BOIB 127 de 14 de setembre de 2023, en el sentit que:
On diu:
"Per poder participar en els processos selectius serà necessari reunir els següents requisits, d'acord amb allò que s'ha fixat en l'article 56 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, o la de qualsevol dels Estats Membres de la Unió Europea o d'aquells en els quals sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
c) Tenir complerts setze anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa. Només per llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l'edat de jubilació forçosa, per a l'accés a l'ocupació pública.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans inconstitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les quals exercien en el cas del personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en aquests termes l'accés a l'empleat públic.
e) Posseir el títol d'arquitecte tècnic, graduat en enginyeria d'edificació o equivalent."
Ha de dir:
"Per poder participar en els processos selectius serà necessari reunir els següents requisits, d'acord amb allò que s'ha fixat en l'article 56 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, o la de qualsevol dels Estats Membres de la Unió Europea o d'aquells en els quals sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
c) Tenir complerts setze anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa. Només per llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l'edat de jubilació forçosa, per a l'accés a l'ocupació pública.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans inconstitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les quals exercien en el cas del personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en aquests termes l'accés a l'empleat públic.
e) Posseir el títol d'arquitecte tècnic, graduat en enginyeria d'edificació o equivalent.
f) Posseir el certificat del nivell de coneixements de llengua catalana corresponent al nivell B2 expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears, o bé de títols, diplomes i certificats equivalents d'acord amb la normativa vigent".
Segon. Publicar al BOIB les bases íntegres rectificades que han de regir la present convocatòria, incorporades com a annex a aquesta resolució.
Tercer. Obrir un nou termini de 10 dies hàbils per presentar sol·licituds comptadors des de l'endemà de la publicació de les bases rectificades en el butlletí Oficial de les Illes Balears. Es tindran per acceptades les sol·licituds presentades des de dia 15 de setembre fins a la data de la publicació de les bases rectificades.
Ferreries, signat en la data de la signatura electrònica que consta en aquest document (15 de setembre de 2023)
El batle Pedro Pons Huguet
ANNEX BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCÉS DE SELECCIÓ, DE PERSONES ASPIRANTS A FORMAR PART D'UNA BORSA EXTRAORDINÀRIA PER A PODER SER NOMENADES FUNCIONARIS/ES INTERINS/ES DE L'ESCALA D'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, SUBESCALA TÈCNICA ARQUITECTES TÈCNICS (A2) MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS, DE L'AJUNTAMENT DE FERRERIES
Primera. Objecte de la convocatòria
És objecte de les presents bases la cobertura amb caràcter d'interinitat del lloc de treball vacant d'Arquitecte Tècnic, atès que, a l'empara del que es disposa en l'article 10.1 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, aprovat per Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.
Característiques de la plaça:
Són funcionaris interins els que, per raons expressament justificades de necessitat i urgència, són nomenats com a tals per a l'acompliment de funcions pròpies de funcionaris de carrera, quan es doni alguna de les següents circumstàncies:
a) L'existència de places vacants, quan no sigui possible la seva cobertura per funcionaris de carrera, per un màxim de tres anys, en els termes previstos en l'apartat 4.
b) La substitució transitòria dels titulars, durant el temps estrictament necessari.
c) L'execució de programes de caràcter temporal, que no podran tenir una durada superior a tres anys, ampliable fins a dotze mesos més per les lleis de Funció Pública que es dictin en desenvolupament d'aquest Estatut.
d) L'excés o acumulació de tasques per termini màxim de nou mesos, dins d'un període de divuit mesos.
(En el cas d'existència de places vacants -apartat a) de l'art. 10- les Administracions Públiques podran nomenar personal interí en les places vacants que es produeixin en l'exercici pressupostari per jubilació, així com les places de necessària i urgent cobertura que, d'acord amb el que s'estableix en la corresponent Llei de Pressupostos Generals de l'Estat, no computin en la taxa de reposició d'efectius; conforme al que es preveu en la Disposició Addicional 3a de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.
Segona. Condicions que han de reunir les persones aspirants
Per poder participar en els processos selectius serà necessari reunir els següents requisits, d'acord amb allò que s'ha fixat en l'article 56 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, o la de qualsevol dels Estats Membres de la Unió Europea o d'aquells en els quals sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
c) Tenir complerts setze anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa. Només per llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l'edat de jubilació forçosa, per a l'accés a l'ocupació pública.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans inconstitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les quals exercien en el cas del personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en aquests termes l'accés a l'empleat públic.
e) Posseir el títol d'arquitecte tècnic, graduat en enginyeria d'edificació o equivalent.
f) Posseir el certificat del nivell de coneixements de llengua catalana corresponent al nivell B2 expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears, o bé de títols, diplomes i certificats equivalents d'acord amb la normativa vigent".
Tercera. Presentació de sol·licituds
Les sol·licituds per participar en el procés selectiu i la documentació acreditativa dels mèrits es presentaran directament al Registre General de l'Ajuntament de Ferreries, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), al carrer de Sant Bartomeu, núm. 55, telèfon 971 37 30 03, en horari d'atenció al públic, de manera presencial; de forma telemàtica a través de la carpeta ciutadana; o bé per qualsevol altre mitjà previst a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
En cas de fer servir l'oficina de Correus o el registre de qualsevol òrgan administratiu que no sigui el de l'Ajuntament de Ferreries, s'haurà de remetre una còpia de la instància a través del registre electrònic de la carpeta ciutadana o per correu electrònic a l'adreça rrhh@ajferreries.org dins del termini de presentació de sol·licituds. Sense el compliment d'aquest requisit, les sol·licituds que es registrin a l'Ajuntament fora del termini de presentació no seran admeses.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
Per ser admès/a i prendre part en el procés selectiu, les persones aspirants hauran de manifestar en les seves sol·licituds (Annex 1) que reuneixen tots i cadascun dels requisits en la base segona d'aquesta convocatòria, referides sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, adjuntant la següent documentació:
Les persones aspirants es responsabilitzen de la veracitat dels documents que presentin. Significant que, en cas d'existir dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades, aquest Ajuntament podrà sol·licitar motivadament a l'aspirant que presenti el document original a efectes del seu acarament.
La presentació d'una sol·licitud d'admissió al procediment selectiu implicarà l'acceptació d'aquestes bases.
Quarta. Admissió de les persones aspirants
Una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies, l'Alcaldia o persona en qui delegui dictarà resolució aprovant la llista dels aspirants admesos i exclosos. La relació dels aspirants admesos i exclosos es publicarà en el tauler d'anuncis de la pàgina web municipal, i en ella hi figuraran les inicials de les persones aspirants, el núm. de DNI i, en el seu cas, la causa d'exclusió, concedint-se un termini de tres dies hàbils per a que els interessats puguin al·legar el que considerin oportú i així poder rectificar els errors.
A l'esmentat anunci o mitjançant anunci posterior, degudament publicat, s'indicarà el lloc, data i hora de l'inici dels exercicis, així com la composició de l'òrgan de valoració. Els errors materials o de fet podran ser rectificats o esmenats en qualsevol moment, ja sigui d'ofici o a petició de la part interessada.
Si algun aspirant no figurés a la llista d'admesos i exclosos, haurà de presentar-se davant l'òrgan de valoració amb la còpia de la sol·licitud segellada per l'oficina receptora per a que sigui admès provisionalment per a la realització del corresponent exercici. Amb aquest fi, l'òrgan de valoració es constituirà en sessió especial, abans de donar inici a la valoració dels mèrits on s'hagin de realitzar-se els mateixos, per a resoldre provisionalment les reclamacions, que mitjançant compareixença, puguin presentar els aspirants que es trobin en les circumstàncies assenyalades.
De l'acta corresponent a l'esmentada sessió es donarà compte immediata a l'Alcaldia, que resoldrà sobre l'admissió o exclusió de l'aspirant afectat, comunicant-ho a l'òrgan de valoració pel seu coneixement i efectes, i si procedeix, a la persona afectada.
Cinquena. Òrgan de valoració
Estarà integrat per tres persones d'igual o superior categoria a la dels aspirants, totes integrants de la plantilla municipal o de la d'altres administracions públiques, nomenades amb aquesta finalitat per l'alcalde, que en designarà una per actuar com a president/a, una altra com a secretari/ària i la tercera, com a vocal de l'òrgan de valoració.
La seva composició, que haurà de preveure els respectius suplents, es farà pública al mateix temps que la convocatòria del present concurs de mèrits.
Adoptarà les seves decisions per majoria simple. Resoldrà les incidències i reclamacions que es puguin produir i podrà incorporar a les seves deliberacions els assessors que calguin. Podrà convocar els aspirants a una entrevista curricular. Proposarà a l'òrgan competent la llista d'aspirants de la borsa, ordenada segons ordre de puntuació descendent; o, si així ho considera, podrà declarar desert el concurs.
Les persones integrants de l'òrgan de valoració s'hauran d'abstenir d'intervenir, i ho hauran de notificar a l'autoritat convocant, quan concorri alguna de les circumstàncies previstes per l'article 28 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, o quan hagin realitzat tasques de preparació d'aspirants a proves selectives en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria, o quan es trobin en les situacions descrites per l'article 60 de la Llei 7/2007, de l'Estatut bàsic de l'empleat públic. Així mateix, les persones aspirants podran recusar les persones que integrin l'òrgan de valoració quan concorri alguna de les circumstàncies contemplades en aquest paràgraf.
L'actuació de l'òrgan avaluador s'ajustarà a l'establert en aquestes bases i en la legislació vigent que resulti d'aplicació.
Sisena. Fase de concurs
A aquesta fase, que en còmput total no podrà superar els 20,00 punts. (Annex 2).
L'òrgan de valoració avaluarà els següent mèrits:
1. Experiència professional (màxim 14 punts)
Serveis prestats a qualsevol administració pública en lloc de feina de categoria professional igual o superior a la convocada, en qualitat de personal funcionari de carrera, interí o personal laboral: 0,10 punts per mes complert.
No es valoraran els serveis prestats per l'Administració Pública en virtut d'un contracte administratiu subjecte a la Llei de Contractes. Tampoc es valoraran els serveis prestats en qualitat de funcionari eventual o de confiança, de conformitat amb el que estableix l'article 20.4 de la Llei de 3 d'abril de 2007, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
L'experiència professional s'haurà d'acreditar mitjançant certificació de serveis previs, o certificat equivalent, expedit per l'Administració pública corresponent, còpia del contracte de treball, o qualsevol altre mitjà admissible en Dret, on consti la plaça i el lloc de treball exercits o la categoria professional, el període de prestació dels serveis i la vinculació amb l'Administració (funcionari de carrera o interí o personal laboral). Per a la valoració de les funcions, serà necessari la inclusió en el certificat per al personal funcionari el grup, escala, subescala i/o categoria i per al personal laboral la descripció o indicació de les funcions realitzades.
2. Titulacions acadèmiques (màx. 2 punts)
Únicament es valorarà la titulació acadèmica més alta de les obtingudes per l'aspirant.
- Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, enginyeria tècnica o titulació declarada equivalent, distinta de l'acreditada com a requisit per a prendre part a la convocatòria: 0,50 punts.
- Per cada titulació acadèmica de grau universitari distint de l'acreditat com a requisit per a prendre part a la convocatòria: 0,60 punts.
- Per cada titulació universitària d'arquitectura, enginyeria o titulació universitària equivalent, distinta de l'acreditada com a requisit per a prendre part a la convocatòria: 0,70 punts.
- Per cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari en matèries relacionades al programa de temes de la convocatòria: 0,20 punts per cada 20 crèdits ECTS, fins a un màxim de 0,60 punts.
- Per cada títol de doctor en matèries relacionades al programa de temes de la convocatòria: 2 punts.
3. Cursos de formació i perfeccionament (màx. 3 punts)
Únicament es valoraran els cursos directament relacionats amb les funcions a desenvolupar i realitzats en centres oficials (Administracions públiques, entitats promotores de formació i universitats).
La valoració es farà a raó de 0,005 punts per hora de formació rebuda amb aprofitament o per hora de formació impartida, i a raó de 0,0025 punts per hora de formació rebuda únicament amb assistència. No es tindran en compte els cursos que no especifiquin el número d'hores lectives.
En tot cas tindran la consideració de cursos directament relacionats amb les funcions a desenvolupar els cursos realitzats en matèria d'arquitectura, enginyeria, jurídica administrativa, qualitat, igualtat de gènere, prevenció de riscos laborals i seguretat i salut a l'obra i en matèria informàtica.
4. Coneixements de la llengua catalana (màx. 1 punt)
En aquest apartat es valoraran el certificats expedits per l'EBAP, els expedits u homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l'Escola Oficial d'Idiomes, i també la resta de certificats reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica.
Es valorarà només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s'acumularà a la de l'altre certificat que s'aporti.
S'estableix un termini de tres dies hàbils a comptar des de la data de publicació dels resultats provisionals de la fase de concurs per a presentar reclamacions respecte de la mateixa, i una vegada resoltes les al·legacions presentades es procedirà a publicar els resultats definitius.
Setena. Qualificació
La qualificació definitiva de cada un dels aspirants vindrà determinada per la suma de puntuacions obtingudes en la fase de concurs. Una vegada finalitzada la qualificació dels aspirants, l'òrgan qualificador elevarà a l'Alcaldia proposta de nomenament a favor de l'aspirant que hagi obtingut millor puntuació i es publicarà còpia de l'acta al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament.
En cas d'empat entre dos o més aspirants, aquest es resoldrà a favor de l'aspirant que hagi obtingut major puntuació en la base 6.1 (experiència professional), i de mantenir-se aquest es resoldrà a favor de l'aspirant que acrediti una major puntuació en l'apartat de formació i de mantenir-se aquest es resoldrà a favor de l'aspirant que acrediti una major puntuació en l'apartat de llengua catalana, i en última opció es resoldrà l'empat per sorteig.
Vuitena. Relació de la llista
L'òrgan de valoració procedirà a confeccionar la llista dels aspirants, ordenats de major a menor puntuació, que serà aprovada per decret d'Alcaldia i publicada a la pàgina web municipal, a la seu electrònica i en el tauler d'anuncis de la Corporació.
Novena. Funcionament de la borsa d'ocupació, nomenament i presa de possessió
Quan hi hagi necessitat de cobrir interinament una plaça vacant, s'hagi de fer una substitució o s'hagi de cobrir un interinatge per raó d'excés o acumulació de feines, o bé per l'execució de programes de caràcter temporal, els aspirants seleccionats es cridaran d'acord amb l'ordre de puntuació.
El procediment serà el següent:
1. Des de l'Ajuntament s'intentarà contactar amb la persona candidata, telefònicament un màxim de 3 vegades i, posteriorment, per mitjà de la tramesa d'un correu electrònic, que s'haurà de respondre en el termini improrrogable de 24 hores.
Correspon als aspirants l'obligació de facilitar i actualitzar en tot moment el número de contacte telefònic i l'adreça de correu electrònic.
2. En cas de no poder-hi contactar, el/la candidat/a passarà automàticament a ocupar el darrer lloc de la borsa de treball i es podrà cridar la persona que ocupi el lloc immediatament següent de la llista.
3. Si la persona aspirant proposada no acceptés la proposta de contracte, passarà automàticament a ocupar el darrer lloc de la borsa de treball i es podrà contractar la persona que ocupi el lloc immediatament següent de la llista, i així successivament.
4. No obstant l'exposat anteriorment, la persona candidata mantindrà la seva posició en la borsa de treball i restarà en situació de suspensió provisional en els casos següents:
- Trobar-se en situació de permís de maternitat o paternitat, adopció o acolliment.
- Per haver estat sotmès/esa a hospitalització o a una intervenció quirúrgica que li impedeixi acceptar l'ocupació.
- En cas que la persona candidata estigui treballant, com assessor jurídic, i ho acrediti per mitjà de la documentació corresponent (contracte, nòmines...).
Aquests casos s'han de justificar-se documentalment en el termini de 10 dies naturals a partir de l'endemà de produir-se aquestes situacions. Si no es justifiqués dins aquest termini, passarà a ocupar el darrer lloc de la llista.
1. Quan acabi un contracte de treball, la persona candidata tornarà a ocupar el lloc de prelació que tenia dins la borsa de feina abans de l'inici del contracte.
2. Les persones que no vulguin continuar formant part de la borsa de feina podran sol·licitar que se'ls doni de baixa per qualsevol dels mitjans que s'indiquen en la base 4; és a dir, els que es preveuen per a la presentació de sol·licituds.
Les persones que siguin cridades han de presentar a l'Àrea de Recursos Humans d'aquest Ajuntament els documents que acreditin els requisits que es demanen en aquesta convocatòria. Tret de casos de força major que s'hagin justificat de la manera deguda, si l'aspirant proposat no presentés els documents acreditatius de les condicions exigides no podrà ser contractat, i quedaran anul·lades totes les seves actuacions, sens perjudici de la responsabilitat en què hagués pogut incórrer per falsedat.
En l'exercici de la seva relació laboral, s'aplicarà als treballadors la normativa vigent sobre el règim d'incompatibilitats del sector públic, així com la resta de normativa vigent que és d'aplicació al personal funcionari. En compliment del règim d'incompatibilitats que aplicable, l'aspirant, abans d'incorporar-se al servei de la corporació, haurà d'efectuar una declaració d'activitats, per tal que –si escau– la corporació n'acordi la declaració de compatibilitat d'acord amb la Llei 53/1984, de 26 de desembre.
La Resolució de nomenament serà adoptada per l'Alcaldia en la seva condició de prefectura directa del personal, i es publicarà a la seu electrònica d'aquest Ajuntament.
Una vegada publicat el nomenament, s'haurà de procedir a la presa de possessió pel nomenat dins del termini de tres dies hàbils a partir d'aquesta publicació.
Desena. Vigència Borsa de Treball
La Borsa extraordinària de treball que es constituirà arrel de les presents bases, per a poder ser nomenats funcionaris/es interins/es de l'escala d'administració general, subescala tècnica, arquitectes tècnic, de l'Ajuntament de Ferreries tindrà una vigència màxima de dos anys prorrogable a un any més.
En tot cas ha d'entendre's que la constitució d'una nova borsa d'ocupació substitueix a l'anterior, donant lloc a la seva caducitat.
Onzena. Normativa aplicable
L'òrgan de valoració queda autoritzat per a resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris i precisos pel bon ordre del procés selectiu, en tots aquells assumptes que no es recullin a les presentes bases, sempre amb estricta observança de la normativa vigent aplicable en la matèria.
La convocatòria i les seves bases, tots els actes que es derivin del procés selectiu i les actuacions de l'òrgan de valoració podran ser impugnats per les persones interessades en els terminis i formes establerts per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Dotzena. Publicitat.
La convocatòria d'aquest procediment selectiu i les seves bases es publicaran, íntegrament, al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Ferreries i en el BOIB.
Rere la publicació de la convocatòria i d'aquestes bases en el BOIB, els anuncis successius relatius al procediment selectiu es faran al tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Ferreries.
En el que no preveuen les bases serà d'aplicació el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic; la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases del règim local; el Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local; el Reial decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.La convocatòria d'aquest procediment selectiu i les seves bases es publicaran, íntegrament, al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Ferreries i en el BOIB.
Tretzena. Protecció de dades de caràcter personal
Les persones aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent, i especialment la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades de caràcter personal i garanties digitals.
Per exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de drets reconeguts a la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades de caràcter personal i garanties digitals, es poden dirigir a l'adreça electrònica dpd@ajferreries.org.
ANNEX I AL SR. BATLE DE FERRERIES
1. SOL·LICITANT
Nom i llinatges:
Adreça:
Codi postal:
Municipi:
Província:
Tlf. fix:
Tlf. mòbil:
E-Mail de contacte:
2. DADES DE LA NOTIFICACIÓ
Mitjà preferent de notificació:
( ) Notificació en paper
( )* Notificació telemàtica.
*Recordau que per recollir les notificacions telemàtiques heu de disposar d'un certificat digital instal·lat al navegador.
3. DECLAR:
- Que reunesc les condicions exigides per a l'ingrés a l'administració pública i les assenyalades especialment en la convocatòria que fa referència aquest procés selectiu:
- Que no he estat separat o acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Administració pública, ni em trob inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.
- Que tenc coneixements de les obligacions que es deriven de la normativa d'incompatibilitats establertes a la Llei 53/1981, de 26 de desembre.
- Que són certes totes i cadascuna de les dades consignades en aquesta sol·licitud.
4. SOL·LICIT:
Ser admès a la convocatòria.
5. DOCUMENTACIÓ:
Amb aquesta sol·licitud, adjunt la documentació que detall a continuació:
( ) Índex de la documentació presentada
( ) Quadre resum dels mèrits a valorar, annex II (emplenant el full de càlcul disponible a la web municipal)
( ) Original o còpia del DNI/Passaport
( ) Titulació acreditativa del nivell de català exigit.
( ) Titulació oficial requerida (original o còpia autèntica)
( ) Justificació dels mèrits (contractes de treball, certificats, títols, etc.,)
( ) Informe de vida laboral (el més actualitzat possible)
* En cas d'existir qualsevol dubte en respecte de les còpies presentades dels documents relacionats, es sol·licitarà a l'aspirant el document original a efectes del seu acarament.
6. AVÍS LEGAL
De conformitat amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, se us informa del següent:
- Les dades de caràcter personal que s'obtinguin de la vostra sol·licitud seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d'aquest Ajuntament.
- Les dades obtingudes amb aquesta instància podran ser utilitzades, salvaguardant la vostra identitat, per elaborar estadístiques internes.
- Tindreu la possibilitat d'accedir en qualsevol moment a les dades facilitades i a sol·licitar-ne, si escau, la rectificació, oposició, o cancel·lació dirigint una comunicació escrita, juntament amb la documentació acreditativa de la vostra identitat, a aquest Ajuntament.
Ferreries a, ....... de ......................................... de 2023.
ANNEX II QUADRE RESUM AUTOVALORACIÓ DE MÈRITS
CONVOCATÒRIA
LLINATGES I NOM:
DNI:
TELÈFON:
DOMICILI:
ADREÇA ELECTRÒNICA:
OBSERVACIONS:
S'ha d'indicar el número de pàgina del document que s'adjunta al qual fa referència i la puntuació que es creu que resulta de la valoració dels mèrits segons el disposat a les bases.
La data de referència per al compliment dels requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia en què acabi el termini de presentació d'instàncies
BASE 6.1 – EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL (màxim 14 punts) |
OBSERVACIONS: No es valoraran els serveis prestats en places que hagin estat cobertes mitjançant comissions de serveis o assignació temporal de tasques adjudicades per lliure designació, sempre que no s'hagi seguit el procediment legalment establert.
1.1. Per haver prestat serveis a qualsevol administració pública en lloc de feina de categoria professional igual o superior a la convocada, en qualitat de personal funcionari de carrera, interí o personal laboral (0,10 punts per mes treballat, màxim 14 punts):
Núm Doc. |
Entitat |
Data inici |
Data fi |
Total mesos |
Convoca-tòria i any |
Autobaremació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
BASE 6.2 - TITULACIONS ACADÈMIQUES (MÀXIM 2 PUNTS) |
OBSERVACIONS: Les titulacions anteriors a l'LRU, que inicià l'assignació de crèdits, s'equipararà: Llicenciatura= 300 ECTS i diplomatura= 180 ECTS. La mateixa equivalència es farà amb els crèdits anteriors als ECTS.
Només es valoraran els cursos impartits per les universitats, diputacions, instituts, escoles oficials, col·legis professionals i altres entitats homologades. Aquests mèrits es valoraran mitjançant la presentació del certificat, títol o diploma expedit per l'entitat corresponent.
2.1. Titulació universitària addicional nivell equivalent o superior (puntuació màxima possible 2 punts):
Núm Doc. |
Entitat |
Data inici |
Data fi |
Total mesos |
Convoca-tòria i any |
Autobaremació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
2.2. Màster i/o postgrau relacionat amb la plaça (puntuació màxima possible 0,60 punts):
Núm Doc. |
Entitat |
Data inici |
Data fi |
Total mesos |
Convoca-tòria i any |
Autobaremació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
2.3. Doctorat relacionat amb la matèria (puntuació màxima possible 2 punts):
Núm Doc. |
Entitat |
Data inici |
Data fi |
Total mesos |
Convoca-tòria i any |
Autobaremació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
BASE 6.3 – CURSOS DE FORMACIÓ I PERFECCIONAMENT (màxim 3 punts) |
Altres cursos, seminaris, accions formatives i de perfeccionament i/o jornades, etc:
Núm Doc. |
Entitat |
Data inici |
Data fi |
Total mesos |
Convoca-tòria i any |
Autobaremació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
BASE 7.4– CONEIXEMENTS DE LA LLENGUA CATALANA (màxim 1 punt) |
Per estar en possessió del certificat C1 o C2 o LA de català:
Núm Doc. |
Entitat |
Data inici |
Data fi |
Total mesos |
Convoca-tòria i any |
Autobaremació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(i) Tot aquell mèrit que no s'acrediti documentalment o que no tingui relació amb la convocatòria no serà tingut en compte.
(ii) Cal presentar els contractes de treball, certificats d'empresa i, en qualsevol cas, la vida laboral.
(iii) Tota la documentació referida a experiència professional i formació acadèmica que s'adjunta ha d'anar paginada i incloure aquesta referència a la columna corresponent en forma d'índex.
Ferreries, a ………………… de ……………………….de 2023