Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 585356
Departament de Planejament i Gestió urbanística. Servei Juridicoadministratiu de Planejament. Exp: PA22-0003. Aprovació inicial, amb prescripcions, del projecte de modificació del Pla General d’Ordenació Urbana consistent en canviar l’ ús assignat en una parcel·la situada al carrer Gabriel Fuster, 16
El Ple de l'Ajuntament del 27 de juliol de 2023, va aprovar inicialment amb prescripcions el projecte de modificació del Pla General d'Ordenació Urbana consistent en canviar l' ús assignat en una parcel·la situada al carrer Gabriel Fuster, 16, qualificada com equipament religiós (EQ0a/RL 51-01-E), a equipament assistencial, segons el projecte redactat per els arquitectes Adrià Clapés Nicolau i Joan Pizà a instància de MARQUEZ HOUSE REAL ESTATE SLU.
Complint l'art. 55 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears se sotmet el dit Projecte de modificació del Pla general, a informació pública durant TRENTA DIES. Atesos els articles 96.2 i 2.2 del Reglament general de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d' urbanisme de les Illes balears per a l' Illa de Mallorca, es publica perquè es prengui general coneixement i als efectes pertinents. El termini d'informació pública es computa des de la darrera publicació obligatòria.
Els qui se'n considerin afectats poden examinar el projecte:
I presentar-hi les al·legacions que considerin pertinents dins l' esmentat termini. Les al·legacions s'han de presentar, si es tracta d'una persona jurídica, obligatòriament a través de la seu electrònica del web de l'Ajuntament de Palma, amb indicació expressa i clara d'allò què es tracta i fent-hi constar el número d'expedient; i si es tracta d'una persona física, podrà utilitzar l' esmentada seu electrònica o bé presentar la documentació a qualsevol de les Oficines municipals d'Atenció a la Ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar al web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Així mateix i d'acord amb l'art. 51 de la dita Llei 12/2017 es fa pública la suspensió de la tramitació i aprovació dels plans de desenvolupament, dels instruments de gestió, així com a de l'atorgament de tota classe d'autoritzacions i llicències urbanístiques i de la possibilitat de presentar comunicacions prèvies en el que resultin afectades per les determinacions d'aquest planejament.
(Signat electrònicament: 11 de setembre de 2023)
La cap de servei (Signat mitjançant signatura electrònica) p.d. Decret de batlia núm 3000/2014, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 4-03-2014) Sara Lozano Ibáñez