Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 538213
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d'un o una data entry clerk de la Unitat d'Oncologia, del grup professional C, per al projecte «Establiment d'una cohort de pacients amb càncer avançat per a seguiment prospectiu d'alta resolució» (PMP22/00032) Codi d'expedient: 2023-17-NAHUSE

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, la Direcció Gerència de la Fundació té la competència per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen a la presidència.

Per tot això, dicto la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria, amb codi d'expedient 2023-17-NAHUSE, per a la contractació d'un o una data entry clerk de la Unitat d'Oncologia, del grup professional C, per al projecte «Establiment d'una cohort de pacients amb càncer avançat per a seguiment prospectiu d'alta resolució» (HDM).

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (18 d'agost de 2023)

El director gerent de la Fundació Sergi Camacho Clavijo

 

ANNEX 1 Convocatòria del procés selectiu per a la cobertura d'una plaça d'un o una data entry clerk de la Unitat d'Oncologia, del grup professional C, per al projecte «Establiment d'una cohort de pacients amb càncer avançat per a seguiment prospectiu d'alta resolució» (HDM)

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la convocatòria per a la contractació d'un o una data entry clerk de la Unitat d'Oncologia, del grup professional C, per al projecte «Establiment d'una cohort de pacients amb càncer avançat per a seguiment prospectiu d'alta resolució» (HDM).

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral, preveient que «la selecció del personal s'ajustarà als sistemes i els procediments que s'estableixen a la Llei de la funció pública de les Illes Balears».

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

CONVOC

El procés per a la selecció i posterior contractació d'un o una data entry clerk de la Unitat d'Oncologia, del grup professional C, per al projecte «Establiment d'una cohort de pacients amb càncer avançat per a seguiment prospectiu d'alta resolució» (HDM).

I. Requisits de participació

  • Estar en possessió del títol d'un cicle formatiu de grau superior en Ciències de la Salut o en Sistemes Informàtics, Processament de Dades (Data Manager o Big Data).
  • Acreditar mínim el nivell B2 de català.
  • Tenir complerts setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  • Tenir la nacionalitat espanyola, o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (TREBEP) es permeti l'accés a l'ocupació pública.

És necessari tenir nacionalitat espanyola, d'altres estats membre de la Unió Europea o d'altres estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.  També seran admesos el cònjuge, els descendents i descendents del cònjuge, tant d'espanyols i espanyoles com de nacionals d'altres estats membre de la Unió Europea, independentment de la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d'aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors.

Les persones estrangeres referides als apartats anteriors, així com aquelles amb residència legal en Espanya, podran accedir a les administracions públiques com a personal laboral, en igualtat de condicions que espanyols i espanyoles.

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

Les persones amb discapacitat reconeguda seran admeses en la realització de les proves lliures sense necessitat d'acreditar les seves condicions psíquiques, físiques i sensorials abans de començar, sense perjudici que, superat el procés selectiu, en presentar la documentació per ser nomenades o contractades, hagin d'acreditar, com la resta de persones aspirants, la seva capacitat per desenvolupar les funcions i tasques dels llocs de treball que es convoquen i per donar el servei públic corresponent.

Així mateix, en cas d'accedir per la quota de reserva de persones amb discapacitat, serà necessari tenir legalment reconeguda una discapacitat de grau igual o superior al 33 % i acreditar-la. Aquest cas només es contempla en el concurs-oposició d'estabilització.

No obstant això, i d'acord amb el Decret 66/1999, de 9 de març, sobre l'accés a la funció pública de les persones amb discapacitat i dels equips de valoració multiprofessional, les persones que es presentin a un procés selectiu, sigui lliure o per torn reservat, i sol·licitin alguna adaptació per fer les proves, així ho hauran de fer constar expressament en la sol·licitud de participació i especificar el seu tipus (temps o mitjans materials). En aquest cas, també s'haurà d'aportar la certificació pertinent en la qual consti el tipus i grau de disminució.

A aquests efectes, els òrgans tècnics de selecció decidiran sobre les peticions d'adaptacions que s'efectuïn. Amb aquesta finalitat podran requerir un informe sobre la sol·licitud de participació d'adaptació als equips de valoració multiprofessional.

  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
  • Emplenar el formulari d'inscripció (annex 2) i el formulari d'autoavaluació (annex 3) de la convocatòria.
  • Presentació de la descripció del curriculum vitae (CV).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

II. Funcions

  • Instal·lació d'una app i un wearable a cada pacient des del principi per capturar els paràmetres detallats a continuació.
  • Organització de la recollida de mostres específiques de sang i femta a cada pacient de manera longitudinal.
  • Recollida de dates clíniques i demogràfiques.
  • Recollida de dades analítiques i tumorals o genètica.
  • Recollida de dades d'estils de vida (APP eB2 'evidence-based behavior') o nutrició.
  • Gestió del wearable (polsera Vivosmart Garmin).
  • Emplenament de CRF.

III. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es poden presentar al registre físic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears o mitjançant el correu electrònic[1] de la Unitat de Recursos Humans: idisba.convocatorias@ssib.es. S'ha d'indicar el codi d'expedient «2023-17-NAHUSE» a l'assumpte del correu electrònic. Les sol·licituds presentades per qualsevol altre mitjà, adreça electrònica o format no es consideraran com a presentades.

El termini de recepció de sol·licituds serà de 15 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

Els errors de fet, materials o aritmètics que es puguin advertir en la sol·licitud podran ser corregits en qualsevol moment d'ofici o a petició de la persona interessada.

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop vençut el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació requerida per participar en aquest procediment de selecció, la Direcció Gerència de l'IdISBa dictarà una resolució declarant aprovada la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes d'exclusió. Aquesta resolució es publicarà a la pàgina web de l'IdISBa (www.idisba.es).

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, comptant a partir de l'endemà de la seva publicació, per esmenar el defecte causant de la seva exclusió o omissió, així com per adjuntar, en cas pertinent, la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu. A aquesta resolució s'indicaran les instruccions perquè qui vulgui procedir amb l'entrevista pugui confirmar la seva assistència.

S'obrirà un termini de 3 dies hàbils per presentar al·legacions a les puntuacions obtingudes en la llista definitiva.

V. Reserva a favor de les persones amb discapacitat

Existeix a l'IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, d'acord amb el Reial decret llei  5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

VI. Tribunal qualificador

Membres titulars:

  • Josefa Terrasa Pons, cap del Servei d'Oncologia d'HUSE, com a presidenta del tribunal.
  • Margarita Oliver Obrador, study coordinator en Assajos Clínics d'Oncologia d'HUSE.
  • Aitor Azkárate Martínez, FEA d'Oncologia Mèdica d'HUSE.
  • Representant de la Unitat de RH de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.

Membres suplents:

  • Antonia Perelló Martorell, FEA d'Oncologia Mèdica d'HUSE.
  • Raquel Marsé Fabregat, FEA d'Oncologia Mèdica d'HUSE.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.

El tribunal qualificador d'aquest procés selectiu, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola, vetllarà per l'estricte compliment del principi d'igualtat d'oportunitats entre ambdós sexes.

El procediment d'actuació del tribunal s'ajustarà en tot moment d'acord amb la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment comú, així com amb la resta de disposicions vigents.

Correspondrà al tribunal la consideració, verificació i apreciació de les incidències que puguin sorgir en el desenvolupament d'aquest procés de selecció, adoptant al respecte les decisions motivades que estimi pertinents.

VII. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa

Una vegada finalitzat el procés selectiu, el tribunal qualificador elaborarà una resolució definitiva de totes les persones aspirants, ordenada segons la puntuació total obtinguda, de major a menor. Aquesta resolució serà publicada a la web de la Fundació (www.idisba.es).

La contractació es farà d'acord amb l'ordre de prelació.

VIII. Modalitat de contractació

  • Tipus de contracte: contracte indefinit conforme a l'article 23 bis de la llei de la ciència.
  • Categoria: data entry clerk.
  • Grup professional: grup C del I conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa).
  • Jornada laboral: 37.5 hores setmanals.
  • Remuneració anual: 27 460,00 euros bruts anuals.
  • Ubicació: Hospital Universitari Son Espases.
  • Unitat: Oncologia Mèdica.

IX. Acreditació de requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.

  1.  Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han prestat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. Si no és possible, és necessari presentar el contracte i la vida laboral.
  2.  Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol. En cas de titulacions expedides a l'estranger, és necessari aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esports. Si el títol procedeix d'un estat membre de la Unió Europea, s'ha de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l'homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48/CEE, de 21 de desembre de 1998, el Reial decret 1837/2008, el Reial decret 967/2014 i altres normes de transposició i desplegament.
  3.  Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.
  4.  Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).
  5.  Publicacions: còpia de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).

La documentació acreditativa de tots els mèrits s'hauran de presentar juntament amb la sol·licitud. En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

X. Procés de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el següent barem, a més d'una entrevista personal:

1. Experiència professional (25 punts màx.)

  • Experiència en institucions sanitàries públiques com a data manager, data entry clerk, study coordinator o altra categoria similar, duent a terme les funcions pròpies de la categoria a la qual s'opta. (0.25 punts per mes de serveis prestats)
  • Experiència en institucions sanitàries públiques com a personal estatutari, funcionari o laboral en l'àmbit administratiu. (0.20 punts per mes de serveis prestats)
  • Experiència en institucions sanitàries públiques com a personal estatutari, funcionari o laboral en una categoria no administrativa. (0.10 punts per mes de serveis prestats)
  • Experiència en institucions sanitàries privades com a personal estatutari, funcionari o laboral en una categoria no administrativa. (0.05 punts per mes de serveis prestats)
  • Experiència com a càrrec directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut. (0.25 punts per mes de serveis prestats)

2. Formació (15 punts màx.)

  • Doctorat. (4 punts)
  • Diploma d'estudis avançats (DEA) o de suficiència investigadora en cas de no haver obtingut el títol de doctor o doctora. (2 punts)
  • Títols oficials de màsters universitaris. (2 punts)
  • Titulació universitària de llicenciatura o grau. (3 punts)
  • Titulació universitària de diplomatura. (2 punts)
  • Diplomes i certificats d'activitats formatives sobre ciències de la salut no descrites en els apartats anteriors. (0.002 punts per cada hora de formació acreditada)

3. Coneixement de català (5 punts màx.)

  • Nivell C1 de català. (3 punts màx.)
  • Nivell C2 de català. (5 punts màx.)

4. Entrevista (5 punts màx.)

El tribunal qualificador avaluarà en una entrevista personal individual als candidats i a les candidates en funció del seu interès en el lloc de treball, experiència, capacitats, atributs personals, qualificacions, coneixements i habilitats necessàries per al correcte desenvolupament del lloc de treball.

Per poder accedir a l'entrevista s'haurà d'obtenir un mínim del 50 % en la baremació de mèrits revisada pel tribunal.

La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per poder acarar-los en cas de no haver-los aportat acarats prèviament amb la sol·licitud.

El dia i l'hora de l'entrevista es publicaran a la web de la Fundació: www.idisba.es. La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè li sigui adjudicada una hora concreta. En el supòsit que l'entrevista es realitzi per mitjans virtuals, la documentació original s'haurà de presentar quan així ho requereixi la Unitat de Recursos Humans.

No fer l'entrevista suposarà l'exclusió del procés selectiu.

XI. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (18 d'agost de 2023)

El director gerent de la Fundació Sergi Camacho Clavijo

 

ANNEX 2 Formulari d'inscripció per a la convocatòria del procés selectiu per a la selecció i posterior contractació d'un o una data entry clerk de la Unitat d'Oncologia, del grup professional C, per al projecte «Establiment d'una cohort de pacients amb càncer avançat per a seguiment prospectiu d'alta resolució» (HDM)

Nom:                                                              Llinatges:

DNI/NIE:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Adreça electrònica:

EXPÒS:

Que he tingut coneixement de la convocatòria per a la selecció i posterior contractació d'un o una data entry clerk de la Unitat d'Oncologia, del grup professional C, per al projecte «Establiment d'una cohort de pacients amb càncer avançat per a seguiment prospectiu d'alta resolució» (HDM).

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulació exigida com a requisit.
    • Títol de formació pertinent. (Document 1.1)
    • Nivell B2 de llengua catalana. (Document 1.2)
  • Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)
  • CV actualitzat. (Document 3)
  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)

DECLAR:

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot el que s'ha exposat,

SOL·LICIT:

La meva admissió per formar part del procés selectiu per a la selecció i posterior contractació d'un o una data entry clerk de la Unitat d'Oncologia, del grup professional C, per al projecte «Establiment d'una cohort de pacients amb càncer avançat per a seguiment prospectiu d'alta resolució» (HDM).

 

A _______________, el _____ de ________________ de ______

 

Signatura

 

ANNEX 3 — AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Convocatòria del procés selectiu per a la selecció i posterior contractació d'un o una data entry clerk de la Unitat d'Oncologia, del grup professional C, per al projecte «Establiment d'una cohort de pacients amb càncer avançat per a seguiment prospectiu d'alta resolució» (HDM)

NOM

 

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

1. Experiència professional

25

 

 

En institucions sanitàries públiques com a data manager, data entry clerk, study coordinator o altra categoria similar, en les funcions corresponents. (0.25 punts per mes)

25

 

 

En institucions sanitàries públiques com a personal estatutari, funcionari o laboral en l'àmbit administratiu. (0.20 punts per mes)

 

 

En institucions sanitàries públiques com a personal estatutari, funcionari o laboral en una categoria no administrativa. (0.10 punts per mes)

 

 

En institucions sanitàries privades com a personal estatutari, funcionari o laboral en una categoria no administrativa. (0.05 punts per mes)

 

 

Com a càrrec directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut. (0.25 punts per mes)

 

 

2. Formació relacionada

15

 

 

Doctorat. (4 punts)

4

 

 

Diploma d'estudis avançats (DEA) o de suficiència investigadora en cas de no haver obtingut el títol de doctor o doctora. (2 punts)

2

 

 

Títols oficials de màsters universitaris. (2 punts)

2

 

 

Titulació universitària de llicenciatura o grau. (3 punts)

3

 

 

Titulació universitària de diplomatura. (2 punts)

2

 

 

Diplomes i certificats d'activitats formatives sobre ciències de la salut no descrites en els apartats anteriors. (0.002 punts per h)

15

 

 

3. Coneixement d'idiomes

5

 

 

Nivell C1 de català. (3 punts màx.)

3

 

 

Nivell C2 de català. (4 punts màx.)

5

 

 

4. Entrevista

5

X

 

TOTAL

 

 

 

* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (P. ex.: certificat B2 d'anglès de l'EOI de Palma.

 

[1]Els documents adjunts al correu electrònic han d'estar en format PDF i comprimits a un únic ZIP.