Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SINEU

Núm. 525570
Delegació d'àrees

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 En data 4 de juliol de 2023, el Batle de l'Ajuntament de Sineu ha dictat el Decret de Batlia núm. 297/2023, que es transcriu a continuació:

Assumpte: delegació àrees regidors

De conformitat amb el que estableixen els articles 43 i 44 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, mitjançant el qual s'aprova el reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, així com els articles 20 i següents de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local i atesa la necessitat de formalitzar l'organització i estructura del govern municipal, per tal d'agilitzar els serveis corresponents,

RESOLC:

PRIMER.- Efectuar la delegació per a la gestió de les atribucions corresponents a les àrees que s'indiquen a continuació en favor dels regidors següents:

Sr. Francisca Ramis Lladó: Regidora Promoció Econòmica i Desenvolupament Local. Aquestes àrees comprenen:

  1.  
  • Comerç: Promoció de les petites i mitjanes empreses, parant esment al comerç a la menuda, establiments d'hostaleria i d'hostatgeria.
  • Mercat: Organització, gestió i millora del mercat setmanal i altres mercats que se puguin celebrar a escala local.
  • Fires: Organització, gestió i millora de fires locals; Fira de Maig i Fira de Sant Tomàs - Mostra de Matances.
  • Indústria: Promoció del teixit industrial, amb especial atenció al polígon.

Sr. Pedro Álvarez Gelabert: Regidor d'Hisenda, Contractació, Gestió Administrativa i Comunicació. Aquestes àrees comprenen:

  • Hisenda: Control i gestió dels ingressos i despeses, pressupost, relacions amb el Cadastre i l'Agència Tributària de les Illes Balears.
  • Contractació: Control i gestió de contractes d'obres, subministrament i contractes mixtes subscrits per l'administració municipal.
  • Gestió Administrativa: Revisió i actualització d'ordenances i reglaments municipals i seguiment d'expedients municipals en general.
  • Comunicació: impuls de la informació i les telecomunicacions mitjançant el manteniment i alimentació de les xarxes socials i la pàgina web.

Sra. Rosa Ana Rebassa Real: Regidora de Salut, Benestar Social i Participació Ciutadana. Aquestes àrees comprenen:

  • Afers Socials: Assistència social primària, dependència i centres socials.
  • Salut: Centre de salut, campanyes relatives a la protecció de la salubritat pública i foment de l'envelliment actiu.
  • Igualtat: Promoció de la igualtat real i efectiva, impuls d'iniciatives contra la violència de gènere i promoció de l'equitat entre dones i homes.
  • Participació Ciutadana: Relacions amb associacions, control i gestió de la banda de cornetes i tambors i foment de la participació en la vida del poble.

Sr. Margalida Serra Real. Regidora de Festes, Educació i Joventut. Aquestes àrees comprenen:

  • Educació: Relació de l'Ajuntament amb els centres educatius del terme municipal; EEI Sa Rota, CEIP Rodamilans i IES Sineu.
  • Festes: Organització de les festes patronals de Sant Marc i de la Mare de Déu d'Agost.
  • Joventut: Impuls d'iniciatives que fomentin un jovent actiu.

Sr. Pere Joan Jaume Florit: Regidor d'Urbanisme, Món Rural i Medi Ambient. Aquestes àrees comprenent:

  • Urbanisme: Planejament urbà i gestió i disciplina.
  • Medi Ambient: Gestió dels residus, instal·lacions del Punt Verd i serveis d'aigua i d'energia.
  • Món Rural: Afers relacionats amb l'agricultura i la ramaderia. Supervisió dels camins rurals.

Sra. Antònia Vidal Ramis. Regidora de Cultura, Patrimoni i Turisme. Aquestes àrees comprenen:

  • Cultura: Biblioteca, arxiu, impuls de l'agenda cultural municipal i control i gestió de la colla de gegants.
  • Patrimoni: Gestió del patrimoni de titularitat pública, amb especial atenció als béns mobles. Recuperació, catalogació i senyalització de béns patrimonials.
  • Turisme: Oficina d'informació, promoció i ordenació turística del municipi.

SEGON.- El Batle es reserva les àrees d'Esports, Interior, Obres, Personal i Manteniment. Aquestes àrees comprenen:

  • Manteniment: Manteniment i neteja de carrers, espais públics, jardins, edificis i instal·lacions municipals, coordinació del personal de l'àrea.
  • Gestió de Personal: Organització i coordinació del personal municipal.
  • Interior: Foment de la seguretat ciutadana mitjançant la Policia Local i la Protecció Civil. Relacions amb altres cossos i forces de seguretat.
  • Mobilitat: Seguretat vial, senyalitzacions, reformes circulatòries, transports.
  • Esports: Instal·lacions esportives, programació d'activitats i relacions amb les associacions i clubs esportius municipals.
  • Obres Públiques: Conservació, manteniment i millora dels edificis, les vies i els espais de titularitat municipal.
  • Cementiri i serveis funeraris: Gestió del cementiri municipal.

TERCER.- Donar compte del present decret al Ple de la corporació en la primera sessió que es celebri, notificar-ho als interessats i ordenar la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Tot això, sense perjudici de la seva efectivitat des de que es dicti la present resolució.

La qual cosa es publica, de conformitat amb l'article 44 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, mitjançant el qual s'aprova el reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals.

 

Sineu, document signat electrònicament (13 de juliol de 2023

El batle Tomeu Mulet Florit)