Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALGAIDA
Núm. 520991
Imdemnizacions a regidors per assistència a òrgans col·legiats de l'Ajuntament d'Algaida
El Ple de l'Ajuntament d'Algaida en sessió extraordinària celebrada en data 04 de juliol de 2023, adoptà, entre d'altres , el següent acord:
“D'acord amb l'article 75.2 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, tots els membres de les corporacions locals tenen dret a percebre indemnitzacions, que tindran la quantia i les condicions que acordi el Ple.
D'acord amb el que s'ha exposat, es proposa a l'Ajuntament Plenari el següent acord:
Es meritarà el dret a percebre indemnització per l'assistència a les sessions del Ple de la Corporació, de la Junta de Govern, de les Comissions Informatives i de les Meses de Contractació. Els membres de la Corporació que exerceixin el seu càrrec en règim de dedicació exclusiva o parcial no meritaran indemnitzacions per assistències.
L'assistència a les reunions que donen dret a percebre indemnització s'acreditarà pel Secretari dels òrgans col·legiats.
Les indemnitzacions es meritaran en funció del nombre de sessions a les que s'acudeixi amb independència del dia de la seva celebració.
Les indemnitzacions per assistència es satisfaran mensualment, mitjançant l'ingrés en compte o llibreta que determinin els regidors.
El present acord serà d'aplicació amb efectes de 27 de juny de 2023.
Es fixen les següents quanties de les indemnitzacions:
Òrgan |
Quantia per assistència |
Plenari |
100,00 € |
Comissió informativa |
90,00 € |
Junta de Govern Local |
100,00 € |
Mesa de contractació |
60,00 € |
(Signat electrònicament: 10 d'agost de 2023)
La batlessa Margarita Fullana Arrom