Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 517252
Bases que han de regir la convocatòria per constituir una borsa extraordinària de professors/res d’adults per cobrir les necessitats temporals que es produeixin a la corporació mitjançant contractacions laborals temporals
La Batlessa-President, en virtut del Decret núm. 2112/2023, ha disposat el següent:
«De conformitat amb l'acord unànime de la sessió extraordinària en data 31 de juliol de 2023 de la Mesa General de Negociació de Personal Laboral de l'Ajuntament d'Andratx on s'aprova la convocatòria i bases reguladores per la creació d'un borsí específic per la cobertura de necessitats de places de professors/es d'adults de l'Ajuntament d'Andratx.
Atès l'informe favorable emès per la tècnica de personal de data 10 d'agost de l'actual
En ús a les atribucions que em confereix la vigent legislació,
RESOLC
PRIMER.- Aprovar a convocatòria i bases reguladores per la creació d'un borsí específic per la cobertura de necessitats de places de professors/es d'adults de l'Ajuntament d'Andratx.
«BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER CONSTITUIR UNA BORSA EXTRAORDINÀRIA DE PROFESSORS/RES D'ADULTS PER COBRIR LES NECESSITATS TEMPORALS QUE ES PRODUEIXIN A LA CORPORACIÓ MITJANÇANT CONTRACTACIONS LABORALS TEMPORALS
Primera. Objecte de la convocatòria
L'objecte de la present convocatòria és la constitució d'una borsa de treball de personal temporal per a la cobertura de necessitats de places de professors d'adults de l'Ajuntament d'Andratx.
Aquesta selecció es regirà per les prescripcions contingudes en aquesta convocatòria específica i, en allò que no s'hi prevegi, pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, la Llei 3/2007, de la Funció pública de les Illes Balears i supletòriament pel Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de funcionaris interins de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, per al no previst a l'anterior i per la de més normativa que li sigui d'aplicació.
Segona: Funcions
Les funcions del lloc, en el marc dels principis de llibertat acadèmica són les següents:
a) Programar i impartir ensenyaments.
b) Avaluar els alumnes.
c) Exercir la tutoria i la direcció de l'aprenentatge dels alumnes.
d) Contribuir al desenvolupament personal dels alumnes.
e) Informar periòdicament les famílies sobre el procés d'aprenentatge.
f) Exercir la coordinació de les activitats escolars i fer-ne el seguiment.
g) Exercir les activitats de gestió, de direcció i de coordinació.
h) Col·laborar en la recerca, l'experimentació i el millorament continu.
i) Promoure i organitzar activitats complementàries i participar-hi.
j) Utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació.
k) Aplicar les mesures correctores sancionadores.
Tercera. Requisits de les persones aspirants
Per prendre part en les proves selectives serà necessari reunir les condicions següent:
1. Tenir la nacionalitat espanyola o una altra en els casos en què, d'acord amb l'article 57 de la Llei de l'Estatut de l'Empleat Públic, Llei 7/2007, de 12 d'abril (BOE núm. 89 de 13.4.07), es permeti l'accés a l'ocupació pública. En aquest últim cas, per a les persones aspirants que no posseeixin la nacionalitat espanyola i que del seu origen no es desprengui el coneixement de la llengua castellana, se n'ha d'acreditar el coneixement mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d'octubre, o el certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes o mitjançant l'acreditació d'estar en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol, o bé mitjançant la superació d'una prova específica que acrediti que posseeixen el nivell adequat de comprensió i d'expressió oral i escrita en aquesta llengua.
2. Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per exercir les funcions de la categoria professional.
3. No patir malaltia o defecte físic que impedeixi el desenvolupament de les funcions corresponents. No obstant l'anterior, en cas que la persona aspirant tingui acreditat un grau de discapacitat igual o superior al 33 per 100, ha de presentar, d'acord amb la normativa vigent, un certificat de l'equip oficial de valoració d'incapacitats de l' Institut Balear d'Afers Socials (IBAS) que acrediti les condicions personals d'aptitud per a l'exercici de les funcions corresponents a la plaça a la qual aspira.
4. Tenir complerts setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
5. Coneixements de la llengua catalana, nivell C1, expedit pel Govern Balear o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).
6. Estar en possessió del títol de Magisteri i/o llicenciatura/grau Branca Humanitats, o en Filologia Anglesa, Filologia Catalana i Filologia Castellana, amb el Certificat d'Aptitud Pedagògica (CAP) o en condicions d'obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de les sol·licituds.
7. Abonar 20,00 euros per els drets d'examen, dins el termini per presentació de sol·licituds, sense que puguin ser abonades en altre moment.
No estan subjectes a la taxa les persones amb una minusvàlida igual o superior al 33% .
Quan la sol·licitud de participació en el procés selectiu no es presenti a les oficines d'assistència en matèria de registres de l'Ajuntament d'Andratx, l'aspirant haurà d'expedir una autoliquidació de la seu electrònica http://andratx.sedeelectronica.es la qual consta de dues passes:
L'autoliquidació on ha de figurar clarament el nom de la persona aspirant, així com la plaça a la qual es presenta (Professor d'adults) i el justificant de pagament, s'ha d'aportar amb la instància i la resta de documentació.
8. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per accedir al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent, ni haver estat sotmès a cap sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
En el supòsit d'haver presentat un títol equivalent a l'exigit haurà d'al·legar la norma que estableixi l'equivalència, o si no, haurà d'adjuntar un certificat expedit per l'òrgan competent que acrediti l'esmentada equivalència.
En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, les persones aspirants hauran d'estar en possessió de la credencial que n'acrediti l'homologació o de la credencial per exercir la professió corresponent.
Els requisits establerts en els apartats anteriors s'hauran de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds i se n'haurà de gaudir durant el període selectiu.
Amb anterioritat a la contractació, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap dels motius d'incompatibilitat establerts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, que regula les incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o s'haurà de comprometre, si s'escau, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d'orfandat.
Quarta. Sol·licituds.
Les sol·licituds s'han de presentar en el registre d'entrada de l'Ajuntament, o en qualsevol de les formes que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
El termini de presentació de les instàncies serà de set dies hàbils, comptats a partir del dia següent al de la publicació de la convocatòria al BOIB.
TELEMÀTICAMENT: a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Andratx (https://andratx.sedelectronica.es/) per instància general. Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic o Cl@ve pin.
(obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físiques)
PRESENCIALMENT (només per a persones físiques): Al Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) de l'Ajuntament d'Andratx obligatòriament amb cita prèvia (08:30 a 13:30 de dilluns a divendres) o a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local.
A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
* Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'Administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Serà necessari acreditar juntament amb la sol·licitud
La no presentació de la sol·licitud dins del termini i en la forma escaient suposarà la inadmissió de l'aspirant al procés selectiu.
Cinquena. Admissió de les persones aspirants
Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es dictarà resolució , amb la qual declararà aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses. Aquesta resolució s'exposarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Andratx i a la web municipal. Es concedirà un termini de tres dies hàbils a comptar del dia següent a aquesta publicació per a rectificacions, esmenar errades i possibles reclamacions.
La llista provisional de persones admeses i excloses es considerarà automàticament elevada a definitiva si no s'hi presenten reclamacions.
Si n'hi hagués, seran estimades o desestimades, si s'escau, en una nova resolució amb la qual s'aprovi la llista definitiva, que es farà pública al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la web.
Sisena. Òrgan de selecció.
L'òrgan encarregat de la selecció es el Tribunal Qualificar. Aquest es determinarà per resolució de Batlia i la seva composició s'haurà de publicar amb la llista definitiva de persones admeses i excloses, en el tauler d'anuncis, portal de transparència i/o pàgina web de l'Ajuntament d'Andratx.
L'òrgan de selecció serà col·legiat i la seva composició s'ajustarà als principis d'imparcialitat i professionalitat dels membres, procurant això mateix, la paritat entre dona i home. Els membres del tribunal han de ser funcionaris de carrera i posseir una titulació acadèmica d'igual o de superior nivell que l'exigit als aspirants per a l'ingrés.
El personal d'elecció o de lliure designació política, el personal laboral i el personal eventual no podran formar part dels òrgans de selecció. Tampoc poden formar part els representats dels empleats públics, sense perjudici de les funcions de vigilància del bon desenvolupament del procediment selectiu. Els representats sindicals que participin en el procediment selectiu amb aquestes funcions de vigilància, han d'estar acreditats i, com a màxim, pot haver-hi un per cada sindicat, amb un màxim de quatre a cada procediment.
La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-se aquesta en representació o per compte de ningú.
El tribunal qualificador estarà format per:
Cada un dels membres de tribunal tindrà un suplent corresponent, per tal de cobrir les possibles absències que es puguin donar.
El tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat dels seus membres, ja siguin titulars o suplents, i les decisions s'adoptaran per majoria. Sempre serà necessària la presència del president/a i del secretari/a.
El tribunal podrà disposar la incorporació d'assessors especialistes perquè assessorin, amb veu i sense vot.
L'abstenció i la recusació dels membres del tribunal s'ha d'ajustar al que preveuen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
Podrà assistir un observador de cada un dels sindicats representatius de l'Ajuntament, les funcions seran observar el bon desenvolupament del procés selectiu.
Setena. Concurs i creació de borsa de feina.
El procés selectiu de les persones aspirants serà mitjançant concurs. La puntuació màxima es de 21 punts.
Únicament es valoraran aquells mèrits que estiguin adequadament i clarament acreditats d'acord amb els barems de la fase de concurs. No es tindrà en compte la remissió a altres expedients de convocatòries anteriors. Les persones aspirants que siguin funcionàries o personal laboral de l'Ajuntament d'Andratx, podran fer remissió al seus expedients personals.
Els mèrits a valorar seran els que s'indiquen a continuació:
A. Experiència professional. La puntuació màxima d'aquest apartat és de 7 punts.
Únicament serà valorat aquest apartat quan de la documentació aportada per l'aspirant es desprengui que l'experiència laboral està directament relacionada amb les funcions del lloc a cobrir. A tal efecte s'haurà de presentar la següent documentació:
Excepcionalment, en cas de dissolució de l'empresa on es prestaren els serveis, s'aportaran còpies autèntiques que justifiquin les dades indicades anteriorment i certificat de vida laboral expedit per la TGSS.
b) Cursos de formació. La puntuació màxima d'aquest apartat és de 5 punts. Es valorarà la formació específica relacionada:
La valoració d'aquest criteri es du a terme d'acord amb el següent barem:
Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per col·legis oficials, escoles oficials de formació, escoles municipals de formació, l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), l'Administració de l'Estat, l'autonòmica o la local, les organitzacions sindicals signants dels acords de formació contínua de les administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions. En aquest apartat s'inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.
No es valoren les assignatures encaminades a obtenir les titulacions acadèmiques. Tampoc es valoraran els cursos de doctorat ni la impartició d'assignatures a la Universitat.
Els cursos poden tenir qualsevol durada. Els crèdits d'aprofitament suposen els d'assistència; és a dir, no són acumulatius l'assistència i l'aprofitament.
Els cursos o accions formatives de contingut idèntic només poden ser valorats una vegada. En aquest cas es valorarà el curs o acció formativa amb més hores de durada.
A més a més dels anteriors es valoraran en tots els casos els següents cursos:
- Cursos d'informàtica. El de nivell superior implica la no valoració del de nivell inferior.
- Cursos de prevenció de riscs laborals, així com les seves diverses especialitzacions. El de nivell superior implica la no valoració del de nivell inferior.
- Cursos en matèria d'igualtat.
- Cursos en matèria de qualitat.
La puntuació màxima de l'apartat de cursos transversals serà d'un punt si no tenen relació amb les funcions del lloc convocat.
L'hora d'impartició es valora amb: 0,007 punts.
L'hora d'aprofitament es valora amb: 0,005 punts.
L'hora d'assistència es valora amb: 0,002 punts.
Els cursos en el quals no figurin ni hores ni crèdits es puntuaran d'una hora.
Les jornades que no indiquin el nombre d'hores es puntuaran com a set hores diàries.
Un crèdit que no especifiqui hores equivaldrà a 10 hores de formació.
Titulacions acadèmiques oficials. La puntuació màxima d'aquest apartat és de 5 punts.
Estudis que es valoren
Es valoren en aquest apartat les titulacions acadèmiques de caràcter oficial o l'equivalència de les quals tingui reconegut i establert el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports, així com els títols propis de grau i els títols propis de postgrau establerts per les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, quan estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies de la plaça convocada, és a dir, amb els ensenyaments que s'imparteixen en un centre d'educació de persones adultes.
La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valora el de nivell inferior o el 1r cicle que sigui imprescindible per obtenir-lo, excepte en el supòsit del títol de doctor, màster oficial o títol propi de postgrau, en que sí que es pot valorar la llicenciatura o equivalent.
Es valoraran les titulacions del mateix nivell acadèmic o superior a les exigides com a requisits, sense que en cap cas es pugui valorar l'acreditada com a requisit.
Puntuació
Estudis de postgrau
Per cada títol de doctor/a: 3 punts.
Màster: els títols de màsters universitaris oficials i els títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari i curs d'actualització universitària) es valoren a raó de 0,025 punts per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel RD 1497/1987, de 27 de novembre) o per cada 10 hores lectives, i a raó de 0,075 punts per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) o per cada 25 hores lectives, amb un màxim de 2 punts.
En el supòsit que el màster oficial o títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s'entén que els crèdits són LRU i s'han de computar, d'acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,025 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives.
Estudis universitaris
Per cada titulació acadèmica oficial de grau, segon cicle universitari, llicenciatura o equivalent, 4 punts
Per cada títol propi de grau de qualsevol altra matèria de les que s'imparteix als CEPA: 2 punts.
Coneixement de llengua catalana. La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.
Es valoraran els certificats expedits o homologats per l'EBAP o la Direcció General de Política Lingüística sempre que siguin de nivell superior al requerit en la convocatòria. El certificat LA es pot acumular al C1 o al C2. La puntuació en cada cas serà:
Titulacions de llengües estrangeres. La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.
Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de llengua estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d'idiomes o escoles d'Administració pública amb els criteris de puntuació que s'indiquen a continuació.
Puntuacions. Puntuació de cada nivell:
NIVELLS DEL MARC EUROPEU COMÚ DE REFERÈNCIA
|
|
Puntuacions |
---|---|---|
A1 |
Bàsic 1 (1r curs de cicle elemental) |
0,02 |
A2 |
Bàsic 2 (2n curs de cicle elemental) |
0,10 |
C1 |
|
1,2 |
C2 |
|
1,6 |
B1 |
Intermedi 1 |
0,2 |
B1+ |
Intermedi 2 (3r curs de cicle elemental) |
0,3 |
B2 |
Avançat (abans 1r curs de cicle superior) |
0,5 |
B2+ |
Avançat B2+ (abans 2n curs de cicle superior) |
0,8 |
- ALTRES NIVELLS DE L'EBAP
|
Puntuacions |
---|---|
1r curs de nivell inicial |
0,02 |
2n curs de nivell inicial |
0,10 |
1r curs de nivell elemental |
0,20 |
2n curs de nivell elemental |
0,30 |
1r curs nivell mitjà |
0,50 |
2n curs nivell mitjà |
0,80 |
1r curs nivell superior |
1,20 |
2n curs nivell superior |
1,6 |
Vuitena. Publicació de la borsa definitiva
1. Resoltes, en el seu cas, les reclamacions, el Tribunal qualificador elaborarà una llista definitiva de totes les persones aspirants que formin part de la borsa, per ordre de la puntuació obtinguda, que elevarà a la batlessa perquè en dicti la resolució que correspongui.
2. La borsa es publicarà en el tauler d'anuncis, portal de transparència i/o en la pàgina web de l'Ajuntament amb indicació de totes les persones integrants, l'ordre de prelació i la puntuació obtinguda per cadascuna, amb indicació del número de document nacional d'identitat.
3. La durada màxima de vigència de la borsa és de dos anys, des de la data de publicació de la seva constitució al Butlletí Oficial de les Illes Balears. De forma excepcional i prèvia consulta amb la Mesa general de negociació de l'Ajuntament, podrà prorrogar una sola vegada per un termini de dos anys més. En cas que la borsa s'hagi exhaurit abans dels dos anys, la Corporació podrà obrir un nou termini perquè les persones interessades presentin les sol·licituds de participació, segons les condicions d'aquestes bases.
Novena. Nomenament
Els aspirants que siguin cridats i donin la seva conformitat al seu nomenament com a personal laboral en el termini d'un dia hàbil, hauran de presentar, en el termini de tres dies hàbils comptats des del següent a l'acceptació la documentació que acrediti el compliment dels requisits de els aspirants, entre d'altres:
No podran ser nomenats aquells que no presentin la documentació en el termini indicat, excepte cas de força major, o si se'n dedueix que no tenen algun dels requisits.
La corporació es farà responsable del certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents, dins el primer mes del nomenament.
La persona nomenada haurà de superar un període de prova d'un mes realitzant les tasques pròpies del lloc de treball, percebent el salari corresponent a aquest. Durant aquest temps, el responsable que es designi en el moment del nomenament, haurà d'informar motivadament sobre la idoneïtat de la persona per a seguir ocupant el lloc i, en cas que aquest informe sigui negatiu, i previ Decret a l'efecte, la persona perdrà la condició de funcionari interí o laboral no fix.
Desena. Funcionament de la borsa
En haver-hi una vacant, si fa falta proveir-la, d'acord amb l'article 41 de la Llei 4/2013, modificada per la Llei 11/2017 i el Decret Llei 6/2021, es pot nomenar una persona funcionària interina.
1. S'ha d'oferir el lloc, a les persones incloses en la borsa d'acord amb l'ordre de prelació i que es trobin en la situació de disponible.
Una persona que forma part de la borsa de treball, si ja ha estat cridada per treballar en aquest Ajuntament i sorgeix una nova necessitat de contractació o nomenament a cobrir pel mateix borsí, aquesta se li haurà d'oferir sempre que suposi una millora activitat laboral, entenent com a millora la major durada previsible del contracte.
Si la persona accepta el nomenament haurà d'aportar la documentació acreditativa del compliment dels requisits per a participar en la convocatòria objecte de declaració responsable en el termini de 3 dies abans de la presa de possessió.
2. Estaran en situació de no disponibles les persones integrants de la borsa que en el moment de la crida no accepten l'oferta per :
En cas d'indisponibilitat es mantindrà l'ordre en la borsa però en situació d'indisponible i es cridarà a l'aspirant següent. Mentre l'aspirant estigui en situació de no disponible en la borsa, no se li oferirà cap lloc de treball corresponent a aquesta convocatòria. Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit a l'ajuntament l'acabament de les situacions d'indisponibilitat en un termini màxim de tres dies hàbils comptadors des de que finalitzi la circumstància al·legada.
3. Estan en situació de disponibles la resta d'aspirants de la borsa i, per tant, se'ls podrà oferir llocs de treball d'acord amb la seva posició en la borsa.
4. S'ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui el lloc i el termini en el qual cal que es presenti. Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil —o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres— i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat, s'entén que hi renuncia.
5. A les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita d'acord amb el punt anterior d'aquesta base se les ha d'excloure de la borsa de treball corresponent, llevat que al·leguin, dins del termini establert a l'apartat anterior, la concurrència d'alguna de les circumstàncies d'indisponibilitat que s'han de justificar documentalment dins dels tres dies hàbils següents.
6. Quan la persona seleccionada mitjançant aquesta borsa cessi en el lloc de treball, excepte si és per renúncia voluntària, es reincorporarà novament a la borsa de treball amb el mateix ordre de prelació que tenia. La renúncia voluntària d'una persona funcionària interina en el lloc de treball que ocupa, així com l'incompliment del deure de prendre possessió del lloc de treball prèviament acceptat, suposa la seva exclusió de la borsa de treball excepte els casos de força major.
Onzena. Recursos Impugnacions
Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública s'han de publicar en el tauler d'anuncis, portal de transparència i/o en la pàgina web municipal
Contra aquesta convocatòria i aquestes bases, que esgoten la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i el 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.»
SEGON.- Publicar el text íntegre de la convocatòria i bases reguladores per la creació d'un borsí específic per la cobertura de necessitats de places de professors/es d'adults de l'Ajuntament d'Andratx, així com la publicació del text íntegre all Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), al tauler d'anuncis de la Corporació i al portal de transparència de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Andratx.»
El que es fa públic per al seu coneixement i als efectes oportuns.
(Signat electrònicament: 11 d'agost de 2023
La batlessa-presidenta Estefanía Gonzalvo Guirado)