Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

Núm. 516419
Acord de Ple de data 27/07/2023 per la qual es convoquen subvencions en matèria d’ajuts econòmics a les associacions de pares i mares d'alumnes dels centres d'educació pública del terme municipal per finançar-ne el funcionament ordinari de participació en la gestió dels centres i col·laborar amb les activitats i esdeveniments, impulsant la participació dels pares i mares en tot allò que afecta al educació dels seus fills i en les tasques educatives i de gestió dels centres i redunden en benefici dels alumnes dels centres de educació de Santa Margalida en els diferents aspectes de l'àmbit educatiu per a l'any 2023, pel procediment de concurrència competitiva

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D'acord amb el que preveuen els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i a l'Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santa Margalida, es publica l'acord del Ple adoptat en data 27/07/2023 en virtut de què s'ha aprovat la convocatòria de subvencions per a Ajuts econòmics a les associacions de pares i mares d'alumnes dels centres d'educació pública del terme municipal per finançar-ne el funcionament ordinari de participació en la gestió dels centres i col·laborar amb les activitats i esdeveniments de caràcter educatiu que organitzin i desenvolupin en els centres d'ensenyament indicats, impulsant la participació dels pares i mares en tot allò que afecta al educació dels seus fills i en les tasques educatives i de gestió dels centres i redunden en benefici dels alumnes dels centres de educació de Santa Margalida en els diferents aspectes de l'àmbit educatiu, que ha estat enviada a la base de dades nacional de subvencions amb el número de codi 712167 BDNS i que a continuació es transcriu:

"ANNEX I CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER ASSOCIACIONS DE PARES I MARES D'ALUMNES 2023 

1. OBJECTE I FINALITAT.

1. L'objecte de la present convocatòria és regular els ajuts econòmics que l'Ajuntament de Santa Margalida concedirà durant l'any 2023 a les associacions de pares i mares d'alumnes dels centres d'educació pública del terme municipal per finançar-ne el funcionament ordinari de participació en la gestió dels centres i col·laborar amb les activitats i esdeveniments de caràcter educatiu que organitzin i desenvolupin en els centres d'ensenyament indicats, impulsant la participació dels pares i mares en tot allò que afecta l'educació dels seus fills i en les tasques educatives i de gestió dels centres i redunden en benefici dels alumnes dels centres d'educació de Santa Margalida en els diferents aspectes de l'àmbit educatiu.

2. La finalitat d'aquestes subvencions és fomentar i col·laborar amb el finançament d'aquestes associacions, fomentar i promoure la implicació dels pares en la gestió dels centres, així com en la realització d'activitats i esdeveniments de tasques educatives, així com la cooperació entre aquestes entitats i l'Ajuntament de Santa Margalida.

2. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA.

Durant l'exercici pressupostari 2023, es destina la quantitat de 7.200,00 € a les subvencions objecte de les presents bases, amb càrrec a la següent aplicació pressupostària: 326 48900 AMPAS.

3. BENEFICIARIS.

1. Poden ser beneficiaris de les subvencions objecte de la present convocatòria aquelles entitats i associacions legalment constituïdes com a entitats sense ànim de lucre i amb domicili social al terme de Santa Margalida que tinguin, entre les seues finalitats, l'objecte de les presents bases.

2. No podran obtenir la condició de beneficiari de les subvencions les persones o entitats en les quals concorri alguna de les circumstàncies que s'indiquen als apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i a l'article 8 de l'Ordenança general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Santa Margalida.

4. ACTIVITATS SUBVENCIONABLES.

Són objecte de subvenció les despeses derivades del funcionament ordinari, així com de les actuacions i projectes organitzats i executats des del dia 1 de novembre de 2022 fins al dia 30 d'octubre de 2023 per les entitats relacionades a la base tercera d'aquesta convocatòria que, de manera individualitzada, contribueixin a fomentar la participació i implicació dels pares i mares dels alumnes dels centres d'ensenyament de Santa Margalida, sempre que siguin necessaris i s'hagin abonat abans de la finalització del període de justificació .

5. ACTIVITATS NO SUBVENCIONABLES.

En cap cas seran despeses subvencionables:

  • Els interessos deutors dels comptes bancaris.
  • Interessos, recàrrecs i sancions administratives i penals.
  • Despeses de procediments judicials.
  • Els tributs, llevat que el beneficiari de la subvenció els aboni de manera efectiva.
  • Els impostos indirectes quan són susceptibles de recuperació o compensació, ni els impostos personals sobre la renda.
  • Despeses d'avituallament, sopars i dinars d'inauguracions, cloenda o altres celebracions.
  • Premis en metàl·lic per a participants.
  • Despeses de personal de l'entitat que desenvolupi funcions generals de gestió o administratives (gerent, director, personal administratiu...).

6. RÈGIM DE LA CONCESSIÓ. COMPATIBILITAT O INCOMPATIBILITAT AMB ALTRES SUBVENCIONS.

1. Les subvencions objecte de les presents bases s'atorgaran en règim de concurrència competitiva de totes les sol·licituds que compleixin els requisits exigits en aquesta convocatòria.

2. Les subvencions, tal com preveu la Base d'execució Núm. 37 del Pressupost Municipal de 2023, no podran superar el 100% del cost de l'activitat subvencionada, tenint en compte les limitacions pressupostàries i les contingudes en aquesta convocatòria.

3. Els ajuts econòmics objecte de la present convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altra administració pública o entitat privada, sempre que l'import de les ajudes concedides sigui de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres, no superi el cost activitat subvencionada.

7. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. TERMINI, LLOC I FORMA.

1. El termini per presentar les sol·licituds serà de 10 dies naturals, comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria d'aquesta subvenció al Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Si el darrer dia és inhàbil, s'ha d'entendre prorrogat fins al primer dia hàbil següent.

2. Les sol·licituds s'han de formular, obligatòriament, mitjançant el tràmit electrònic habilitat a aquest efecte.

3. Les sol·licituds es formularan seguint el tràmit habilitat i s'haurà d'adjuntar la documentació següent:

a. Fotocòpia del NIF de l'entitat sol·licitant i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de la persona que signa la sol·licitud.

b. Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. S'ha d'acreditar el nomenament i la vigència del càrrec mitjançant un certificat del secretari.

c. Fotocòpia dels Estatuts o Acta Fundacional inscrits al Registre Oficial corresponent. No caldrà presentar aquest document si l'entitat sol·licitant ho ha acreditat en anteriors convocatòries de subvencions i ajuts econòmics de l'Ajuntament de Santa Margalida i no s'ha produït cap modificació des de llavors.

d. Projecte explicatiu de les activitats o actuacions per a les quals se sol·licita l'ajut econòmic. Entre altres aspectes, hi han de constar, els objectius perseguits, el col·lectiu al qual van dirigits, el pressupost (on s'indicaran les despeses i els ingressos), els mitjans humans i els materials necessaris per dur-ho a terme, les dates de realització, les persones responsables de la seva execució, les formes de col·laboració previstes al finançament i les mesures de difusió adoptades que, com a mínim, han de consistir amb la inclusió del nom i de la imatge corporativa de l'Ajuntament de Santa Margalida com a entitat que subvenciona l'esdeveniment.

Si és el cas, en el pressupost s'ha de desglossar la part corresponent a impostos.

En cas que a la data de sol·licitud ja s'hagi realitzat el projecte pel qual se sol·licita la subvenció, s'adjuntarà una memòria descriptiva de les actuacions realitzades. Hi han de constar, en la mesura que sigui possible, els aspectes indicats al paràgraf anterior.

e. Certificat bancari que acrediti el compte corrent o la llibreta on s'ha d'ingressar l'import de la subvenció. No caldrà presentar aquest certificat bancari si l'entitat sol·licitant ho ha acreditat en anteriors convocatòries de subvencions i ajuts econòmics de l'Ajuntament de Santa Margalida i no s'ha produït cap modificació des de llavors.

f. Declaració que l'entitat sol·licitant no rep cap ajut més pel mateix concepte, o l'import de l'ajut rebut o sol·licitat amb relació al total i declaració responsable davant d'autoritat administrativa de no incórrer en cap de les prohibicions establertes a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

g. Declaració responsable d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant de la Tresoreria General de la Seguretat Social, davant de l'Agència Tributària i davant d'aquest Ajuntament. La presentació de la sol·licitud de la subvenció implicarà, llevat que expressament es manifesti el contrari, l'autorització del sol·licitant perquè l'òrgan atorgant obtingui de forma directa l'acreditació del compliment d'aquestes obligacions.

4. D'acord amb allò establert a l'article 28.3 de la LPACAP, en cas que la documentació exigida ja estigui en poder de l'Ajuntament, la persona aspirant, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment que formin part, podrà fer ús del seu dret a no presentar-la, fent constar la data, el procediment i l'òrgan o la dependència en què van ser presentats o emesos. En els supòsits d'impossibilitat material d'obtenir el document, l'òrgan competent podrà requerir al sol·licitant la seva presentació, o, si no n'hi ha, l'acreditació per altres mitjans dels requisits a què es refereix el document, amb anterioritat a la formulació de la proposta de resolució.

5. Si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts a la convocatòria, es requerirà la persona interessada perquè en el termini màxim de 10 dies esmeni les deficiències, advertint-la que si no ho fa se la tindrà per desistida de la seva petició, prèvia resolució que es dictarà en els termes previstos a l'article a l'article 21 de la LPACAP.

6. Qualsevol dels òrgans que intervenen en el procediment de concessió podrà, en qualsevol moment del procés, sol·licitar a l'interessat la informació complementària, les dades i les acreditacions que consideri necessàries.

7. L'Ajuntament podrà exigir la presentació de documentació original i expressament s'estableix l'obligació de presentar els documents originals justificatius de les despeses .

8. PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ. INICI, INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ.

1. El procediment de concessió de la subvenció s'iniciarà d'ofici, mitjançant un acord de l'Ajuntament Ple que aprovarà la convocatòria. La convocatòria serà publicada a la Base Nacional de Subvencions, al BOIB i a la seu electrònica d'aquest Ajuntament.

2. L'òrgan instructor del procediment de concessió correspon a la Regidoria d'educació.

Una Comissió Avaluadora es reunirà per examinar si els beneficiaris compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les subvencions i avaluar les sol·licituds d'acord amb els criteris de valoració establerts en aquesta convocatòria. De tot allò que s'ha actuat en aquesta reunió se n'aixecarà acta.

La Comissió Avaluadora estarà integrada pels membres següents:

- Sr. Joan Monjo Estelrich, Batle de l'Ajuntament, com a president de la Mesa.

Suplent: Sr. Eugenio Garrido Vivas

 

- Sr. Martí Àngel Torres Valls, vocal.

Suplent: Sra. Maciana Alomar Bauça.

 

- Sra. Margalida Quetglas Ferragut, en qualitat d'interventora de l'Ajuntament.

Suplent: Sra. Francisca Seguí Serra.

 

- Sra. Maria Magdalena Vicens Pons, en qualitat de secretària de l'Ajuntament.

Suplent: Sra. Isabel Mas Vanrell.

 

- Sra. Alicia Payeras Pascual que actuarà com a secretària, amb veu però sense vot.

Suplent: Sra. Nuria Martín Sastres

L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i de lacta de la reunió de la Comissió, formularà proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es publicarà a la seu electrònica de l'Ajuntament, obrint-se un termini de 3 dies naturals per presentar al·legacions.

Pel que fa a la presentació d'al·legacions cal atenir-se al que estableix la presentació de sol·licituds. Si no es presenten al·legacions dins el termini concedit, la proposta de resolució formulada té caràcter de definitiva. En un altre cas, una vegada examinades al·legacions presentades pels interessats, l'òrgan instructor formularà proposta de resolució definitiva, que haurà d'expressar el sol·licitant o la relació de sol·licitants pels quals es proposa la concessió de la subvenció, la quantia, especificant-ne l'avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.

La proposta de resolució definitiva es publicarà a la seu electrònica de l'Ajuntament atorgant als beneficiaris un termini de 3 dies naturals perquè comuniquin la seva acceptació. S'entendrà acceptada si dins aquest termini no s'expressa el contrari.

3. La competència per resoldre el procediment i concedir la subvenció s'atribueix a la Junta de Govern Local, que ha de dictar aquesta resolució una vegada dictada la proposta de resolució definitiva i emès informe de fiscalització per la Intervenció Municipal.

La resolució es publicarà a la seu electrònica de l'Ajuntament de Santa Margalida.

9. CRITERIS QUE HAN DE REGIR L'ATORGAMENT I QUANTIA DE LES SUBVENCIONS.

1. La concessió de les subvencions d'aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació.

2. Per tal d'establir la puntuació de les sol·licituds presentades, els criteris de valoració per resoldre la convocatòria seran els següents:

a) Nombre de cursos, tallers i activitats extraescolars 0 a 5 punts.

b) Tipus de cursos, tallers i activitats extraescolars 0 a 5 punts.

c) Continuïtat del projecte. 0 a 5 punts.

d) Originalitat i exclusivitat de l'activitat. 0 a 5 punts.

e) Nombre d'associats o membres de l'entitat sol·licitant. 0 a 5 punts.

f) Nombre d'alumnes dels cursos, tallers i activitats extraescolars 0 a 5 punts.

3. Queden automàticament exclosos del procediment els sol·licitants que no obtinguin una puntuació mínima de 5 punts.

4. L'import màxim de subvenció serà de 2.400,00 € per sol·licitant.

5. En cas que l'import consignat en l'aplicació pressupostària amb càrrec a què s'ha d'abonar a subvenció no sigui suficient per atendre totes les sol·licituds, per determinar l'import de la subvenció, s'aplicarà el sistema següent:

a) Se suma el nombre de punts obtinguts per totes les entitats que compleixin els requisits.

b) Es divideix l'import total del crèdit assignat a la convocatòria entre el nombre total de punts, obtenint així el valor de cada punt en euros.

c) La quantia que correspon a cada subvenció és el resultat de multiplicar el nombre de punts obtinguts per cada sol·licitant pel valor en euros de cada punt.

6. La quantia de la subvenció tindrà com a límit màxim el crèdit consignat previst en aquestes bases i no podrà superar el 100% del cost de l'actuació subvencionada.

10. TERMINI DE RESOLUCIÓ I NOTIFICACIÓ.

1. El termini màxim per resoldre i notificar la resolució del procediment no podrà excedir de sis mesos, comptadors des de la publicació de la convocatòria al BOIB.

2. El venciment del termini màxim sense que s'hagi notificat la resolució legitima als interessats per entendre desestimada per silenci administratiu la sol· licitud de la subvenció.

11. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS.

Les entitats beneficiàries han de complir les obligacions establertes a les disposicions normatives que li són aplicables i, en concret, de l'Ordenança General reguladora de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santa Margalida (BOIB Núm. 142 de 29/09/2012 i BOIB Núm. 70 de 29/05/2021), i de les següents:

a. Acceptar i complir la normativa de l'Ajuntament de Santa Margalida.

b. Realitzar l'objecte de la subvenció d'acord amb les condicions establertes.

c. Acreditar davant l'Ajuntament que han executat o realitzat l'activitat subvencionada amb la documentació corresponent.

d. Comunicar a l'òrgan competent per resoldre d'acord amb l'article 8.3 de les presents bases l'obtenció de subvencions o ajudes per la mateixa finalitat no previstes inicialment, així com qualsevol eventualitat que alteri el desenvolupament de l'activitat subvencionada.

e. Facilitat tota la informació complementària que requereixi l'Ajuntament.

f. Fer constar que l'activitat està subvencionada per l'Ajuntament de Santa Margalida mitjançant el logo o les identificacions corporatives de l'Ajuntament.

g. Informar i convidar les autoritats de l'Ajuntament a la presentació, inauguració i clausura de l'activitat subvencionada.

h. Realitzar la publicitat de l'activitat subvencionada amb llengua catalana.

i. Presentar, conclosa l'activitat subvencionada, la documentació justificativa requerida en base següent.

 

12. JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ.

1. La justificació de les despeses subvencionades s'ha de fer amb anterioritat a dia 15 de novembre de 2023.

2. L'abonament de la subvenció es realitzarà amb la justificació prèvia per part de l'entitat beneficiària de la realització de l'activitat subvencionada, el compliment de la finalitat i el 100% de la despesa.

3. Per justificar la subvenció atorgada s'ha de presentar un compte justificatiu integrat per la documentació següent:

a. Una memòria de l'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb les activitats realitzades i els resultats obtinguts, la temporalització, mitjans de difusió utilitzats, l'avaluació i qualsevol altre aspecte que pugui resultar adequat.

b. Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats que s'han realitzat, que contindrà:

  • Una relació classificada de les despeses i les inversions de l'activitat, amb identificació del creditor i del document, l'import, la data d'emissió i la data de pagament. Si la subvenció s'atorga d'acord amb un pressupost, s'han d'indicar les desviacions esdevingudes.
  • Les factures o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació referida al paràgraf anterior i, si escau, la documentació acreditativa del pagament.
  • Declaració responsable d'haver realitzat el projecte o activitat subvencionada, en què s'han de detallar els ingressos i les despeses que se n'han derivat assenyalant-ne l'import i la procedència.
  • Declaració responsable que les factures presentades per justificar la subvenció atorgada no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni compensarà l'IVA
  • Justificant de pagament de les factures. Els justificants de pagament s'aportaran d'alguna de les formes següents:

a) Transferència bancària. És el mètode de pagament recomanat. Per a la seva acreditació cal aportar algun dels documents següents:

  • Resguard del banc de l'ordre de transferència o de la notificació de domiciliació feta.
  • Extracte del compte corrent en què figuri el càrrec de la transferència realitzada.
  • Certificat original emès per l'entitat bancària, que contingui:
    • El titular i el número del compte on es carregui la transferència o càrrec.
    • L'ordenant de la transferència o dèbit
    • El beneficiari, que ha de coincidir amb l'emissor de la factura.
    • El concepte pel qual es fa la transferència.
    • L'import i la data de l'operació .

b) Pagament per xec. Preferentment el xec serà nominatiu i es justificarà mitjançant:

  • Còpia del xec emès a nom del proveïdor.
  • En cas de ser un xec al portador, a més de la còpia del xec, caldrà aportar els documents exigits pel pagament en efectiu que es detallen al punt següent.

c) Pagament en efectiu

Juntament amb la factura, caldrà acompanyar un rebut que acrediti que l'emissor de la factura n'ha rebut l'import. Aquest rebut haurà de contenir:

  • “Rebut, “Rebut de pagament”, “Rebut en efectiu”, o indicació similar.
  • Dades identificatives del cobrador que han de coincidir amb les de l'emissor de la factura.
  • Signatura i segell del cobrador.
  • Número i data de la factura a què correspongui el pagament.
  • Data de cobrament.

No s'admetran pagament en efectiu superiors a 1.000,00 €

d) Pagament per targeta. Es justificarà mitjançant document bancari del càrrec del pagament amb la targeta. No s'admetran pagament mitjançant targetes que no estiguin a nom del beneficiari de la subvenció, ni tan sols a nom de persones físiques com ara el president, el secretari, etc.

  • Una relació detallada d'altres ingressos o subvencions que hagin finançat l'activitat subvencionada assenyalant-ne l'import i la procedència.
  • Una mostra, si escau, del material de difusió de l'activitat subvencionada: cartells, fullets de mà i qualsevol altre element publicitari.

4. Les despeses s'han de justificar amb factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, en original i còpia a compulsar. Si s'han de tornar les factures o els justificants originals, a petició de l'entitat subvencionada, s'ha de reflectir amb un segell la data de concessió de la subvenció així com l'import del justificant que s'imputa a la subvenció.

5. Les factures originals, acreditatives de la despesa subvencionada, expedides a nom de les persones o entitats subvencionades i amb el NIF, han d'expressar clarament:

  • Data d'emissió, que haurà de correspondre al període subvencionable.
  • Dades fiscals (nom, domicili, NIF, etc.) de l'entitat emissora i de l'entitat pagadora.
  • Número de la factura.
  • Concepte detallat pel qual s'expedeix, que haurà de ser prou clar.
  • Import, desglossant la part que correspon a IVA, si escau. Si l'operació està exempta d'IVA heu d'esmentar a la factura.

Si l'entitat beneficiària únicament disposa de la factura o document justificatiu que acredita la despesa rebuda per correu electrònic, s'admetrà sempre que a la impressió de la factura s'adjunti un certificat signat pel representant legal de l'entitat en què manifesti la impossibilitat o dificultat greu per obtenir el document original i declareu que la factura ni s'ha utilitzat ni s'utilitzarà per justificar cap altra subvenció.

Per justificar les indemnitzacions que per despeses efectives ocasionades s'han abonat als col·laboradors a l'esdeveniment (no pels serveis prestats), l'entitat beneficiària haurà d'aportar un certificat signat pel representant legal de l'entitat i per la persona col·laboradora on s'esmenti el concepte, l'import abonat i les dades personals (nom, domicili i NIF).

6. No obstant això, l'Ajuntament de Santa Margalida podrà demanar qualsevol altra documentació que consideri adequada, ateses les circumstàncies i les característiques del cas.

7. Si la documentació presentada és incompleta o incorrecta, l'Ajuntament de Santa Margalida requerirà l'entitat beneficiària perquè la completi o esmeni la deficiència en el termini improrrogable de 10 dies.

8. Si de la documentació presentada per a la justificació de la subvenció es desprèn que no s'han complert les previsions d'aspectes que s'han tingut en compte per puntuar, es modificarà la quantia de la subvenció concedida en funció de la puntuació que efectivament hauria obtingut . L'import corresponent a la minoració tornarà a l'aplicació pressupostària corresponent.

13. REVOCACIÓ I REINTEGRAMENT.

Les subvencions són de concessió voluntària, revocables i reductibles si l'entitat beneficiària es veu afectada per alguna de les causes previstes a la Llei, a l'Ordenança municipal, així com en el cas que incompleixi alguna de les obligacions previstes en aquestes bases.

En aquests casos, amb la tramitació prèvia del procediment administratiu corresponent, l'entitat beneficiària ha de reintegrar les quantitats percebudes i els interessos de demora que corresponguin.

14. INFRACCIONS O SANCIONS.

L'incompliment dels requisits establerts en aquesta convocatòria o en la normativa aplicable, donarà lloc a l'aplicació del règim d'infraccions i sancions establert al Títol V de l'Ordenança municipal.

15. NORMATIVA APLICABLE.

És aplicable a aquesta convocatòria la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial decret 877/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei 38/2003; l'Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santa Margalida (BOIB Núm. 142 29/09/2012 i BOIB Núm. 70 de 29/05/2021); Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; el Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals; les Bases d'Execució del Pressupost Municipal per a l'any 2023 i la resta de normativa que sigui aplicable.

16. RECURSOS.

La resolució que recaigui en aquest procediment no posa fi a la via administrativa. Contra ella es pot interposar el recurs de reposició en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la notificació. Alternativament i en el termini de dos mesos es pot interposar davant del Jutjat Contenciós Administratiu recurs contenciós administratiu. Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs que sigui procedent."

El que es fa públic en compliment de les disposicions vigents.

 

Santa Margalida, a data de la signatura electrònica (9 d'agost de 2023)

El batle (Joan Monjo Estelrich)