Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE LLUBÍ

Núm. 511426
Proposta de batllia indemnitzacions i assitències membre de la corporació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D'acord amb les disposicions vigents, es fa públic que l'Ajuntament Ple, en sessió ordinària celebrada el dia 17 de juliol de 2023, va adoptar el següent acord:

PROPOSTA DE BATLLIA INDEMNITZACIONS I ASSISTÈNCIES MEMBRES DE LA CORPORACIÓ

“D'acord amb l'establert a l'art. 74 LMRLIB, art. 75.2 LRBRL i 13 ROF, els membres de les corporacions municipals podran percebre indemnitzacions i assistències en les quanties i condicions que acordi el Ple de la corporació:

  • Les indemnitzacions les poden rebre tots els membres de la Corporació (inclòs els que ocupen càrrecs en règim de dedicació exclusiva o parcial) per les despeses ocasionades en l'exercici del càrrec quan siguin efectius i prèvia justificació documental.
  • Les assistències les podran rebre, per la concurrència efectiva a les sessions dels òrgans col·legiats de què formin part, els membres de la Corporació que no tinguin dedicació exclusiva ni parcial, en la quantia que assenyali el Ple, tenint en compte les peculiaritats de la gestió dels serveis públics prestats per l'Administració local.

Proposo al ple l'adopció del següent acord:

1. Establir el següent règim d'indemnitzacions i assistències:

  • Indemnitzacions: les indemnitzacions les poden rebre tots els membres de la Corporació  per les despeses ocasionades en l'exercici del càrrec quan siguin efectius i prèvia justificació documental, segons les normes administratives i les que aprovi el Ple. Anualment s'actualitzarà automàticament l'IPC a l'import de les dietes.
  • Assistències: els membres de la Corporació que no tinguin dedicacions (Excepte el Batlle/ssa) percebran per l'assistència efectiva a les sessions dels òrgans municipals de què formin part, les següents quanties:
  1. Sessions de Ple: 120 €/sessió
  2. Sessions de la Junta de govern local: 120 €/sessió
  3. Sessions de les Comissió  Especial de Comptes: 110 €/sessió
  4. Sessions de les Comissions Informatives :  110 €/sessió
  • Cada regidor, com a  màxim podrà cobrar 588 euros mensuals, per la seva assistència a òrgans municipals.
  • L'assistència del secretari de la corporació o persona en qui delegui, o de qualsevol altre funcionari que a petició de la Batllia hagi d'assistir a les reunions d'òrgans col·legiats podran ser remunerades mitjançant complement de productivitat

2. Aquest acord tindrà efectes de dia 01 de juliol de 2023

No obstant, l'Ajuntament Ple acordarà.”

 

Llubí, document signat electrònicament (8 d'agost de 2023)

La batlessa Magdalena Perelló Frontera