Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ARTÀ

Núm. 510825
Aprovació definitiva de l’acord de Ple de correcció d’errades en les plantilles de personal pel que fa al personal de la policia local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Havent-se aprovat pel Ple Municipal de data 2 de maig de 2023, l'acord de correcció d'errades en les plantilles de personal pel que fa al personal de la policia local i havent-se sotmès l'expedient a informació pública per termini de quinze dies, sense que s'hagin presentat al·legacions, es considera definitivament aprovat l'acord:

<< PRIMER

1. ESMENAR l'error material detectat en la plantilla de places de funcionaris de 2023, aprovada en sessió del Ple de l'ajuntament de data 28 de novembre de 2022,

On diu:

PLANTILLA DE PERSONAL PER A 2023

Ha de dir:

PLANTILLA DE PLACES DE PERSONAL PER A 2023

2. ESMENAR els errors materials detectats en la plantilla de places de funcionaris de 2023, aprovada en sessió del Ple de l'ajuntament de data 28 de novembre de 2022, en l'apartat corresponent a comandaments de la policia local,

On diu:

Cap del cos de Policia Local

Ha de dir:

Subinspector

I on diu:

Oficial de la policia local

Ha de dir:

Oficial

3. Aquestes esmenes són preceptives perquè legalment en la plantilla de places de funcionaris de qualsevol institució local només hi poden constar les denominacions legals de les places incloses en la classificació oficial en cossos, escales, subescales i categories previstes en les lleis estatals i autonòmiques, segons s'ha acreditat en els informes que consten en l'expedient.

SEGON

1. ESMENAR l'error material detectat en la plantilla pressupostària inclosa en el pressupost municipal de 2023, aprovat en sessió del Ple de l'ajuntament de data 28 de novembre de 2022, en la rúbrica “1321-Policia municipal”, on en una única columna hi consten de manera no sistemàtica les places ocupades o bé la denominació del lloc de treball com segueix:

CODI

PLAÇA DE PLANTILLA

1090

CAP DEL COS DE POLICIA LOCAL

1017

OFICIAL DE LA POLICIA LOCAL

1055

OFICIAL DE LA POLICIA LOCAL

1997

OFICIAL DE LA POLICIA LOCAL

Ha de substituir-se per una taula amb una columna més com segueix:

CODI

PLAÇA DE PLANTILLA DE PLACES

LLOC DE TREBALL

1090

SUBINSPECTOR

CAP DEL COS DE POLICIA LOCAL

1017

OFICIAL

OFICIAL DE LA POLICIA LOCAL

1055

OFICIAL

OFICIAL DE LA POLICIA LOCAL

1997

OFICIAL

OFICIAL DE LA POLICIA LOCAL

2. INSTAR a la Batlia que, donat que l'esmena afecta a l'estructura del pressupost,  per part del servei de recursos humans i de la intervenció i serveis econòmics es gestioni aquesta esmena amb caràcter extra-pressupostari de manera provisional, i que s'incorpori al pressupost en una propera modificació pressupostària que es tramiti per a l'aprovació d'aquest Ple.

TERCER

1. INSTAR a la Batlia que per part del servei de recursos humans municipal es publiquin aquests acords en els diaris oficials que és legalment procedent, i que se n'elabori una plantilla de places consolidada que es publiqui en el portal municipal de transparència.

2. INSTAR a la Batlia que per part del servei de recursos humans municipal es revisi la totalitat de la plantilla de places, la plantilla pressupostària i la relació de llocs de treball municipals, per tal de verificar que no hi existeixin altres errors materials com els que s'han corregit en l'acord precedent, i en tot cas aplicar el canvi decidit en l'acord precedent de canvi d'estructura de la plantilla pressupostària a tot el personal municipal de plantilla, i que preparin altres acords anàlegs del Ple de l'ajuntament per a l'aprovació d'aquestes esmenes.

3. INSTAR a la Batlia que per part del servei de recursos humans municipal s'elaborin i publiquin en el portal municipal de transparència documents consolidats de la plantilla de places i de la documentació pública de la relació de llocs de treball municipal cada vegada que aquest Ple n'aprovi alguna esmena o modificació, per tal de donar compliment exacte a les prescripcions legals em matèria de transparència i bon govern.>>

Contra aquest acord, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar recurs contenciós administratiu davant la Sala del Contenciós Administratiu del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

No obstant això, es pot interposar qualsevol altre recurs que es consideri procedent.

 

Artà, data de la signatura electrònica (8 d'agost de 2023)

El batle Manuel Galán Massanet