Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SON SERVERA
Núm. 504130
Aprovació inicial del Reglament d’organització i funcionament de la Mesa General de Negociació Conjunta del personal funcionari i laboral de l’Ajuntament de Son Servera
En data 20 de juliol de 2023, el Ple de l'Ajuntament de Son Servera va aprovar inicialment el Reglament d'organització i funcionament de la Mesa General de Negociació Conjunta del personal funcionari i laboral de l'Ajuntament de Son Servera.
D'acord amb els articles 49 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, i 102 de la Llei 20/2006, de 20 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, s'exposa l'expedient al públic durant un termini de 30 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Durant aquest termini qualsevol interessat pot examinar l'expedient a la Secretaria de l'Ajuntament i formular les al·legacions que considerin pertinents. Així mateix, el text aprovat inicialment estarà a disposició dels interessats al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament.
En cas que no es presenti cap reclamació, objecció o observació en el termini de 30 dies hàbils, l'acord inicial s'entendrà elevat a definitiu.
Son Servera, a la data de la signatura electrònica (3 d'agost de 2023)
El batle Jaume Servera Lliteras