Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 504102
Modificació de la Relació de Llocs de Treball i de la plantilla orgànica de l'Ajuntament d'Alcúdia pel que fa al personal eventual
El ple de l'Ajuntament d'Alcúdia, en sessió celebrada el dia 3 d'agost de 2023 va aprovar la proposta de modificació de la Relació de Llocs de Treball i de la plantilla orgànica de l'Ajuntament d'Alcúdia relativa a les places de personal eventual amb els acords que a continuació es transcriuen:
“ACORDS
Primer.- Modificar la Relació de Llocs de Treball de l'ajuntament referida a les places de personal eventual en el següent sentit:
a)Suprimir els dos llocs de personal eventual existents: Coordinador de Comerç, Fires i Mercats (codi 1201) i Coordinador de Batlia (codi 1200).
Dita supressió serà efectiva en el moment que s'aprovi definitivament la modificació de la plantilla que reculli les noves places de personal eventual. Això no obstant, se'n suprimeixen els requisits d'accés previstos en la rllt des de l' adopció del present acord.
b) Crear els llocs de feina del personal eventual d'aquesta corporació que es relacionen a continuació, amb les corresponents retribucions, e incorporar-los a la Relació de Llocs de Treball:
Segon.- Modificar la plantilla orgànica de l'ajuntament d'Alcúdia, de personal funcionari eventual, en el següent sentit:
On diu:
A.4. Personal Eventual
A.4.1. Coord. Batlia 1 C1
A.4.2. Coord. Comerç, fires i mercats 1 C1
Ha de dir:
A.4. Personal eventual:
A.4.1. Coordinador d'Urbanisme, 1
A.4.2. Coordinador d'Obres Pròpies, a temps parcial (60%), 1.
A.4.3. Coordinador de Comunicació i Coordinació Municipal, 1.
A.4.4. Coordinador d'Educació, Esports, Igualtat i Promoció Econòmica, 1.
A.4.5. Coordinador de Medi Ambient i Sostenibilitat, 1
A.4.6. Coordinador de Seguiment de contractes municipals, 1.
A.4.7. Coordinador de Teixit Empresarial, 1
Tercer: Remetre edicte de la present resolució per tal de què es publiqui al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Quart.- D'acord amb els articles 126.3 RTLL i 169 TRLRHL, la modificació de la plantilla es sotmetrà a informació pública durant un termini de 15 dies hàbils a comptar del següent a la publicació de l'anunci al BOIB, als efectes de que les persones interessades puguin examinar l'expedient i presentar-hi al·legacions.
Transcorregut aquest termini, si no s'han presentat al·legacions, s'entendrà elevat a definitiu aquest acord d'aprovació inicial.
En tot cas, l'efectiva provisió dels dits llocs de treball queda supeditada a l'aprovació definitiva de la plantilla i a què existeixi crèdit adequat i suficient.
Alcúdia, a la data de la signatura electrònica (3 d'agost de 2023)
La batlessa Josefina Linares Capó”