Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR
Núm. 504003
Aprovació de la convocatòria i de les bases que han de regir el concurs de trasllats per a la provisió de llocs de feina vacants del cos de la policia local de l’Ajuntament de Llucmajor, mitjançant el sistema de concurs de mèrits
Per Acord de la Junta de Govern del dia 12 de juliol de 2023 s'han aprovat la convocatòria i les bases que han de regir el concurs de trasllats per a la provisió de llocs de feina vacants del cos de la policia local de l'Ajuntament de Llucmajor, mitjançant el sistema de concurs de mèrits, la part dispositiva de la qual és la següent:
«Primer.- Aprovar la convocatòria de provisió dels llocs de treball corresponents al personal funcionari de carrera de la Policia Local de l'Ajuntament de Llucmajor que figuren en l'annex I del present Acord, pel sistema de concurs de mèrits, d'acord amb allò establert a la relació de llocs de treball.
Segon.- Aprovar les bases i el barem de mèrits que han de regir aquesta convocatòria i que figuren en el document Annex al present Acord.
Tercer.- Fer públic el model de sol·licitud i declaració responsable per participar en aquest procès i que figura a l'annex II.
Quart.- Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, i al Tauler d'anuncis de l'ajuntament de Llucmajor.
Cinquè.- Publicar un extracte de les bases i la convocatòria en el butlletí oficial de l'estat.»
Contra aquesta resolució els interessats podran interposar un recurs potestatiu de reposició davant aquest Ajuntament, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
També podran interposar alternativament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu amb seu a Palma, en el termini de dos mesos, de conformitat amb el que estableixen els articles 30, 112.3 i 114.1 c) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
En cas d'optar per interposar el recurs de reposició, no es podrà interposar un recurs contenciós administratiu fins que s'hagi notificat la resolució expressa del recurs de reposició o hagi transcorregut un mes des de la seva interposició sense haver-ne rebut la notificació, data en què es podrà entendre desestimat per silenci administratiu.
Tot això sense perjudici que hi puguin interposar qualsevol altre recurs que estimin oportú.
Llucmajor, 3 d'agost de 2023
La batlessa Maria Francisca Lascolas Rosselló
BASES QUE HAN DE REGIR EL CONCURS DE TRASLLATS PER A LA PROVISIÓ DE LLOCS DE FEINA VACANTS DEL COS DE LA POLICIA LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR
PRIMERA. Objecte de la convocatòria
L'objecte de la present convocatòria és la provisió amb personal funcionari de carrera del Cos de la Policia Local de Llucmajor, en les categories d'oficial de policia i de policia local, de diversos llocs de treball vacants i dotats pressupostàriament a la Relació de Llocs de Feina d'aquesta Corporació que hi figuren a l'annex 1, mitjançant el procediment de concurs de mèrits previst a l'article 79 de la Llei 5/2015 de 30 d'octubre pel que s'aprova el text refós de la llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic i a l'article 80 i següents de la llei 3/2007, de 27 de març de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears; així com als articles 35 i següents de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i 190 i següents del decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
D'acord amb l'article 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, atès que es tracta d'un procediment de concurrència competitiva, es fixa la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor com a mitjà de comunicació de les publicacions que es derivin dels actes integrants d'aquest procediment de concurs de provisió i s'hagin de notificar a les persones interessades, així com els de qualsevol procediment que se'n derivi (inclosos els anuncis de la interposició de qualsevol recurs en via administrativa o en via judicial i els tràmits d'audiència). En conseqüència, en comptes de notificar-se, aquests actes s'han de publicar en la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor, secció anuncis (https://llucmajor.org/anuncis/)
Tot això sens perjudici que es publiquin en el Butlletí Oficial de les Illes Balears els actes que les bases d'aquesta convocatòria determinin expressament que s'hi hagin de publicar.
SEGONA. Requisits dels aspirants.
Per poder prendre part en aquesta convocatòria els aspirants hauran de complir els següents requisits en la data d'expiració del termini d'admissió d'instàncies:
- Ser personal funcionari de carrera del Cos de Policia Local de Llucmajor d'aquest Ajuntament, en la categoria d'oficial de policia local o de policia local, respectivament, independentment de la seva situació administrativa (excepte els suspesos ferms, que no hi podran participar mentre duri la suspensió).
- Complir les condicions generals exigides i els requisits d'ocupació dels llocs al quals es pretengui accedir establerts a la relació de llocs de treball d'aquesta corporació i que hi figuren a l'annex 1.
- En els cas dels llocs de treball adscrits a la unitat de suport de segona activitat, s'ha de complir amb els requisits que preveu la normativa específica sobre la matèria per accedir a aquesta situació i, en concret, els requisits establerts al Reglament de segona activitat de la policia local de l'Ajuntament de Llucmajor (BOIB num.29 de 24 de febrer de 2022).
- Tenir el certificat de nivell de català B2 en el cas de llocs de feina que tinguin establert aquest requisit en la relació de llocs de treball.
2.1.- Temps mínim de permanència:
D'acord amb l'apartat 3 de l'article 81 de la Llei 3/2007, de 22 de febrer, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el personal funcionari titular d'un lloc de treball únicament podrà participar en aquesta convocatòria si s'han complert almenys dos anys des de que va prendre possessió, o el temps mínim de permanència indicat a la convocatòria mitjançant la qual se li va adjudicar amb caràcter definitiu, en cas que aquest període de temps mínim sigui més llarg, ja sigui per haver obtingut destinació definitiva en un procés selectiu d'ingrés, pel torn lliure o pel torn de promoció interna, o bé mitjançant l'adjudicació d'un lloc de treball per un sistema de provisió ordinari anterior, amb les excepcions previstes a l'article 81.4 del mateix text legal.
No obstant això, s'exceptuen d'aquest requisit les persones que es troben en situació d'adscripció provisional o en atribució temporal de funcions.
2.2.- Contacte habitual amb menors.
Per als llocs de treball que impliquin contacte habitual amb menors, d'acord amb l'article 13 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, per participar en la provisió de llocs de treball que impliquin contacte habitual amb menors és un requisit no haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexuals, que inclogui agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com tràfic d'éssers humans. Per tal d'acreditar aquesta circumstància, les persones interessades en aquests llocs han d'aportar la certificació negativa preceptiva expedida pel Registre Central de Delinqüents Sexuals.
2.3.- Situació d'adscripció provisional.
Te l'obligació de participar-hi a la present convocatòria tot el personal funcionari de carrera amb categoria de policia local de l'ajuntament de Llucmajor que estigui en situació d'adscripció provisional, bé per decret o bé en Atribució Temporal de funcions per Circular de prefectura.
El personal funcionari de policia local adscrit provisionalment a un lloc de treball té obligació de participar en aquesta convocatòria, amb les condicions següents:
- Al personal funcionari adscrit provisionalment que no sol·liciti participar en el concurs de trasllats, se li adjudicarà el primer lloc vacant del concurs corresponent al seu cos, escala o especialitat segons l'ordre de publicació dels llocs de treball vacants oferts, sempre que en compleixi els requisits.
2.4.- Excedència voluntària.
El personal funcionari de la policia local en situació d'excedència voluntària per interès particular pot participar en aquesta convocatòria si du més de dos anys en aquesta situació, i ha de consignar expressament en la sol·licitud que vol reingressar al servei actiu.
Les persones que estan en situació d'excedència voluntària especial, igual que, en general, el personal funcionari que està en alguna situació que implica el dret a la reserva de lloc de treball d'acord amb l'article 23.2 del Reial decret 365/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament de situacions administratives dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat, pot participar en aquesta convocatòria, i ha de romandre en la situació que correspongui, amb reserva del lloc obtingut.
2.5.- Proves d'aptitud.
No s'estableix cap prova d'aptitud per als llocs de feina de la present convocatòria.
2.6.- Entrevista personal.
No s'estableix cap entrevista personal per a la cobertura de llocs de treball per aquest concurs de trasllats.
2.7.- Avaluació psicotècnica.
No s'estableix cap avaluació psicotècnica per a la cobertura de llocs de treball per aquest concurs de trasllats.
2.8.- Requisits específics per a la presentació a determinades unitats.
No s'estableix cap requisit específic per a la cobertura de llocs de treball per aquest concurs de trasllats, amb excepció del llocs de treball reservats a segona activitat, que s'haurà de complir amb els requisits establerts a la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació́ de les policies locals de les Illes Balears, al decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació́ de les policies locals de les Illes Balears i al Reglament de segona activitat de la policia local de l'Ajuntament de Llucmajor (BOIB núm.29 de 24 de febrer de 2022).
TERCERA. Instàncies.
Les sol·licituds per participar, que s'ajustaran al model definit a l'Annex 2 de les presents bases, seran dirigides a la Sra. batlessa de l'Ajuntament de Llucmajor i s'hauran de presentar en qualsevol de les formes previstes a l'article 16 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú dins del termini de vint dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE).
Les sol·licituds per participar a la convocatòria hauran d'indicar expressament els llocs de treball als quals volen optar per orde de preferencia amb indicació del codi del lloc que hi figura a l'Annex 1.
En cas que s'hagi presentat més d'una sol·licitud, si hi ha dubtes sobre l'ordre de preferència consignat per la persona interessada, la Comissió Tècnica de Valoració ha de prendre en consideració l'ordre en què s'indiquen els llocs de treball en la sol·licitud amb el darrer número de registre d'entrada.
QUARTA. Acreditació dels requisits i mèrits.
Els requisits i els mèrits de totes les persones candidates han d'estar referits a la data en què finalitza el termini per presentar sol·licituds.
Els requisits i els mèrits corresponents al personal funcionari de carrera de la policia local de l'Ajuntament de Llucmajor, s'han d'acreditar en la forma següent:
Els requisits s'acrediten amb els documents que consten en l'expedient personal.
L'Administració ha d'incorporar d'ofici en l'expedient del concurs un extracte dels mèrits que figuren en l'expedient personal de cada persona aspirant, amb referència al darrer dia del termini per a la presentació de sol·licituds.
A l'efecte de tenir la informació necessària per participar en aquesta convocatòria, el personal funcionari que vulgui comprovar les dades que figuren en el seu expedient en pot sol·licitar un extracte per conèixer els requisits i els mèrits que hi figuren i, si pertoca, per aportar al Registre de Personal, abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, la documentació que no hi consti i que considerin adient per a la seva constància en el procediment del concurs. Als esmentats efectes es podran consultar les dades del full de servei que constarà al Portal del personal.
Això no obstant, les persones candidates han d'acreditar el compliment dels requisits i dels mèrits al·legats que no són susceptibles d'inscripció en l'expedient personal mitjançant documents originals o còpies originals dels certificats o títols corresponents, els quals s'han d'adjuntar a la sol·licitud (serveis prestats en altres administracions com a personal funcionari, expedit per l'administració corresponent, amb l'expressió de la data d'inici i d'acabament, el cos, l'escala o l'especialitat i el nivell del lloc ocupat).
Les persones interessades també poden adjuntar a la sol·licitud l'original o una fotocòpia compulsada de la documentació que consideren pertinent per completar o aclarir aquells certificats o títols que figuren en l'expedient personal o que han acreditat amb la sol·licitud, quan pertoqui, i que poden plantejar dubtes a les comissions tècniques sobre la procedència de valorar-los.
La data límit per a l'al·legació dels mèrits i la presentació dels documents relatius a aquests serà la de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Els mèrits adduïts i no justificats pels aspirants en la forma indicada no seran valorats.
Els documents acreditatius dels mèrits presentats podran ser retirats pels aspirants en el termini de tres mesos comptats des de l'endemà que la resolució definitiva del procediment esdevingui ferma. En cas contrari seran destruïts.
En cas de convocatòries múltiples, els aspirants hauran d'indicar a la sol·licitud l'ordre de preferència als llocs de treball convocats. La seva omissió, després del requeriment d'esmena per 10 dies, suposarà l'exclusió de l'aspirant al concurs.
El venciment del termini per a la presentació de sol·licituds implica la irrenunciabilitat de les destinacions que es puguin obtenir o pèrdua del dret a desistir del procés de concurs, d'acord amb allò establert a l'art. 26 del Decret 33/1994, de 28 de març.
CINQUENA. Llistes de persones admeses i excloses
En haver finalitzat el termini per presentar sol·licituds, la regidoria de Seguretat Ciutadana, ha de dictar una resolució per la qual aprova i fa pública la llista provisional de persones admeses i excloses del concurs o d'alguns dels llocs convocats, amb expressió de la causa d'exclusió per a cada persona i lloc de feina.
La relació provisional de les persones admeses i excloses s'exposarà a la intranet de la policia local i la relació definitiva d'exclosos es publicarà al BOIB. En tot cas, amb la finalitat d'evitar errors, i si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar no només que no figuren en la relació de persones excloses sinó, a més, que els seus noms consten en la relació pertinent de persones admeses. Per esmenar el possible defecte o acompanyar els documents que siguin preceptius, les persones excloses o admeses provisionalment disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, comptadors des de la publicació de la relació indicada en la intranet. De no presentar-se esmenes, la llista esdevindrà definitiva.
SISENA. Comissions tècniques de valoració.
La Comissió de valoració d'aquest concurs de trasllat es nomenarà seguint la regulació de l'article 191 del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació́ de les policies locals de les Illes Balears, sens perjudici de les funcions de vigilància i vetlla del bon desenvolupament del procediment selectiu dels representants sindicals.
Els representants sindicals que participin en el procediment selectiu, amb funcions de vigilància i vetlla, han d'estar acreditats i com a màxim pot haver-n'hi un per cada sindicat amb un màxim de tres.
- President: cap de la Policia Local de Llucmajor (titular) o en qui delegui, un membre de l'escala executiva de la Policia Local de Llucmajor (suplent).
- Vocal: dos membres de l'escala bàsica de la Policia Local de Llucmajor (titular), dos membres de l'escala bàsica de la Policia Local de Llucmajor (suplent).
- Secretari/ària: s'escollirà d'entre els membres del tribunal.
SETENA. Sistema de provisió dels llocs de treball, valoració de mèrits i prioritat.
A. Dels llocs reservats al personal en situació de segona activitat.
A.1 Per aquest concurs el criteri específic per a la determinació de l'ordre de prioritat serà l'establert a l'article 16 del Reglament de segona activitat de la policia local de l'Ajuntament de Llucmajor:
a) Per accident laboral o malaltia professional (amb tribunal facultatiu previ).
b) Per accident no laboral o per raó de malaltia comuna (amb tribunal facultatiu previ).
c) Per raó d'edat.
En els punts a) i b) s'ha de tenir en compte, en primer lloc, el grau d'incapacitat i, en igualtat de condicions, ha de tenir preferència la dona policia sobre l'home policia. En segon lloc, l'antiguitat com a personal funcionari i, en igualtat de condicions, la persona sol·licitant de major edat sobre la de menor edat.
En l'apartat c), l'adscripció als llocs de segona activitat s'ha d'efectuar atenent el criteri de l'edat i, si persisteix la igualtat, ha de tenir preferència la dona policia sobre l'home policia. En segon lloc, l'antiguitat com a personal funcionari i, en cas de persistir la igualtat, les aptituds per a desenvolupar el lloc de treball.
El personal funcionari de la policia local que actualment està en situació d'atribució temporal de funcions (ATF) i que es trobava a l'espera de l'aprovació del Reglament de Segona activitat, d'acord a:
1. Per ordre de sol·licitud, a través del Registre General, de passi a la segona activitat abans de la publicació de la present convocatòria.
2. En cas d'igualtat en el punt 1, per antiguitat al cos de la Policia Local de Llucmajor.
3. En cas d'igualtat en el punt 2, per major edat.
4. Si persisteix l'empat, per mèrits.
En cas de no estar en situació de ATF, per ordre de sol·licitud, a través del Registre General, de passi a la segona activitat abans de la publicació de la present convocatòria.
1. En cas d'igualtat en el punt 1, per antiguitat al cos de la Policia Local de Llucmajor.
2. En cas d'igualtat en el punt 2, per major edat.
3. Si persisteix l'empat, per mèrits.
A.2.- Mèrits a valorar.
Els mèrits a valorar en el concurs seran els recollits en l'annex 4 del decret 28/2015 pel que s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
B. Dels llocs convocats per al personal en servei actiu.
B.1 Per aquest concurs i de forma excepcional, el criteri específic per a la determinació de l'ordre de prioritat serà:
1. Per pertinença a la Unitat on es pretén concursar.
2. En cas d'igualtat en el punt 1, antiguitat en el lloc on es pretén concursar.
3. En cas d'igualtat en el punt 2, per antiguitat al cos de la Policia Local de Llucmajor.
4. Si persisteix l'empat, per mèrits.
B.2.- Mèrits a valorar.
Els mèrits a valorar en el concurs seran els recollits en l'annex 4 del decret 28/2015 pel que s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.
VUITENA.- RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA
Conclosa la valoració dels mèrits, la Comissió Avaluadora farà pública a la intranet de la policia local i a la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor la proposta provisional d'adjudicació dels llocs de treball objecte de convocatòria.
Una vegada publicada la proposta provisional, les persones interessades podran formular observacions o al·legacions en el termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la data de publicació de la proposta provisional d'adjudicació a la intranet de la policia local i a la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor.
Una vegada resoltes les al·legacions, la comissió tècnica de valoració elevarà a definitiva la proposta d'adjudicació dels llocs de treball, que podrà incloure, en tot cas, els canvis que siguin conseqüència de les observacions i al·legacions esmentades. Així mateix, la proposta definitiva podrà incloure, respecte de la provisional, l'esmena d'ofici dels errors materials, aritmètics o de fet detectats.
Es donarà la mateixa publicitat a la proposta definitiva d'adjudicació dels llocs de treball objecte de convocatòria que a la proposta provisional, i es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
La comissió tècnica de valoració ha de trametre la proposta definitiva a l'Alcaldia perquè dicti l'oportuna resolució del concurs.
El personal funcionari que sol·liciti el reingrés mitjançant aquest concurs i no obtingui cap lloc serà adscrit provisionalment a algun dels llocs vacants del concurs o de resultes del concurs, sempre que ho sol·liciti expressament.
En cas que algun funcionari perdi el lloc de treball obtingut al concurs com a conseqüència de l'estimació d'un recurs i no quedi vacant el lloc de treball següent indicat a la seva sol·licitud, se li adjudicarà definitivament un lloc d'entre els disponibles a la relació de llocs de treball amb dotació pressupostària, de la mateixa naturalesa a què correspondria si s'hagués produït l'efecte encadenat (la mateixa forma de provisió, el mateix grup de titulació, funcions similars i les mateixes retribucions complementàries).
Si no hi ha cap lloc de treball disponible de la mateixa naturalesa amb dotació pressupostària, el funcionari quedarà adscrit provisionalment a un lloc de treball el més semblant possible al que li hagués correspost si s'haguessin produït els efectes encadenats o bé, alternativament, si en resulta més pot tornar al lloc d'origen si està vacant.
NOVENA.- PRESA DE POSSESSIÓ
El termini per prendre possessió de la nova destinació obtinguda serà de tres dies hàbils.
El termini per prendre possessió començarà a comptar a partir de l'endemà del cessament al lloc de treball, que es realitzarà dins els tres dies hàbils següents a la publicació de la resolució del concurs al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
El personal funcionari que obtingui com a titular un lloc de treball en aquesta convocatòria romandrà en aquest un mínim de dos anys. Durant aquest període no podrà participar en convocatòries ordinàries de provisió de llocs de treball.
DESENA.- VINCULACIÓ DE LAS BASES
Les presents Bases vinculen l'Ajuntament, la Comissió Avaluadora i els qui participin en el concurs. Tant les Bases, com tots els actes administratius que derivin de la convocatòria i de l'actuació de la Comissió Avaluadora podran ser impugnats pels interessats en els casos, terminis i forma establerta a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les administracions públiques -LPACAP-.
Contra aquesta resolució les persones interessades podran interposar un recurs potestatiu de reposició davant aquest Ajuntament, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
També podran interposar alternativament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu amb seu a Palma, en el termini de dos mesos, de conformitat amb el que estableixen els articles 30, 112.3 i 114.1.c) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i 8, 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
En cas d'optar per interposar el recurs de reposició no es podrà interposar un recurs contenciós administratiu fins que s'hagi notificació la resolució expressa del recurs de reposició o hagi transcorregut un mes des de la seva interposició sense haver rebut la notificació, data en què es podrà entendre desestimat per silenci administratiu.
Tot això sense perjudici que hi puguin interposar qualsevol altre recurs que estimin oportú.
ANNEX 1 LLOCS DE FEINA OBJECTE DE CONVOCATÒRIA
Els llocs de feina objecte d'aquesta convocatòria són:
Lloc |
UNITAT/Descripció |
Places |
Destinatari |
F90150021 |
PREFECTURA/ Oficial Policia Local |
1 |
Oficial |
F90160101 |
POLIVALENTS DIURNS/ Policia Local |
3 |
Policia |
F90150024 |
NOCTURNA/ Oficial Policia Local |
1 |
Oficial |
F90160103 |
NOCTURNA/ Policia Local |
4 |
Policia |
Lloc |
Segona Activitat/Descripció |
N |
H |
Destinatari |
---|---|---|---|---|
F90320007 |
ATENCIÓ AL CIUTADÀ |
2 |
H32 |
Oficial/Policia |
F90320006 |
ESCALA EXECUTIVA. |
2 |
H31 |
Inspector/Subinspector |
F90320005 |
NOTIFICADOR |
2 |
H32 |
Oficial/Policia |
F90320004 |
RADAR |
2 |
H32 |
Oficial/Policia |
F90320003 |
PROTECCIÓ CIVIL |
1 |
H31 |
Subinspector/Oficial |
F90320002 |
OPAC |
2 |
H32 |
Oficial/Policia |
F90320001 |
ATESTATS NOCTURNA |
1 |
H3 |
Oficial/Policia |
F90310011 |
ATESTATS II NOCTURNA |
1 |
H37 |
Oficial/Policia |
F90310005 |
ATENCIÓ AL CIUTADÀ |
2 |
H3 |
Oficial/Policia |
F90310013 |
ATENCIÓ AL CIUTADÀ II |
1 |
H32 |
Oficial/Policia |
F90310002 |
ATENCIÓ AL CIUTADÀ NOCTURNA |
1 |
H3 |
Oficial/Policia |
F90310014 |
ATENCIÓ AL CIUTADÀ NOCTURNA II |
1 |
H37 |
Oficial/Policia |
F90310003 |
INTENDÈNCIA |
1 |
H32 |
Oficial/Policia |
F90310004 |
ATENCIÓ AL CIUTADÀ ARENAL |
1 |
H31 |
Oficial/Policia |
F90310009 |
ATESTATS |
1 |
H32 |
Oficial/Policia |
F90310012 |
ATESTATS II |
1 |
H3 |
Oficial/Policia |
F90310006 |
INSTAL. FIXES ARENAL |
1 |
H31 |
Oficial/Policia |
F90310007 |
INSTAL. FIXES LLUCMAJOR |
1 |
H31 |
Oficial/Policia |
F90310010 |
INSTAL. FIXES CLAUSTRE |
1 |
H3 |
Oficial/Policia |
F90310008 |
ADMINISTRACIÓ |
1 |
H31 |
Oficial/Policia |
N – Número de vacants.
H - TIPUS D'HORARI
H31 HORARI DE MATI SENSE CAPS DE SETMANA
H3 HORARI DE POLICIA
H1 HORARI GENERAL D'ADMINISTRACIÓ
H32 HORARI DE POLICIA SENSE CAPS DE SETMANA (D/H)
H37 HORARI DE POLICIA NOCTURN SENSE CAPS DE SETMANA
ANNEX 2. SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ AL CONCURS DE TRASLLATS PER A LA PROVISIÓ DE LLOCS DE FEINA VACANTS DEL COS DE LA POLICIA LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR
DADES DEL SOL·LICITANT
Nom i Llinatges |
|
||
D.N.I. |
|
||
Adreça |
|
||
Població |
|
||
Codi postal |
Tel. de contacte |
||
|
|
LLOC/S DE FEINA AL QUAL S'OPTA
CODI LLOCS DE FEINA (Per ordre de prelació) 1- 2- 3- 4- 5- 6- 7- 8 - 9- 10- |
DECLARACIÓ RESPONSABLE
El sotasignat/La sotasignada declara, sota la seva responsabilitat, als efectes de l'article 69 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, que complesc els requisits que exigeix la convocatòria i que disposo de la documentació que ho acredita, referits sempre a la data de finalització del termini de presentació de sol•licituds, i que són certes les dades que es consignen en aquesta sol•licitud.
Em compromet a aportar la documentació per acreditar-ho en el cas de ser requerit per l'Administració.
Don el meu consentiment perquè l'àrea de Recursos Humans de l'Ajuntament de Llucmajor utilitzi les meves dades de caràcter personal per a la seva gestió, disposant en tot cas dels drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, dret a la limitació del tractament i dret a la portabilitat en els termes que preveu la legislació vigent.
El sotasignat/La sotasignada SOL·LICITA que es tingui per presentada la present sol•licitud dins del termini concedit a aquest efecte i sigui admesa per prendre part en el concurs de trasllats per a la provisió de llocs de feina a que es refereix aquesta sol·licitud, AUTORITZ perquè l'Administració tracti les meves dades personals als efectes que es derivin d'aquesta convocatòria..
............................................., ......... d......................................... de ..............
Signatura
SRA. BATLESSA DE L'AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR