Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA
EMPRESA MUNICIPAL D'AIGÜES I CLAVEGUERAM, S.A EMAYA
Núm. 499904
Bases específiques de la convocatòria per promoció interna del concurs oposició per a la cobertura d'1 plaça fixa de prefectura de servei de contractació i compres a EMAYA – Corporació
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
Aquestes bases reguladores tenen per objecte regular el procediment de selecció per a la cobertura per promoció interna d'1 plaça fixa de cap de Servei de Contractació i Compres a EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram SA.
Per a tot allò que no es preveu en aquestes bases específiques de convocatòria, s'ha d'aplicar allò que estableix el Conveni Col·lectiu Transversal d'EMAYA, aprovat l'1 d'abril de 2023, i allò convingut a la taula de negociació transversal competent i publicat a la intranet d'EMAYA.
EMAYA declara el seu compromís en l'establiment i el desenvolupament de polítiques que integrin la igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes, sense discriminar directament o indirectament per raó de gènere, així com en l'impuls i foment de mesures per aconseguir la igualtat real en el marc de l'organització, establint la igualtat d'oportunitats entre dones i homes com un principi estratègic de la nostra política corporativa, d'acord amb la definició d'aquest principi establerta per la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.
Característiques del lloc de treball:
2. CARACTERÍSTIQUES DE LA FEINA
Missió
Definir, supervisar i coordinar els procediments de compres, contractació i gestió de proveïdors, d'acord amb la normativa vigent del Sector Públic i la normativa de Qualitat, per satisfer correctament les necessitats de proveïment de l'empresa en aquest àmbit.
Funcions
1. Dirigir i coordinar tota l'activitat i recursos del Servei de Contractació i Compres comprometent i alineant als membres de l'equip sota la seva responsabilitat amb els objectius del Servei, buscant la seva màxima implicació i satisfacció en la consecució dels objectius del Servei.
2. Analitzar i proposar a la Direcció la millora del procediment de compres i contractació de l'empresa, revisant-lo i mantenint-lo actualitzat permanentment amb la finalitat d'adaptar-lo tant a les necessitats organitzatives de l'empresa com als canvis normatius o d'una altra índole que es produeixin.
3. Avaluar el compliment del procediment de compres i contractació, realitzant un seguiment periòdic de les compres de l'empresa, proposant ajustos, millores i les formacions oportunes, així com assessorant i donant suport als gestors dels contractes per garantir que les compres de l'empresa s'adeqüin progressivament al procediment de compres i a la normativa de contractació vigent.
4. Definir el Pla anual de compres a partir de la informació facilitada per les diferents direccions i, d'acord amb les indicacions donades per la Direcció de l'empresa, prioritzar i planificar la tramitació de les licitacions per satisfer les necessitats de l'empresa i vetllar pel compliment dels terminis de formalització requerits per garantir el correcte proveïment.
5. Coordinar l'actualització dels procediments de contractació que s'utilitzen en l'organització d'acord amb els canvis normatius que es produeixin per garantir-ne un ús correcte.
6. Supervisió legal de tota l'activitat del Servei i redacció dels informes jurídics corresponents. Revisió dels expedients de contractació signant els corresponents informes de supervisió legal. Vetllar pel compliment dels requisits exigits per la llei de contractes en les diferents fases del procediment d'adjudicació i execució dels contractes de l'empresa.
7. Supervisar la gestió dels contractes amb proveïdors així com totes les seves incidències per satisfer necessitats encarregades al Servei de Compres, i garatirque es compleixien les condicions pactades.
8. Analitzar i proposar a la Direcció la revisió, actualització i optimització del procediment de gestió de proveïdors.
9. Col·laborar, juntament amb altres àrees de l'empresa, en la millora de les eines informàtiques al servei de les compres i la contractació per adaptar-les a les noves necessitats funcionals, o nous requeriments legals.
10. Revisar i realitzar totes les gestions vinculades amb els procediment de qualitat del servei per complir amb la normativa de qualitat.
11. Garantir el compliment dels requeriments d'informació exigida per part d'organismes externs, així com la rendició de comptes de la contractació d'EMAYA davant dels organismes corresponents.
12. Impartir accions formatives al personal de tota l'empresa per adaptar els coneixements tècnics sobre contractació o compres a les novetats legislatives.
13. Formar part de la Mesa de Contractació d'EMAYA com a vocal i actuar com a tal a les meses de contractació que se celebren.
Aquestes funcions intenten descriure la naturalesa i el nivell de treball general exercit pel personal assignat a aquest lloc de treball. No obstant això, no és una llista exhaustiva ni excloent de totes les responsabilitats, funcions i destreses requerides per a la feina.
3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS
Per tal de ser admeses a la realització de les proves selectives les persones aspirants hauran de reunir els requisits següents a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, durant el procés selectiu i mantenir-los fins al moment de la incorporació a la plaça:
1) Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents. Les persones aspirants que accedeixin a places reservades per a persones amb discapacitat hauran de tenir acreditat el grau igual o superior al 33% i ho hauran d'acreditar en el moment de la presentació d'instàncies; també hauran de sol·licitar, a la mateixa instància, les adaptacions que considerin adequades per dur a terme les proves selectives.
2) Dos anys de permanència en el grup i categoria professional d'origen. Per al còmput d'aquest període de permanència no es computaran els períodes de suspensió contractual (excepte les situacions especialment protegides) ni situacions d'anàloga naturalesa. En el supòsit de fet que un/a treballador/a es trobi en període de carència (per incompliment d'aquest requisit) en el seu lloc de treball, podrà quedar en bossa en situació d'inactiu fins que compleixi amb aquest.
3) Superar les proves mèdiques que determini el metge de Vigilància de la Salut i que certifiquin que s'és apte i sense cap mena de restricció per al correcte desenvolupament de totes les funcions de la plaça que es vol ocupar (excepte el personal amb discapacitat, que podrà ser apte amb restriccions).
4) Tenir la condició de personal laboral fix d'empresa adscrit al Conveni Col·lectiu Transversal en categoria professional diferent de la indicada a les característiques del lloc de treball d'aquestes bases.
5) Estar en possessió de la titulació universitària de grau en dret, o estar en condició d'obtenir-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació.
6) Experiència mínima exigida de 3 anys en gestió d'equips amb un mínim de 8 persones.
7) Acreditar el coneixement de la llengua catalana: estar en possessió del nivell B2 de català, haver-ho superat en altres convocatòries d'Emaya, o haver realitzat un curs de nivell de català igual o superior al requerit.
8) Haver presentat la sol·licitud en el procés selectiu en el termini i la forma escaients, així com emplenar la declaració responsable juntament amb el full d'autobaremació de mèrits.
9) Carnet de conduir B vigent.
Les persones aspirants han de complir els requisits indicats en aquesta convocatòria el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i han de mantenir-los fins al moment de l'adquisició de la plaça.
4. TRIBUNAL QUALIFICADOR
El nomenament dels membres del Tribunal es publicarà a la pàgina web d'EMAYA (https://emaya.convoca.online/ )una vegada finalitzat el període de presentació de sol·licituds.
El funcionament, responsabilitats i funcions dels membres el Tribunal s'ajustaran a allò que s'estableix a l'apartat 3 de les Bases Generals. El Tribunal, a més, queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu en tot allò que no es preveu a les Bases Generals. La persona que n'ostenti la presidència tindrà vot de qualitat en cas d'empat.
5. SOL·LICITUDS
La sol·licitud d'inscripció es farà a través del “Portal d'ofertes d'ocupació pública d'Emaya” disponible a l'apartat “Ofertes de treball” de la pàgina web d'Emaya.
Totes les persones interessades i que reuneixin els requisits per optar a les places, hauran de presentar la sol·licitud, en els 10 dies hàbils següents a la publicació al BOIB d'aquesta convocatòria, a través de la plataforma a la qual es pot accedir des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/. Per fer-ho, cal seguir els passos i les instruccions que s'hi indiquen i adjuntar la documentació sol·licitada amb còpia escanejada llegible en format PDF o JPG (la documentació s'ha de presentar escanejada per totes dues cares, llevat que a l'anvers s'acrediti suficientment la informació requerida). Els arxius que s'adjuntin a la sol·licitud de participació hauran de dur un nom clar d'acord amb el seu contingut.
La sol·licitud de participació inclou una declaració responsable i l'autobaremació (al·legació de mèrits) que també té consideració de declaració responsable. A més, suposa el coneixement i l'acceptació inequívoca del tractament de dades de caràcter personal per part de les persones aspirants.
Les persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33 % hauran de presentar el certificat de discapacitat corresponent, així com el certificat d'aptitud emès pels equips multiprofessionals de la Direcció General de Serveis Socials o de l'organisme públic equivalent, d'acord amb allò que es preveu al número 3 dels requisits generals d'aquestes bases.
D'acord amb allò que estableix la Llei de protecció de dades i per a la identificació de les persones candidates, en els llistats constaran, com a mínim, 4 dígits del seu DNI o NIE (***DNI1**) a totes les publicacions. En presentar la seva sol·licitud, la persona aspirant dona el seu consentiment perquè el Tribunal, si ho considera necessari, realitzi les comprovacions oportunes sobre les dades aportades.
Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovada la documentació, es publicaran les llistes provisionals de persones admeses i excloses, amb indicació de la causa d'exclusió. El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement, a les persones interessades, que compleixen amb els requisits per participar en aquesta convocatòria.
Per esmenar qualsevol possible defecte o acompanyar documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils a comptar des de la publicació de la relació indicada. Durant aquest tràmit no s'admetran les al·legacions de nous mèrits no especificats a la declaració inicial. Si hi ha esmenes, al·legacions o reclamacions, una vegada revisades pel Tribunal Qualificador, es publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses.
Si en qualsevol moment del procés de selecció el Tribunal té coneixement de la no veracitat d'alguna dada aportada per la persona aspirant, aquest fet suposarà l'exclusió automàtica del procés selectiu.
S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu per a la presentació d'al·legacions (únicament per a atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions.
6. DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU PER CONCURS OPOSICIÓ DE PROMOCIÓ INTERNA
El concurs oposició consisteix en la realització d'una fase d'oposició i una fase de concurs. La puntuació màxima del procés serà de 100 punts:
6.1. FASE OPOSICIÓ – 60 punts
La fase d'oposició consistirà en la realització de proves que es desenvoluparan en aquest apartat. La concreció de les dates es publicarà a la pàgina web d'EMAYA amb almenys 10 dies naturals d'antelació a la seva realització. La valoració de les proves i/o exercicis i la durada de les proves, no indicades a aquestes bases, les determinarà el Tribunal amb caràcter previ a la seva realització.
Les persones aspirants es convocaran per a cada prova. Qui no assisteixi a aquesta convocatòria quedarà exclòs de les proves selectives, excepte en els casos de força major, embaràs o risc de part degudament acreditats per l'aspirant. Les proves s'hauran de dur a terme abans de la publicació de la llista definitiva de valoració dels mèrits de les persones aspirants (no es podrà demorar de manera que es menyscabi el dret de la resta de persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables).
Durant el desenvolupament del procés selectiu es podrà preveure la realització successiva dels exercicis en un o més dies consecutius i, en aquest cas, el termini per reclamar o sol·licitar la revisió de cada exercici s'atorgarà de manera conjunta al final de les proves, i la participació de les persones aspirants en cada prova no serà condicionada a la superació de l'anterior sense que es puguin considerar obtinguts drets de cap mena a les persones aspirants que superin un exercici posterior a un de suspès.
a) Temari
Les persones admeses en el concurs oposició hauran de realitzar les proves detallades a l'apartat següent, que versaran sobre el temari següent relacionat amb les funcions de la feina:
1. Llei 9/2017 de contractes del sector públic.
2. Reial decret-llei 3/2020, de 4 de febrer, de mesures urgents pel qual s'incorporen a l'ordenament jurídic espanyol diverses directives de la Unió Europea en l'àmbit de la contractació pública en determinats sectors; d'assegurances privades; de plans i fons de pensions; de l'àmbit tributari i de litigis fiscals.
3. Reial decret 1098/2001, de 12 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament general de la Llei de contractes de les administracions públiques.
4. Llei 40/2015, de 1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic.
5. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (responsabilitat patrimonial, recursos administratius, silenci).
6. Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa
7. PGQ 4 Gestió de compres
8. PGQ 5 Gestió de proveïdors
9. IT Alta i baixa de proveïdors
10. IT Adjudicació directa
11. IT Imposició penalitats
12. IT Contracte menor
13. IT Contracte d'emergència
14. IT Modificació contractual
15. IT Pròrrogues
16. IT Supersimplificats
17. Conveni Col·lectiu Transversal d'Emaya.
18. Codi ètic i de conducta d'Emaya.
b) Primera Part – Prova d'avaluació teòrica i/o pràctica - 40 punts:
Té caràcter obligatori i el resultat de la prova teòrica i pràctica en el seu conjunt ha de ser mínim de 20 punts per poder passar al test competencial, a causa de la seva naturalesa eliminatòria.
La prova teòrica consistirà en un examen tipus test amb 20 preguntes amb 4 alternatives de resposta cadascuna de les quals només una és la correcta o més correcta, amb una puntuació màxima de 20 punts.
A part de les preguntes de l'examen, s'hi inclouren 5 preguntes de reserva que les persones concursants han de contestar i que només s'han de tenir en compte en cas que sigui necessari anul·lar alguna pregunta.
La prova pràctica consisteix en un cas pràctic redactat, i la seva anàlisi i resolució. Aquesta prova té una puntuació màxima de 20 punts.
El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants que podran sol·licitar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional. Una vegada realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu amb els resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu per a la presentació d'al·legacions (únicament per a atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions.
c) Segona Part – Test competencial i/o entrevista competencial objectivada – 20 punts
El test de competències d'adequació per al lloc de treball avalua les competències adequades al lloc de treball objecte d'aquesta, el seu encaix i adaptació al lloc de treball.
Aquest apartat s'ha d'ajustar a allò que s'estableix al Conveni Col·lectiu Transversal d'EMAYA.
Té caràcter obligatori i eliminatori. La puntuació mínima per superar aquesta prova és de 10 punts. Les persones que obtinguin una puntuació inferior a la indicada com a mínima per superar la prova quedaran descartades del procés selectiu.
El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants que podran sol·licitar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional. Una vegada realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu amb els resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu per a la presentació d'al·legacions (únicament per a atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions.
6.2. FASE CONCURS DE MÈRITS – 40 punts
La puntuació màxima d'aquesta fase serà de 40 punts. Els mèrits s'al·legaran i acreditaran per a la seva valoració fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Les persones aspirants han d'emplenar, juntament amb la sol·licitud de participació, l'autobaremació dels mèrits.
No es valorarà cap mèrit:
Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera haurà d'anar acompanyada de la traducció jurada corresponent en qualsevol dels idiomes oficials de les Illes Balears; en cas contrari, no es tindrà en compte.
L'autobaremació té la consideració de declaració responsable. La falsedat a les dades d'autobaremació determinarà l'exclusió del procés i la consideració de no haver-hi participat, a més de les actuacions legals pertinents per falsedat a les dades. Els errors es podran corregir a la fase d'al·legacions, si queden acreditats.
Per a aquells mèrits que possibilitin l'opció de comprovació d'ofici, si la persona candidata sol·licita aquesta comprovació, el Tribunal, després de la revisió, podrà atorgar una puntuació superior, igual o inferior a la indicada a la fulla d'autobaremació. Si la persona candidata no sol·licita la comprovació d'ofici, després de la revisió, el Tribunal podrà atorgar una puntuació inferior o igual a la indicada a la fulla d'autobaremació, però mai superior.
El Tribunal no prendrà en consideració els mèrits adduïts a apartats/epígrafs que valorin mèrits de diferent naturalesa i/o matèria a la del mèrit aportat, encara que coincideixi amb un mèrit a aportar a un altre apartat/epígraf. Únicament si la persona candidata efectua al·legacions al llistat provisional de mèrits indicant expressament que vol que un mèrit aportat sigui considerat a un altre apartat/epígraf, el tribunal podrà, si escau, assignar la puntuació d'aquest mèrit a l'epígraf sol·licitat.
Un cop estudiada la documentació aportada, es publicarà el llistat provisional de mèrits al·legats a la declaració responsable (autobaremació) i acreditats amb la documentació aportada, es concedirà un termini de 3 dies hàbils per presentar al·legacions al llistat provisional de mèrits. Un cop finalitzat aquest termini, es resoldran les al·legacions o reclamacions que hi pugui haver i es publicarà el llistat definitiu. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu per a la presentació d'al·legacions (únicament per a atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions.
Els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants en aquesta fase i que el Tribunal valorarà es regiran d'acord amb el barem següent:
1. Experiència professional: fins a un màxim de 15 punts.
1.1. Experiència a EMAYA: fins a un màxim de 10 punts.
a) S'atorgaran 0,28 punts per cada mes treballat a EMAYA, realitzant funcions pròpies de la plaça convocada.
b) S'atorgaran 0,188 punts per cada mes treballat a EMAYA realitzant funcions diferents i pròpies d'una altra categoria professional de la que és objecte de la convocatòria, però que estan dins del mateix grup de la plaça convocada a l'àrea de corporació; en aquest cas, Prefectura.
c) S'atorgaran 0,188 punts per cada mes treballat a EMAYA, realitzant funcions diferents i pròpies com a tècnic de contractació.
1.2. Experiència professional externa a EMAYA: fins a un màxim de 5 punts.
a) S'atorgaran 0,05 punts per cada mes treballat fora de l'empresa EMAYA prestant serveis en el sector públic exercint funcions de naturalesa jurídica o contingut anàlogues a la plaça convocada.
2. Altres mèrits: fins a un màxim de 25 punts.
2.1. Haver guanyat un procés selectiu: fins a un màxim de 7 punts.
a) Haver obtingut una plaça de prefectura en un procés selectiu en compliment dels principis d'igualtat, mèrit i capacitat a EMAYA: 5 punts.
b) Haver obtingut una plaça de Tècnic de contractació en un procés selectiu en compliment dels principis d'igualtat, mèrit i capacitat a EMAYA: 2,5 punts.
c) Haver superat un procés selectiu en una Administració pública i/o similar en garantia dels principis constitucionals abans ressenyats fora de l'empresa EMAYA amb la titulació indicada al punt 3.5 (requisits) d'aquestes bases: 1,5 punts.
2.2. Acreditació de nivell de català (fins a un màxim de 3 punts).
2.3. Formació Reglada: fins a un màxim de 5 punts.
a) Per a una titulació superior reconeguda com a nivell MECES 3 o superior: 5 punts.
b) Per a una titulació, màster i/o similar diferent de la presentada a l'apartat de requisits: 3 punts
Només es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acrediti. La seva puntuació no s'acumularà a altres titulacions que es posseeixin:
Referència nivell MECES:
2.4. Formació NO reglada i cursos relacionats amb el lloc de treball: fins a un màxim de 10 punts.
a) A raó de 0,004 punts per hora per formacions transversals de prevenció de riscos laborals, igualtat, protecció de dades, compliment, ciberseguretat, ofimàtica, cicle de l'aigua i medi ambient, amb un màxim de 3 punts.
b) A raó de 0,006 punts per hora per formacions directament relacionades amb les funcions del lloc de treball (contractació pública, compres, qualitat), amb un màxim de 7 punts.
Per acreditar el compliment d'aquest mèrit, s'ha d'aportar el títol que reflecteixi el nom del curs, hores de durada, segell i signatura de l'entitat que imparteix el curs, i el nom de la persona que ha rebut el curs.
6.3. PUNTUACIÓ FINAL DEL PROCÉS SELECTIU
La puntuació final del procés selectiu vindrà determinada per la suma total de la fase d'oposició (sempre que s'hagi superat) i el concurs de mèrits. En cas d'empat en la puntuació final del concurs oposició, aquest es resoldrà atenent els criteris fixats a l'apartat 5.6 de les Bases Generals.
S'estableix un termini de 3 dies hàbils a comptar des de la publicació dels resultats finals definitius, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions.
6.4. ADJUDICACIÓ DE LA PLAÇA
Abans de la incorporació efectiva al lloc de treball que és objecte de la convocatòria, les persones que hagin presentat còpies de la documentació relativa al procés selectiu seran requerides perquè aportin la documentació original o còpia compulsada. La no presentació suposarà l'exclusió del procediment.
La persona o persones candidates que puguin aspirar a ocupar la o les places vacants seran citades al servei mèdic que, després del reconeixement i proves addicionals necessàries realitzades, indicarà l'aptitud o no dels aspirants. Si la o les persones candidates són declarades aptes i sense restriccions (excepte personal amb discapacitat), els resultats finals obtinguts tindran caràcter de definitius.
Una vegada incorporada, la persona guanyadora haurà de superar el període de prova establert per conveni col·lectiu. En cas de renúncia a la plaça, la no-superació del període de prova o qualsevol altra circumstància anàloga que impliqui que la persona guanyadora no ocupi la plaça, ocuparà el seu lloc la següent persona del llistat definitiu.
7. PUBLICACIÓ, COMUNICACIONS I TERMINIS
Aquesta convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la plataforma accessible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/.
Les persones aspirants que participin en els processos de promoció interna queden obligades a relacionar-se amb EMAYA telemàticament en totes o algunes de les fases del procediment. Totes les comunicacions d'aquest procés selectiu es publicaran a la plataforma accessible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/.
Per al còmput dels terminis determinats com a dies hàbils en aquesta convocatòria, s'entendran els compresos entre dilluns i divendres, per la qual cosa dissabte es considera dia no hàbil. Com a dies naturals s'entendran els compresos entre dilluns i diumenge.
En cas de discrepància en la redacció de les versions en català i castellà d'aquesta convocatòria, preval allò que s'estableix a la versió en castellà.
8. TERMINI D'IMPUGNACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA
Queda establert un termini d'impugnació d'aquesta convocatòria d'un mes a comptar des de la data de la seva publicació al BOIB.
9. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable |
EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram SA. |
Finalitat |
Gestionar el procés de selecció regulat en aquestes bases i avaluar els perfils de les persones candidates per tal de cobrir les necessitats de les places vacants. |
Legitimació |
La participació en aquest procés selectiu implica l'acceptació plena d'aquestes bases per part de les persones sol·licitants, amb autorització expressa per al tractament de les seves dades i la publicació de resultats a la pàgina web d'EMAYA. La legitimitat del tractament indicat està basada en el desenvolupament de la relació precontractual i en l'interès legítim de EMAYA a l'efecte de comprovar la veracitat de la documentació presentada. |
Destinataris |
No se cediran dades a tercers, llevat en cas d'obligació legal. |
Drets |
Accedir a les dades, rectificar-les i suprimir-les, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional. |
Informació addicional |
Es pot consultar informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web https://www.emaya.es/politica-de-privacitat/ o sol·licitar-la en paper a les oficines centrals, al c/ Joan Maragall 3, 07006 Palma. |
Palma, a dia de la signatura electrònica (1 d'agost de 2023)
La directora de Corporació d'EMAYA Nuria Gallego Cañellas