Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MENORCA

Núm. 499453
Acord del Consell Executiu en sessió de caràcter ordinari de 31 de juliol de 2023, relatiu a la determinació i creació dels llocs de feina que han de ser desenvolupats per personal eventual i determinació de les retribucions (exp. 03146-2023-000006)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès l'article 109 lletra e) del Reglament orgànic, referit al personal eventual a disposició dels diferents grups polítics.

Tenint en compte les limitacions que, pel que fa al nombre màxim de llocs de feina la cobertura dels quals correspongui a personal eventual de les entitats locals, estableix l'article 104 bis de la Llei 7/1985 de 2 d'abril que regula les bases de règim local de caràcter bàsic;

Escoltats els portaveus de tots els grups polítics amb representació al ple d'aquesta corporació;

Atès que l'article 28.1 lletra e) de la Llei 4/2022 de 28 de juny, de consells insulars, atribueix al Consell Executiu la competència per a l'aprovació del nombre i el règim del personal eventual;

Atesa la proposta del president del Consell Insular de Menorca,

El Consell Executiu, per unanimitat i en votació ordinària, adopta els acords següents:

Primer. Mantenir els següents llocs de treball reservats a funcionaris de caràcter eventual amb l'actualització de les retribucions que més avall es detalla i que resta condicionada a l'existència de dotació pressupostària suficient:

NÚM.

DENOMINACIÓ

DEDICACIÓ JORNADA

RETRIBUCIONS BRUTES ANUALS

5

administratius/ves grups polítics

100 %

27.428,24 euros

1

administratiu/va grups polítics

75 %

20.571,18 euros

1

administratiu/va de grup polític

65 %

17.828,35 euros

1

administratiu/va grups polítics

50 %

13.714,12 euros

Segon. Les tasques que ha de dur a terme el personal eventual ressenyat seran les que en cada cas s'especifiquen a continuació:

- Administratius grups polítics; tasques de tramitació i gestió administrativa, com ara recepció i despatx de correspondència dirigida al grup polític o als consellers que l'integren, tramitació de documents, organització de fitxers i arxius, preparació i tramitació d'escrits del grup i resta de tasques administratives necessàries per al bon funcionament del grup i de suport administratiu als consellers que l'integren.

Tercer. Publicar aquest acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Maó, 1 d'agost de 2023

Per delegació del president,  La secretària Rosa Salord Olèo (Decret 129/2023, de 27 de juliol) (BOIB núm. 106 de 29-7-2023)