Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT D'INCA
Núm. 484837
Nomenament presidents/entes de les comissions informatives
En data 17 de juliol de 2023 es va dictar el Decret de Batlia núm. 2023-1731, del següent contingut literal:
«L'art. 38.3 del Reglament orgànic municipal disposa que el batle o la batlessa és el president nat/a de totes les comissions informatives, però la presidència efectiva la podrà delegar en qualsevol membre de la corporació, a proposta de la pròpia comissió després de l'elecció efectuada en el seu si. A les sessions celebrades en el dia d'avui de les comissions informatives de Ciutadania i Drets Socials, i de Medi Ambient i Model de Ciutat, han estat designats els presidents/entes i els seus suplents.
També ha estat designada la presidenta suplent a la Comissió Informativa d'Economia i Bon Govern, i a la Comissió Especial de Comptes, ja que en aquestes únicament es delega la presidència efectiva en cas d'absència del batle. En conseqüència, de conformitat amb el que disposa l'art. 38.3 abans esmentat, HE RESOLT:
PRIMER. Delegar la presidència efectiva de la Comissió Informativa de Ciutadania i Drets Socials a la regidora Sra. Alice Weber, essent la seva suplent la regidora Sra. Maria Antònia Pons Torrens.
SEGON. Delegar la presidència efectiva de la Comissió Informativa de Medi Ambient i Model de Ciutat a la regidora Sra. María del Carmen Oses Ramos, essent el seu suplent el regidor Sr. Andreu Caballero Romero.
TERCER. Delegar la presidència efectiva de la Comissió Informativa d'Economia i Bon Govern, i de la Comissió Especial de Comptes, únicament en casos d'absència del president, a la regidora Sra. María José Fernández Molina.
QUART. Publicar aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears.»
Document signat electrònicament (20 de juliol de 2023)
El batle-president Virgilio Moreno Sarrió