Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

Núm. 479782
Resolució de correcció de l’error observat a l’Annex I de la Resolució de la Presidència de l’IMAS de 19 de juliol de 2023 per la qual s’aprova la convocatòria pública de selecció pel sistema de lliure designació del director-a gerent de l’IMAS

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

I. La Resolució de la Presidència de l'IMAS de 19 de juliol de 2023 ha aprovat la convocatòria pública de selecció pel sistema de lliure designació del director-a gerent de l'IMAS i dels seus annexos, la qual està prevista publicar al BOIB el dia 22 de juliol i l'anunci al BOE previst publicar l'1 d'agost.

II. S'ha observat un error a l'Annex I. En concret, s'ha detectat l'error en la relació de funcions del contingut funcional del lloc de feina que consten disset funcions i han de constar vint-i-cinc, d'acord amb l'article 12.4 dels Estatuts de l'IMAS (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), que estableix les funcions del director/directora gerent de l'IMAS.

Fonaments de dret

1. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que les administracions públiques poden rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes.

2. L'article 12.4 dels Estatuts de l'IMAS (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), el qual disposa les funcions del director/directora gerent de l'IMAS.

3. Correspon a la Presidència de l'IMAS convocar i resoldre els procediments de selecció, establir-ne les bases, els programes i el contingut de les proves i nomenar els membres dels òrgans de selecció, d'acord amb l'article 7.2.13) dels Estatuts de l'IMAS (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019).

Per tot això, dict la següent

Resolució

Primer. Rectificar l'error observat en l'Annex I de la Resolució de la Presidència de l'IMAS de 19 de juliol de 2023 per la qual s'aprova la convocatòria pública de selecció pel sistema de lliure designació del director-a gerent de l'IMAS i dels seus annexos, en el qual consta a l'apartat del contingut funcional del lloc de feina de l'Annex I un total de disset funcions quan hi han de constar vint-i-cinc funcions d'acord amb l'article 12.4 dels Estatuts de l'IMAS, en el sentit següent:

Allà on diu:

CONTINGUT FUNCIONAL DEL LLOC DE FEINA

1. Representar tècnicament i administrativament l'IMAS quan la presidència o les vicepresidències no assumeixin aquesta representació; i relacionar-se en funció del seu càrrec amb altres institucions públiques i privades.

2. Executar i fer complir les resolucions de la presidència i els acords del Consell Rector.

3. La gestió econòmica de l'IMAS.

4. La prefectura superior de tots els serveis, obres i dependències, assumint-ne la direcció, l'impuls i la inspecció.

5. Informar el Consell Rector i la presidència de la seva actuació i dels assumptes que concerneixin a la gestió de l'IMAS.

6. La direcció directa sobre el personal de l'IMAS.

7. Adscriure i traslladar el personal als diversos llocs de treball de l'entitat.

8. Redactar i proposar al Consell Rector la plantilla del personal, la relació de llocs de treball i les retribucions.

9. Vetllar per la millora dels mètodes de treball i per la introducció de les innovacions tecnològiques adequades.

10. Reconèixer els triennis del personal. Resoldre les sol·licituds de reconeixement de compatibilitat del personal.

11. Nomenar i cessar el personal funcionari interí; contractar el personal laboral fix i temporal i acordar l'extinció dels contractes de treball d'aquest personal.

12. Concedir els permisos, les llicències, les reduccions de jornada i vacances del personal.

13. Resoldre les sol·licituds de reconeixement de compatibilitat del personal.

14. Aprovar l'expedient i contractar obres, serveis i subministraments fins als límits de les quanties que disposi la legislació vigent per als contractes menors i per a tots els procediments oberts simplificats prevists a l'article 159, sempre que no sigui competència d'un altre òrgan de contractació.

15. Aprovar l'expedient i contractar obres, serveis i subministraments que requereixin un contracte negociat o simplificat.

16. Presidir les meses de contractació.

17. Dirigir, impulsar i inspeccionar les obres i els serveis que ha de dur a terme l'entitat.»

Ha de dir:

«CONTINGUT FUNCIONAL DEL LLOC DE FEINA

1. Representar tècnicament i administrativament l'IMAS quan la presidència o les vicepresidències no assumeixin aquesta representació; i relacionar-se en funció del seu càrrec amb altres institucions públiques i privades.

2. Executar i fer complir les resolucions de la presidència i els acords del Consell Rector.

3. La gestió econòmica de l'IMAS.

4. La prefectura superior de tots els serveis, obres i dependències, assumint-ne la direcció, l'impuls i la inspecció.

5. Informar el Consell Rector i la presidència de la seva actuació i dels assumptes que concerneixin a la gestió de l'IMAS.

6. La direcció directa sobre el personal de l'IMAS.

7. Adscriure i traslladar el personal als diversos llocs de treball de l'entitat.

8. Redactar i proposar al Consell Rector la plantilla del personal, la relació de llocs de treball i les retribucions.

9. Vetllar per la millora dels mètodes de treball i per la introducció de les innovacions tecnològiques adequades.

10. Reconèixer els triennis del personal. Resoldre les sol·licituds de reconeixement de compatibilitat del personal.

11. Nomenar i cessar el personal funcionari interí; contractar el personal laboral fix i temporal i acordar l'extinció dels contractes de treball d'aquest personal.

12. Concedir els permisos, les llicències, les reduccions de jornada i vacances del personal.

13. Resoldre les sol·licituds de reconeixement de compatibilitat del personal.

14. Aprovar l'expedient i contractar obres, serveis i subministraments fins als límits de les quanties que disposi la legislació vigent per als contractes menors i per a tots els procediments oberts simplificats prevists a l'article 159, sempre que no sigui competència d'un altre òrgan de contractació.

15. Aprovar l'expedient i contractar obres, serveis i subministraments que requereixin un contracte negociat o simplificat.

16. Presidir les meses de contractació.

17. Dirigir, impulsar i inspeccionar les obres i els serveis que ha de dur a terme l'entitat.

18. Autoritzar i disposar despeses, d'acord amb les bases del pressupost. Reconèixer obligacions per import inferior a 50.000 euros.

19. Ordenar els pagaments que tenguin consignació expressa i responguin a obligacions degudament contretes per l'IMAS.

20. Preparar la memòria i els pressupostos de l'IMAS així com la liquidació i la rendició de comptes.

21. Contractar tota classe d'obres, serveis, subministraments, i serveis, prèvia delegació de la presidència de l'IMAS.

22. Realitzar l'inventari general dels béns de l'IMAS, i mantenir-lo en estat permanent d'actualització.

23. Exercir les accions i els recursos judicials o administratius que corresponguin a l'Institut en defensa dels seus drets i interessos, i donar-ne compte al Consell Rector.

24. Les restants funcions executives i de gestió que no estiguin expressament conferides per aquests estatuts a altres òrgans.

25. Exercir qualsevol altra competència per delegació de la presidència»

Segon. Publicar aquesta Resolució de correcció de l'error en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i en el tauler d'edictes de l'IMAS, així com la publicació de l'anunci de la correcció de l'error en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE).

Interposició de recursos

Aquesta resolució no posa fi a la via administrativa i contra ella es pot interposar, d'acord amb l'article 28.1 dels Estatuts de l'IMAS aprovats per Acord del Ple del Consell de Mallorca d'11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), recurs d'alçada davant el Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca, dins el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent al de la notificació de la present resolució.

Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs.

Contra la desestimació per silenci del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en qualsevol moment a partir del dia següent a la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s'hagi notificat la resolució).

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (21 de juliol de 2023

El conseller executiu de Benestar Social i president de l'IMAS Guillermo Sànchez Cifre)