Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT ANTONI DE PORTMANY
Núm. 473207
Extracte de les bases de la convocatòria d'ajudes per insularitat a famílies amb estudiants que van haver de desplaçar-se fora de l'illa en el territori nacional per cursar estudis que no es podien realitzar a Eivissa durant el curs 2022-2023, aprovades per la Junta de Govern Local de 6 de juliol de 2023
De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3b) i 20.8a) de la Llei 38/2003 de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria, el text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions (http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans./).
Codi identificador BDNS: 708184
Primer. objecte
L'objecte d'aquestes bases es atorgar ajudes per insularitat a famílies amb estudiants que van haver de desplaçar-se fora de l'illa en el territori nacional per cursar estudis que no es podien realitzar a Eivissa durant el curs 2022-2023.
Segon. Persones beneficiàries Es poden acollir a aquesta convocatòria les famílies amb estudiants que estiguin empadronats al municipi de Sant Antoni de Portmany amb una antiguitat mínima de tres anys.
Tercera. Requisits acadèmics
Els sol·licitants hauran de complir:
- Que l'estudiant estigui empadronat al municipi de Sant Antoni de Portmany amb una antiguitat mínima de tres anys.
Requisits acadèmics:
- Cursar a centres de fora de l'illa durant el curs 2022-23:
- Cicles formatius de grau mitjà o superior. - Estudis oficials de grau, o d'ensenyaments artístics superiors.
- Que l'estudiant estigui matriculat a totes les assignatures si és el primer curs.
- Que, com a mínim, l'estudiant estigui matriculat al 80 % dels crèdits previstos als Plans d'Estudis a la resta de cursos.
- Quan es tracti d'estudiants que estiguin acabant els estudis, han d'estar matriculats d'un mínim de quatre assignatures o de 24 crèdits.
- En el cas de doble matrícula, s'han de presentar les dos per poder obtenir l'ajuda.
- En el cas d'estudiants de cicles formatius, tant de grau mitjà com superior, hauran d'estar matriculats al curs complet.
S'ha d'haver aprovat l'any acadèmic anterior ( curs 2021-22) un mínim de crèdits, segons la relació següent:
- En el cas de haver cursat el primer curs al curs 2022-23. Haver aprovat els estudis o prova que dona accés als estudis matriculats.
- A partir del segon curs endavant:
- Cicles formatius de grau mitjà o superior: haver aprovat com a mínim el 90% del crèdits matriculats.
- Estudis de grau o ensenyaments artístics superiors: haver aprovat com a mínim el 70% del crèdits matriculats. A l'efecte del comput de crèdits, no es tenen en compte els crèdits convalidats, reconeguts o transferits.
Quarta. Consignació pressupostària i quantia ajudes
L'Ajuntament destina a les ajudes objecte d'aquesta convocatòria la quantitat de 30.000.- €, amb càrrec a la partida 005-3260-489013 de l'exercici pressupostari de l'any 2023.
La dotació màxima de l'ajut serà de 300.- €, excepte una ajuda de 500.- € al millor expedient de grau universitari i un altra de 500.-€ al millor expedient de cicles formatius de grau superior. En el cas que el total d'ajuts que s'hagin concedir superi la consignació pressupostària, es complementarà la partida amb la quantitat que correspongui, prèvia tramitació de l'expediente de modificació pressupostaria corresponent.
Cinquena. Sol·licitud, Documentació i Termini Presentació
Les sol·licituds s'hauran de presentar segons el previst al tràmit “Educación. Ayudas por insularidad para estudiantes del municipio de Sant Antoni de Portmany para el curso 2022-2023” disponible a la Seu Electrònica (https://santantoni.sedelectronica.es/dossier).
Es podran presentar a:
- Registre Electrònic de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany, utilitzant el tràmit anterior.
- Presencialment a la Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) demanant cita prèvia al 971340111.
- Als registres referits a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
En qualsevol cas estaran obligats a realitzar la sol·licitud de manera electrònica les persones jurídiques, els seus representants i la resta relacionats a l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
Per a la presentació de les sol·licituds s'hauran d'utilitzar els models normalitzats de sol·licitud i annexes disponibles a la Seu Electrònica, al tràmit abans esmentat.
Per a informar-se, orientar-se i consultar les bases es pot acudir al Centre d'Informació Jove de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany, c/ Ramón y Cajal 19, tel. 971 803 163, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h, així com a la pàgina web municipal ( www.santantoni.net )
El termini de presentació de les sol·licituds serà de 15 dies hàbils des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
Sant Antoni de Portmany, (signat electrònicament: 17 de juliol de 2023)
L'alcalde Marcos Serra Colomar