Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
Núm. 474206
Aprovació inicial de la modificació de plantilla per a la creació de dues places: Auxiliar administratiu/va de l'administració general. Expedient número 5406/2023
Aprovada inicialment per acord del Ple de l'Ajuntament, en sessió de data 19 de juliol de 2023, l'acord de la creació de dues places d'auxiliar administratiu/va, configurada com a funcionari/ària de l'administració general, grup C2, nivell C.D. 15.
Aprovada inicialment per acord del Ple de l'Ajuntament, en sessió de data 19 de juliol de 2023, l'acord de l'amortització de dues places d'auxiliar de turisme.
Les persones interessades, que estiguin legitimades segons el que disposa l'article 170.1 del Real Decret Legislatiu 2/2004, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals i pels motius enumerats en l'apartat número 2 del mateix article, poden presentar reclamacions amb subjecció als tràmits següents:
1. El termini d'exposició de reclamacions és de quinze dies hàbils a partir de l'endemà de la data d'inserció d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma.
2. Oficina de presentació serà el registre general de l'Ajuntament de Capdepera.
3. Òrgan davant el qual es reclama, el Ple de l'Ajuntament de Capdepera.
Si en el termini d'exposició no es presenta cap reclamació, l'acord d'aprovació inicial serà elevat a definitiu, sense necessitat d'aportar-ne un altre.
(Signat electrònicament: 19 de juliol de 2023
La batlessa Mireia Francesca Ferrer Jaume)