Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 465054
Creació i composició de les comissions informatives

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que el Ple de l'Ajuntament en sessió extraordinària de 06 de juliol de 2023, ha adoptat l'acord relatiu a la Creació i composició de les Comissions Informatives, que tot seguit es fa públic:

“PROPOSTA SOBRE LA CREACIÓ I COMPOSICIÓ DE LES COMISSIONS INFORMATIVES.

D'acord amb l'article 20.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases de Règim local, els arts. 24, 89 i 90 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i l'art. 38 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el ROF i R.J. de les Entitats locals;

PROPOSO al Ple de la corporació l'adopció del següent

Vista la proposta de resolució PR/2023/1333 de 28 / de juny / 2023.

Constituir les següents comissions informatives així com les seves   competències, composició i règim de sessions:

A. COMISSIÓ INFORMATIVA GENERAL D'ASSUMPTES COMPETÈNCIA DEL PLE.

Dita Comissió Informativa serà presidida pel Sra. Batlessa-Presidenta i amb l' assistència del Secretari de la corporació o funcionari en que delegui, i restarà integrada per tots el regidors d'aquest Ajuntament.

Competències:

Dictaminar i informar tots aquells assumptes i expedients que han de ser aprovats pel Ple i la Junta de Govern Local quan aquesta resolgui sobre assumptes competència del Ple delegades a la Junta de Govern Local.

Règim de sessions ordinàries:

Una sessió ordinària cada mes, que tendrà lloc del dia i hora que acordi la pròpia Comissió Informativa.

B. COMISSIÓ INFORMATIVA ESPECIAL DE COMPTES

Dita Comissió Informativa serà presidida pel Sr. Batlessa-Presidenta i amb l' assistència del secretari de la corporació o funcionari en que delegui, i restarà integrada per tots el regidors d'aquest Ajuntament

Competències:

Les competències que el TERLCAP i l'article 116 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases del Règim Local, atribueix a dita comissió, singularment l'examen, estudi i informe del Compte General anual de la Corporació, i les modificacions contractuals contemplades en el TR de la Llei de Contractes del Sector Públic.

Règim de sessions ordinàries:

Una sessió ordinària cada any, abans de dia 1 de juny i que tendrà lloc del dia i hora que acordi la pròpia Comissió Informativa.”

Cosa que fem pública

 

Alcúdia, a la data de la signatura electrònica (12 de juliol de 2023)

La batlessa Josefina Linares Capó