Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE LLOSETA

Núm. 459365
Acords plenaris de data 28/06/2023

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb allò que disposa l'article 44.2 del RD 2568/1986 de 28 de novembre, i l'art. 45 de la Llei 39/15, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, es fa públic pel general coneixement els acords adoptats pel plenari de la Corporació de data 28/06/23:

“1. DONAR COMPTE DE LA RESOLUCIÓ DE BATLIA DE CREACIÓ DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL: COMPETÈNCIES DELEGADES, MEMBRES INTEGRANTS

RESOLUCIÓ DE BATLIA 2023-0497

Angelina Pérez Sánchez, Batlessa-Presidenta de l'Ajuntament de Lloseta, de conformitat amb les facultats i atribucions conferides per la Llei 7/1985, de 2 d'abril reguladora de les bases del Règim Local al seu art. 21 en relació amb l'article 23 per l'article 52.1 del RD 2568/1986 de 28 de novembre.

Donada l'existència obligatòria de La Junta de Govern Local als municipis de més de 5.000 habitants tal com estableixen els (art. 20.1 b) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local -LBRL-, art 23 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears -LMRLIB-), i 35.2 d) del ROF.

La seva composició i de conformitat amb l'art. 52.2 ROF serà pel cas del municipi de Lloseta de la Batlessa i quatre regidors o regidores.

Les seves competències venen donades per l'assistència al batle en l'exercici de les seves funcions, i les atribucions que el batle o un altre òrgan li deleguin o li atribueixin les lleis.

 De conformitat amb l'anterior,

RESOLC

PRIMER.- Crear la Junta de Govern Local, la qual estarà presidida per la batlessa i integrada pels següents quatre regidors o regidores:

Batlessa – Presidenta: Angelina Pérez Sánchez

Regidor: Toni Pérez Valverde

Regidor: Javier González Bordas

Regidor: Francisca Campins Fernández

Regidor: Miquel Reus Pérez

SEGON.- La Junta de Govern Local, entre d'altres, tindrà assignades les següents atribucions:

CONTRACTACIÓ

- L'aprovació dels expedients de contractació d'acord amb l'article 117 de la Llei 9/2017 de 8 de novembre de Contractes del Sector Públic d'aquells contractes en que la presidència de l'Ajuntament de Lloseta exerceixi com a òrgan de contractació per aplicació de la disposició addicional segona de la Llei 9/2017 de 8 de novembre de Contractes del Sector Públic.

- L'adjudicació dels contractes menors a que fa referència la BASE 28.5 de les Bases d'execució del pressupost per tenir un import superior a 5.000 euros.

SUBVENCIONS

- La concessió de subvencions en qualsevol quantia, sempre que tinguin cobertura pressupostària.

 

PERSONAL

- L'aprovació de bases reguladores de processos selectius per a la incorporació de personal al servei de l'ajuntament de Lloseta.

- L'aprovació de la oferta pública d'ocupació.

- L'assignació de complements de productivitats d'acord amb el reglament de productivitats de L'ajuntament de Lloseta

URBANISME

- La concessió de llicències urbanístiques i d'activitats.

- La concessió de llicències d'ocupació del sòl, subsòl i vol de les vies públiques quan requereixin de l'atorgament d'una llicència prèvia.

- La concessió de guals i altres reserves d'estacionament

- L'aprovació de projectes d'obra quan la competència correspongui a batlia.

- La resolució dels expedients de disciplina urbanística.

BENS

- L'atorgament d'autoritzacions o concessions demanials quan la competència correspongui a Batlia.

- L'atorgament del dret d'us d'espais municipals.

RESPONSABILITAT PATRIMONIAL

- La resolució d'expedients de responsabilitat patrimonial competència de batlia.

CONVENIS

- L'aprovació de convenis quan la competència per a la seva aprovació correspongui a batlia.

TERCER.- Àmbit de la Delegació d'atribucions:

Serà amb tota la seva extensió, inclosa la resolució de recursos administratius, i en concordança amb les matèries connexes previstes en el RD 781/1986 de 18 d'Abril, el RD 2568/1986 de 28 de novembre, i demés legislació estatal o autonòmica.

QUART.- Condicions específiques d'exercici de les atribucions:

a) El Batle es reserva la potestat d'avocació de les competències delegades a la Junta de Govern Local.

L'avocació implica la recuperació per la Batllia de la competència resolutòria per decidir en un cas particular. La potestat d'avocació s'exercirà en règim excepcional, i quan apreciades les circumstàncies del cas, no es pugui demorar la resolució fins a la propera sessió ordinària de la Junta de Govern Local, o per la escassa importància de l'assumpte no sia necessària la convocatòria de sessió extraordinària.

b) No s'entendran delegades a la Junta de Govern Local aquelles competències atribuïdes al Batlle per la legislació estatal o autonòmica, que per la seva pròpia naturalesa no siguin susceptibles d'exercici per un òrgan col·legiat.

CINQUÈ.- La Junta de Govern Local celebrarà sessió ordinària amb periodicitat quinzenal, en primera convocatòria, els dimecres a les 14:30 hores (o el dia següent hàbil si fora festiu).

Si en primera convocatòria no hi hagués el quòrum de constitució necessari, s'entendrà convocada la sessió automàticament a la mateixa hora, 24 hores després.

SISÈ.- Designar, d'entre els membres de la JGL com a Primer Tinent de Batle al Sr. Javier González Bordas, i com a Segon Tinent de Batle a la Sra. Francisca Campins Fernández

SETÈ.-De la present Resolució es donarà coneixement al Ple a la primera sessió que celebri, notificant-se, endemés personalment als designats, i es publicarà en el BOIB, sense perjudici de la seva efectivitat des del dia següent al de la present resolució, conforme s'indica a l'article 52.4 del RD 2568/1986."

Els membres del plenari es donen per assabentats.

2. DONAR COMPTE DE LES RESOLUCIONS DEL BATLE EN MATÈRIA DE DELEGACIONS A TINENTS BATLE I REGIDORS.

RESOLUCIÓ DE BATLIA 2023-0506

Angelina Pérez Sánchez, Batlessa-Presidenta de l'Ajuntament de Lloseta, de conformitat amb l'article 43.5 del RD 2568/1986 de 28 de novembre,

RESOLC

PRIMER: Anomenar els següents Regidors-Delegats de les àrees:

1.- RELACIONS INSTITUCIONALS, ECONOMIA I HISENDA, JOVENTUT I OCI, TURISME

Es reserva a la Batllia;

  • Competències Relacions Institucionals: protocol, Butlletí Informatiu de l'Ajuntament, col·laboració amb altres Administracions.
  • Competències Economia i Hisenda: Tributs, contribucions, taxes, impostos, preus públics; elaboració, execució i liquidació del pressupost; comptabilitat municipal; competència en matèria de gestió pressupostària (ingressos i despeses). Aprovació de factures, i despeses municipals en execució de les previsions pressupostàries.
  • Competències Joventut i Oci: Centre d'informació i documentació juvenil (informació, formació, assessorament...), serveis a joves (activitats culturals, temps lliure...), Consell Municipal de Joventut; les demés competències connexes, etc.; Gestió Infraestructures juvenils de Sa Mina de Sa Truiola.
  • Competències Turisme: Foment i col·laboració amb els establiments turístics; informació sobre ajuts adreçats al sector, campanyes de promoció, infraestructures de millora de l'activitat turística, etc.; Gestió del Convent.
  • Organització del personal adscrit a les àrees.

2.- AREA DE SERVEIS SOCIALS I IGUALTAT, EDUCACIÓ, SANITAT I CONSUM, FOMENT I OCUPACIÓ

Regidora Delegada: Sílvia Muñoz Arreza

  • Competències Serveis Socials: Assistència social, projectes del Pla de Prestacions Bàsiques del CIM, gestió centre tercera edat, Centre de dia, col·laboració amb els serveis de l'Estat i de la CAIB (IBAS, institut de la Dona, etc.) Conferències i activitats; relacions amb entitats i associacions (Creu Roja, Donants de Sang, etc.)
  • Competències d'ajuda a domicili: coordinació dels serveis d'assistència domiciliaria de la Corporació.
  • Competències Educació: Col·laboració en la gestió dels centres d'ensenyament, representació en el Consell Escolar, relacions amb les Associacions de Pares i Mares d'alumnes, Claustre de Professors, Escola d'Adults, Cursets de Formació, relació amb l'Administració educativa, gestió biblioteca municipal, escola de música, gestió de noves infraestructures educatives, aules d'estudi, escola d'estiu; les demés matèries connexes, etc.
  • Competències Sanitat i Consum: Gestió Unitat Sanitària Escolar, control de qualitat aliments i aigua potable, higiene activitats públiques, piscines municipals, mercat municipal, cementeri; les demés competències connexes; campanyes sobre consum; col·laboració en la recepció de queixes sobre consum.
  • Competència de Foment i Ocupació: Foment i polítiques d'ocupació, cursets de formació.
  • Organització del personal adscrit a les àrees.

3.- AREA DE FIRES I FESTES, I PATRIMONI

Regidor Delegat: Toni Pérez Valverde

  • Competències Fires i Festes: Organització de la Fira de Sa Sabata, de les festes patronals i del Cocó, així com de les demés activitats lúdic-festives que es celebren al municipi.
  • Competències Patrimoni: Gestió i conservació del patrimoni municipal.
  • Organització del personal adscrit a les àrees.

4.- PARTICIPACIÓ CIUTADANA I TRANSPARÈNCIA, COMUNICACIÓ I NOVES TECNOLOGIES, CULTURA, MOBILITAT

Regidor delegat: Javier González Bordas

  • Competències Participació i Transparència: Foment de la participació ciutadana, registre municipal d'Associacions; relacions amb entitats i vigilància del compliment de les obligacions en l'àmbit de transparència tingui l'entitat.
  • Competències de Comunicació: coordinar els mecanismes de comunicació de la Corporació.
  • Competències Noves Tecnologies: Implantació i millora noves tecnologies i Administració electrònica.
  • Competències Cultura: Arxiu Municipal, relacions amb totes les entitats veïnals, Gestió del Casal de Cultura de Ca S'Hereu, exposicions conferències, temps lliure, etc.; les demés competències connexes i gestió del Teatre municipal.
  • Competències de Mobilitat: planificació i gestió de les polítiques de mobilitat de l'Ajuntament i coordinació amb entitats supramunicipals en l'àmbit de referència.
  • Organització del personal adscrit a les àrees.

5.- AREA D'URBANISME, OBRES PRÒPIES, NETEJA D'EDIFICIS MUNICIPALS, SERVEIS D'AIGUA I SANEJAMENT.

Regidora delegada: Antonia Massanet Fernández.

  • Competències Serveis Aigua i Sanejament, Serveis de Clavegueram i Aigües Pluvials: Control i seguiment dels serveis d'abastament d'aigua potable, sanejament, clavegueram i evacuació de pluvials.
  • Competències d'Urbanisme: Planejament Urbanístic (NN.SS, Plans Parcials, Plans Especials, Projectes d'Urbanització i dotació de Serveis). Gestió Urbanística (execució de programes d'actuació, reparcel·lacions, valoracions, conservació d'urbanitzacions). Disciplina urbanística (Llicències urbanístiques, Llicències d'activitat i obertura; ordres d'execució, alineacions i rasants, etc.)
  • Competència d'Obres pròpies: Gestió, control seguiment de les obres municipals.
  • Competència de Neteja d'Edificis Municipals: Gestió i organització dels serveis de neteja edificis i instal·lacions municipals.
  • Organització del personal adscrit a les àrees.

6.- AREA D'ESPORTS, MEDI AMBIENT I AGRICULTURA, COMERÇ I INDUSTRIA

Regidor delegat: Miquel Reus Pérez

  • Competències Esports: Organització activitats esportives, gestió de les instal·lacions, l'organització del treball del personal adscrit a l'àrea; relació amb les entitats esportives, relació amb l'Administració esportiva de l'Estat i CAIB.
  • Competències Medi Ambient: Defensa de la natura, Àrea Recreativa Es Puig i altres, contaminació atmosfèrica, acústica, extinció d'incendis, gestió del punt verd, etc.
  • Competències en Agricultura: Col·laboració amb les organitzacions de pagesos; informació sobre ajuts adreçats al camp, campanyes de vacunació, xarxes de rec, etc.
  • Competències Gestió de la Piscina Municipal.
  • Competències Comerç: Foment i col·laboració amb les organitzacions de comerciants, informació sobre ajuts adreçats al sector, campanyes de promoció, infraestructures de millora de l'activitat comercial, campanyes de retolació en català, etc.
  • Competències Indústria: Col·laboració amb sector de la industria local; atenció preferent a l'activitat del calçat; informació sobre ajuts adreçats al sector, campanyes de promoció, infraestructures de millora de l'activitat industrial, etc.
  • Organització del personal adscrit a les àrees.

7.- SERVEI DE CONTRACTACIÓ, SERVEIS MUNICIPALS, POLICIA I RECURSOS HUMANS

Regidora Delegada: Francisca Campins Fernàndez

  • Competències de contractació: Obres, Subministraments, serveis i demés contractes.
  • Competències Serveis Municipals: Manteniment d'edificis públics, servei d'enllumenat públic, neteja de carrers, pavimentació de carrers, de camins rurals, arbrat, zones verdes municipals, etc.
  • Competències Recursos Humans: Servei de personal; negociació col·lectiva, relació amb els representants del personal, ordenació administrativa, règim interior, informàtica, plantilla, relació de llocs de treball, oferta d'ocupació pública, Padró Municipal d'Habitants, Cens Electoral, Estadística; les demés competències connexes, etc.
  • Competències Policia Local: Seguretat ciutadana i llocs públics ordenació del tràfic viari i circulació, protecció civil, compliment de les normes de dret local (Policia administrativa, espectacles i establiments públics, compliment ordenances, bans, actes i acords) policia administrativa derivant de lleis sectorials. Cooperació amb els “Cuerpos y Fuerzas de Seguridad” Policia Judicial; les demés competències connexes.
  • Organització del personal adscrit a les àrees.

SEGON: En general, les Delegacions conferides son del tipus b), previstes en el citat article 43.5, relatives a un determinat servei. En aquest cas la Delegació comprendrà la direcció interna i la gestió dels serveis corresponents, però no inclourà la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

TERCER: De la present Resolució es donarà coneixement al Ple a la primera sessió que celebri notificant-se, endemés, personalment als designats, i es publicarà en el BOIB, sense perjudici de la seva efectivitat des del dia següent al de lla present resolució.

Els membres del plenari es donen per assabentats

3. DONAR COMPTE DE LA CONSTITUCIÓ DELS GRUPS POLÍTICS, DELS SEUS INTEGRANTS I EL SEUS PORTAVEUS

COMUNICACIÓ DE BATLIA

Angelina Pérez Sánchez, Batlessa de l'Ajuntament de Lloseta, d'acord amb el previst a l'art. 25 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROF),

Es dóna coneixement de la constitució dels grups polítics municipals:

Grup Municipal MES PER LLOSETA

  • Portaveu Titular: Angelina Pérez Sánchez
  • Portaveu Suplent: Sílvia Muñoz Arreza
  • Portaveu Suplent: Toni Pérez Valverde
  • Membres Integrants del Grup: Angelina Pérez Sánchez, Sílvia Muñoz Arreza i Toni Pérez Valverde

Grup Municipal PARTIT SOCIALISTA DE LES ILLES BALEARS

  • Portaveu Titular: Francisca Campins Fernández
  • Portaveu Suplent: Miquel Cosme Reus Pérez
  • Portaveu Suplent: Antonia Massanet Fernández
  • Membres Integrants del Grup: Francisca Campins Fernández, Miquel Cosme Reus Pérez, Antonia Massanet Fernández

Grup municipal ARA SÍ:

  • Portaveu Titular: Javier González Bordas
  • Membres Integrants del Grup: Javier González Bordas

Grup Municipal del PARTIT POPULAR:

  • Portaveu titular: Francesca Ramis Pons
  • Portaveu suplent: Mateu Niell Comas.
  • Portaveu suplent: Francisca María Font Amengual
  • Portaveu suplent: María Coll Reynés.
  • Membres integrants del grup: Francesca Ramis Pons , Mateu Niell Comas, Francisca María Font Amengual i María Coll Reynés.

Grup Municipal Proposta x les Illes - EL PI

  • Portaveu Titular: Bartolomé Ripoll Bestard.
  • Membres Integrants del Grup: Bartolomé Ripoll Bestard

Grup Municipal VOX

  • Portaveu Titular: Jordi Subirana Cobarro
  • Membres Integrants del Grup: Jordi Subirana Cobarro
  • Els membres del plenari es donen per assabentats

4. PROPOSTA DE BATLIA RELATIVA A LA PERIODICITAT DE LES SESSIONS DEL PLE DE LA CORPORACIÓ.

PROPOSTA DE BATLIA

Angelina Pérez Sánchez, Batlessa de l'Ajuntament de Lloseta, de conformitat amb l'article 46.2. a) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, 47.1 del R.D.L 781/1986, de 18 d'abril i 78.1 del RD. 2.568/1986, de 28 de novembre, al ple de l'Ajuntament

PROPÒS

PRIMER.- Celebrar sessions ordinàries del ple de l'Ajuntament de Lloseta de manera mensual, preferentment el darrer dimecres del mes, a les 19:00 hores (o el dia següent hàbil si aquell fora festiu).

Si en primera convocatòria no hi hagués el quòrum de constitució necessari, s'entendrà convocada la sessió automàticament a la mateixa hora, dos dies després.

Així mateix, es faculta a la Sra. Batlessa per a posposar o avançar la celebració de les sessions ordinàries del Ple de la corporació municipal, dins del mateix mes de la seva celebració, quan el dia fitxat es trobi inclòs en un període de festes locals, o en altres circumstàncies degudament apreciades a la convocatòria.

La proposta queda aprovada pels membres del plenari.

5. PROPOSTA DE BATLIA DE COMPOSICIÓ DE LA COMISSIÓ ESPECIAL DE COMPTES

PROPOSTA DE BATLIA

Angelina Pérez Sánchez, Batlessa de l'Ajuntament de Lloseta, donada l'existència preceptiva de la Comissió Especial de Comptes ex art. 116 de la Llei 7/1985, i art. 127 del RD. 2568/1986; així li correspon a la mateixa l'examen, estudi i informe de totes les comptes pressupostàries i extra-pressupostàries que ha d'aprovar el Ple de la Corporació d'acord amb el que s'estableix a la legislació reguladora de la comptabilitat de les entitats locals.

De conformitat amb l'anterior, al plenari de la Corporació

PROPÒS

La següent composició de l'esmentada Comissió:

  • Presidenta: Angelina Pérez Sánchez
  • Grup Municipal MES PER MALLORCA 2 vocals.; Sílvia Muñoz Arreza, Toni Pérez Valverde
  • Grup Municipal PARTIT SOCIALISTA DE LES ILLES BALEARS: 3 vocals; Francisca Campins Fernández, Miquel Cosme Reus Pérez i Antonia Massanet Fernández
  • Grup Municipal del PARTIT POPULAR: 4 vocals; Francisca Ramis Pons, Mateu Niell Comas, Francisca María Font Amengual, María Coll Reynés.
  • Grup municipal ARA SÍ: 1 vocal. Javier González Bordas
  • Grup Municipal El PI: 1 vocal; Bartomeu Ripoll Bestard
  • Grup Municipal VOX: 1 vocal, Jordi Subirana Cobarro

La proposta queda aprovada per unanimitat del membres del plenari.

6. PROPOSTA DE BATLIA DE CREACIÓ DE LA COMISSIÓ INFORMATIVA D'ASSUMPTES I CONTROL GENERAL

PROPOSTA DE BATLIA

Angelina Pérez Sánchez, Batlessa de l'Ajuntament de Lloseta, de conformitat amb les atribucions que per llei em són conferides i donada l'existència obligatòria de comissions informatives en aquells municipis que tinguin Junta de Govern Local.

El règim jurídic de les mateixes es regula a l'article 76 de la Llei municipal i de règim local de les Illes Balears, i als articles 123 a 126 i 134 a 138 del ROF, així com a l'art. 20.1 apartat c) de la LRBRL.

El Batlle és el President originari de totes les comissions informatives, excepte que delegui la presidència efectiva en un altre membre a proposta de la pròpia comissió una vegada creada.

La composició de la resta de membres s'ha d'acomodar a la proporcionalitat existent entre els diferents grups polítics representats en la Corporació. Els portaveu de cada grup designarà per escrit els seus adscrits concrets. Cada titular pot tenir un suplent.

La Comissió es reunirà en caràcter ordinari cada mes, el penúltim dimecres de mes a les 14:30 hores, si bé es faculta al Batle a modificar l'horari per raons justificades a la convocatòria . La Comissió es competent per dictaminar els assumptes competència del Plenari de la Corporació municipal.

Els dies i hores de celebració de les sessions les fixarà el Batlle. La convocatòria de les sessions requereix l'antelació de dos dies hàbils a tots els seus membres. La vàlida celebració requereix la presència de la majoria absoluta dels seus membres en primera convocatòria, o d'un mínim de tres membres en segona convocatòria una hora més tard.

Els acords adopten forma de dictàmens i s'aproven per majoria simple, amb el vot de qualitat del President. Són preceptiu i no vinculants. Són òrgans sense atribucions resolutòries que tenen per funció l'estudi, informe o consulta dels assumptes que han de ser sotmesos al Ple o a la Junta de Govern quan aquesta actuï amb funcions delegades del Ple, excepte casos d'urgència, o quan el Batlle sol·liciti el seu informe.

De conformitat amb l'anterior, al plenari de la Corporació

PROPÒS

La següent composició de la Comissió Informativa d'Assumptes Generals:

  • Presidenta: Angelina Pérez Sánchez
  • Grup Municipal MES PER MALLORCA 2 vocals.; Sílvia Muñoz Arreza, Toni Pérez Valverde
  • Grup Municipal PARTIT SOCIALISTA DE LES ILLES BALEARS: 3 vocals; Francisca Campins Fernández, Miquel Cosme Reus Pérez i Antonia Massanet Fernández
  • Grup Municipal del PARTIT POPULAR: 4 vocals; Francisca Ramis Pons, Mateu Niell Comas, Francisca María Font Amengual, María Coll Reynés.
  • Grup municipal ARA SÍ: 1 vocal. Javier González Bordas
  • Grup Municipal El PI: 1 vocal; Bartomeu Ripoll Bestard
  • Grup Municipal VOX: 1 vocal, Jordi Subirana Cobarro

La proposta queda aprovada per unanimitat del membres del plenari.

7. PROPOSTA DE BATLIA DE DESIGNACIÓ DE REPRESENTANTS DE LA COPORACIÓ EN ÒRGANS COL.LEGIATS

PROPOSTA DE BATLIA

Angelina Pérez Sánchez, Batlessa de l'Ajuntament de Lloseta, al plenari de la Corporació,

PROPÒS

PRIMER.- Anomenar com a representants de la Corporació als òrgans col·legiats següents:

1.-FEDERACIÓ D'ENTITATS LOCALS DE LES ILLES BALEARS.(FELIB)

  • Titular: Sílvia Muñoz Arreza
  • Suplent: Antonia Massanet Fernández

2.-MANCOMUNITAT "ES RAIGUER".

  • Titular: Angelina Pérez Sánchez
  • Suplent: Francisca Campins Fernández.

3.-CONSELL ESCOLAR DEL COL.LEGI PÚBLIC "ES PUIG".

  • Titular: Angelina Pérez Sánchez
  • Suplent: Javier González Bordas

4.-CONSELL DE JOVENTUT DE LES ILLES BALEARS.

  • Titular: Angelina Pérez Sánchez
  • Suplent: Miquel Reus Pérez

5.-COMISSIÓ LOCAL DE PROTECCIÓ CIVIL.

  • Titular: Francisca Campins Fernández.
  • Suplent: Toni Pérez Valverde

6.- JUNTA LOCAL DE SEGURETAT.

  • Titular: Francisca Campins Fernández.
  • Suplent: Toni Pérez Valverde

7.-CONSORCI INFORMÀTIC DE MALLORCA.

  • Titular: Javier González Bordas
  • Suplent: Miquel Reus Pérez

8.- CONSORCI D'AIGÜES DE LES ILLES BALEARS.-

  • Titular: Antonia Massanet Fernández
  • Suplent: Javier González Bordas

9.- FONS MALLORQUÍ DE SOLIDARITAT.

  • Titular: Sílvia Muñoz Arreza
  • Suplent: Javier González Bordas

10.- JUNTES DE COMPENSACIÓ I ALTRES ÒRGANS ANÀLEGS PREVISTS A LA LEGISLACIÓ URBANÍSTICA.

  • Titular: Antonia Massanet Fernández
  • Suplent: Javier González Bordas

11.- CONSORCI SERRA DE TRAMUNTANA:

  • Titular: Miquel Reus Pérez
  • Suplent: Javier González Bordas

12.- CONSELL DE LA MINERIA I COMITÈ TÈCNIC PERMANENT.-

12.1.- CONSELL DE LA MINERIA.

  • Vocal Titular: Toni Pérez Valverde
  • Vocal Suplent: Miquel Reus Pérez

12.2.- COMITÉ TÈCNIC PERMANENT.

  • Miquela Costa Ramis, arquitecte municipal.
  • Felipe Poblador Ozonas enginyer municipal.

13.- COMISSIÓ DE SOSTENIBILITAT DE LA FÀBRICA DE CIMENT DE LLOSETA.-

  • Titular: Miquel Reus Pérez
  • Suplent: Toni Pérez Valverde

SEGON.- Comunicar el present acord a les entitats assenyalades al punt anterior.

La proposta queda aprovada pels membres del plenari.”

 

Document signat electrònicament (3 de juliol de 2023)

La batlessa (Angelina Pérez Sánchez)