Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 453671
Creació de llocs de treball personal eventual
El Ple de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, en data 29 de juny de 2023 ha adoptat el següent acord:
“APROVAR la creació dels llocs de treballs de caràcter eventual que més endavant s'indiquen, amb les retribucions anuals que també es relacionen, així com les seues característiques i retribucions, les quals figuren en l'annex que s'adjunta”:
CÀRREC |
RETRIBUCIONS ANUALS |
---|---|
Cap de Gabinet d'Alcaldia |
40.000, 00 € |
Cap de Comunicació |
38.000, 00 € |
Coordinador/a de Obres |
38.000, 00 € |
Coordinador/a de Joventut |
38.000, 00 € |
Coordinador/a de Turisme |
38.000, 00 € |
Coordinador/a de Cultura |
38.000, 00 € |
Coordinador/a d'Urbanisme |
38.000, 00 € |
La qual cosa es publica al Butlletí Oficial de les Illes Balears de conformitat amb l'article 127 del Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local, aprovat per Reial decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril.
(Signat electrònicament: 10 de juliol de 2023)
L'alcalde (Vicente Roig Tur)
ANNEX I RELACIÓ DE LLOCS DE TREBALL. PERSONAL EVENTUAL
1. Cap de Gabinet d'Alcaldia
Formació requerida:
Formació universitària en la branca de ciències polítiques, comunicació, publicitat i relacions públiques o equivalent. Es valorarà l'experiència en coordinació d'equips, organització d'actes i formació en protocol.
Breu descripció del lloc de treball:
Coordinació de les tasques d'Alcaldia, assistir a l'Alcalde / President de l'Ajuntament en les tasques de coordinació amb l'entitat, supervisar processos i expedients, coordinació d'actes, agenda de l'Alcalde / President, relacions institucionals, coordinació i agenda d'espais.
Responsabilitats:
- Agenda de l'Alcalde / President de la corporació
- Coordinació amb altres administracions
- Supervisió de les relacions institucionals
- Impulsar tramitació d'expedients d'Alcaldia
- Coordinar les diferents regidories
- Supervisar la feina dels coordinadors eventuals
- Agenda d'espais públics dependents d'Alcaldia
- Supervisar el protocol institucional
- Substituir al Cap o coordinador de comunicació en la seva absència
Salari Anual: 40.000, 00 € bruts anuals en 14 pagues.
2. Cap de comunicació
Formació requerida:
Formació universitària en la branca de ciències polítiques, comunicació, publicitat i relacions públiques o equivalent.
Breu descripció del lloc de treball:
Coordinació de les tasques de la institució, confecció d'estratègies de comunicació, impulsar la contractació d'espais publicitaris per la comunicació institucional, substituir al Cap de Gabinet d'Alcaldia en cas d'absència, així com les relacions institucionals amb els mitjans de comunicació i gabinets de comunicació d'altres institucions.
Responsabilitats:
- Comunicació institucional
- Relacions amb els mitjans de comunicació
- Relacions amb gabinets de comunicació d'altres institucions
- Convocatòries de mitjans de comunicació
- Impulsar la contractació de publicitat institucional
- Confecció d'estratègies comunicatives
- Coordinació i supervisió de xarxes socials
- Coordinació de la publicitat institucional de les diferents regidories
- Assistència a rodes de premsa
- Tasques habituals de comunicació
- Substituir al Cap de Gabinet d'Alcaldia en cas d'absència
Salari anual: 38.000, 00 € bruts anuals en 14 pagues.
3. Coordinador/a d'Obres:
Formació requerida:
Sense formació explícita, encara que, es valorarà l'experiència i coneixements en obres, supervisió de serveis de manteniment i similar.
Breu descripció del lloc de treball:
Coordinació i supervisió de les obres a realitzar en espais públics, reportant a la regidoria d'espais públics i regidoria d'obres o equivalent en cada cas, supervisarà el manteniment dels edificis públics i coordinarà i impulsarà la contractació de les necessitats en cada cas.
Responsabilitats:
- Coordinació de les obres públiques
- Supervisió per delegació del regidor d'obres públiques
- Establir un calendari pel manteniment preventiu dels edificis públics
- Supervisar la contractació de serveis
- Supervisar el compliment dels contractes
- Impulsar el bon manteniment dels espais públics
- Supervisar la línia verda
Salari anual: 38.000, 00 € bruts anuals en 14 pagues.
4. Coordinador/a de Joventut:
Formació requerida:
Formació en entreteniment, Grau universitària de l'Activitat Física i de l'esport, monitor/a de temps lliure, coordinador/a de temps lliure, director/a d'instal·lacions juvenils, informador/a juvenil o similar relacionat amb activitats de temps lliure, educació o formació.
Breu descripció del lloc de treball:
Coordinació i supervisió de les tasques implícites en la regidoria de joventut, com organització d'activitats per joves, impulsar les escoles vocacionals, així com l'animació i coordinació dels centres juvenils municipals.
Responsabilitats:
- Coordinador de Joventut
- Impulsar els expedients del departament
- Coordinar i supervisar les activitats dels centres juvenils municipals
- Coordinar i supervisar les escoles vocacionals
- Impulsar activitats lúdiques per joves del municipi
- Impulsar les bones pràctiques i activitats sanes entre els joves
Salari anual: 38.000, 00 € bruts anuals en 14 pagues.
5. Coordinador/a de Turisme:
Formació requerida:
Formació en turisme, empresarials, econòmiques, així com formació professional en agències de viatges, hostaleria, gestió de grups econòmics o equivalent, es valorarà experiència en el sector d'hostaleria i turisme.
Breu descripció del lloc de treball:
Coordinació i supervisió de les tasques implícites en la regidoria de turisme, impulsar i crear nous productes, així com l'assistència a feries turístiques, impulsar la confecció de material de promoció turística, la coordinació i promoció d'auditoris, centres culturals i esportius amb un objectiu de promoció turística, assistir a la mesa municipal de turisme.
Responsabilitats:
- Coordinació en tasques de promoció turística
- Creació de nou producte turístic
- Coordinació amb altres administracions a nivell de promoció turística
- Impulsar i coordinar l'assistència a feries turístiques
- Impulsar i coordinar fons d'índole turístic
- Conjuntament amb la regidoria de turisme, coordinació de relacions amb el sector
- Coordinació i impuls de feries i activitats d'índole local
Salari anual: 38.000, 00 € bruts anuals en 14 pagues.
6. Coordinador/a de Cultura:
Formació requerida:
Formació en animació cultural, belles arts, gestor cultural, història de l'art o equivalent. Es valorarà l'experiència prèvia en gestió cultural, galeries d'art, espais públics i/o animació cultural.
Breu descripció del lloc de treball:
Coordinació i supervisió de les tasques implícites en la regidoria de cultura, impulsar activitats, coordinació d'exposicions, espais públics i similar. En coordinació amb la regidoria es crearan programes culturals, impulsaran la cultura popular i local, així com la promoció d'espais.
Responsabilitats:
- Disseny i implementació de les polítiques culturals
- Elaboració i control de pressupostos
- Negociació amb fons públiques i privades de finançament
- Constitució i direcció d'equips de treball
- Planificació d'esdeveniments i activitats culturals
- Supervisió dels permisos i llicències en la organització d'esdeveniments
- Tasques d'informació, promoció i difusió
- Avaluació del desenvolupament de la programació
- Estudi i anàlisi d'audiències
- Recaptació de fons i gestió dels recursos
- Coordinació i agenda d'espais
Salari anual: 38.000, 00 € bruts anuals en 14 pagues.
7. Coordinador/a d'Urbanisme.
Formació requerida:
Formació en arquitectura, arquitectura tècnica, enginyeria en qualsevol de les seves variants, urbanisme, paisatgisme o similar. Es valoraran els coneixements en gestió urbanística i de desenvolupament de planificació.
Breu descripció del lloc de treball:
Coordinació i supervisió de les tasques implícites en la regidoria d'Urbanisme, coordinació dels diferents departaments implícits, impulsar normativa, supervisar accions de compliment de la mateixa, així com coordinació amb altres administracions competents en territori.
Responsabilitats:
- Supervisió de la redacció de normes urbanístiques
- Gestió de la inspecció en temes urbanístics i d'activitats
- Gestió de plans de desenvolupament
- Assistència a juntes de compensació
- Supervisió del departament
- Coordinació amb altres administracions competents en territori
Salari anual: 38.000, 00 € bruts anuals en 14 pagues.