Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE FERRERIES

Núm. 457849
Modificació de la Resolució d’aprovació l’organigrama municipal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant Decret d'Alcaldia núm. 486, de data 06/07/2023, s'ha dictat la resolució següent:

«Fent ús de les atribucions que em confereix l'article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, el Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, i altra legislació concordant.

Per Resolució de Batlia núm. 455 de data 21 de juny de 2023, es va resoldre aprovar el nou organigrama municipal després de les eleccions celebrades el dia 28 de maig de 2023, i un cop constituïda la Corporació 20023.

Vist que s'han d'afegir i/o completar àrees i algunes gestions, per tant, es fa necessari modificar l'organigrama aprovat per resolució de Batlia núm. 455 de data 21 de juny de 2023.

Per tot això,

RESOLC:

Primer. Modificar la resolució de Batlia núm. 455 de data 21 de juny de 2023, en el sentit que:

En el punt primer s'ha d'afegir la següent àrea amb les seves gestions:

"Àrea: NOVES TECNOLOGIES

  • Silme
  • Administració electrònica
  • Gestió d'equips informàtics"

En el punt segon en l'Àrea: MEDI AMBIENT s'ha d'afegir:

  • "Desratització, desinsectació i higiene medioambiental (prevenció legionel·la i neteja depòsits)

En el punt cinquè s'ha de modificar el nom de l'Àrea:

On diu: "Àrea: SERVEIS SOCIALS I COOPERACIÓ"

Ha de dir: "Àrea: SERVEIS SOCIALS, SANITAT I COOPERACIÓ"

I per últim, en aquest mateix punt i àrea s'ha de modificar la següent gestió:

On diu: "Salubritat pública en general. Campanyes sanitàries, vacunacions, desratitzacions, etc.

Ha de dir: "Salubritat pública en general. Campanyes sanitàries, vacunacions."

En conseqüència l'organigrama municipal queda tal com es transcriu a continuació:

"Primer. ACORDAR que el Batle Sr. Pedro Pons Huguet assumirà les gestions de les següents matèries dins les respectives àrees:

Àrea: SERVEIS JURÍDICS

  • Recursos Humans
  • Contractació
  • Responsabilitat patrimonial
  • Potestat sancionadora (infracció ordenances municipals)
 

Àrea: SEGURETAT CIUTADANA I MOBILITAT

  • Policia urbana. Vigilància i seguretat.
  • Mobilitat i transport públic (taxis, vehicles de lloguer).
  • Regulació de la circulació i el transport (trànsit rodat, senyalització, marques vials, aparcaments i estacionaments, instal·lacions a la via pública, etc.)
  • Extinció d'incendis i salvament.
  • Convivència i participació ciutadana.

Àrea: SERVEI D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ

  • Gestió del SAC
  • Terme municipal i població (Cens, Padró d'habitants, denominació de carrers, entitats i nuclis de població)

Àrea: NOVES TECNOLOGIES

  • Silme
  • Administració electrònica
  • Gestió d'equips informàtics

Segon. DELEGAR en el regidor Sr. Vicent Coll Pons, la gestió ordinària de les següents àrees, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

Àrea: URBANISME

  • Planejament urbanístic
  • Obres municipals
  • Gestió i disciplina urbanística

Àrea: MEDI AMBIENT

  • Promoció de la conservació del medi ambient.
  • Serveis de depuració d'aigües residuals.
  • Control i seguiment del funcionament de l'EDAR de Ferreries i Cala Galdana.
  • Impulsió i tramitació d'iniciatives que afectin a camins rurals
  • Servei d'aigua
  • Gestió mediambiental de la platja de Cala Galdana (bandera verda AENOR)
  • Desratització, desinsectació i higiene medioambiental (prevenció legionel·la i neteja depòsits)

Àrea: RESIDUS I ENERGIA

  • Servei de recollida i tractament de residus sòlids urbans. Neteja viària.
  • Recollida selectiva.
  • Impuls de projectes de sostenibilitat.

Àrea: MANTENIMENT I MILLORA DE LA VIA PÚBLICA

  • Organització, coordinació i gestió de la brigada municipal
  • Parc mòbil
  • Manteniment edificis municipals
  • Manteniment camins rurals

Tercer. DELEGAR en la regidora, Sra. Alícia Martí Pons, la gestió ordinària de les següents àrees, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

Àrea: EDUCACIÓ

  • Relacions amb altres administracions i entitats en matèries que tenguin relació amb l'educació.
  • Relacions amb els centres docents de la localitat i altres.
  • Necessitats i censos escolars. Centres d'ensenyament. Escoltes infantils.
  • Conservació i manteniment d'edificis escolars. Transport escolar. Beques i ajudes a l'estudi.
  • Gestions relatives als espais familiars i a l'escola d'estiu.

Àrea: ESPORTS

  • Col·laboració amb les entitats esportives.
  • Instal·lacions esportives municipals. Gestió i manteniment.
  • Proves i competicions esportives.
  • Gestió de plans supramunicipals que afectin a la política esportiva.
  • Personal i coordinació esportiva.

Quart. DELEGAR en el regidor, Sr. Ramón Sintes Villalonga la gestió ordinària de les següents àrees, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

Àrea: TURISME

  • Promoció activitat turística. Foment turístic del municipi. Punt d'informació turística.
  • Gestió concessions platja Cala Galdana.
  • Gestió Bandera Blava.
  • Gestió i iniciatives en el sector comercial (informació, guies...).
  • Convocatòries d'ajuts i de Convenis del sector turístic.

Àrea: INDÚSTRIA I COMERÇ

  • Promoció de l'activitat industrial i comercial (informació, guies…)
  • Gestió i manteniment POIFE.
  • Dinamització

Àrea: FESTES

  • Gestió ordinària de l'àrea de Festes, en comprèn totes les facultats inherents.
  • Desenvolupament de programes de festes anuals i altres que en poguessin tenir relació.
  • Gestions per a la programació i impulsió d'actes festius.

Àrea: ARTESANIA, FIRES I MERCATS

  • Vigilància i desenvolupament del Mercat Artesà, i altres mercats municipals.
  • Promoció de l'artesania.
  • Organització i gestió de fires.

Àrea: FORMACIÓ I OCUPACIÓ

  • Gestió programes del SOIB (joves qualificats, etc.)
  • Orientació i informació ocupacional

Quint. DELEGAR en la regidora, Sra. Paloma Abad Ramos la gestió ordinària de les següents àrees, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

Àrea: SERVEIS SOCIALS, SANITAT I COOPERACIÓ

  • Centre de salut; relacions amb el personal sanitari i administratiu adscrit. Serveis sanitaris en general.
  • Inspecció d'aliments i begudes. Proveïment a la població.
  • Salubritat pública en general. Campanyes sanitàries, vacunacions.
  • Assistència i serveis socials. Personal de l'àmbit i direcció dels serveis socials.
  • Residència geriàtrica
  • Relacions i desenvolupament de programes de la Creu Roja.
  • Fons Menorquí per a la Cooperació
 

​​​​​​​Àrea: INFÀNCIA I JOVENTUT

  • Promoció de les activitats per a joves i la seva participació
  • Casal de Joves
  • Relació amb les entitats juvenils
  • Campaments i albergs juvenils

Sisè. DELEGAR en el regidor, Sr. Guillermo David Alzina Vinent la gestió ordinària de les següents àrees, que compren totes les facultats inherents a la mateixa, salvant la de dictar actes administratius que afectin a tercers. Aquesta delegació es fa dels assumptes que facin referència als serveis que tot seguit es relacionen:

Àrea: SERVEIS ECONÒMICS

  • Intervenció
  • Recaptació
  • Tresoreria
  • Planificació de despeses i execució del pressupost
  • Modificacions i previsions pressupostàries

Àrea: CULTURA

  • Promoció cultural. Relacions amb entitats culturals i programació i impuls d'activitats.
  • Gestió de plans supramunicipals que afecten política cultural.
  • Biblioteca
  • Servei de normalització i política lingüística.
  • Exposicions. Concursos i publicacions.
  • Centre de Geologia de Menorca de Ferreries.
  • Auditori i Centre de Formació de Ferreries

Àrea: CEMENTERI

  • Gestió del cementeri municipal

Àrea: ARXIU MUNICIPAL

  • Gestió de l'arxiu físic i electrònic municipal"

Segon. Manar la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), d'acord amb l'article 44 del ROF, de la qual se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que se celebri.

Tercer. Notificar la present resolució als regidors i les regidores als efectes oportuns.

Quart. L'Alcaldia es reserva l'exercici de les atribucions delegades, sense acte exprés de revocació d'aquestes, en aquells casos en què es justifiqui la urgència.

 

Ferreries, a la data de la signatura electrònica (11 de juliol de 2023)

El batle Pedro Pons Huguet