Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE PRESIDÈNCIA

Núm. 448489
Resolució de la quarta concessió de la tercera convocatòria d’ajuts reemborsables amb un tram no reemborsable a projectes empresarials singulars que contribueixen a la transformació del model econòmic i social liderat per dones

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

BDNS (Identif.): 647652

El conseller executiu del Departament de Presidència en funcions del Consell Insular de Mallorca, en data 30 de juny de 2023 va dictar resolució de la quarta concessió, i en data 5 de juliol rectificació de la mateixa, resultant el següent contingut:

<<Antecedents

1. El Consell Executiu del Consell de Mallorca, dia 7 de setembre  de 2022,  va acordar l'aprovació de l'expedient (SEGEX 863315Z) de la tercera convocatòria pública d'ajuts reemborsables amb un tram no reemborsable a projectes empresarials singulars que contribueixen a la transformació del model econòmic i social liderats per dones. BDNS (Identif.): 647652

2. En data 11 d'abril de 2023, el conseller executiu del Departament de Presidència, òrgan competent, va dictar resolució de la primera concessió de la convocatòria amb un resultat total de 8 projectes, 4 amb valoració favorable i 4 amb valoració desfavorable.

3. En data 2 de maig de 2023, el conseller executiu de Presidència, va dictar resolució de la segona concessió de la convocatòria amb un resultat total de 8 projectes, 5 amb resultat favorable i 3 amb resultat desfavorable.

4. En data 26 de juny de 2023, el conseller executiu de Presidència “en funcions”, va dictar resolució de tercera concessió de la convocatòria amb un resultat total de 8 projectes, 2 amb resultat favorable i 6 amb resultat desfavorable.

5. Dins el termini per a la presentació de sol·licituds de la convocatòria,  actualment obert,  s'han presentat 67 sol·licituds d'ajuts per als projectes liderats per dones. Les entitats col·laboradores han emès els informes necessaris per a concedir l'ajuda d'acord amb el punt 8 de la convocatòria.  Fins al moment, per aquesta quarta concessió, i en relació a l'impacte social dels projectes, han emès 3  informes favorables i  5  desfavorables, per la qual cosa en aquest darrer cas, i d'acord amb les bases de la convocatòria, ja no s'ha valorat la viabilitat econòmica. En relació als informes sobre la viabilitat econòmica s'han emès 3 favorables.  A continuació és detalla el resultat de la valoració de les entitats col·laboradores:

ORDRE DEFINITIU

NÚM. D'EXPEDIENT

NOM DEL PROJECTE

NIF/CIF

INFORME IMPACTE SOCIAL

INFORME VIABILITAT ECONÒMICA

25

CAD 31/2002

SABORES DE SANDRA VEGAN RESTAURANTE

***2032**

DESFAVORABLE

 

26

CAD 28/2022

NOU OBRADOR PER PRODUIR AMETLLES ENSUCRADES

B57931529

DESFAVORABLE

 

29

CAD 35/2022

SA FERRERIA ART I  BAR

***9224**

FAVORABLE

FAVORABLE

31

CAD 32/2022

MUNTANYA DE SA VALL

***3646**

DESFAVORABLE

 

32

CAD 47/2022

MORADUIX KIDS SL

B44632321

FAVORABLE

FAVORABLE

33

CAD 30/2022

FORMACCIÓ-CENTRE DE FORMACIÓ

***3856**

DESFAVORABLE

 

34

CAD 37/2022

SINVELLO POR LASER LOW COST

***6178**

DESFAVORABLE

 

35

CAD 39/2022

JALOPIN

***1951**

FAVORABLE

FAVORABLE

Així mateix les persones relacionades a continuació han desistit de la seva sol·licitud, per la qual cosa els projectes presentats no han estat avaluables:

ORDRE

DEFINITIU

NÚM. D'EXPEDIENT

NOM DEL PROJECTE

NIF/ CIF

INFORME IMPACTE SOCIAL

INFORME VIABILITAT ECONÒMICA

27

CAD 24/2022

VIVANT

***1619**

DESISTEIX

28

CAD 29/2022

PASEN & VEGAN ESP

E06813695

DESISTEIX

30

CAD 34/2022

UNE PSICO MOTRICIDAD Y CRIANZA

***7096**

DESISTEIX

36

CAD 36/2022

AUTÈNTIC MALLORCA ARTESANIA I ECO PRODUCTES

***7677**

DESISTEIX

Pel que fa a la documentació que ha d'acompanyar la sol·licitud (annexes 1 a 4) totes les persones relacionades per les quals es fa proposta de concessió, han aportat la documentació que s'estableix en el punt 7 de la convocatòria d'ajuts.

Les persones propostes han declarat mitjançant l'annex 1, que no incorren en cap de les prohibicions establertes en l'art. 8 de l'Ordenança general de subvencions del Consell de Mallorca,  i específicament que estan al corrent del compliment de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social,  així com de les obligacions tributàries davant el Consell de Mallorca. D'acord amb l'informe de l'òrgan instructor,  aquest extrem ha quedat acreditat segons  l'article 11 del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre,  pel qual s'aprova el text refós de la llei de subvencions de les Illes Balears.

El projecte presentat per SEGS, amb la posició número 25,  sol·licita l'ajut per el projecte “SABORES DE SANDRA VEGAN RESTAURANTE”,  l'objecte del qual és un restaurant vegà que ofereix al client una àmplia carta de plats basats 100% amb plantes, lliure de productes d'origen animal,  posar a disposició dels consumidors amb un estil de vida vegetarià la possibilitat de consumir plats sans basats en aliments d'origen vegetal. La puntuació obtinguda quant a l'impacte social ha estat de 44,5 per la qual cosa l'entitat col·laboradora ha emès informe desfavorable. Conseqüentment, d'acord amb les bases de la convocatòria, no s'ha valorat la viabilitat econòmica. 

El projecte presentat per BESSO DE MALLORCA SL, amb la posició número 26,  sol·licita l'ajut per el projecte “NOU OBRADOR PER PRODUIR AMETLLES ENSUCRADES”,  l'objecte del qual és basa en l'objectiu de donar un valor afegit a un recurs agrari local: l'ametlla. Partint d'una iniciativa individual de creació d'una petita empresa que realitza una activitat de transformació agroalimentària a partir de matèries primeres de proximitat en un entorn rural. La puntuació obtinguda quant a l'impacte social ha estat de 36 per la qual cosa l'entitat col·laboradora ha emès informe desfavorable. Conseqüentment, d'acord amb les bases de la convocatòria, no s'ha valorat la viabilitat econòmica.

El projecte presentat per CSR,  amb la posició número 31,  sol·licita l'ajut per el projecte “MUNTANYA DE SA VALL”,  l'objecte del qual és fusionar la ramaderia i la producció de llet amb la transformació artesanal d'aquesta. L'elaboració dels diferents tipus de formatges, iogurts, brossat, gelat... és farà de forma artesanal i natural 100%, seguint les passes d'una recepta heretada i enriquida pels coneixements actuals de la joventut emprenedora i creativa. La puntuació obtinguda quant a l'impacte social ha estat de 30 per la qual cosa l'entitat col·laboradora ha emès informe desfavorable. Conseqüentment, d'acord amb les bases de la convocatòria, no s'ha valorat la viabilitat econòmica.

El projecte presentat per CFM, amb la posició número 33,  sol·licita l'ajut per el projecte “FORMACCIÓ-CENTRE DE FORMACIÓ”,  l'objecte del qual és millorar la formació i qualificació de persones ocupades i amb atur, amb atenció especial als més vulnerables, en definitiva, la educació, formació i qualificació de persones. La puntuació obtinguda quant a l'impacte social ha estat de 43 per la qual cosa l'entitat col·laboradora ha emès informe desfavorable. Conseqüentment, d'acord amb les bases de la convocatòria, no s'ha valorat la viabilitat econòmica.

El projecte presentat per JC, amb la posició número 34, sol·licita l'ajut per el projecte “SINVELLO POR LASER LOW COST”,  l'objecte del qual és un centre de depilació per làser díode que destrueix l'arrel dels cabells a través  de la llum aconseguint la seva eliminació entre un 80 i un 90%,  apropar la depilació làser a tot tipus de públic per contribuir a millorar-ne la qualitat de vida. La puntuació obtinguda quant a l'impacte social ha estat de 44,5 per la qual cosa l'entitat col·laboradora ha emès informe desfavorable. Conseqüentment, d'acord amb les bases de la convocatòria, no s'ha valorat la viabilitat econòmica. 

A la vista de lo exposat, les següents persones interessades,  SEGS, BESSO DE MALLORCA SL, CSR, CFM,  i JC,  no han superat la valoració de les entitats col·laboradores,  i per això l'òrgan instructor competent proposa denegar-los la concessió de l'ajut.

El projecte presentat per MPPG, amb la posició número 27, sol·licita l'ajut per el projecte “VIVANT”,  l'objecte del qual és sensibilitzar la població local i el turisme que ens visita cap a un model sostenible de l'illa. L'obertura d'un bar de vins, com a punt de trobada social, apropant una proposta gastronòmica que generi 0 residus,  no ha presentat la documentació necessària per poder valorar el seu projecte d'acord amb el requeriment notificat i recepcionat en data 29 de novembre de 2022, per la qual cosa i d'acord amb el punt 7 de la convocatòria, se considera desistida de la seva sol·licitud d'ajut.

El projecte presentat per PASEN & VEGAN ESP, amb la posició número 28, sol·licita l'ajut per el projecte “PASEN & VEGAN”, l'objecte del qual és un negoci de venda de productes d'alimentació vegans situat al Mercat de l'Olivar que vol una ampliació de negoci per donar servei com a distribuïdor a hotels, restaurants i càterings,  no ha presentat la documentació necessària per poder valorar el seu projecte d'acord amb el requeriment notificat  en data 11 de novembre de 2022 i recepcionat en data 12 de novembre de 2022, per la qual cosa i d'acord amb el punt 7 de la convocatòria, se considera desistida de la seva sol·licitud d'ajut. 

El projecte presentat per ECT, amb la posició número 30, sol·licita l'ajut per el projecte “UNE PSICO MOTRICIDAD I CRIANZA”, l'objecte del qual és crear un espai de criança  que és complementa amb una sala de psicomotricitat per acompanyar el desenvolupament emocional a partir dels dos anys,  no ha presentat la documentació necessària per poder valorar el seu projecte d'acord amb el requeriment notificat  en data 9 de gener de 2023 i expirat en data 20 de gener de 2023, per la qual cosa i d'acord amb el punt 7 de la convocatòria, se considera desistida de la seva sol·licitud d'ajut. 

El projecte presentat per MMBP, amb la posició número 36, sol·licita l'ajut per el projecte “AUTÈNTIC MALLORCA ARTESANIA I ECO PRODUCTES”, l'objecte del qual és donar a conèixer el producte local provinent de la pagesia, els productes ecològics i alguns d'elaboració  pròpia catalogats  ECO, productes artesans, elaborats a les nostres illes,  no ha presentat la documentació necessària per poder valorar el seu projecte, d'acord amb el requeriment notificat en data 31 de gener de 2023 i expirat en data 11 de febrer de 2023, per la qual cosa i d'acord amb el punt 7 de la convocatòria, se considera desistida de la seva sol·licitud d'ajut.

6. Dia 23 de juny de 2023,  l'òrgan instructor va emetre informe relatiu al compliment per part de les persones interessades dels requisits necessaris per accedir a la subvenció.

7. La despesa econòmica que representa la convocatòria està prevista dins el pressupost de despesa del Consell de Mallorca per a l'any 2023 amb càrrec a les partides pressupostàries següents: Tram reemborsable 00.23167.83100 i Tram no reemborsable: 00.23167.77900 i és disposa dels corresponents certificats d'existència de crèdit.

8. Dia 29 de juny de 2023, la Intervenció Delegada de la Llar de la Infància ha emès informe de fiscalització favorable (núm. ref. 2023/9152)

Fonaments

1. Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions (BOIB núm.196, de 31 de desembre de 2005).

2. L'Ordenança General de Subvencions del Consell Insular de Mallorca aprovada pel Ple del Consell de Mallorca, en sessió de dia 23 de desembre de 2016 (BOIB núm. 21, de 18 de febrer de 2017), modificada per Acord del Ple de 14 de juny de 2018 (BOIB núm. 96, de 4 d'agost de 2018) en la qual s'estableix el règim jurídic general de les subvencions atorgades pel Consell Insular de Mallorca, amb allò que no contradigui el Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

3. La tercera convocatòria pública d'ajuts reemborsables amb un tram no reemborsable a projectes empresarials singulars que contribueixen a la transformació del model econòmic i social liderats per dones,  aprovada per acord del Consell Executiu del Consell de Mallorca, dia 7 de setembre de 2022 (BOIB núm. 124, de 22 de setembre de 2022).

4. Pel que fa a l'òrgan competent per resoldre aquesta concessió es el conseller executiu del Departament de Presidència, d'acord amb l'article 33.2.k) de la llei 4/2022, de 28 de juny, de 2022 de Consells Insulars (BOIB núm. 88, de 07 de juliol de 2022).

Per tot això,

Resolc

1. Aprovar les concessions de les subvencions a les beneficiaries següents i per les quantitats que es detallen:

Amb càrrec al Tram reemborsable a la partida pressupostària 00.23167.83100 del pressupost de la despesa de l'any 2023 (A) 220230003048:

ORDRE

Nom de la persona beneficiària

NIF/NIE

Nom del  projecte

Import del projecte

Import que es sol·licita

Import que es concedeix

29

AVM

***9224**

SA FERRERIA ART I BAR

94.460,00€

61.110,00€

61.110,00€

32

MORADUIX KIDS,  SL

B44632321

MORADUIX KIDS, SL

85.800,00€

60.000,00€

60.000,00€

35

LSP

***1951**

O FURANCHO DE  JALOPIN

99.600,00€

66.300,00€

66.300,00€

Amb càrrec al Tram NO reemborsable a la partida pressupostària 00.23167.77900 i al projecte 2020 2 00IAI 1 1 del pressupost de la despesa de l'any 2023 (A) 220230003049:

ORDRE

Nom de la persona beneficiària

NIF/NIE

Nom del projecte

Import  del projecte

Import que es sol·licita

Import que es      concedeix

29

AVM

***9224**

SA FERRERIA ART I BAR

94.460,00€

33.350,00€

33.350,00€

32

MORADUIX KIDS, SL

B44632321

MORADUIX KIDS, SL

85.800,00€

25.800,00€

25.800,00€

35

LSP

***1951**

O FURANCHO DE  JALOPIN

99.600,00€

33.300,00€

33.300,00€

2. Denegar l'ajut a SEGS amb NIE ***2032**,  en la posició número 25,  respecte de la sol·licitud d'ajut pel projecte “SABORES DE SANDRA VEGAN RESTAURANTE”,  per no complir amb els requisits de la convocatòria en quant a l'informe sobre impacte social amb resultat desfavorable, i per la qual cosa es fan les següents recomanacions: en relació a la dimensió 1 de Teoria del canvi, el projecte no defineix clarament la problemàtica social, a qui adreça el projecte i els canvis que tindran mitjançant les activitats del projecte. Es parla de urgència mediambiental, però en la pràctica es dona més suport a la inserció laboral de col·lectius vulnerables que a la conscienciació al voltant de la sostenibilitat. Cal determinar quin serà el focus principal de l'impacte que es vol fer. En la dimensió 5 d'Estratègia, s'han de plantejar els resultats de manera limitada en el temps i en el que es vol obtenir a curt, mig i llarg termini. Pel que fa a la dimensió 8 d'Escala, s'han de tenir en compte altres línies de sostenibilitat del negoci que es podrien començar a desenvolupar per a fer front als riscos que es puguin presentar. Finalment, en relació a la dimensió 9 de sostenibilitat ambiental, les mesures afegides podrien concretar-se de manera més àmplia i detallada.

3. Denegar l'ajut a BESSO DE MALLORCA SL amb NIF B57931529, en la posició número 26, respecte de la sol·licitud d'ajut pel projecte “NOU OBRADOR PER PRODUIR AMETLLES ENSUCRADES”,  per no complir amb els requisits de la convocatòria en quant a l'informe sobre impacte social amb resultat desfavorable, i per la qual cosa es fan les següents recomanacions: En la dimensió 1 de Teoria del canvi,  seria necessari establir indicadors clars per mesurar l'impacte, per ex. el nombre de persones que es beneficien de les pràctiques sostenibles, la quantitat d'aigua estalviada o la reducció de les emissions de CO2. Igualment, és podria establir alguna activitat per a servir a col·lectius vulnerables. També caldria identificar els punts crítics en el procés de producció que produeixen un major impacte social i ambiental i minimitzar-los, per ex. Reduir la quantitat d'aigua utilitzada en el procés de cultiu o implementar pràctiques de conservació del sòl. Així mateix aconseguir una major difusió del projecte. En la dimensió 5 d'Estratègia, caldria apuntar a la venda en línia amb una pàgina web pròpia de l'emprenedora. Quant a la dimensió 4 de Valor afegit i innovació, cal identificar el valor afegit que representa la diferència;  implica definir els avantatges i beneficis que el projecte ofereix als seus clients i així es podrà posicionar en el mercat. En la dimensió 10 d'Anàlisis de riscos, és necessari identificar els riscos que podrien afectar l'èxit del negoci i avaluar-los, desenvolupar un pla de prevenció i establir un sistema de seguiment intern a l'empresa. En la dimensió 11 d'Avaluació, cal definir els indicadors per mesurar l'avenç de metes, establir un pla de recopilació de dades fiables i enfortir el cicle de millora contínua.

4. Denegar l'ajut a CSR amb DNI ***3646**,  en la posició número 31, respecte de la sol·licitud d'ajut pel projecte “MUNTANYA DE SA VALL”, per no complir amb els requisits de la convocatòria en quant a l'informe sobre impacte social amb resultat desfavorable,  i per la qual cosa és fan les següents recomanacions: en la dimensió 1 de Teoria del canvi, caldria visibilitzar com s'alinea la producció de formatges com a solució a una problemàtica mediambiental identificada. És rellevant plasmar les causes de la problemàtica i establir actuacions que incideixin en les causes i efectes d'aquesta.  Finalment, cal analitzar en profunditat de quina manera el projecte impactarà al col·lectiu servit en la seva vida quotidiana. En la dimensió 6 de Perfil, organització i valors, l'emprenedora pot disposar d'un codi ètic, mesures de transparència de la seva activitat i un pla de formació i pràctiques empresarials justes i equitatives. En la dimensió 7 de Públic objectiu i agents involucrats, és podrien crear oportunitats de formació i laborals per a persones en situació de vulnerabilitat social. Quant a la dimensió 10 d'Anàlisi de riscos, caldria aprofundir l'anàlisi DAFO, de manera que es creïn estratègies per enfortir el projecte.

5. Denegar l'ajut a CFM amb DNI ***3856**, en la posició número 33, respecte de la sol·licitud d'ajut pel projecte “FORMACCIÓ-CENTRE DE FORMACIÓ” per no complir amb els requisits de la convocatòria en quant a l'informe sobre impacte social amb resultat desfavorable, i per la qual cosa és fan les següents recomanacions: en la dimensió 1 de Teoria del canvi, caldria visibilitzar clarament com s'alinea la proposta com a solució a una problemàtica social identificada. Igualment de valuós, plasmar les causes arran de la problemàtica, així com establir actuacions que incideixen en les causes i efectes d'aquesta. Finalment, cal analitzar en profunditat de quina manera el projecte impactarà al col·lectiu servit en la seva vida quotidiana. En relació a la dimensió 4 de Valor afegit i innovació, caldria reflectir les aportacions innovadores de la compra d'un immoble per destinar a formació i lloguer per a entitats que ja és dediquen a la formació, més enllà de ser un nou centre de formació. Posar l'accent en identificar i conèixer les aportacions per a la millora en la gestió del coneixement i l'aprenentatge, de manera que és puguin concretar les línies d'actuació diferenciadores i valuoses per a la població referent i a l'àmbit educatiu i ocupacional. Quant a la Dimensió 5 d'Estratègia, cal establir resultats concrets en termes de què és vol aconseguir en un termini de temps. En la dimensió 6 de Perfil, organització i valors,  l'emprenedora podria disposar  d'un codi ètic així com un pla de formació. En la dimensió 8 d'Escala, valorar els cursos que s'impartiran, els seus continguts i durada.

6. Denegar l'ajut a JC amb NIE ***6178**, en la posició número 34, respecte de la sol·licitud d'ajut pel projecte “SINVELLO POR LASER LOW COST”,  per no complir amb els requisits de la convocatòria en quant a l'informe sobre impacte social amb resultat desfavorable, i per la qual cosa és fan les següents recomanacions:  en la dimensió 1 de Teoria del canvi, caldria visibilitzar clarament com s'alinea el tractament de depilació com a solució a una problemàtica social identificada.  Igualment valuós és plasmar les causes arran de la problemàtica, així com establir actuacions que incideixen en les causes i efectes d'aquesta. Finalment, cal analitzar en profunditat de quina manera el projecte impactarà als col·lectius servits en la seva vida quotidiana. En la dimensió 4 de Valor afegit i innovació, caldria reflectir quines aportacions innovadores podria concretar la proposta, posar l'accent en que l'enfocament per afrontar els complexes i inseguretats sobre tot en les dones adolescents han de ser de tipus psicològic i de reforçament de la seva autoestima, a més de centrar esforços a generar missatges i campanyes de sensibilització i d'educació per trencar els estereotips socials i cànons de bellesa que pressionen amb una imatge normativa idealitzada. En relació a la dimensió 6 de Perfil, organització i valors, cal que l'emprenedora pugui disposar d'un codi ètic, així com un pla de formació. En la dimensió 7 de Públic objectiu, és podrien preveure mesures per afavorir a persones en situació de vulnerabilitat social. En la dimensió 11 d'Avaluació, el projecte no busca avaluar els seus resultats d'impacte social concrets i el grau d'abast entre persones usuàries. Seria recomanable determinar quins resultats específics és volen aconseguir dins el projecte per comptar amb un panorama clar de l'avançament del projecte i les seves àrees de millora a futur.

7. Declarar el desistiment de MPPG amb DNI ***1619**, respecte de  la sol·licitud d'ajut pel projecte “VIVANT”, per no subsanar dins el termini de 10 dies hàbils el requeriment notificat i recepcionat en data 29 de novembre de 2022, per la qual cosa d'acord  amb el punt 7 de la convocatòria, se considera desistida de la seva sol·licitud d'ajuda.

8. Declarar el desistiment de PASEN & VEGAN ESP. amb NIF E06813695, respecte de la sol·licitud d'ajut pel projecte “PASEN & VEGAN”,  per no subsanar dins el termini de 10 dies hàbils el requeriment notificat en data 11 de novembre de 2022 i recepcionat en data 12 de novembre de 2022, per la qual cosa i  d'acord amb el punt 7 de la convocatòria, se considera desistida de la seva sol·licitud d'ajut.

9. Declarar el desistiment de ECT amb DNI ***7096**,  respecte de la seva sol·licitud d'ajut per el projecte “UNE PSICO MOTRICIDAD I CRIANZA”,  per no subsanar dins el termini de 10 dies hàbils el requeriment notificat en data 9 de gener de 2023 i expirat en data 20 de gener de 2023, per la qual cosa i  d'acord amb el punt 7 de la convocatòria, se considera desistida de la seva sol·licitud d'ajut.

10. Declarar el desistiment de MMBP amb DNI ***7677**, respecte de la seva sol·licitud d'ajut per el projecte “AUTÈNTIC MALLORCA ARTESANIA I ECO PRODUCTES”,  per no subsanar dins el termini de 10 dies hàbils el requeriment notificat en data 31 de gener de 2023 i expirat en data 11 de febrer de 2023, per la qual cosa i d'acord amb el punt 7 de la convocatòria, se considera desistida de la seva sol·licitud d'ajut.

11. Disposar la despesa, per un import de dos-cents setanta-nou mil vuit-cents seixanta euros, 279.860,00€ a les partides pressupostàries següents: al Tram reemborsable 00.23167.83100: cent vuitanta-set mil quatre-cents deu euros, (187.410,00€) Documents comptables (D): 920230006322, 920230006324, 920230008155,  i al Tram no reemborsable: 00.23167.77900, noranta-dos mil quatre-cents cinquanta euros (92.450,00 €).  Documents comptables (D): 920230006321, 920230006323, 920230008154.

Amb càrrec al Tram reemborsable:

ORDRE

Nom de la persona beneficiària

NIF/NIE

Nom del projecte

Import del projecte

Import que es sol·licita

Import que es concedeix

29

AVM

***9224**

SA  FERRERIA ART I BAR

94.460,00€

61.110,00€

61.110,00€

32

MORADUIX KIDS, SL

B44632321

MORADUIX KIDS, SL

85.800,00€

60.000,00€

60.000,00€

35

LSP

***1951**

O FURANCHO DE  JALOPIN

99.600,00€

66.300,00€

66.300,00€

Amb càrrec al Tram NO reemborsable:

ORDRE

Nom de la persona beneficiària

NIF/NIE

Nom del  projecte

Import del projecte

Import que es sol·licita

Import que es concedeix

29

AVM

***9224**

SA  FERRERIA ART I BAR 

94.460,00€

33.350,00€

33.350,00€

32

MORADUIX KIDS,  SL

B44632321

MORADUIX KIDS, SL

85.800,00€

25.800,00€

25.800,00€

35

LSP

***1951**

O FURANCHO DE  JALOPIN

99.600,00€

33.300,00€

33.300,00€

12. Publicar aquesta resolució al BOIB i comunicar a la BDNS les dades relatives a les subvencions concedides, així com també,  posar en coneixement de la Intervenció Delegada de la Llar de la Infància als efectes que pertoquin. >>

 

Palma, a data de la signatura electrònica (5 de juliol de 2023)

El conseller executiu del Departament de Presidència “en funcions” Javier de Juan Martin