Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE POLLENÇA
Núm. 447302
Modificació del Decret 2023/0607, de dia 29 de juny de 2023, de delegacions genèriques i especials
En compliment de les disposicions vigents a continuació es fa pública la Resolució núm. 2023/0611 que ha dictat el batle el 5 de juliol de 2023 relativa a la modificació del Decret 2023/0607, de 29 de juny, de delegacions d'atribucions conferides en regidors i regidores:
«RESOLUCIÓ DE BATLIA
Vist el Decret de Batlia núm. 2023/607, de 29 de juny, de delegació d'atribucions en els regidores i les regidors relatives a les facultats de direcció, organització interna i gestió de les àrees en què es distribueixen els serveis administratius de l'Ajuntament.
Raons d'oportunitat i conveniència per tal de millorar i agilitzar el servei, aconsellen delegar les atribucions que tot seguit es diran, per la qual cosa, en base a l'anterior i considerant el que disposa l'esmentat article 21.3 i els articles 43, 44, 120 i 121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, fent ús de les atribucions que legalment tenc conferides, RESOLC:
Primer. Modificar el Decret de Batlia núm. 2023/607, de 29 de juny, relatiu a la delegació d'atribucions en les regidores i els regidors delegats en el següent sentit:
1. Afegir, endemés, la delegació de les facultats de direcció, organització interna i gestió dels corresponents serveis de l'Àrea del TERCER SECTOR a la regidora Maria Morro Cifre.
2. Afegir, endemés, la delegació de les facultats de direcció, organització interna i gestió dels corresponents serveis de l'Àrea del MUSEU al regidor Miquel Àngel Sureda i Massanet.
Segon. Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament a les esmentades àrees, relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquestes àrees de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.
Tercer. Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció dels serveis corresponents inclosos en les respectives àrees com les de gestionar-los en general, amb exclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers.
Quart. Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació del regidor o regidora delegat i se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tingui lloc, de conformitat amb els articles 38 i 44 del ROFJEL, sense perjudici de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i en el portal de transparència de l'Ajuntament, en compliment del que disposa l'article 6.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Cinquè. El regidor o regidora delegat queda obligat a informar periòdicament aquesta Batlia sobre la gestió de la competència/àrea delegada i les disposicions que dicti, i, prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el que no preveu aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROFJEL) en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a les dites normes.»
El que es fa públic per a general coneixement conformement el que disposa l'article 44 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF).
Pollença, a la data de la signatura electrònica (6 de juliol de 2023)
El batle Martí March Cerdà