Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 446738
Registre de Personal. Creació dels llocs de treball d’òrgans directius, coordinacions generals i direccions generals de cada Àrea o Regidoria

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de 21/06/2023, prèvia ratificació de la urgència per unanimitat, es va aprovar el següent:

PRIMER.- Crear els llocs de treball d'òrgans directius, coordinacions generals i direccions generals de cada Àrea o Regidoria, que es relacionen a continuació:

Batlia

Coordinador/a general de Batlia

Cap de premsa del Gabinet de Batlia

Coordinador/a general de Comunicació

Director/a general de Govern municipal

Director/a general de Gabinet de la Batlia.

Director/a general de Comunicació

Director/a general de Protocol

Director/a general de Premsa

Director/a general adjunt/a al Defensor/a de la Ciutadania

I. Àrea de Turisme, Innovació, Cultura, Esports, Restauració i Coordinació Municipal

Coordinador/a general de Cultura i Arts visuals

Director/a general de Música i Arts escèniques

Director/a general de Patrimoni i interpretació de la ciutat

Coordinador/a general de Turisme i Restauració

Coordinador/a general de Innovació i Districte Digital

Director/a general d'Esports

I.1 Àrea Delegada de Seguretat Ciutadana i Civisme

Director/a general de Seguretat Ciutadana

Director/a general de Civisme

II. Àrea de Serveis Socials, Educació, Participació Ciutadana, Joventut, Interculturalitat i Igualtat:

Coordinador/a de Serveis Socials

Director/a general d'Educació i Infància

Director/a general de Participació ciutadana i Coordinació de districtes

Director/a general de Joventut

Director/a general de Interculturalitat i Igualtat

II.1. Àrea Delegada de Gent Gran:

Director/a de Gent Gran

III. Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Projectes Estratègics:

Gerent/a d'Urbanisme

Subgerent/a director d'Urbanisme

Director/a general de projectes estratègics.

 

IV. Àrea d'Hisenda, Funció Pública i Govern Interior:

 

Coordinador/a general d'Hisenda

Director/a general de Funció Pública i Govern Interior

Director/a general de Pressupost

V. Àrea de Medi Ambient, Sostenibilitat, Espais Naturals i Benestar Animal:

Director/a general de Medi Ambient, Espais naturals i Benestar Animal

VI. Àrea d'Infraestructures i Accessibilitat:

Coordinador/a general d'infraestructures i Accessibilitat

VI. 1. Àrea Delegada d'Economia, Comerç, Autònoms, Sanitat, Consum, Mercats i Fires:

Coordinador/a general d'Economia, Comerç, Autònoms, Mercats i Fires

Director/a general d'Economia i Comerç.

Director/a general d'Autònoms

Director/a general de Sanitat i Consum

VII. Àrea de Mobilitat i Polígons Industrials:

Director/a general de Mobilitat

Director/a general de Polígons industrials

SEGON.- Eximir els llocs de treball relacionats a l'apartat 1, del requisit de ser nomenats entre personal funcionari de carrera de l'Estat, de les Comunitats Autònomes, de les Entitats Locals o amb habilitació de caràcter nacional que pertanyin a cossos o escales classificats al subgrup A1, d'acord amb allò establert a l'article 47 del Reglament orgànic del govern i administració de l'ajuntament de Palma.

TERCER.- La jornada laboral serà de 40 hores setmanals i les retribucions a percebre són les determinades en el vigent Pressupost de Despeses per a les direccions i coordinacions generals.

QUART.- Per garantir el funcionament de l'Administració Municipal, qui ostenti coordinacions i direccions generals nomenades per part de la Junta de Govern, continuaran en el seu lloc de feina malgrat hagi expirat el mandat de la Corporació, no produint-se el seu cessament de forma automàtica, sense perjudici de la decisió que pugui prendre amb posterioritat la nova Junta de Govern.

CINQUÈ.- Aquest acord es ratificarà pel Ple a la primera sessió que se celebri i s'inclourà al Decret de Batlia que aprova l'estructura de l'organització de govern.

SISÈ.- Publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la intranet municipal.”

Contra la present resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que l'hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.

 

Palma, 7 de juliol de 2023

La cap de secció del Registre de Personal p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) Francisca M. Matas Escobar