Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE POLLENÇA
Núm. 446461
Delegacions genèriques i especials
En compliment de les disposicions vigents a continuació es fa pública la Resolució núm. 2023/0607 que ha dictat el batle el 29 de juny de 2023 relativa a delegacions genèriques conferides a regidors i regidores:
«RESOLUCIÓ DE BATLIA
Aquesta Batlia, d'acord amb el que disposa l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local (LBRL), té atribuïda la facultat de delegar determinades atribucions.
Raons d'oportunitat i conveniència per tal de millorar i agilitzar el servei aconsellen delegar les atribucions que tot seguit es diran, per la qual cosa, en base a l'anterior i considerant el que disposa l'esmentat article 21.3 i els articles 43,44,120 i 121 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL), fent ús de les atribucions que legalment tinc conferides,
RESOLC:
PRIMER.- Delegar les facultats de direcció, organització interna i gestió dels corresponents serveis de les àrees d'EDUCACIÓ, ESCOLA DE MÚSICA, INFÀNCIA, JOVENTUT, NOVES TECNOLOGIES i SEGURETAT CIUTADANA en la regidora i segona tinenta de batle María José Jiménez Escribano.
SEGON.- Delegar les facultats de direcció, organització interna i gestió dels corresponents serveis de les àrees d'IMPULS ECONÒMIC, TURISME, COMERÇ, FIRES, MERCATS i delegació especial de SANT VICENÇ en el regidor i quart tinent de batle Antoni Cànaves Capllonch.
TERCER.- Delegar les facultats de direcció, organització interna i gestió dels corresponents serveis de les àrees de BENESTAR SOCIAL, RESIDÈNCIA SOCIAL, SALUT i CEMENTIRI en la regidora Maria Morro Cifre.
QUART.- Delegar les facultats de direcció, organització interna i gestió dels corresponents serveis de les àrees d'HISENDA i CONTRACTACIÓ en la regidora Catalina Carbonell Torres.
CINQUÈ.- Delegar les facultats de direcció, organització interna i gestió dels corresponents serveis de les àrees de FESTES i ESPORTS en el regidor Mateu Tugores Vives.
SISÈ.- Delegar les facultats de direcció, organització interna i gestió dels corresponents serveis de l'àrea de SERVEIS: MANTENIMENT EDIFICIS, BRIGADA d'OBRES, NETEJA EDIFICIS i NETEJA VIÀRIA; delegació especial del servei de coordinació entre l'Ajuntament i l'empresa municipal de serveis EMSER 2002 SLU: AIGUA, RESIDUS i CLAVEGUERAM i delegació especial del MOLL DE POLLENÇA en la regidora i primera tinenta de batle Joana Aina Campomar Orell.
SETÈ.- Delegar les facultats de direcció, organització interna i gestió dels corresponents serveis de les àrees de MEDI AMBIENT, PARCS i JARDINS, MOBILITAT i BADIA en la regidora i tercera tinenta de batle Steffy Pozo Mcintyre.
VUITÈ.- Delegar les facultats de direcció, organització interna i gestió dels corresponents serveis de les àrees d'IGUALTAT, OFICINES ATENCIÓ i ASSISTÈNCIA CIUTADANA, RÀDIO POLLENÇA, PARTICIPACIÓ CIUTADANA, ARXIU, BIBLIOTEQUES, MEDIACIÓ INTERCULTURAL i NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA en la regidora i cinquena tinenta de batle Joana Xamena Cifre.
NOVÈ.- Delegar les facultats de direcció, organització interna i gestió dels corresponents serveis de les àrees de CULTURA, PATRIMONI, FESTIVAL de MÚSICA i MEMÒRIA DEMOCRÀTICA en el regidor Miquel Àngel Sureda Massanet.
DESÈ.- Les delegacions especials territorials del Moll de Pollença i de Sant Vicenç, respectivament, així com la delegació especial del servei de coordinació Ajuntament – EMSER 2002 SLU coordinaran la seva actuació amb els altres delegats i delegades d'àrea, de manera que resti garantida la unitat de govern i gestió del municipi.
ONZÈ.- Les delegacions genèriques referides a les següents àrees o matèries determinades seran ostentades mitjançant gestió compartida i coordinaran la seva actuació conjuntament amb els altres delegats i delegades d'àrea, amb els mecanismes pertinents, de la següent forma:
DOTZÈ.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament a les esmentades àrees, relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquestes àrees de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.
TRETZÈ.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de direcció dels serveis corresponents inclosos en les respectives àrees així com les de gestionar-los en general, amb exclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers.
CATORZÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació del regidor o regidora delegat i se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tingui lloc, de conformitat amb els articles 38 i 44 del ROFJEL, sense perjudici de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i en el portal de transparència de l'Ajuntament, en compliment del que disposa l'article 6.1 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
QUINZÈ.- El regidor o regidora delegat queda obligat a informar periòdicament aquesta Batlia sobre la gestió de la competència/àrea delegada i les disposicions que dicti, i, prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.
En el que no preveu aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROFJEL) en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a les dites normes.»
El que es fa públic per a general coneixement conformement el que disposa l'article 44 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF).
Pollença, a la data de la signatura electrònica (6 de juliol de 2023)
El batle Martí March Cerdà