Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT ANTONI DE PORTMANY

Núm. 443778
Determinació del nombre, les característiques i les retribucions del personal de confiança

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Després de la celebració de les eleccions municipals el dia 28 de maig de 2023, i havent-se constituït el dia 17 de juny de 2023 la nova corporació local, es fa públic l'acord adoptat a la sessió plenària de 29 de juny de 2023 sobre la determinació del nombre, les característiques i les retribucions del personal de confiança, de conformitat amb l'article 104.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.

Vista la Providència de l'Alcaldia sobre la determinació del nombre, les característiques i les retribucions del personal eventual.

Vist el que s'estableix als articles 12 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic; 104 i 104 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local i 176 del Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local.

Vist l'informe de fiscalització de data 23 de juny de 2023.

Vista la proposta de resolució PR/2023/2771 de 26 de juny de 2023.

RESOLUCIÓ

PRIMER. Determinar que el nombre, les característiques i les retribucions del personal eventual per al mandat de la corporació 2023-2027 serà el següent:

Cap de Premsa i Comunicació:

  1. Denominació del lloc de treball: personal eventual cap de Premsa.
  2. Àrea Alcaldia.
  3. La comesa o les funcions que ha de desenvolupar són les mateixes que les establertes a la fitxa de la Relació de Llocs de Treball núm. 301.
  4. Depèn directament de l'Alcaldia-Presidència.
  5. Plena disponibilitat horària per al desenvolupament de les seues comeses, sense que això suposi cap increment retributiu.
  6. Retribució bruta anual: 36.500,00 euros en 14 pagues*.

(les retribucions s'actualitzaran anualment d'acord amb els increments aprovats per al personal funcionari a les lleis de pressupostos generals de l'Estat anuals).

Assessor/a Urbanisme

  1. Denominació del lloc de treball: personal eventual assessor/a Urbanisme.
  2. Àrea Urbanisme.
  3. La comesa o les funcions que ha de desenvolupar són: coordinació i assessorament a l'àrea d'Urbanisme.
  4. Depèn directament de l'Alcaldia-Presidència.
  5. Plena disponibilitat horària per al desenvolupament de les seues comeses, sense que això suposi cap increment retributiu.
  6. Retribució bruta anual: 36.500,00 euros en 14 pagues*.

(les retribucions s'actualitzaran anualment d'acord amb els increments aprovats per al personal funcionari a les lleis de pressupostos generals de l'Estat anuals).

Cap de gabinet Alcaldia

  1. Denominació del lloc de treball: personal eventual cap de gabinet Alcaldia.
  2. Àrea Alcaldia.
  3. La comesa o les funcions que ha de desenvolupar són: coordinació i assessorament a l'àrea d'Alcaldia.
  4. Depèn directament de l'Alcaldia-Presidència.
  5. Plena disponibilitat horària per al desenvolupament de les seues comeses, sense que això suposi cap increment retributiu.
  6. Retribució bruta anual: 36.500,00 euros en 14 pagues*.

(les retribucions s'actualitzaran anualment d'acord amb els increments aprovats per al personal funcionari a les lleis de pressupostos generals de l'Estat anuals).

SEGON. Les persones nomenades com a personal eventual podran ser destituïdes o separades lliurement per l'Alcaldia en qualsevol moment del mandat de l'actual Corporació. En qualsevol cas, aquest personal eventual cessarà automàticament en tot cas quan es produeixi el cessament o expiri el mandat de l'autoritat a la qual prestin la seua funció de confiança o assessorament.

TERCER. Fer públic aquest acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

A Sant Antoni de Portmany (signat electrònicament: 5 de juliol de 2023)

L'alcalde (Marcos Serra Colomar)