Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 438785
Modificació de les bases de Coordinador de Contractació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Resolució de Batlia núm. 2023-1053, de data 27 de juny de 2023 s'han resolt sengles recursos de reposició, interposats pels Senyor S.Gd.A i pel Senyor B.A.B, contra les bases del procediment selectiu per proveir el lloc de treball de Coordinador de Contractació vacant en la plantilla de personal de l'Ajuntament d'Alcúdia, mitjançant el sistema de concurs de mèrits, obert a personal funcionari de cossos i escales inclosos en el subgrup A1, de qualsevol administració pública, aprovades per Resolució de Batlia núm. 2023-0494, de data 14 d'abril de 2023 (BOIB núm.50, 20/04/23), i s'ha procedit a la modificació de les bases de la convocatòria, i a obrir un nou termini de presentació de sol·licituds, significant no obstant això, que aquelles sol·licituds que varen ser presentades, complint tots els requisits legals, en el termini obert per l'anunci de la convocatòria publicada en el BOIB núm. 50, de 20 d'abril de 2023, es consideren vàlides amb caràcter general.

Així, les Bases es modifiquen en els següents apartats:

1.- Modificar la Base Segona, requisits i condicions de participació, en el sentit de:

a) Ampliar les titulacions requerides al títol de graduat o llicenciat en Dret, Ciències Polítiques, Econòmiques o Empresarials, Intendent Mercantil o Actuari, o titulació equivalent a les anteriors i

b) Modificar els anys requerits d'experiència en llocs de l'Administració Pública, passant de 5 anys a 2 anys.

2.- Modificar la Base Sisena:

a) Apartat E), coneixements de llengües estrangeres, per tal d'incloure els certificats A1 de llengües estrangeres. Afegint la puntuació de 0,20 al certificats A1.

b) Apartat F), titulacions acadèmiques, afegint que també s'han de valorar els títols propis de menys de 15 crèdits fins a 60 o més crèdits, ajustant les puntuacions i ampliant la redacció establint que totes les titulacions al·legades hauran d'estar relacionades amb les funcions del lloc de feina i pertànyer a les branques jurídica i/o econòmica.

La puntuació de l'apartat F), pel que fa als títols propis de postgrau universitari, quedarà de la següent manera:

  • Igual o més de 60 crèdits: 2 punts
  • Entre 30 i 59 crèdits: 1 punt
  • Entre 15 i 29 crèdits: 0,75 punts
  • Menys de 15 crèdits: 0,375 punts

c) Apartat I), eliminant la valoració dels títols de postgrau per tal d'evitar una doble valoració tenint en compte que ja es valoren a l'apartat F) i redistribuint la puntuació que s'atorgava a la possessió de dos o mes títols de postgrau (0,5) entre la resta d'altres “mèrits”. Així, augmentar en 0,5 punts el mèrit de l'apartat I.2), relatiu a haver tingut assignades funcions de substitució de llocs de secretaria.

En conseqüència, les bases passaran a tenir la redacció que es recull en l'Annex I.

Cosa que fem pública al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d'anuncis del lloc web de l'Ajuntament d'Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/cat/), als efectes establerts a l'article 45 de la Llei 39/2.015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

El termini de presentació de sol·licituds s'iniciarà el dia següent al de la publicació de l'anunci d'aquesta modificació de la convocatòria al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE). Això no obstant, els requisits i mèrits al·legats s'hauran de reunir en la data de 2 de maig de 2023, data de tancament del termini de presentació de sol·licituds corresponent a la Resolució de Batlia núm. 2023-0494 de l'Ajuntament d' Alcúdia, de data 14 d'abril de 2023 (BOIB núm. 50, 20/04/2023).

 

Contra l'esmentada resolució, que exhaureix la via administrativa, els interessats poden interposar únicament recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació de les bases modificades en el BOIB, tot això sense perjudici que els interessats puguin interposar aquells altres recursos que en considerin procedents.

 

Alcúdia, a la data de la signatura electrònica (3 de juliol de 2023)

La batlessa Josefina Linares Capó

 

RESOLUCIÓ

ANNEX I BASES PER A LA PROVISIÓ DE LLOC DE TREBALL PEL SISTEMA DE CONCURS DE MÈRITS

PRIMERA. Objecte de la Convocatòria

És objecte de la present convocatòria la provisió del lloc de treball de coordinador de contractació, funcionari de carrera de l'Ajuntament d'Alcúdia -escala d'administració general, subescala tècnica-, mitjançant el sistema ordinari de concurs obert de mèrits, en els termes de l'article 77 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de funció pública de les Illes Balears i del capítol II del títol III del Reial Decret 364/1995, de 10 de març, d'aplicació supletòria en les entitats locals.

El sistema de provisió es convoca de manera individualitzada, en atenció a les necessitats urgents i inajornables del servei, d'acord amb allò establert en l'article 75.2 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de les Illes Balears.

Atesa l'existència de procediments selectius en tràmit en l'Ajuntament d'Alcúdia, entre els quals cal destacar els convocats en execució de la Oferta Pública d'Ocupació extraordinària per taxa addicional d'ocupació (BOIB núm. 120; 13/09/2022), es considera adequada la provisió anticipada del lloc objecte d'aquesta provisió, sense prejudici que posteriorment es dugui a terme la provisió de tota la resta de llocs vacants.

El lloc a ocupar té les següents característiques:

Servei/Dependència

Contractació

Id. Lloc

F00060002

Denominació del lloc

Coordinador de contractació

Naturalesa

Funcionari de carrera

Escala

Administració general

Subescala

Tècnica

Grup/Subgrup

A/A1

Nivell CD

28

Jornada

Ordinària

Horari

Ordinari

Complement específic

24.587,78 euros (any 2023)

Complement de destinació

13.537,44 euros (any 2023)

Núm. de vacants

 1

SEGONA. Requisits i Condicions de Participació

Per accedir a aquest lloc de treball, serà necessari:

a) Estar en situació de servei actiu o en qualsevol altra situació administrativa, d'entre les que recull l'article 85 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP), excepte la de suspensió ferma. 

b) Haver romàs com a mínim dos anys en l'actual lloc de treball definitiu, com a funcionari de carrera, fins la data de finalització del termini de presentació de les instàncies, excepte les excepcions que contempla la llei.

Els funcionaris i funcionàries en situació de serveis especials i excedència per a la cura de familiars, durant el transcurs de la seva situació, només podran participar si en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies han transcorregut dos anys des de la presa de possessió de la darrera destinació definitiva obtinguda.

Els empleats en situació d'excedència voluntària per interès particular hauran d'haver romàs un mínim de 2 anys en aquesta situació per poder participar-hi.

c) Han de pertànyer als cossos i escales del grup A, subgrup A1, al qual es troba adscrit el lloc de treball convocat, de qualsevol administració pública, com a funcionari-a de carrera.

A més dels requeriments anteriors, els aspirants hauran de complir els requisits de l'esmentat lloc establerts en la RLLT, en la modificació aprovada pel Ple municipal en data 2 de desembre de 2021 i que s'hi indiquen a continuació:

A. Estar en possessió del títol de graduat o llicenciat en Dret, Ciències Polítiques, Econòmiques o Empresarials, Intendent Mercantil o Actuari, o titulació equivalent a les anteriors.

B. Acreditar una experiència de 2 anys en llocs de l'Administració Pública les funcions específiques dels quals tinguin relació amb les del lloc de treball

TERCERA. Forma i Termini de Presentació d'Instàncies

Les sol·licituds (Annex III) requerint prendre part en el procés referenciat es presentaran pels interessats en el termini de SET DIES HÀBILS comptats a partir de l'endemà al de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), fent constar que reuneixen els requisits exigits a les bases de la convocatòria i en la normativa vigent, tal com refereix l'article 42 del Reglament General d'Ingrés del Personal al servei de l'Administració general de l'Estat i de Provisió de Llocs de treball i Promoció Professional dels Funcionaris Civils de l'Administració general de l'Estat, aprovat pel Reial decret 364/1995, de 10 de març, i que aquests requisits ja es reunien en la data de 2 de maig de 2023, data de tancament del termini de presentació de sol·licituds corresponent a la Resolució de Batlia núm. 2023-0494 de l'Ajuntament d'Alcúdia, de data 14 d'abril de 2023 (BOIB núm. 50, 20/04/2023).

Així mateix quedarà a la disposició dels interessats a la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://alcudia.eadministracio.cat].

En la presentació de les instàncies s'acompanyarà una declaració responsable per la qual l'aspirant afirma que els mèrits que hi al·lega es corresponen amb el document d'autobaremació aprovat a tal efecte (Annex IV), i que es presentarà juntament amb la instància.

L'aspirant es compromet a aportar els certificats i documents acreditatius dels mèrits, originals o còpies autèntiques abans del nomenament corresponent al lloc de treball obtingut, i a petició de l'Ajuntament d'Alcúdia, en un termini de cinc dies hàbils des de la publicació de la proposta definitiva d'adjudicació del lloc de treball.

QUARTA. Admissió d'aspirants

Expirat el termini de presentació d'instàncies, la Batlia dictarà resolució en el termini de quinze dies naturals, declarant aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos. En aquesta resolució, que es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://alcudia.eadministracio.cat], s'assenyalarà un termini de deu dies hàbils per esmenar les instàncies i/o presentar-ne reclamacions.

Transcorregut el termini d'esmena, per la Batlia s'aprovarà la llista definitiva d'aspirants admesos i exclosos, que es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://alcudia.eadministracio.cat]. En aquesta es farà constar la composició de la Comissió de Valoració.

CINQUENA. Comissió de valoració 

La Comissió de Valoració serà l'aprovada per Resolució Batlia núm. 2023-740, de data 17 de maig de 2023, mitjançant la qual es va aprovar la llista provisional d'admesos i exclosos.

En aquest sentit, la composició de la Comissió de Valoració és la següent:

  • President: Antoni Alorda i Vilarrubias, Secretari de l'Ajuntament d'Alcúdia
  • President Suplent: Joan Miquel Bergas Font, Cap de departament de la secretaria general de la Conselleria de Medi Ambient
  • Secretari: Maria Suau Juan, Tècnica d'administració general de l'Ajuntament d'Alcúdia
  • Secretari suplent: Antoni Payeras Beltrán, Secretari de l'Ajuntament de Lloseta
  • Vocal 1: Daniel José Mendo Romero, Tècnic d'administració especial de l'Ajuntament de Campos
  • Vocal 1 suplent: Jeroni Vidal Orell, Tècnic especial de l'Ajuntament de Campos
  • Vocal 2: Antoni González Zarza, Tècnic d'administració general de la CAIB
  • Vocal 2 suplent: Antoni Mayol Llompart, arxiver a l'Arxiu Històric Municipal d'Alcúdia

La Comissió de Valoració podrà sol·licitar de l'autoritat convocant la designació d'experts que en qualitat d'assessors actuaran amb veu però sense vot, conforme a l'article 46 del Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de llocs de treball i Promoció Professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat aprovat pel Reial decret 364/1995, de 10 de març.

L'actuació de la Comissió de Valoració haurà d'ajustar-se estrictament a les bases de la convocatòria, no obstant això la qual cosa, la Comissió resoldrà els dubtes que sorgeixin de l'aplicació de les seves normes, així com el que procedeixi en els supòsits no previstos en aquestes.

La Comissió proposaran únicament al candidat o candidata que hagi obtingut major puntuació.

L'abstenció i la recusació dels membres de la Comissió de Valoració serà de conformitat amb els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

SISENA. Valoració de mèrits

Els mèrits del concurs obert són els que s'especifiquen en l'annex II d'aquestes bases.

Els mèrits al·legats es valoraran amb referència a la data de 2 de maig de 2023, data de tancament del termini de presentació de sol·licituds corresponent a la Resolució de Batlia núm. 2023-0494 de l'Ajuntament d'Alcúdia, de data 14 d'abril de 2023 (BOIB núm. 50, 20/04/2023).

SETENA. Relació d'aprovats, acreditació dels requisits exigits i nomenament

Una vegada acabada l'avaluació dels aspirants es vindrà a adjudicar provisionalment el lloc de treball convocat, conformement al resultat d'aquesta avaluació.

El resultat del concurs, es reflectirà en una relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, ordenada de major a menor puntuació, amb indicació per a cada concursant de la puntuació obtinguda a cada apartat.

Aquesta relació serà exposada al públic en el tauler d'anuncis de la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://alcudia.eadministracio.cat], durant el termini de deu dies hàbils, durant els quals els concursants podran formular reclamacions.

Transcorregut aquest termini i resoltes les reclamacions la Comissió formularà proposta definitiva d'adjudicació del lloc de treball, i la remetrà a l'òrgan convocant per a la publicació en el tauler d'anuncis de la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://alcudia.eadministracio.cat] després de resolució motivada d'aquest. 

El concursant que obtingui el lloc de treball haurà de prendre possessió en el termini indicat en l'article 48.1 del Reglament General d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat aprovat pel Reial decret 364/1995, de 10 de març, que serà de tres dies hàbils si no implica canvi de residència del funcionari, o d'un mes si comporta canvi de residència o el reingrés al servei actiu.

VUITENA. Incidències

Les presents bases i convocatòria podran ser impugnades de conformitat amb allò que s'ha fixat en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Contra la convocatòria i les seves bases, que esgoten la via administrativa, es podrà interposar pels interessats recurs de reposició en el termini d'un mes davant l'Alcaldia, previ al contenciós-administratiu en el termini de dos mesos davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma o, a la seva elecció, el que correspongui al seu domicili, a partir de l'endemà al de publicació de l'anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa).

En tot allò no previst en les bases serà d'aplicació la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local; el Reglament General d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat aprovat pel Reial decret 364/1995, de 10 de març; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de les Illes Balears; el Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local aprovat pel Reial decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril; la Llei 30/1984, de Mesures per a la Reforma de la Funció Pública, i el Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i els programes mínims a què ha d'ajustar-se el procediment de selecció dels funcionaris d'Administració Local.

 

ANNEX II BAREM DE MÈRITS DEL CONCURS

Mèrits computables (puntuació màxima de 40 punts).

A) GRAU PERSONAL CONSOLIDAT (puntuació màxima 6 punts)

Es valorarà el grau consolidat en qualsevol dels cossos o escales de les administracions públiques, en els termes del RD 364/1995, de 10 de març, amb la puntuació següent:

Grau consolidat

Punts

Igual o inferior al 25

3,5

26

4

27

4,5

28

5

29

5,5

30

6

Forma d'acreditació: certificat de consolidació de grau de l'administració corresponent, en el cas que no es tracti de l'Ajuntament d'Alcúdia. En aquest cas, l'Ajuntament l'emetrà d'ofici.

B). PRESTACIÓ DE SERVEIS (puntuació màxima 3 punts)

B.1 Valoració de la feina en llocs ocupats en l'administració.

B.1.1 Criteris de valoració.

Es valora el temps en què s'han ocupat llocs de feina com a personal funcionari en les diferents administracions públiques, segons el nivell dels llocs.

Només es valoren els mesos sencers en còmput global dels períodes corresponents a cada un dels apartats que s'indiquen en el punt B.1.3.

B.1.2. Les fraccions inferiors a un mes en llocs de diferents administracions públiques amb un mateix nivell de complement de destinació s'han d'acumular fins a completar 30 dies per tal de poder computar el mes.

En cap cas es pot valorar en aquest apartat el temps en què aquests llocs s'han ocupat com a personal laboral o com a personal funcionari en pràctiques.

S'han de valorar dins aquest apartat el temps de serveis prestats en qualsevol de les situacions relacionades amb la maternitat o paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars, així com el temps en què la persona està en la situació de serveis especials.

B.1.3. Puntuació

Es valora el temps de feina de la manera següent:

a) Llocs de feina amb un nivell de complement de destinació superior al del lloc al qual es concursa: 0,020 punts per mes.

b) Llocs de feina amb un nivell de complement de destinació igual al del lloc al qual es concursa: 0,015 punts per mes.

c) Llocs de feina amb un nivell de complement de destinació inferior, fins a un màxim de quatre nivells, al del lloc al qual es concursa: 0,010 punts per mes.

d) Llocs de feina amb un nivell de complement de destinació inferior en més de quatre nivells al del lloc al qual es concursa: 0,007 punts per mes.

B.1.4 La puntuació màxima de l'apartat B (valoració de la feina feta en els llocs ocupats en l'Administració) és de 3 punts.

Forma d'acreditació: certificats de serveis prestats emesos per les administracions públiques, en el cas que no es tracti de l'Ajuntament d'Alcúdia. En aquest cas, l'Ajuntament l'emetrà d'ofici.

C. EXPERIÈNCIA/ANTIGUITAT (puntuació màxima 10 punts)

Es valora el temps de serveis prestats i reconeguts en l'Administració pública amb la puntuació següent: 0,045 punts per mes complet. Només es valoren els mesos sencers.

Les fraccions inferiors al mes corresponents a diferents cossos, escales o especialitats s'han d'acumular fins a completar 30 dies per poder computar el mes sencer.

En aquest apartat sí que s'han de valorar els serveis prestats com a personal laboral o com a personal funcionari en pràctiques, i el temps en què la persona aspirant ha estat en situació de serveis especial o en qualsevol de les situacions relacionades amb la maternitat o paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars .

La puntuació màxima de l'apartat C (antiguitat) és de 10 punts. 

Forma d'acreditació: certificat de serveis prestats emès per les administracions públiques, en el cas que no es tracti de l'Ajuntament d'Alcúdia. En aquest cas, l'Ajuntament l'emetrà d'ofici.

D) CONEIXEMENTS DE LLENGUA CATALANA (puntuació màxima 2 punts)

Es valoren els certificats expedits, declarats equivalents o homologats per la Conselleria competent de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, corresponents als nivells de coneixements que s'indiquen a continuació:

  • Certificat de nivell C2 (abans nivell D): 1,50 punts.
  • Certificat de llenguatge administratiu (abans certificat E): 0,50 punts.

Forma d'acreditació: còpia autèntica del certificat d'acreditació del nivell de llengua catalana emès per la Conselleria competent en política lingüística de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, o bé degudament homologat o declarat equivalent per aquesta.

E) CONEIXEMENT D'ALTRES LLENGÜES OFICIALS DE LA UE (puntuació màxima 1 punt)

A aquest efecte, s'han de valorar els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de la UE, de les escoles oficials d'idiomes (EOI) i altres certificats que consten en la Instrucció 3/2021 de la directora general de Funció Pública de l'Administració de la CAIB, per establir les titulacions i els certificats que, amb referència als nivells que estableix el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües, d'acord amb la puntuació següent:

Certificat de nivell

Puntuació

A1

0,20

A2

0,30

B1

0,50

B2

0,60

C1

0,80

C2

0,90

Per a una mateixa llengua, només es valora el nivell superior dels que s'acrediten. Es poden valorar simultàniament llengües diferents, amb els criteris esmentats.

La puntuació màxima de l'apartat E (coneixements d'altres llengües) és d'1 punt.

Forma d'acreditació: còpia autèntica del certificat d'acreditació del nivell de la llengua oficial de la UE corresponent, emès per qualsevol de les Escoles Oficials d'Idiomes, o equivalent.

F) TITULACIONS ACADÈMIQUES (puntuació màxima 6 punts)

Es valoraran únicament les titulacions no al·legades com a requisit per a la participació en el procediment selectiu.

Totes les titulacions al·legades hauran d'estar relacionades amb les funcions del lloc de feina i pertànyer a les branques jurídica i/o econòmica.

  • Títol de doctor/a, del nivell 4 del Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior (MCER), regulat en el RD 1027/2011, d'11 de juny: 4 punts.
  • Títol de Màster universitari, amb caràcter oficial, nivell 3 del MCER: 3 punts.
  • Títol de Grau/Llicenciatura, nivell 2 del MCER: 2,5 punts.
  • Títols propis de postgrau universitari, (màster de títol propi no oficial, expert universitari, especialista universitari), amb la següent puntuació:
    • Igual o més de 60 crèdits: 2 punts
    • Entre 30 i 59 crèdits: 1 punt
    • Entre 15 i 29 crèdits: 0,75 punts
    • Menys de 15 crèdits: 0,375 punts

Forma d'acreditació: còpia autèntica o compulsada del títol universitari al·legat.

G) CURSOS DE FORMACIÓ (puntuació màxima 7 punts)

Els cursos formatius estaran impartits per les diferents administracions públiques, les seves respectives escoles d'administració o per les universitats públiques o privades. També es valoraran aquells cursos impartits en el marc dels acords de formació contínua i continuada, promoguts per qualsevol administració pública o sindicat, i els impartits per col·legis professionals.

Els cursos a valorar hauran de versar sobre matèries incloses en alguna de les àrees següents:

  • Cursos de l'àrea jurídica administrativa.
  • Cursos de l'àrea econòmica pressupostària
  • Cursos de l'àrea de gestió i desenvolupament de recursos humans.
  • Cursos de l'àrea de tecnologies de la informació i la comunicació.
  • Cursos de l'àrea de gestió de l'organització i innovació.
  • Cursos de l'àrea de sostenibilitat i responsabilitat social corporativa.
  • Cursos de l'àrea d'igualtat de gènere i d'oportunitats.
  • Cursos de l'àrea de comunicació i habilitats personals.

Els cursos no inclosos en la llista anterior es valoren sempre que estiguin relacionats directament amb les funcions del lloc de feina sol·licitat.

Els cursos s'han de valorar en funció de les hores de durada. Si el certificat acreditatiu d'un curs indica només els crèdits d'aquest sense fer esment de les hores, s'ha de valorar cada crèdit a raó de deu hores de durada, excepte quan el certificat especifiqui una altra cosa. Si el certificat acreditatiu d'un curs indica hores de durada i crèdits, han de prevaldre les hores en valorar-lo.

Els certificats dels cursos d'aplicacions d'informàtica com a usuari han d'acreditar el nivell o el nombre d'hores de durada del curs.

No es valora en aquest apartat, ni com a cursos superats, ni com a cursos impartits, la formació relacionada amb els coneixements de llengua catalana o altres llengües.

La puntuació de les accions formatives és la següent:

0,10 punts per cada deu hores de durada, o proporcionalment per les fraccions, quan el certificat acrediti l'aprofitament. Puntuació màxima per curs: 1,5 punts.

Si els cursos al·legats es corresponen amb una titulació acadèmica, es valoraran només amb la puntuació de l'apartat titulació acadèmica, excepte en el cas que el curs no es pugui incloure en alguna de les categories de l'esmentat apartat. En aquest cas, sí que es podran valorar com a cursos de formació, sempre que es compleixin la resta de requisits.

No es valoren en l'apartat de formació els certificats que no indiquen les hores de durada o els crèdits de l'acció formativa, els cursos de doctorat o els que deriven de processos selectius. Tampoc no es valora la superació d'assignatures que formen part d'uns estudis acadèmics.

Forma d'acreditació: còpia autèntica o compulsada dels certificats acreditatius de la formació.

H) CONCILIACIÓ FAMILIAR I LABORAL (puntuació màxima 2 punts)

Es valoraran, fins a un màxim de 2 punts, els següents supòsits:

— La destinació prèvia del cònjuge funcionari, obtingut mitjançant convocatòria pública, en el municipi on radiqui el lloc de treball sol·licitat, sempre que s'accedeixi des de municipi diferent: 1 punts.

— Per la cura de fills, tant quan el siguin per naturalesa com per adopció o acolliment permanent o preadoptiu, fins que el fill compleixi dotze anys, sempre que s'acrediti pels interessats fefaentment que el lloc de treball que se sol·licita permet una millor atenció del menor: 1 punt.

— Per la cura d'un familiar, fins al segon grau inclusivament de consanguinitat o afinitat sempre que, per raons d'edat, accident, malaltia o discapacitat no pugui valer-se per si mateix i no exerceixi activitat retribuïda, sempre que s'accedeixi des d'un municipi diferent, i sempre que s'acrediti fefaentment pels interessats que el lloc de treball que se sol·licita permet una millor atenció del familiar: 1 punt. La valoració d'aquest supòsit serà incompatible amb l'atorgada per la cura de fills.

Forma d'acreditació: declaració responsable juntament amb la motivació del supòsit declarat i els mitjans de prova admissibles en dret que en facin referència a les circumstàncies de la conciliació.

I) ALTRES MÈRITS (puntuació màxima 3 punts)

En aquest apartat s'inclouen altres mèrits que, no constituint un requisit per a l'acompliment del lloc de treball, però que figuren expressament en la relació de llocs de treball:

I.1) Acreditar un volum mínim d'expedients en un any, en algun dels darrers cinc anys anteriors a la convocatòria de la provisió, en els que hagi intervingut o que s'hagin adscrit a la seva responsabilitat, ja sigui com a tècnic responsable de la tramitació dels expedients, o com a encarregat o coordinador o cap de l'àrea, amb les següents magnituds de referència, de forma acumulativa:

  • Un mínim de 5.000.000 € de valor estimat en algun dels darrers cinc anys en el conjunt de contractes d'obres en que hagi intervingut, amb al manco un expedient de contracte d'obres en els darrers cinc anys que hagi superat els 2.000.000 € de valor estimat (1 punt).
  • Un mínim de 1.000.000 € de valor estimat en algun dels darrers cinc anys en el conjunt de contractes de serveis i/o subministraments en que hagi intervingut, amb al manco un expedient d'aquests contractes en els darrers cinc anys que s'hagi tramitat subjecte a regulació harmonitzada (1 punt).

Forma d'acreditació: certificats que acreditin les circumstàncies exposades, emesos per les administracions públiques, en el cas que no es tracti de l'Ajuntament d'Alcúdia. En aquest cas, l'Ajuntament l'emetrà d'ofici.

I.2) Acreditar haver tingut assignades funcions de substitució de llocs de secretaria d'entrada o el nomenament per la CAIB com a secretari accidental o de TAG de Secretaria durant un mínim de tres anys, o haver estat adscrit durant un mínim de tres anys a llocs del subgrup A1 vinculats a àrees de Secretaria d'entitats locals, o haver estat destinat en àrees de funció pública de les administracions públiques (1 punt).

Forma d'acreditació: certificats de serveis prestats i certificat de funcions emesos per les administracions públiques, en el cas que no es tracti de l'Ajuntament d'Alcúdia. En aquest cas, l'Ajuntament l'emetrà d'ofici.

En cas d'empat en la fase de concurs, s'estarà al que es disposa en l'article 44 del Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de Llocs de treball i Promoció Professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat aprovat pel Reial decret 364/1995, de 10 de març.

 

ANNEX III MODEL D'INSTÀNCIA

 

Nom:

Primer llinatge:

Segon llinatge:

DNI/NIE:

Adreça:

Localitat:

Email:

Telèfon:

La/el sotasignat, major d'edat, davant Vè comparesc i com millor procedeixi, EXPOSA:

Primer.- Que ha tingut coneixement de la convocatòria per la provisió del lloc de treball de COORDINADOR DE CONTRACTACIÓ de l'Ajuntament d'Alcúdia, aprovada mitjançant Resolució de la Batlia núm. /2023 , de data __ de _________ de 2.023 , publicada al BOIB Núm: ___/2023, de data __ de ________ de 2023.

Segon. Que manifesta que compleix els requisits per participar en la convocatòria per a la provisió amb caràcter definitiu del lloc esmentat.

Tercer. Que té la consideració de funcionari de carrera, en cossos o escales/subescales corresponents al sugbrup A1.

_________________________________________ (indicar el cos i escala/subescala i l'administració pública).

Quart.- Que aporta els següents documents:

- Declaració responsable amb document d'autobaremació.

Per tot l'exposat, SOL·LICITA:

Ser admesa/ès a la convocatòria del procediment de provisió del lloc de treball de COORDINADOR DE CONTRACTACIÓ de l'Ajuntament d'Alcúdia.

 

[signatura]

 

ANNEX IV FULL D'AUTOBAREMACIÓ

APARTAT A: GRAU CONSOLIDAD (MÀX. 6 PUNTS)

 

Punts

Grau consolidat

 

APARTAT B: PRESTACIÓ DE SERVEIS SEGON NIVELL COMPLEMENT DESTINACIÓ (CD) (MÀX 3 PUNTS)

Nivell CD

Mesos

Punts

Llocs amb CD superior al 28

 

 

Llocs amb CD igual al 28

 

 

Llocs amb CD entre 24 i 27

 

 

Llocs amb CD inferior a 24

 

 

TOTAL PUNTS

 

 

APARTAT C: EXPERIÈNCIA/ANTIGUITAT (MÀX. 10 PUNTS)

 

Mesos

Punts

Temps de serveis prestats

 

 

APARTAT D: CONEIXEMENTS DE LLENGUA CATALANA (MÀX. 2 PUNTS)

Nivell de certificat

Punts

Nivell C2 MCER

 

Nivell “llenguatge administratiu” (LA)

 

TOTAL PUNTS

 

APARTAT E: CONEIXEMENTS ALTRES LLENGÜES OFICIALS UE (MÀX. 1 PUNT)

Nivell de certificat i llengua

Punts

 

 

 

 

 

 

TOTAL PUNTS

 

APARTAT F: TITULACIONS ACADÈMIQUES (MÀX. 6 PUNTS)

Titulació al·legada

Punts

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL PUNTS

 

APARTAT G: CURSOS DE FORMACIÓ (MÀX. 7 PUNTS)

Curs realitzat amb aprofitament

Hores

Punts

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL PUNTS

 

 

APARTAT H) CONCILIACIÓ DE LA VIDA FAMILIAR I LABORAL (MÀX 2 PUNTS)

Motiu conciliació

Punts

 

 

 

 

 

 

TOTAL PUNTS

 

APARTAT I) ALTRES MÈRITS (MÀX 3 PUNTS)

Mèrit al·legat

Punts

1r. Volum expedients contractació

 

2n. Funcions específiques secretaria

 

TOTAL PUNTS

 

RESUM TOTAL PUNTUACIÓ AL·LEGADA

 

PUNTS

APARTAT A

 

APARTAT B

 

APARTAT C

 

APARTAT D

 

APARTAT E

 

APARTAT F

 

APARTAT G

 

APARTAT H

 

APARTAT I

 

TOTAL PUNTS

 

La Sra. Batlessa de l'Ajuntament d'Alcúdia.