Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 437651
Règim d'indemnitzacions i assistències pels membres de la corporació
El Ple de l'Ajuntament d'Andratx en sessió extraordinària celebrada dia 27 de juny de 2023, entre d'altres, va acordar:
“RÈGIM D'INDEMNITZACIONS I ASSISTÈNCIES PELS MEMBRES DE LA CORPORACIÓ, RELACIÓ DE CÀRRECS AMB DEDICACIONS EXCLUSIVES I PARCIALS, I QUANTIES CORRESPONENTS, (BASE 47 DEL PRESSUPOST VIGENT).
La Sra. Batlessa Presidenta de l'Excel·lentíssim Ajuntament d'Andratx, per acord del Ple de la Corporació Municipal reunit en sessió extraordinària dia 17 de juny de 2023 en relació al RÈGIM D'INDEMNITZACIONS I ASSISTÈNCIES PELS MEMBRES DE LA CORPORACIÓ, RELACIÓ DE CÀRRECS AMB DEDICACIONS EXCLUSIVES I PARCIALS, I QUANTIES CORRESPONENTS, (BASE 47 DEL PRESSUPOST VIGENT); tinc a be en proposar al Ple de la Corporació Municipal per a la seva aprovació, si procedeix, la següent
MOCIÓ:
PRIMER. - Determinar la dedicació dels Regidors segons el següent quadre:
REGIDOR/A |
DEDICACIÓ |
ÀREA DE BATLIA: BATLESSA PRESIDENTA DE LA CORPORACIÓ MUNICIPAL SERVEIS ECONÒMICS, CONTRACTACIÓ, PERSONAL, ÀREA DE POLICIA I SEGURETAT CIUDADANA SRA. ESTEFANÍA GONZALVO GUIRADO |
EXCLUSIVA |
ÀREA DE SERVEIS GENERALS REGIDOR DELEGAT DE L´ÀREA EL PRIMER TINENT DE BATLIA SR. JUAN FORTEZA BOSCH |
EXCLUSIVA |
ÀREA DE SERVEIS SOCIALS I GENT GRAN, EDUCACIÓ I CULTURA REGIDORA DELEGADA DE L´ÀREA LA SEGONA TINENT DE BATLIA SRA. MAGDALENA JUAN PUJOL |
EXCLUSIVA |
ÀREA D´URBANISME, ACTIVITATS I OCUPACIÓ VIES PÚBLIQUES REGIDORA DELEGADA DE L´ÀREA LA TERCERA TINENT DE BATLIA SRA. BEATRIZ CASANOVA FUENTES |
EXCLUSIVA |
ÀREA DE MEDI AMBIENT, SOSTENIBILITAT I PROTECCIÓ CIVIL REGIDOR DELEGAT DE L' ÀREA EL QUART TINENT DE BATLIA SR. ANTONI NICOLAU MARTÍN |
EXCLUSIVA |
ÁREA DE MOBILITAT I FESTES REGIDOR DELEGAT DE L' ÀREA EL CINQUÈ TINENT DE BATLIA SR. IVAN SÁNCHEZ SÁNCHEZ |
ASSISTÈNCIES |
ÀREA D' ESPORTS I JOVENTUT REGIDOR DELEGAT DE L' ÀREA SR. LLUIS ANTONI SIEIRO MATEU |
PARCIAL |
ÀREA DE TURISME, PROMOCIÓ ECONÒMICA, FIRES I MERCATS REGIDORA DELEGADA DE L' ÀREA SRA. SANDRA MILENA VALENCIA GARCÍA |
PARCIAL |
ÀREA DE SERVEIS GENERALS I PATRIMONI REGIDORA DELEGADA DE L' ÀREA SRA. LAURA MONEDERO GARCÍA |
PARCIAL |
SEGON.-No es modifica la base 47 en quant a les retribucions corresponents a dedicació exclusiva i parcial.
Es modifica la base 48 retribucions meritades per assistències únicament en el punt de la quantia a percebre per assistència a Junta de Govern que dita quantia serà de 250 Euros.
BASE 47. Despeses de Personal
Les dietes y gratificacions que reben els membres de la Corporación, quedaran establerts en aquesta cuantía.
Les retribucions des membres de la Corporació amb dedicació seran els següents:
REGIDOR |
DEDICACIÓ |
RETRIBUCIÓ |
BATLESSA PRESIDENTA DE LA CORPORACIÓ |
EXCLUSIVA |
44.115,00 Euros |
PRIMER TINENT DE BATLIA |
EXCLUSIVA |
39.000,00 Euros |
SEGONA TINENT DE BATLIA |
EXCLUSIVA |
39.000,00 Euros |
TERCERA TINENT DE BATLIA |
EXCLUSIVA |
39.000,00 Euros |
QUART TINENT DE BATLIA |
EXCLUSIVA |
39.000,00 Euros |
CINQUÈ TINENT DE BATLIA |
ASSISTÈNCIES |
------- |
REGIDOR DELEGAT D' ÀREA |
PARCIAL |
37.000,00 Euros |
REGIDORA DELEGADA D' ÀREA |
PARCIAL |
37.000,00 Euros |
REGIDORA DELEGADA D' ÀREA |
PARCIAL |
37.000,00 Euros |
(71,47% de 51.770,08=37.000,00€) anuals pagables en dotze mensualitats.
Quant a les despeses del Capítol I, s'observaran les següents regles:
Els havers i jornals corresponents es lliuraran en dotze parts i mesos vençuts, excepte en els mesos de Juny i Desembre, que es lliuraran abans del començament de les Festes Patronals i de Nadal, respectivament.
El Cap de la unitat de Personal acreditarà que les persones compreses en les nòmines han prestat els serveis que s'hi assenyalen i retribueixen i que totes les retribucions s'han calculat de conformitat amb la normativa d'aplicació i s'han aplicat les retencions corresponents.
Correspon a la Batlia l'assignació individual del complement de productivitat i de les gratificacions. Les gratificacions s'abonaran prèvia acreditació de les hores realitzades fora de la jornada pel responsable administratiu del Servei amb el vistiplau del regidor-delegat de l'àrea corresponent. Prèviament s'haurà de sol·licitar l'RC de la previsió de les hores a real·litzar.
TERCER. - Que es publiqui el present Acord de forma íntegra en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, desprès de la serva aprovació inicial pel Ple de l'Ajuntament, concedint un termini de 15 dies hàbils per a la presentació de al·legacions pels interessats.
QUART. - En cas que no es presenti cap al·legació en el termini esmentat anteriorment, l'acord s'entendrà definitivament aprovat. En cas contrari, el Ple disposarà d'un mes per resoldre les al·legacions presentades
CINQUÈ. - Que el present acord definitivament aprovat sigui publicat íntegrament al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al Tauló d'Anuncis de l'Ajuntament, als efectes dels seus coneixement general, donada la seva transcendència.
El qual es fa públic pel seu coneixement en general.
(Signat electrònicament: 28 de juny de 2023
La batlessa presidenta Estefanía Gonzalvo Guirado)