Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DES CASTELL

Núm. 437179
Delegació de les presidències de les comissions informatives i nomenament dels secretaris/es

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aquest Ajuntament, mitjançant acord plenari adoptat en sessió ordinària celebrada dia 30 de juny d'enguany, en compliment del que disposa l'article 38 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, va procedir a la creació i determinació de la composició de les Comissions Informatives que, amb caràcter permanent o específic, hauran de conformar la seva organització complementària, a la vista de la nova composició política de la Corporació derivada dels resultats electorals produïts de les Eleccions Locals de dia 28 de maig de 2023.

Atès que de conformitat amb el que disposa l'article 73.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local i l'art. 76 de la Llei Municipal i de Règim Local de les Illes Balears que regula els grups polítics municipals, tots els Grups Polítics Municipals tenen dret a participar, mitjançant la presència de Regidors pertanyent a aquests, en els òrgans complementaris de l'Ajuntament que tinguin per funció l'estudi, informe o consulta dels assumptes que hagin de ser sotmesos a la decisió del Ple o als òrgans que actuïn per la seva delegació, i el seguiment de la gestió de l'Alcalde, de la Junta de Govern Local i els Regidors que ostenten delegacions.

Per tot això, tenint en compte l'acord de Ple de dia 30 de juny, i el contingut de l'article 21.3 de la Llei 7/85 de dia 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, aquesta Alcaldia.

Resol:

PRIMER.- Delegar les presidències i nomenar els secretaris/es de les Comissions Informatives de caràcter permanent que a continuació es relacionen als Regidors següents:

a) La Comissió Informativa de Territori, Seguretat, Entorn Urbà i Urbanitzacions:

  1. President: Sr. José Luis Camps Pons
  2. Secretari: El Secretari de l'Ajuntament o funcionari en qui delegui

b) La Comissió Informativa d'Economia i Serveis Generals:

  1. Presidenta: Sra. Mª Salomé Cabrera Roselló
  2. Secretari: El Secretari de l'Ajuntament o funcionari en qui delegui

c) La Comissió Informativa Socio-Educativa i Cultura:

  1. President: Sr. Miquel Alzina Agudo
  2. Secretari: El Secretari de l'Ajuntament o funcionari en qui delegui

SEGON.- Delegar les presidències i nomenar els secretaris/es de les Comissions Informatives de caràcter especial que a continuació es relacionen als Regidors següents:

a) La comissió Informativa de Comptes:

  1. President: Sr. José Luis Camps Pons
  2. Secretari: El Secretari de l'Ajuntament o funcionari en qui delegui

b) La Comissió Informativa d'Aigües:

  1. President: Sr. José Luis Camps Pons
  2. Secretari: El Secretari de l'Ajuntament o funcionari en qui delegui

c) La Comissió Informativa d'Habitatge i desnonaments:

  1. Presidenta: Sra. Mª Salomé Cabrera Roselló
  2. Secretari: El Secretari de l'Ajuntament o funcionari en qui delegui

d) La Comissió Informativa de CIVE personal:

President: Sr. Pedro Pallicer Barceló

Secretari: El Secretari de l'Ajuntament o funcionari en qui delegui

TERCER.- La delegació que s'efectua a favor dels Regidors en relació amb la Presidència de les esmentades Comissions Informatives, respon al que disposa l'article 44 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret 2568/86, de 28 de novembre, i tindrà efectes des del dia següent a la data de la present resolució, essent de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d'advocació d'aquesta Alcaldia.

QUART.- Comunicar la resolució als Regidors afectats per aquesta, entenent-se acceptada la competència delegada relativa a la Presidència de les Comissions Informatives de forma tàcita, si dintre del termini de les vint-i-quatre hores següents no es manifesta res en contra o es fa ús de la delegació, així com als Caps dels diferents Serveis Municipals per al seu coneixement i efectes.

CINQUÈ.- Donar compte d'aquesta resolució al Ple de l'Ajuntament en la pròxima sessió que se celebri, i publicar el text al BOIB, en compliment del que disposa l'article 9 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, en concordança amb l'article 44.2 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret 2568/86, de 28 de novembre, i 21.3 de la Llei 7/85 de dia 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.

 

Signat as Castell, en la data de la signatura electrònica que consta al final d'aquest document (4 de juliol de 2023)

(L'alcalde-president José Luis Camps Pons)