Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 431121
Determinació característiques i retribucions personal eventual

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que el Ple de l'Ajuntament en sessió extraordinària de data 28 de juny de 2023 ha acordat, entre altres, el següent:

«Establir que el personal eventual de l'Ajuntament d'Alaior quedi determinat amb el següent nombre, característiques i retribucions:

- Nombre: 1

- Règim: personal eventual

- Dedicació: jornada completa

- Denominació de la plaça: responsable de protocol, comunicació i gabinet de Batlia

Funcions:

- Protocol·làries i de suport a la Batlia; preparació i tramitació d'escrits, comunicacions i altres feines encaminades al bon funcionament de les relacions de l'Ajuntament amb les diverses institucions i amb la comunitat en general.

- Organització, acompanyament i assistència en viatges, recepcions, actes i esdeveniments representatius i protocol·laris. Assistència administrativa en l'organització d'esdeveniments representatius i protocol·laris.

- Planificació de l'agenda de Batlia conjuntament amb el personal administratiu.

- Assistència i assessorament a la Batlia en les reunions que convoqui amb les diferents entitats i associacions del municipi; supervisió, suport i gestions envers actuacions necessàries per al correcte desenvolupament dels actes institucionals de la corporació.

- Feines relacionades amb la imatge corporativa i altres tasques connectades amb la comunicació i les relacions externes.

- Assistència, organització i supervisió d'esdeveniments de comunicació i posicionament en mitjans de comunicació.

- Grup/nivell d'equivalència: grup A1, nivell 22

- Titulació acadèmica requerida: grau universitari

- Complement específic mensual: 640,09 €»

 

(Signat electrònicament: 30 de juny de 2023)

El batle José Luis Benejam Saura