Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 423911
Delegacions de competències en tinents de Batle i regidors

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En compliment d'allò que disposen els articles 44.2 i 46.1 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, a continuació es fa pública la resolució, que ha dictat la Sra. Batlessa, de les resolucions relatives a les delegacions als regidors que s'han dut a terme:

“DECRET DE BATLIA núm. 1044-2023

Assumpte: Delegació genèrica d'HISENDA I PROMOCIÓ ECONÒMICA a favor del regidor, membre de la Junta de Govern Local i Primer Tinent de Batle, Sr. JUAN LUIS GONZALEZ GOMILA.

Aquesta Batlia té atribuïda per Llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el que disposa l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

L'article 25 de la llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears estableix que l'administració municipal pot estructurar-se en departaments dirigits per un tinent batle o per una tinenta de batle o per un regidor o una regidora delegats del batle.

Per tal d'aconseguir l'agilització de la gestió i la millora dels serveis he decidit delegar les atribucions que tot seguit s'enumeraran, dins del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1032/2023, de 26 de juny, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia.

D'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, 25 de la llei 20/2006 i 43, 44, 120, 121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFRJEL),

Vista la proposta de resolució PR/2023/1288 de 27 / de juny / 2023.

PRIMER.- Delegar en el regidor, membre de la Junta de Govern Local i Primer Tinent de Batle, Sr. JUAN LUIS GONZALEZ GOMILA, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les àrees següents:

  • HISENDA
  • PROMOCIÓ ECONÒMICA

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquestes àrees de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

En l'àrea d'hisenda, l'elaboració i execució dels pressupostos, amb el pla d'inversions, gestió d'ingressos i despeses i, en concret, del deute, la intervenció i la tresoreria. Ordenances fiscals, recaptació i cadastre.

En l'àrea de promoció econòmica i relacions institucionals, la planificació econòmica, estudis econòmics, activitat econòmica del municipi exclòs el comerç i el turisme que tenen àrees pròpies (agricultura, indústria i energia, serveis, treball).

TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en les respectives àrees, això és, les unitats d'hisenda, intervenció, rendes i tresoreria, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l'exercici de les competències generals següents:

  • Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l'àrea de la qual n'és titular.
  • Exercir l'autoritat respecte del personal de la seva àrea.
  • Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l'àmbit de les competències de l'àrea.
  • Exercir la potestat sancionadora en l'àmbit de les competències de l'àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.
  • Dictar decrets i instruccions en l'àmbit de les competències delegades.
  • Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.

QUART.- L'àmbit de la present delegació es corresponen amb les àrees de gestió municipal assenyalades, i s'entén sense perjudici de les delegacions específiques que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l'àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d'especificar la dependència i coordinació que correspongui.

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de Regidor Delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, la llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, i, en haver-n'hi, del reglament orgànic municipal, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

“DECRET DE BATLIA núm.  1045-2023

Assumpte: Delegació genèrica de POLICIA, SEGURETAT CIUTADANA I PROTECCIÓ CIVIL, a favor del regidor, membre de la Junta de Govern  Local i Segon Tinent de Batle, Sr. JUAN JOSÉ SENDÍN REBASSA

Aquesta Batlia té atribuïda per Llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el que disposa l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

L'article 25 de la llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears estableix que l'administració municipal pot estructurar-se en departaments dirigits per un tinent batle o per una tinenta de batle o per un regidor o una regidora delegats del batle.

Per tal d'aconseguir l'agilització de la gestió i la millora dels serveis he decidit delegar les atribucions que tot seguit s'enumeraran, dins   del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1032/2023, de 26 de juny, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia

D'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, 25 de la llei 20/2006, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

Vista la proposta de resolució PR/2023/1289 de 27 / de juny / 2023.

PRIMER.- Delegar en el regidor, membre de la Junta de Govern Local i Segon Tinent de Batle, Sr. JUAN JOSÉ SENDÍN REBASSA, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de l'Àrea de policia, seguretat ciutadana i protecció civil.

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquesta àrea de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis i, en concret, a títol indicatiu, la regulació del trànsit i la mobilitat, i el compliment de les ordenances locals no atribuïdes a d'altres departaments.

TERCER.- Les delegació esmentada comprèn tant les facultats de dirigir els serveis corresponents a la unitat de la policia local, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l'exercici de les competències generals següents:

  • Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l'àrea de la qual n'és titular.
  • Exercir l'autoritat respecte del personal de la seva àrea.
  • Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l'àmbit de les competències de l' àrea.
  • Exercir la potestat sancionadora en l'àmbit de les competències de l'àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.
  • Dictar decrets i instruccions en l'àmbit de les competències delegades.
  • Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.

QUART.- L'àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal assenyalades, i s'entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l'àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d'especificar la dependència i coordinació que correspongui.

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de Regidor Delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de

2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, la llei 40/2015, d'1 d' octubre, de règim jurídic del sector públic, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

“DECRET DE BATLIA núm. 1046-2023

Delegació genèrica de SERVEIS SOCIALS, SANITAT i NORMALITZACIÓ LINGUÍSTICA, a favor de la regidora, membre de la Junta de Govern Local i tercera Tinent de Batle, Sra. MARIA DEL CARME GARCÍA CERDÀ

Aquesta Batlia té atribuïda per Llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el que disposa l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

L'article 25 de la llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears estableix que l'administració municipal pot estructurar-se en departaments dirigits per un tinent batle o per una tinenta de batle o per un regidor o una regidora delegats del batle.

Per tal d'aconseguir l'agilització de la gestió i la millora dels serveis he decidit delegar les atribucions que tot seguit s'enumeraran, dins   del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1032/2023, de 26 de juny, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia

D'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, 25 de la llei 20/2006, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

Vista la proposta de resolució PR/2023/1291 de 27 / de juny / 2023.

PRIMER.- Delegar en la regidora, membre de la Junta de Govern Local i Tercera Tinent de Batle, Sra. MARIA DEL CARME GARCÍA CERDÀ, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció dels SERVEIS SOCIALS, SANITAT i NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquestes àrees de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

En l'àrea de sanitat i benestar social, inclou l'atenció i prestacions socials, la tercera edat, menors, discapacitats, ajuda a domicili, residència o centre de dia.

La sanitat i salubritat pública, el centre de salut, inspeccions sanitàries, la junta local de sanitat.

Cementeri i serveis funeraris. Mercats

En l'àrea de normalització lingüística, la promoció de la llengua catalana.

TERCER.- Les delegació esmentada comprèn tant les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en les respectiva àrea, en concret, les unitats de sanitat i benestar social i la unitat de normalització lingüística, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l'exercici de les competències generals següents:

  • Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l'àrea de la qual n'és titular.
  • Exercir l'autoritat respecte del personal de la seva àrea.
  • Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l'àmbit de les competències de l' àrea.
  • Exercir la potestat sancionadora en l'àmbit de les competències de l'àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.
  • Dictar decrets i instruccions en l'àmbit de les competències delegades.
  • Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.

QUART.- L'àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal assenyalades, i s'entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l'àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d'especificar la dependència i coordinació que correspongui.

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de Regidor Delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, la llei 40/2015, d'1 d' octubre, de règim jurídic del sector públic, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

“DECRET DE BATLIA núm. 1047-2023

Assumpte: Delegació genèrica D'OBRES MUNICIPALS a favor del regidor, membre de la Junta de Govern Local, Sr. RAFAEL FERRER MAURA

Aquesta Batlia té atribuïda per Llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el que disposa l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

L'article 25 de la llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears estableix que l'administració municipal pot estructurar-se en departaments dirigits per un tinent batle o per una tinenta de batle o per un regidor o una regidora delegats del batle.

Per tal d'aconseguir una adequada agilització i millora del servei he decidit delegar les atribucions d'àrea que tot seguit s'enumeraran, dins del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1032/2023, de 26 de juny, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia

D'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, 25 de la llei 20/2006, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

Vista la proposta de resolució PR/2023/1294 de 27 / de juny / 2023.

PRIMER.- Delegar en el regidor, membre de la Junta de Govern Local, Sr. RAFAEL FERRER MAURA, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les obres municipals.

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquesta àrea de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.

TERCER.- La delegació esmentada comprèn tant les facultats de dirigir els serveis corresponents a la unitat d'obres i projectes municipals, inclòs els seu control i seguiment, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l'exercici de les competències generals següents:

  • Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l'àrea de la qual n'és titular.
  • Exercir l'autoritat respecte del personal de la seva àrea.
  • Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l'àmbit de les competències de l' àrea.
  • Exercir la potestat sancionadora en l'àmbit de les competències de l'àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.
  • Dictar decrets i instruccions en l'àmbit de les competències delegades.
  • Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.

QUART.- L'àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal assenyalades, i s'entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l'àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d'especificar la dependència i coordinació que correspongui.

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de Regidor Delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de

2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, la llei 40/2015, d'1 d' octubre, de règim jurídic del sector públic, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

“DECRET DE BATLIA núm. 1048-2023

Assumpte: Delegació genèrica DE COMERÇ, TRANSPORT PÚBLIC I PARTICIPACIÓ CIUTADANA a favor de la regidora Sra. AZAHARA MACHADO TORRES

Aquesta Batlia té atribuïda per Llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el que disposa l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

L'article 25 de la llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears estableix que l'administració municipal pot estructurar-se en departaments dirigits per un tinent batle o per una tinenta de batle o per un regidor o una regidora delegats del batle.

Per tal d'aconseguir una adequada agilització i millora del servei he decidit delegar les atribucions d'àrea que tot seguit s'enumeraran, dins del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1032/2023, de 26 de juny, d'organització  dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia

D'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, 25 de la llei 20/2006 i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

Vista la proposta de resolució PR/2023/1297 de 27 / de juny / 2023.

PRIMER.- Delegar en la regidora, Sra. AZAHARA MACHADO TORRES, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la regidoria de COMERÇ, TRANSPORT PÚBLIC I PARTICIPACIÓ CIUTADANA.

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquestes àrees de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents: promoció i dinamització del comerç, relacions amb les associacions de comerciants, fires, taxis, galeres i lloguer de vehicles sense conductor, transport públic, alberg de la Victòria i instal·lacions similars, promoció de l' associacionisme i la participació ciutadana, associacions de veïns.

TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en les respectives àrees i, en concret, la unitat de participació ciutadana, i la unitat de comerç i fires en el cas que sigui creada, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l'exercici de les competències generals següents:

  • Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l'àrea de la qual n'és titular.
  • Exercir l'autoritat respecte del personal de la seva àrea.
  • Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l'àmbit de les competències de l' àrea.
  • Exercir la potestat sancionadora en l'àmbit de les competències de l'àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.
  • Dictar decrets i instruccions en l'àmbit de les competències delegades.
  • Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.

QUART.- L'àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal assenyalades, i s'entén sense perjudici de les delegacions específiques que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l'àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d'especificar la dependència i coordinació que correspongui.

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de la regidora delegada, es publicaran al BOIB i se'n darà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- La regidora delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, la llei 40/2015, d'1 d' octubre, de règim jurídic del sector públic, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, i, en haver-n'hi, del reglament orgànic municipal, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

“DECRET DE BATLIA núm. 1049-2023

Assumpte: Delegació genèrica DE CULTURA I FESTES a favor de la regidora Sra. ANGELA AMER MIR

Aquesta Batlia té atribuïda per Llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el que disposa l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

L'article 25 de la llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears estableix que l'administració municipal pot estructurar-se en departaments dirigits per un tinent batle o per una tinenta de batle o per un regidor o una regidora delegats del batle.

Per tal d'aconseguir l'agilització de la gestió i la millora dels serveis he decidit delegar les atribucions que tot seguit s'enumeraran, dins del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1032/2023, de 26 de juny, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia

D'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, 25 de la llei 20/2006, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

Vista la proposta de resolució PR/2023/1295 de 27 / de juny / 2023.

PRIMER.- Delegar en la regidora, Sra. ANGELA AMER MIR, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les matèries de CULTURA I FESTES.

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquesta àrea de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.

TERCER.- Les delegació comprèn tant les facultats de dirigir els serveis corresponents a l'àrea de cultura, com la promoció i programes culturals i l' organització de les festes municipals, i, en concret, l'Auditori, la direcció de la ràdio municipal, Alcúdia Ràdio, l'Arxiu, l'escola de Música i la Banda, així com les decisions sobre honors i distincions. Per altra banda, en tant que regidora de cultura, és membre nada del Patronat de la Biblioteca de Can Torró segons els Estatuts vigents.

En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l'exercici de les competències generals següents:

  • Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l'àrea de la qual n'és titular.
  • Exercir l'autoritat respecte del personal de la seva àrea.
  • Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l'àmbit de les competències de l' àrea.
  • Exercir la potestat sancionadora en l'àmbit de les competències de l'àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.
  • Dictar decrets i instruccions en l'àmbit de les competències delegades.
  • Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.

QUART.- L'àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal assenyalades, i s'entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l'àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d'especificar la dependència i coordinació que correspongui.

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de Regidor Delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, la llei 40/2015, d'1 d' octubre, de règim jurídic del sector públic, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

“DECRET DE BATLIA núm. 1050-2023

Assumpte: Delegació genèrica de SERVEIS GENERALS I MEDI AMBIENT a favor del regidor Sr. FRANCISCO JAVIER RODRÍGUEZ MARTÍNEZ

Aquesta Batlia té atribuïda per Llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el que disposa l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

L'article 25 de la llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears estableix que l'administració municipal pot estructurar-se en departaments dirigits per un tinent batle o per una tinenta de batle o per un regidor o una regidora delegats del batle.

Per tal d'aconseguir l'agilització de la gestió i la millora dels serveis he decidit delegar les atribucions que tot seguit s'enumeraran, dins   del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1032/2023, de 26 de juny, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia

D'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, 25 de la llei 20/2006, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

Vista la proposta de resolució PR/2023/1299 de 27 / de juny / 2023.

PRIMER.-.- Delegar en el regidor Sr. FRANCISCO JAVIER RODRÍGUEZ MARTÍNEZ l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de l'Àrea de serveis generals i medi ambient.

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquesta àrea de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.

TERCER.- Les delegació esmentada comprèn les facultats de dirigir els serveis corresponents a la unitat de serveis i manteniment, inclosa la brigada municipal, manteniment d'edificis municipals, conservació espais públics urbans, serveis públics generals (residus, neteja viària, cicle integral de l'aigua, enllumenat).

En l'àrea de costa, salvament i socorrisme, inclou la gestió de les competències municipals en matèria de costa, els seu control i seguiment, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

En l'àrea de medi ambient, inclou els espais naturals, pla ecoturístic, monts públics.

Una part de les atribucions de l'àrea estan atribuïdes a l'empresa municipal, havent-se de garantir una actuació coordinada i eficaç.

En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l'exercici de les competències generals següents, en l'àmbit de les competències de l' ajuntament:

  • Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l'àrea de la qual n'és titular.
  • Exercir l'autoritat respecte del personal de la seva àrea.
  • Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l'àmbit de les competències de l' àrea.
  • Exercir la potestat sancionadora en l'àmbit de les competències de l'àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.
  • Dictar decrets i instruccions en l'àmbit de les competències delegades.
  • Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.

QUART.- L'àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal assenyalades, i s'entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l'àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d'especificar la dependència i coordinació que correspongui.

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de Regidor Delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, la llei 40/2015, d'1 d' octubre, de règim jurídic del sector públic, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

“DECRET DE BATLIA núm. 1051-2023

Assumpte:  Delegació genèrica DE TURISME a favor del regidor, Sr. JUAN ANTONIO MATEU GUAL

Aquesta Batlia té atribuïda per Llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el que disposa l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

L'article 25 de la llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears estableix que l'administració municipal pot estructurar-se en departaments dirigits per un tinent batle o per una tinenta de batle o per un regidor o una regidora delegats del batle.

Per tal d'aconseguir una adequada agilització i millora del servei, he decidit delegar les atribucions d'àrea que tot seguit s'enumeraran, dins del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1032/2023, de 26 de juny, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia

D'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, 25 de la llei 20/2006, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

Vista la proposta de resolució PR/2023/1298 de 27 / de juny / 2023.

PRIMER.- Delegar en el regidor, Sr. JUAN ANTONIO MATEU GUAL, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de l'Àrea de TURISME.

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquesta àrea de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis i en concret les de promoció turística, oficines d'informació, coordinació i relacions amb el sector turístic, o sobre l'estació nàutica.

TERCER.- Les delegació esmentada comprèn tant les facultats de dirigir els serveis corresponents a la unitat de Turisme, com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l'exercici de les competències generals següents:

  • Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l'àrea de la qual n'és titular.
  • Exercir l'autoritat respecte del personal de la seva àrea.
  • Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l'àmbit de les competències de l' àrea.
  • Exercir la potestat sancionadora en l'àmbit de les competències de l'àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.
  • Dictar decrets i instruccions en l'àmbit de les competències delegades.
  • Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.

QUART.- L'àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal assenyalades, i s'entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l'àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d'especificar la dependència i coordinació que correspongui.

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de Regidor Delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, la llei 40/2015, d'1 d' octubre, de règim jurídic del sector públic, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

“DECRET DE BATLIA núm. 1058-2023

Assumpte: Delegació genèrica D'EDUCACIÓ, ESPORTS i IGUALTAT a favor del regidor, membre de la Junta de Govern Local i Cinquena Tinent de Batle, Sra. VERONICA CARO DONOSO

Aquesta Batlia té atribuïda per Llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el que disposa l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

L'article 25 de la llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears estableix que l'administració municipal pot estructurar-se en departaments dirigits per un tinent batle o per una tinenta de batle o per un regidor o una regidora delegats del batle.

Per tal d'aconseguir l'agilització de la gestió i la millora dels serveis he decidit delegar les atribucions que tot seguit s'enumeraran, dins del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1032/2023, de 26 de juny, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia

D'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, 25 de la llei 20/2006 i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

Vista la proposta de resolució PR/2023/1292 de 28 / de juny / 2023.

PRIMER.- Delegar en la regidora, membre de la Junta de Govern Local i Cinquena Tinent de Batle, Sra. VERONICA CARO DONOSO, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la direcció de les matèries d' EDUCACIÓ, ESPORTS i IGUALTAT

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament a les esmentades àrees, relatives al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquestes àrees de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

En l'àrea d'educació, relacions amb els centres d'educació (estudiants, apimas...), manteniment i neteja dels centres, escoletes, centres d'adults, transport escolar, consell municipal escolar.

Es ratifica el nomenament de la Sra. Caro com a representant municipal en els consells escolars del municipi d'Alcúdia acordat per decret 1029/2023, de 23 de juny.

En l'àrea d'esports: esport base, instal·lacions esportives, promoció de l'activitat física i gestió dels serveis esportius.

En l'àrea d'igualtat: promoció de la igualtat de gènere.

TERCER.- Les delegacions esmentades comprenen tant les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en les respectives àrees, això és, les unitats d' educació en l'àrea d'educació, i activitats esportives, administració i manteniment i neteja, en l'àrea d'esports (unitats que pot unificar la rllt), com les de gestionar-los en general, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

En qualsevol cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l'exercici de les competències generals següents:

  • Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l'àrea de la qual n'és titular.
  • Exercir l'autoritat respecte del personal de la seva àrea.
  • Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l'àmbit de les competències de l' àrea.
  • Exercir la potestat sancionadora en l'àmbit de les competències de l'àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.
  • Dictar decrets i instruccions en l'àmbit de les competències delegades.
  • Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.

QUART.- L'àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal assenyalades, i s'entén sense perjudici de les delegacions específiques que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l'àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d'especificar la dependència i coordinació que correspongui.

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de la Regidora Delegada, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- La regidora delegada queda obligada a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, la llei 40/2015, d'1 d' octubre, de règim jurídic del sector públic, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, i, en haver-n'hi, del reglament orgànic municipal, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

“DECRET DE BATLIA núm. 1059-2023

Assumpte: Delegació genèrica DE PATRIMONI CULTURAL, INFORMÀTICA I ESTADÍSTICA a favor de la regidora, Sra. MARGARITA FERRIOL GUAL

Aquesta Batlia té atribuïda per Llei la facultat de delegar determinades atribucions, d'acord amb el que disposa l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local (LRBRL).

L'article 25 de la llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears estableix que l'administració municipal pot estructurar-se en departaments dirigits per un tinent batle o per una tinenta de batle o per un regidor o una regidora delegats del batle.

Per tal d'aconseguir una adequada agilització i millora del servei he decidit delegar les atribucions d'àrea que tot seguit s'enumeraran, dins del marc establert en el Decret de Batlia núm. 1032/2023, de 26 de juny, d'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament d'Alcúdia

D'acord amb els articles 21.3 de la LRBRL, 25 de la llei 20/2006, i 43, 44, 120,121 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals (ROFJEL),

Vista la proposta de resolució PR/2023/1296 de 28 / de juny / 2023.

PRIMER.- Delegar en la regidora, Sra. MARGARITA FERRIOL GUAL, l'exercici de les atribucions corresponents a la responsabilitat de la regidoria de PATRIMONI CULTURAL, INFORMÀTICA I ESTADÍSTICA.

SEGON.- Les facultats delegades comprenen l'exercici de les competències atribuïdes genèricament al sector de l'activitat administrativa pròpia d'aquestes àrees de gestió municipal que la legislació vigent assigna als municipis.

A més d'aquestes atribucions generals, li correspon a títol indicatiu i no limitatiu, l'exercici de les competències específiques sobre les matèries següents:

En l'àrea de Patrimoni cultural inclou la protecció i promoció del patrimoni cultural, conservació de monuments, elements catalogats, centre històric, museus, així com representació en el Consorci de la Ciutat Romana de Pollentia.

En l'àrea d'estadística inclou la gestió del padró municipal i cens electoral, així com la gestió dels expedients de reagrupament familiar.

TERCER.- La delegació esmentada comprèn tant les facultats de dirigir els serveis corresponents inclosos en les respectiva àrea, en concret, les unitats d' informàtica i la d'estadística, amb inclusió de la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers. Això no obstant, la unitat d' informàtica dona servei al conjunt de l'ajuntament i als ens que en depenen.

En tot cas, el contingut de la delegació conferida comprèn l'exercici de les competències generals següents:

  • Programar les polítiques municipals en les matèries de la seva competència, així com la representació i inspecció de l'àrea de la qual n'és titular.
  • Exercir l'autoritat respecte del personal assignat.
  • Garantir el compliment de les ordenances, els reglaments, els bans i altres disposicions legals que afectin al municipi, en l'àmbit de les competències de l' àrea.
  • Exercir la potestat sancionadora en l'àmbit de les competències de l'àrea, llevat que sigui indelegable per llei o estigui atribuïda a altres òrgans.
  • Dictar decrets i instruccions en l'àmbit de les competències delegades.
  • Ordenar la tramitació dels expedients relatius a la seva àrea delegada.

QUART.- L'àmbit de la present delegació es correspon amb les àrees de gestió municipal assenyalades, i s'entén sense perjudici de les delegacions especials que el batle pugui conferir a altres regidors respecte de determinats serveis o seccions inclosos en l'àrea delegada. En aquest supòsit el decret de delegació especial haurà d'especificar la dependència i coordinació que correspongui.

CINQUÈ.- Les delegacions conferides requeriran per a la seva eficàcia l'acceptació de Regidor Delegat, es publicaran al BOIB i d'elles se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que es celebri.

SISÈ.- El regidor delegat queda obligat a informar a aquesta Batlia sobre la gestió i les disposicions que dicti, i prèviament, de les decisions de transcendència en els termes prevists a l'article 115 del ROFRJEL.

En tot allò que no estigui previst en aquesta resolució regiran la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local; la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, la llei 40/2015, d'1 d' octubre, de règim jurídic del sector públic, i el Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats Locals, en el marc de les regles que per a les delegacions s'estableixen a dites normes.”

Cosa que fem pública

 

Alcúdia, a la data de la signatura electrònica (28 de juny de 2023)

La batlessa Josefina Linares Capó