Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE SES SALINES

Núm. 414358
Decret de nomenamet dels tinents de batle i del regidors delegats de les distintes àrees

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Expte. 2023/811

En compliment del previst a l'article 44 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les Corporacions Locals, es fa públic que en data 22-06-2023 de juny de 2023 s'ha dictat el següent Decret de  Batlia (RES 2023/776):                                                                      

“ RESOLUCIÓ DE BATLIA

 

En ús de les atribucions conferides a la Batlia per l'art. 21.2 de la Llei 7/85, pel present he resolt:

Primer.- Nomenar Tinent de Batle als següents Regidors/es:

  • Primer Tinent de Batle: Sr. Guillem Francesc Mas Bonet
  • Segona Tinent de Batle: Sra. Sebastiana Gomila Amengual

Als Tinents de Batle, com a tals, els correspondrà substituir al Batle, en la totalitat de les seves funcions i per l'ordre del seu nomenament, en els casos d'absència, malaltia o impediment que l'impossibiliti per a l'exercici de les seves atribucions.

Segon- Conferir les següents delegacions de la Batlia a favor dels membres de la Corporació que s'indiquen:

A) Al 1r Tinent de Batle, Sr. Guillem Francesc Mas Bonet, es deleguen les següents atribucions:

  • Festes (tot el relatiu a les festes, com organització i programació, coordinació amb entitats, empreses i administracions alienes a l'Ajuntament perquè aquestes es duguin a terme amb eficàcia i seguretat, contractació menor, promoure expedients de contractació d'altres tipus, etc).
  • Esports (foment de l'esport, relació amb els clubs esportius, relació amb els organismes insulars i autonòmics, així com qualsevol altra actuació relacionada amb el sector).
  • Joventut: potenciació de l'associacionisme i participació juvenil, ajudes als joves, organització d'esdeveniments relacionats amb els joves i relació amb els organismes insulars i autonòmics, així com qualsevol altra actuació relacionada amb el sector.

B) A la regidora, Sra. Dolores Sanchez Bonet, es deleguen  les següents atribucions:

  • Acció social (assistència social, atenció primària, treballadors familiars, ajudes a famílies necessitades, relació amb les distintes associacions i amb els organismes insulars i autonòmics, això com qualsevol altra actuació relacionades amb el sector).
  • Igualtat
  • Tercera edat (relacions amb les associacions de gent gran i amb el centre de dia)
  • Sanitat (relacions amb la Conselleria de Sanitat, gestió de personal adscrit a centres sanitaris, campanyes relatives a sanitat animal, vegetal, etc.)
  • Mercats (regulació dels mercats, relació amb les distintes associacions i amb els organismes insulars i autonòmics, així com qualsevol altra actuació relacionada amb el sector).

C) A la regidora, Sra Patricia Mesquida Amor, es deleguen les següents atribucions:

  • Educació i primera infància (ensenyament, biblioteques, cursos, escoles, escoles infantils municipals de primer cicle, relació amb els organismes insulars i autonòmics, així com qualsevol altra actuació relacionada amb el sector.
  • Igualtat
  • Immigració (relació i ajuda als col.lectius immigrants, així com qualsevol altra actuació relacionada amb el sector)
 

D) Al regidor Sr. Miquel Rigo Barahona, es deleguen les següents atribucions:

  • Brigada, manteniment i enllumenat públic (tot el relatiu al manteniment de la via pública, mobiliari urbà, parcs i jardins, manteniment edificis ajuntament i educatius, muntatges provisionals municipals, gestió brigades municipals, senyalització horitzontal i vertical, així com qualsevol altra relacionada amb el sector).
  • Cementiri: Coordinació amb la empresa concessionària de cementiri, propostes de modificació d'ordenances, obres a realitzar, i qualsevol altra actuació relacionada amb el cementiri o qualsevol servei fúnebre de competència o interès municipal.
  • Participació ciutadana (tot el relatiu a participació ciutadana, coordinació de les associacions, relació amb els organismes insulars i autonòmics, així com qualsevol altra actuació relacionada amb el sector).
  • Patrimoni

E) Al regidor, Sr. José Maria Abadia Castaño, es deleguen les següents atribucions:

  • Policia: Coordinació de la Policia Local, a tots els nivells, dins els límits establerts per la legislació vigent.
  • Coordinació de la Junta de Govern de la Junta de Districte.
  • Coordinador de l'Equip de Govern.

F) A la segona Tinent de Batle, Sra Sebastiana Gomila Amengual, es deleguen les següents atribucions:

  • Turisme (manteniment i conservació de les platges, promoció turística, relació amb les associacions del sector i amb els organismes insulars i autonòmics del sector, creació de rutes turístiques, publicitat i propaganda turística, potenciació de la qualitat del turisme, cursos de formació, així com qualsevol altra actuació relacionada amb el sector).
  • Cultura (exposicions culturals i publicacions, actes culturals, manteniment patrimoni historicoartístic, cursos, relació amb els organismes insulars i autonòmics, així com qualsevol altra actuació relacionada amb el sector).

G) Al regidor, Sr. Colau Escales Salvà, es deleguen les següents atribucions:

  • Protecció Civil
  • Oci i temps lliure: Organització grup excursionista “Ja arribaam”, Escoles d'Estiu, activitats d'estiu, i altres temes relacionats amb oci i temps lliure.
  • Seguiment de l'execució dels contractes.
  • Assessorament a la Batlia

El Batle es reserva específicament les següents àrees:

  • Urbanisme: Concessió de llicències d'obra, suspensió i penalització d'obres, expedició de cèdules urbanístiques, control de renous i molèsties produïdes per obres, reclamacions i molèsties d'urbanisme, expedients d'infracció urbanística, esmena de deficiències en expedients de llicències d'obres, expedients de certificació de final d'obra, incoació i resolució d'expedients de ruïna, etc. (sempre que no siguin assumides per la Junta de Govern o delegades)
  • Medi ambient: Punts verds, reciclatges, educació ambiental, tractament de residus, plagues, energies renovables, estalvi energètic, així com qualsevol altra relacionada amb el sector.
  • Personal: Coordinació de tot el personal, així com les relacions empresa/personal laboral i empresa/personal funcionari, inclòs propostes i negociacions, que posteriorment serien elevades a Batlia o a ple, convocatòria de meses de negociació, i totes les actuacions relacionades amb el personal, dins els límits establerts per la legislació vigent.
  • Hisenda: Taxes, impostos, pressupostos, ...
  • Comerç: promoció del comerç, activitats, etc...

D'aquestes i altres àrees no delegades, el Batle podrà fer-ne delegació en un futur.

Tercer.- La delegació de competències a favor dels regidors i regidores esmentats a la qual s'ha fet referència anteriorment comportarà tant la facultat de direcció de la regidoria corresponent com la seva gestió, inclosa la signatura de documents de tràmit o definitius.

Quart.- Les restants competències atribuïdes a Batllia i que no han estat delegades en virtut del present decret seran exercides directament per Batllia.

Cinquè.- La present Resolució, de la qual s'adonarà compta al Ple en la primera sessió que celebri, assortirà efectes a partir de l'endemà al de la seva data i serà publicada al BOIB i notificada personalment als interessats, d'acord amb l'establert a l'article 44.2 del ROF.

 

​​​​​​​Així ho ha manat i signat el Sr. Batle, davant meu, el secretari, i ho certifico.

Ses Salines, a 22 de juny de 2023.”

 

Ses Salines, a data de la signatura electrònica (23 de juny de 2023)

El batle Juan Rodríguez Ginard