Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

SINDICATURA DE COMPTES

Núm. 397946
Acord del Consell de la Sindicatura pel qual s’aprova la modificació de la Relació de llocs de treball del personal funcionari de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, pel que fa al lloc de cap del Servei Jurídic

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. El 13 de juliol de 2017 es va publicar en el BOIB núm. 85 la Relació consolidada de llocs de treball de personal funcionari i de personal laboral de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, la qual ha estat modificada posteriorment pels acords del Consell de 19 de juny de 2019 (BOIB núm. 84, de 25 de juny de 2019), de 13 de desembre de 2021 (BOIB núm. 173, de 18 de desembre de 2021), de 30 de maig de 2022 (BOIB núm. 70, de 31 de maig de 2022), de 31 de maig de 2022 (BOIB núm. 73, de 4 de juny de 2022) i de 30 de novembre de 2022 (BOIB núm. 168, de 27 de desembre de 2022).

2. Es considera necessari modificar les funcions assignades en l'esmentada Relació de llocs de treball (RLT) al lloc de treball de cap del Servei Jurídic per adequar-les a les que efectivament desenvolupa i a les que ha de desenvolupar en el futur com a funcions noves derivades de disposicions normatives que han entrat en vigor, en concret la Llei 2/2023, de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informen sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció.

3. La modificació de la RLT en el sentit esmentat es va tractar en la sessió de dia 18 de maig de 2023 de la Mesa de Negociació de l'SCIB.

Fonaments de dret

1. L'article 71 del Reglament de règim interior de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears disposa que la Sindicatura de Comptes ha d'aprovar una relació de llocs de treball permanents, que n'ha d'incloure la denominació i les característiques essencials, les retribucions i els requisits per proveir-los, incloent-hi el nivell de coneixements de llengua catalana que els correspongui. Aquesta relació de llocs de treball s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

2. L'article 16.k de la Llei 4/2004, de 2 d'abril, de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, estableix que correspon al Consell aprovar la relació de llocs de treball de la Sindicatura.

Per tot això, en la sessió de 31 de maig de 2023, el Consell de la Sindicatura va adoptar els següents

Acords

1. Aprovar la modificació de la Relació de llocs de treball de personal funcionari de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, que s'adjunta com a annex d'aquest Acord.

2. Publicar aquesta modificació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.                      

Contra aquest Acord, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar un recurs contenciós administratiu davant el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de publicar-se, d'acord amb els articles 10.1 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

A la data de la signatura electrònica (14 de juny de 2023)

El síndic major Joan Rosselló Villalonga

 

 

ANNEX Modificació de la Relació de llocs de treball de personal funcionari de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears

Denominació i funcions

Cap del Servei Jurídic

On diu:

Funcions:

  • Assessorament jurídic.
  • Tramitar els recursos administratius i altres tipus de reclamacions, i proposar-ne la resolució.
  • Estudiar la normativa de qualsevol tipus que sigui d'interès per a la Sindicatura.
  • Redactar els avantprojectes de disposicions pròpies de l'SCIB.
  • Donar suport tècnic, jurídic i administratiu als òrgans de l'SCIB.
  • Representar i defensar en judici la Sindicatura.
  • Tramitar els expedients de contractació de l'SCIB.
  • Coordinar les tasques de fiscalització de la contractació administrativa i de l'activitat subvencionadora.
  • Totes aquelles que li encomani la Secretaria General.

Ha de dir:

Funcions

  • Assessorament jurídic.
  • Tramitar els recursos administratius i altres tipus de reclamacions, i proposar-ne la resolució.
  • Estudiar la normativa de qualsevol tipus que sigui d'interès per a la Sindicatura.
  • Redactar els avantprojectes de disposicions pròpies de l'SCIB.
  • Donar suport tècnic, jurídic i administratiu als òrgans de l'SCIB.
  • Representar i defensar en judici la Sindicatura.
  • Coordinar les tasques de fiscalització de la contractació administrativa i de l'activitat subvencionadora.
  • Assumir les funcions que la normativa vigent atribueix al delegat de protecció de dades.
  • Assumir les funcions que la Llei 2/2023, de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informen sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció, atribueix a la persona responsable de la gestió del Sistema intern d'informació,  actualment denominada responsable del Sistema.
  • Totes les que li encomani la Secretaria General.