Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I FORMACIÓ PROFESSIONAL

Núm. 393784
Resolució de la directora general de Personal Docent de 13 de juny de 2023, per la qual es publica la llista única de tots els aspirants que han superat el procediment selectiu convocat per Resolució de la directora general de Personal Docent de 5 de desembre de 2022, per la qual es convoquen proves selectives d’accés al cos d’inspectors d’educació a les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La base 8.5 de la Resolució de la directora general de Personal Docent de 5 de desembre de 2022, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al cos d'inspectors d'educació a les Illes Balears (BOIB núm. 162, de 13 de desembre de 2022) estableix que la Direcció General de Personal Docent, finalitzada l'actuació del tribunal, ha de dictar la resolució que aprova la llista única amb tots els aspirants seleccionats que es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

La directora general de Personal Docent d'acord amb la Resolució del conseller d'Educació i Formació Professional de 19 de març de 2021 de delegació de determinades competències en matèria de gestió de personal en la directora general de Personal Docent (BOIB núm. 41, de 25 de març), és competent per dictar la present Resolució.

Per tot això, i d'acord amb la llista definitiva d'aspirants que han superat les fases d'oposició i concurs elevada pel tribunal, dict la següent

Resolució

Primera.- Fer pública la llista única de tots els aspirants que han superat el procediment selectiu a l'Annex 1 d'aquesta Resolució.

Segona.- Informar que en el termini de quinze dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació al BOIB d'aquesta Resolució, els aspirants seleccionats, en el cas que no figurin en el seu Portal del Personal o no hagin autoritzat la consulta, han de presentar a la Direcció General de Personal Docent, presencialment o per qualsevol dels mitjans que assenyala l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, els documents següents:

a) Títol exigit per a l'accés al cos o de la certificació acadèmica original acreditativa d'haver realitzat tots els estudis necessaris per a la seva expedició, amb indicació de la convocatòria en què es van acabar i de la data de pagament dels drets d'expedició del títol, o del rebut acreditatiu del pagament corresponent dels drets d'expedició del títol.

Si la titulació ha estat obtenguda a l'estranger, cal adjuntar-hi la corresponent homologació o bé la credencial de reconeixement de la titulació per a l'exercici de la professió en el cos corresponent.

b) Certificat o full de serveis de l'organisme del qual depenguin, on s'han de consignar expressament les dades següents:

- 1r. Indicació del cos al qual pertany, especialitat, número de registre personal assignat i si es troba en servei actiu.

- 2n. Nombre d'anys com a funcionari de carrera

c) Fotocòpia del document nacional d'identitat en vigor. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre estat membre de la Unió Europea, caldrà presentar fotocòpia del certificat de registre de ciutadà de la Unió Europea, juntament amb la fotocòpia del passaport o document d'identitat en vigor.

d) Declaració jurada, o promesa, de no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, ni de trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques, segons el model que figura com a Annex 3 d'aquesta Resolució.

Així mateix, els aspirants que no posseeixin la nacionalitat espanyola hauran de presentar declaració jurada, o promesa, de no estar sotmesos a sanció disciplinària ni condemna penal que impossibiliti l'accés a la funció pública en el seu Estat d'origen, segons el model que figura com a Annex 3 d'aquesta Resolució.

e) Certificat negatiu del Registre Central de delinqüents sexuals. Els aspirants de nacionalitat espanyola que no hagin autoritzat la Conselleria d'Educació i Formació Professional perquè sol·liciti aquest certificat i la consulta de les dades del document nacional d'identitat, han de presentar el certificat, en el cas de ser inclosos en la llista definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu. Els funcionaris seleccionats depenents d'aquesta Administració Educativa poden, a través del tràmit habilitat a l'efecte, autoritzar a la Conselleria d'Educació i Formació Professional perquè sol·liciti aquesta certificació i la consulta de les dades del document nacional d'identitat.

Els aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola, o que en tenguin una altra a més de l'espanyola, a més de la documentació o autorització indicada en el paràgraf anterior han de presentar algun certificat negatiu de condemnes penals expedit per les autoritats del seu país d'origen o del qual siguin nacionals respecte dels delictes contra la llibertat i la indemnitat sexual i de tràfic d'éssers humans, traduït i legalitzat d'acord amb els convenis internacionals existents.

f) Els aspirants amb discapacitat han de presentar el dictamen establert a la base 2.1.3.3 de la convocatòria, excepte que l'hagin presentat dins el termini de presentació de sol·licituds o hagin autoritzat a l'Administració per sol·licitar-ho.

g) Certificat mèdic oficial acreditatiu de no patir cap malaltia ni estar afectat per limitació física ni psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions corresponents al cos per al qual ha estat seleccionat.

h) Certificat que acrediti el domini de la llengua catalana, segons el que determina l'article 2 del Decret 115/2001, de 14 de setembre.

i) Sol·licitud d'ajornament de la fase de pràctiques, si escau.

Tota la documentació emesa en llengües diferents al castellà o al català ha de venir acompanyada de la corresponent traducció oficial en una de les dues llengües oficials de les Illes Balears, realitzada per un traductor jurat.

Tercera. Informar que els qui dins el termini fixat, i llevat dels casos de força major degudament acreditats, no presentin la documentació requerida, o bé aquells en els quals s'observi, a partir de la revisió de la seva documentació, que els manca algun dels requisits assenyalats a la base segona de la convocatòria, no seran nomenats funcionaris en pràctiques, sens perjudici de la responsabilitat en què hagin pogut incórrer per falsedat en la sol·licitud inicial de participació.

Quarta. Informar que qui necessiti ajornament de la incorporació a la fase de pràctiques, en casos excepcionals i per causes degudament justificades i apreciades per la Direcció General de Personal Docent, l'haurà de sol·licitar mitjançant un escrit adreçat a la Direcció General esmentada en el termini de cinc dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació en el BOIB d'aquesta Resolució que aprova la llista d'aspirants seleccionats.

Els aspirants als quals se'ls hagi concedit l'ajornament, seran nomenats funcionaris en pràctiques, i en el cas que no puguin complir el període mínim exigit en el mateix curs hauran de realitzar la totalitat de la fase de pràctiques durant el curs 2024-2025.

Aquests funcionaris en pràctiques realitzaran la fase de pràctiques en la destinació definitiva adjudicada en el concurs de trasllats convocat durant el curs 2023-2024. En el cas de no haver-hi obtingut destinació definitiva, realitzaran la fase de pràctiques en la destinació provisional obtinguda en el procediment d'adjudicació de destinacions provisionals per al curs 2024-2025 per als funcionaris en pràctiques, en aquest cas el número d'ordre que ocuparà serà el primer de la promoció de l'especialitat a la qual s'incorpora.

Cinquena. Fer saber que tots els aspirants han d'emplenar l'Annex 2 (declaració jurada de no trobar-se en cap de les causes d'incompatibilitat establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques i al Reial decret 598/1985).

Així mateix, els aspirants que no han prestat serveis com a funcionaris docents en les Illes Balears o bé aquells que vulguin modificar les dades que consten en la Direcció General de Personal Docent, han d'emplenar els annexos que corresponguin segons el cas.

Tots aquests annexos estan a disposició dels aspirants en la pàgina web de la Direcció General de Personal Docent, i s'han de lliurar juntament amb la documentació establerta en la base segona i dins el mateix termini.

Sisena. Informar que els aspirants que participin en el procés selectiu per a l'accés al mateix cos en convocatòries corresponents a diferents administracions educatives han d'optar per una, de manera que renunciaran a tots els drets que els puguin correspondre per la seva participació en les restants. En el cas de no realitzar aquesta opció, l'acceptació del primer nomenament s'entendrà com a renúncia tàcita a les restants.

Setena. Obrir un termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir de la publicació d'aquesta Resolució al BOIB, perquè els aspirants que han superat el procés selectiu en convocatòries corresponents a diferents administracions educatives optin per una d'elles, mitjançant instància dirigida a la Direcció General de Personal Docent, en la qual manifestaran que renuncien als drets que els puguin correspondre per la seva participació en les altres. Si no es realitza aquesta opció, l'acceptació del primer nomenament s'entendrà com a renúncia tàcita als altres.

Vuitena. Aprovar els annexos 1, 2 i 3, que contenen, respectivament, la llista única de tots els aspirants que han superat el procediment selectiu; declaració jurada de no trobar-se en cap de les causes d'incompatibilitat ; declaració jurada, o promesa, de no haver estat separats mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, ni de trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques.

Novena. Publicar aquesta Resolució i els annexos 1, 2 i 3 en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant la directora general de Personal Docent en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 25.5 i 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També hi poden interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, en data de la signatura electrònica (13 de juny de 2023)

La directora general de Personal Docent Rafaela Sánchez Benítez Per delegació del conseller d'Educació i Formació Professional (BOIB núm. 41, de 25/03/2021)

 

 

ANNEX 1

Cos: 0510- COS D'INSPECTORS D'EDUCACIÓ

Especialitat: 600- INSPECCIÓ EDUCATIVA

LLINATGES

NOM

DNI

PUNTUACIÓ

ILLA/UNITAT TERRITORIAL

REY PORCA

JUAN JOSÉ

***4819**

7,6400

MALLORCA

CARDELL ORTUS

ARTURO JAVIER

***8110**

6,6667

MALLORCA

SALAS SÁNCHEZ

MARIA ISABEL

***9418**

4,7147

MALLORCA

 

Documents adjunts