Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DES MIGJORN GRAN

Núm. 390112
Acord de Ple de data 25.05.2023 de delegació a l’Administració de la Comunitat Autònoma, mitjançant l’Escola Balear d’Administració Pública de les competències relatives a l’aprovació de les bases i la gestió del procés selectiu per a proveir les vacants de la categoria de policia local de l'Ajuntament des Migjorn Gran

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l'Ajuntament, en sessió ordinària de data 25.05.2023, va adoptar, a reserva dels termes definitius que resultin de l'aprovació de l'acta corresponent, el següent Acord:

PRIMER.- Delegar a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears mitjançant l'Escola Balear de l'Administració Pública les competències relatives a l'aprovació de les bases i la gestió del procés selectiu per a proveir 1 plaça d'agent de policia local corresponent a l'Oferta Pública de l'any 2022, delegació que inclou la de dur a terme tots els actes materials i jurídics que integren el procediment d'oposició segons les bases de la convocatòria i les normes sobre policies locals i funció pública aplicables, així com totes les actuacions que siguin necessàries per al funcionament normal del procés selectiu, incloses les resolucions de reclamacions i els recursos potestatius de reposició que, si escau, es presentin i que derivin de la fase d'oposició del procés selectiu.

Com a mínim els actes objecte de delegació són:

- Recepcionar i gestionar les sol·licituds de participació i la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits en la convocatòria, així com el cobrament de les taxes que es preveuen en la Llei 11/1998, de 14 de desembre, sobre el règim específic de taxes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

- Elaborar les resolucions de les llistes, tant les provisionals com les definitives, de les persones admeses i excloses en els procediments.

- Gestionar l'operatiu necessari per al desenvolupament material dels exercicis.

- Notificar i publicar els actes administratius i les resolucions relacionats amb el procés selectiu.

- Determinar la composició del tribunal qualificador, nomenar-ne els membres i resoldre les possibles recusacions.

- Proposar l'adjudicació de destinacions dels aspirants que superin l'oposició perquè l'Ajuntament corresponent els nomeni personal funcionari en pràctiques.

- Resolució de reclamacions i recursos potestatius de reposició que, si escau, es presentin i que derivin de la fase d'oposició del procés selectiu.

SEGON.- Establir les competències i obligacions que resten i assumeix l'Ajuntament des Migjorn Gran són les següents:

- Efectuar el nomenament de funcionaris en pràctiques de l'Ajuntament, una vegada conclosa la fase d'oposició i publicada la proposta d'adjudicació definitiva de les places que són objecte del procés unificat.

- Emetre l'informe motivat sobre el desenvolupament de la fase de pràctiques i enviar-lo al tribunal qualificador per tal que el valori, en els termes que estableix el Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i es modifica el Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears.

- Resoldre les reclamacions i els recursos sobre el desenvolupament de la fase de pràctiques.

- Fer el nomenament com a funcionaris de carrera de l'Ajuntament de les persones que hagin superat la fase de pràctiques.

- Sufragar les despeses que es generin a l'EBAP una vegada executades les actuacions que es descriuen. L'EBAP ha de presentar a cada ajuntament la certificació del cost real de les despeses generades i la imputació que correspon a cada un dels ajuntaments participants en el procés unificat de forma proporcional al nombre de places ofertes.

- Publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears la delegació de la competència. A efectes del que estableix l'article 188.4.b) s'entén que aquesta Resolució suposa l'acceptació prèvia de la competència per part de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat.

TERCER.- Comunicar aquest acord a la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat i a l'Escola Balear d'Administració Pública per al seu coneixement i als efectes pertinents.

 

QUART.- Publicar aquest acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

(Signat electrònicament: 9 de juny de 2023

La batlessa en funcions Antonio Camps Florit)