Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ARTÀ

Núm. 382585
Acord del Ple de 2 de maig de 2023 mitjançant el qual s’aprova la correcció d’errades en les plantilles de personal pel que fa al personal de la policia local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l'Ajuntament d'Artà, a la sessió extraordinària i urgent de 2 de maig de 2023, va acordar aprovar, entre d'altres, els acords següents:

<< PRIMER

1. ESMENAR l'error material detectat en la plantilla de places de funcionaris de 2023, aprovada en sessió del Ple de l'ajuntament de data 28 de novembre de 2022,

on diu:

PLANTILLA DE PERSONAL PER A 2023

ha de dir:

PLANTILLA DE PLACES DE PERSONAL PER A 2023

2. ESMENAR els errors materials detectats en la plantilla de places de funcionaris de 2023, aprovada en sessió del Ple de l'ajuntament de data 28 de novembre de 2022, en l'apartat corresponent a comandaments de la policia local,

on diu:

Cap del cos de Policia Local

Ha de dir:

Subinspector

I on diu:

Oficial de la policia local

Ha de dir:

Oficial

3. Aquestes esmenes són preceptives perquè legalment en la plantilla de places de funcionaris de qualsevol institució local només hi poden constar les denominacions legals de les places incloses en la classificació oficial en cossos, escales, subescales i categories previstes en les lleis estatals i autonòmiques, segons s'ha acreditat en els informes que consten en l'expedient.

SEGON

1. ESMENAR l'error material detectat en la plantilla pressupostària inclosa en el pressupost municipal de 2023, aprovat en sessió del Ple de l'ajuntament de data 28 de novembre de 2022, en la rúbrica “1321-Policia municipal”, on en una única columna hi consten de manera no sistemàtica les places ocupades o bé la denominació del lloc de treball com segueix:

CODI

PLAÇA DE PLANTILLA

1090

CAP DEL COS DE POLICIA LOCAL

1017

OFICIAL DE LA POLICIA LOCAL

1055

OFICIAL DE LA POLICIA LOCAL

1997

OFICIAL DE LA POLICIA LOCAL

Ha de substituir-se per una taula amb una columna més com segueix:

CODI

PLAÇA DE PLANTILLA DE PLACES

LLOC DE TREBALL

1090

SUBINSPECTOR

CAP DEL COS DE POLICIA LOCAL

1017

OFICIAL

OFICIAL DE LA POLICIA LOCAL

1055

OFICIAL

OFICIAL DE LA POLICIA LOCAL

1997

OFICIAL

OFICIAL DE LA POLICIA LOCAL

2. INSTAR a la Batlia que, donat que l'esmena afecta a l'estructura del pressupost,  per part del servei de recursos humans i de la intervenció i serveis econòmics es gestioni aquesta esmena amb caràcter extra-pressupostari de manera provisional, i que s'incorpori al pressupost en una propera modificació pressupostària que es tramiti per a l'aprovació d'aquest Ple.

TERCER

1. INSTAR a la Batlia que per part del servei de recursos humans municipal es publiquin aquests acords en els diaris oficials que és legalment procedent, i que se n'elabori una plantilla de places consolidada que es publiqui en el portal municipal de transparència.

2. INSTAR a la Batlia que per part del servei de recursos humans municipal es revisi la totalitat de la plantilla de places, la plantilla pressupostària i la relació de llocs de treball municipals, per tal de verificar que no hi existeixin altres errors materials com els que s'han corregit en l'acord precedent, i en tot cas aplicar el canvi decidit en l'acord precedent de canvi d'estructura de la plantilla pressupostària a tot el personal municipal de plantilla, i que preparin altres acords anàlegs del Ple de l'ajuntament per a l'aprovació d'aquestes esmenes.

3. INSTAR a la Batlia que per part del servei de recursos humans municipal s'elaborin i publiquin en el portal municipal de transparència documents consolidats de la plantilla de places i de la documentació pública de la relació de llocs de treball municipal cada vegada que aquest Ple n'aprovi alguna esmena o modificació, per tal de donar compliment exacte a les prescripcions legals em matèria de transparència i bon govern.>>

Contra aquest acord, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar alternativament recurs de reposició potestatiu davant la Junta de Govern Local d'aquest Ajuntament, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquest acord, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o bé interposar directament recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquest acord, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa. Si optau per interposar el recurs de reposició potestatiu no podreu interposar recurs contenciós administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci.

No obstant l'anterior, es pot interposar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que estimeu pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i l'article 40 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En cas de discrepància entre la versió catalana i la versió castellana, prevaldrà la versió catalana.

 

Artà, data de la signatura electrònica (9 de juny de 2023)

El batle en funcions Manuel Galán Massanet