Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 355004
Acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa d'aprovació de les bases i la convocatòria d'ajudes per al foment de la millora de les infraestructures de les persones artesanes i de les persones dissenyadores d'Adlib, per a l'any 2023

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, en sessió extraordinària i urgent de data 26 de maig de 2023, va aprovar per unanimitat, l'acord següent:

"(...)

PRIMER.- APROVAR la convocatòria d'ajudes per al foment de la millora de les infraestructures de les persones artesanes i de les persones dissenyadores d'Adlib, les seues bases (CSV 14615534744104703636) i el seu extracte (CSV:14615535303311344341), que consten a l'expedient de 2023/0007911G, de conformitat amb allò establert als articles 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i l'article 4.1 de la Resolució de 10 de desembre de 2015, de la Intervenció General de l'Administració de l'Estat, per la qual es regula el procés de registre i publicació de convocatòries de subvencions i ajudes en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions (BOE 299, de 15 de desembre de 2015).

SEGON.- APROVAR la dotació econòmica de la convocatòria per un import total màxim de SETANTA-CINC MIL EUROS (75.000,00 €), que aniran a càrrec de l'aplicació pressupostària 4220.77000 del vigent pressupost.

TERCER.- DELEGAR en la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal la concessió, l'abonament i la revocació de les ajudes objecte d'aquesta convocatòria, del qual en donarà compte al Consell Executiu.

QUART.- DESIGNAR com a membres de la comissió avaluadora prevista a la base desena de la convocatòria, les següents persones:

  • Olga Torres Ribas, presidenta titular; Rebeca Miguel Climent, suplent
  • Ana Maria Rodrigo Lara secretària titular; Conchita Rebollo Laserna, suplent
  • Rebeca Miguel Climent, vocal; Eulalia Guasch Torres, suplent
  • Eulalia Guasch Torres, vocal; Goretti Costa Ferrer, suplent
  • Goretti Costa Ferrer, vocal; Raquel Delgado Ramis, suplent

CINQUÈ.- PUBLICAR les bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, posteriorment, remetre la convocatòria i l'extracte de la convocatòria a la Base de Dades Nacional de Subvencions que en donarà trasllat al Butlletí Oficial de les Illes Balears de l'extracte per a la seua publicació, tal com estableix la normativa vigent de subvencions. L'eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l'extracte en el BOIB.

(...)»

Eivissa, 29 de maig de 2023

La cap de secció d'Indústria del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal Olga Torres Ribas

 

Bases de la convocatòria d'ajudes per al foment de la millora de les infraestructures de les persones artesanes i de les persones dissenyadores d'Adlib, per a l'any 2023

1. Objecte i finalitat de les ajudes

L'objecte d'aquestes ajudes és el foment de les inversions per incrementar la competitivitat de la indústria de la moda Adlib i del desenvolupament de l'activitat artesanal a l'illa d'Eivissa, mitjançant la millora i modernització dels tallers de producció, impuls dels canals de comercialització i el desenvolupament tecnològic i d'innovació, que s'hagin dut a terme entre 31 de juliol de 2021 i el 30 de juny de 2023.

Tot això amb la finalitat de millorar la infraestructura física del sector artesanal i de la moda, promoure la infraestructura digital que dona visibilitat a la moda Adlib i als productes artesanals d'Eivissa i que permeten la seua comercialització, la difusió online dels productes, del patrimoni cultural de la artesania i dels oficis artesanals.

Aquestes ajudes estan previstes al Pla Estratègic de Subvencions del Consell Insular d'Eivissa per a l'any 2023-2025, publicat al BOIB núm. 12, de 26 de gener de 2023, per al foment de la millora de la infraestructura de les persones dissenyadores de moda Adlib i persones artesanes de l'illa.

2. Règim jurídic

Aquesta convocatòria es regirà per les disposicions contingudes a les presents bases, i per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (en endavant LPAC), per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (en endavant LGS), i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions (TRLS en endavant), i la resta de normativa aplicable.

En la realització de les activitats objecte d'aquesta convocatòria s'han d'observar les prescripcions contingudes a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades i garantia dels drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell d'Europa, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades) (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en matèria de protecció de dades personals, que hi sigui d'aplicació.

3. Dotació econòmica

El pressupost total per a aquesta convocatòria de l'any 2023, és de SETANTA CINC MIL EUROS (75.000,00 €) del vigent pressupost del Consell Insular d'Eivissa, que aniran a càrrec de l'aplicació pressupostària 4220.77000.

4. Persones beneficiàries. Requisits i obligacions

4.1 Requisits

Podran sol·licitar les ajudes les persones físiques i jurídiques privades, les agrupacions de persones físiques o jurídiques privades, les comunitats de béns i altres entitats sense personalitat jurídica, o qualsevol altre tipus d'unitat econòmica o patrimoni separat que estiguin legalment constituïdes i amb ànim de lucre, que compleixin amb els següents requisits:

  • Estar en possessió de la carta d'artesà/ana, carta de mestre/a artesà/ana o empreses amb DQA de l'illa d'Eivissa en vigor, o que puguin acreditar haver realitzat la sol·licitud per a la seva obtenció amb el lliurament de tota la documentació requerida per a la seua tramitació i que resta només pendent d'avaluació de la Ponència Tècnica, abans de la publicació d'aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). O bé, els dissenyadors i les dissenyadores de moda, complements i accessoris de moda Adlib que hagin participat en les campanyes de promoció de la moda Adlib promogudes pel Consell Insular d'Eivissa, com a mínim durant els anys 2020, 2021 i 2022.
  • Estar donat d'alta en el Cens d'empresaris, professionals i retenidors gestionat per l'AEAT (a Hisenda, com a persones físiques i jurídiques privades, agrupacions de persones físiques o jurídiques privades, o comunitats de béns o qualsevol altre tipus d'unitat econòmica o patrimoni separat), en l'epígraf corresponent i, en tot cas, en el moment de la sol·licitud de l'ajuda i fins a la data de justificació de l'activitat objecte de subvenció.
  • Tenir un taller o espai de producció propi o contractat a l'illa d'Eivissa, especificant adreça i dades de contacte, horari, nombre de treballadors/ores i breu descripció de l'inventari. En el cas de tallers amb maquinària, com és el cas de les persones dissenyadores Adlib, ha d'estar, el taller, inscrit o ha d'haver sol·licitat la inscripció al Registre Industrial del Govern de les Illes Balears. El Consell Insular d'Eivissa podrà comprovar presencialment el compliment dels requisits esmentats abans.
  • Estar d'alta en la Seguretat Social, en tot cas en el moment de la sol·licitud de l'ajuda i fins a la data de justificació de l'activitat objecte de subvenció.
  • Estar al corrent en el compliment de les obligacions econòmiques amb el Consell Insular d'Eivissa i de les altres obligacions tributàries amb Hisenda (AEAT i ATIB) i amb la Seguretat Social imposades per la normativa vigent.
  • No incórrer en cap de les prohibicions per ser-ne beneficiari establertes a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (en endavant LGS), i a l'article 10 de text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre (en endavant, TRLS).

En el cas de les comunitats de bens o altres entitats sense personalitat jurídica que vulguin sol·licitar una subvenció, hauran d'optar entre sol·licitar-la de forma individual com a persona física o bé com a comunitat de bens o entitat sense personalitat jurídica, no puguen sol·licitar la mateixa subvenció per ambdues opcions.

4.2. Obligacions de les persones beneficiàries

A més del que es disposa en l'article 14 de la LGS, així com l'article 11 del TRLS, són obligacions de les persones beneficiàries:

  • Justificar degudament l'adquisició objecte de la present subvenció, com també el compliment dels requisits i de les condicions que determinin la seva concessió.
  • Sotmetre's a les actuacions de comprovació, seguiment i inspecció que pugui efectuar el Consell Insular d'Eivissa i aportar tota la informació i la documentació que li sigui requerida en l'exercici d'aquestes actuacions. En aquest sentit, el Consell Insular d'Eivissa podrà inspeccionar les activitats subvencionades i el compliment dels requisits establerts (incloent realitzar visites als tallers), sense perjudici de les competències que puguin correspondre a altres organismes i institucions.
  • Comunicar al Consell Insular d'Eivissa la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat pública o privada, nacional o internacional.

Aquesta comunicació ha de fer-se en el termini de deu dies hàbils a comptar a partir de la sol·licitud o l'obtenció de la subvenció concurrent.

  • Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d'actuacions de comprovació i control.
  • Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previstos legalment.
  • Adoptar mesures de difusió relatives al caràcter públic del finançament de l'activitat objecte de subvenció. A aquest efecte, s'ha d'incloure de forma visible el suport del Consell Insular d'Eivissa o es donarà difusió de l'ajuda, mitjançant mencions, a les pàgines webs, xarxes socials, o altres mitjans de comunicació ordinaris (revistes, comunicats, etc.) de què disposi el/la beneficiari/ària.
  • Quan es tracti d'adquisició de béns, tot d'acord amb l'article 31.4 de la Llei 38/2003, general de subvencions, i l'article 40.4 del TRLS, aquests hauran de ser destinats per un període mínim de dos anys a la finalitat per la qual fou concedida la subvenció. Es considerarà que en tot cas s'incompleix aquesta obligació si aquests béns son alienats. En cas d'incompliment, les persones beneficiàries hauran de reintegrar la subvenció obtinguda per a la seva adquisició amb els corresponents interessos.

Qualsevol alteració de les condicions tengudes en compte per concedir l'ajut, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.

5. Despeses subvencionables

Seran objecte de subvenció les actuacions i millores dutes a terme entre el dia 31 de juliol de 2021 i el 30 de juny de 2023 (ambdós inclosos), per les persones interessades que compleixen allò definit al punt 4 de la present convocatòria.

Són despeses subvencionables les derivades directament del desenvolupament de la pròpia activitat artesanal i de la moda següents:

  • Despeses per l'adquisició d'immobilitzats per als espais de treball o tallers, maquinària (sempre i quan no desvirtuï l'activitat artesanal del producte), utensilis i altres tipus de materials no fungibles per a la producció i elaboració de les creacions artesanals i la confecció de dissenys de moda, en el cas necessari, s'inclouen en les despeses, el transport i instal·lació.
  • Despeses per l'adquisició de mobiliari de suport per l'exposició, comercialització, i la conservació dels productes artesanals i dels dissenys de moda.
  • Despeses d'adquisició i/o subministrament d'equipament promocional inventariable que difonguin la imatge corporativa de la marca o nom comercial: panells amb imatges, roll-ups, rètols... No es considerarà material inventariable catàlegs promocionals, targetes de presentació de marca, pòsters i altre tipus de material d'un sol ús.
  • Despeses per crear pàgines webs de la pròpia activitat artesanal, del/de la dissenyador/a o de l'empresa, compra de dominis, d'imatges o música, així com les derivades de la renovació de les pàgines web (entès com la modernització de la pàgina completa, la inclusió de noves seccions, però en cap cas, com l'actualització o traducció de continguts).

Es consideren despeses per a la creació de webs o d'una nova secció totes aquelles actuacions que afecten al software, és a dir aquelles que resulten del treball de disseny, informàtic i de programació tècnica per a generar i donar forma i estructura a la mateixa. No inclou les despeses de sessions fotogràfiques, encara que el material resultant s'utilitzi per a la pàgina web o altres plataformes digitals de la marca.

  • Despeses per implementar infraestructura de comercialització online: passarel·les de pagament, adquisició o adaptació del software, adequació de pàgines web, etc. També seran despeses subvencionables les despeses d'instal·lació d'aplicacions i programes informàtics destinats al marketing digital, comptabilitat, investigació i disseny.
  • Despeses d'inscripció en el registre de protecció de la marca comercial de la persona sol·licitant y/o registre industrial de disseny del producte elaborat per la persona sol·licitant.

Aquest material haurà de mantenir-se un mínim de 2 anys, i no podrà ser substituït en aquest període sense l'autorització prèvia del Consell Insular d'Eivissa.

En cap cas, no es consideraran despeses subvencionables:

  • Les despeses que no compleixin l'objecte de la convocatòria.
  • Les despeses per l'adquisició d'ordinadors, portàtils, tauletes, telèfons mòbils. Tampoc seran subvencionables, en el cas que la persona interessada tengui el taller a casa seva, aquelles despeses de maquinària o mobiliari que pugui ser emprat a la llar de la persona interessada..
  • Les despeses que s'hagin realitzat fora del termini establert en la convocatòria.
  • Les despeses subvencionables, però l'import de les quals, en la seua adquisició, sigui superior al valor de mercat.
  • Els interessos deutors dels comptes bancaris, els interessos, els recàrrecs i les sancions administratives i penals, i les despeses de procediments judicials.
  • Els impostos indirectes quan siguin susceptibles de recuperació o compensació, com és el cas de l'IVA.

6. Import de les ajudes

6.1. El pressupost total per a aquesta convocatòria, l'any 2023, és de SETANTA CINC MIL EUROS (75.000,00 €) del vigent pressupost del Consell Insular d'Eivissa, que aniran a càrrec de l'aplicació pressupostària 4220.77000.

Les ajudes consistiran en subvencionar un màxim del 75% de la despesa justificada de les actuacions subvencionables d'acord amb l'apartat cinquè.

Els beneficiaris no podran rebre cap ajuda que sigui superior al cost total de l'actuació subvencionada.

6.2 Distribució de les ajudes en cas que la quantia de la convocatòria fos insuficient:

Si la quantitat màxima prevista a aquesta convocatòria (N) no resultés suficient per fer front als imports sol·licitats pels beneficiaris, aquesta quantia (N) es prorratejarà proporcionalment entre les despeses sol·licitades i degudament justificades, entre tots els beneficiaris de la següent manera:

Les subvencions s'atorgaran a cada sol·licitant seguint un criteri proporcional en funció de la suma total (S) dels imports resultants de l'aplicació del valor dels mòduls entre totes les sol·licituds que es presentin i compleixin els requisits d'aquestes bases.

Una vegada obtingut l'import total de la suma realitzada en cada línia, s'aplicarà el criteri proporcional d'acord a la següent relació:

K= A/ S

On:

(A) és Quantia total de les ajudes

(S) és la Suma de totes les despeses justificades subvencionables de totes les sol·licituds

(K) és una constant de proporcionalitat a obtenir en funció del import total sol·licitat i la quantia total disponible..

La quantia a atorgar per cada sol·licitud serà la següent:

Ai Quantia a atorgar = K * Si sol·licitud

Les ajudes s'atorgaran amb informe previ del Departament instructor de les ajudes i sempre amb el límit de SETANTA CINC MIL EUROS (75.000,00 €) per al total de la convocatòria.

En cap cas l'ajuda efectivament pagada no podrà ser superior a la quantia degudament justificada; en tal supòsit la quantitat de l'ajuda es reduirà en la mateixa proporció.

7. Procediment de concessió i compatibilitat

7.1 Procediment de concessió dels ajuts

D'acord amb la LGS i el TRLS, el procediment de concessió d'aquestes ajudes es tramitarà en règim de concurrència competitiva, i d'acord amb els principis de publicitat, d'objectivitat, de transparència, d'igualtat i de no-discriminació

En el marc d'allò que preveu l'article 39.7 del TRLS, la justificació d'aquestes ajudes es produeix pel fet de reunir els requisits per ser-ne beneficiari.

Els ajuts no generen cap dret a l'obtenció d'altres ajuts en exercicis posteriors i no es poden al·legar com a precedent.

7.2 Compatibilitat

Les subvencions que s'atorguin d'acord amb aquesta convocatòria són compatibles amb les que puguin atorgar altres entitats públiques o privades.

L'import de les subvencions en cap cas no pot ser d'una quantia tal que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos, superi el cost de l'activitat subvencionada.

La persona beneficiària ha de comunicar al Consell Insular d'Eivissa (vegeu Annex 1) l'obtenció d'altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos per a l'activitat subvencionada.

8. Sol·licituds. Termini i documentació a presentar

8.1. Forma i lloc de presentació de la sol·licitud

Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant la instància i els annexes que facilita el Consell Insular d'Eivissa, els quals es poden descarregar des de la Seu Electrònica del Consell Insular d'Eivissa mitjançant l'adreça d'internet https://seu.conselldeivissa.es. La sol·licitud d'ajuda presentada haurà d'anar signada.

Amb la sol·licitud de subvenció s'haurà d'aportar la documentació que es requereix en aquest punt de les bases, i la documentació requerida per justificar l'activitat indicada al punt 9 de la present convocatòria.

Tota la documentació que es lliuri ha d'estar en llegua catalana o castellana. En cas que es vulgui presentar en altres idiomes, s'ha de lliurar obligatòriament una traducció jurada o traducció d'un organisme oficial en un dels dos idiomes oficials de les Illes Balears. Qualsevol document que no compleixi aquesta premissa serà exclosa del procés de valoració.

Les sol·licituds i tota la documentació que es requereixi es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d'Eivissa i es presentaran, dins del termini establert, via telemàtica mitjançant la Seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es), preferentment mitjançant el tràmit Sol·licitud de subvencions per al foment de la indústria artesanal i de la moda Adlib, de conformitat amb el previst a l'article 14 de la LPAC.

En el cas que la sol·licitud d'ajuda es presenti mitjançant representant, caldrà presentar l'acreditació de tenir la capacitat de representació corresponent per a la realització dels tràmits relatius a la sol·licitud i gestió de les ajudes per al foment de la millora de les infraestructures artesanals i de les persones dissenyadores d'Adlib, per a l'any 2023.

La informació al respecte de la present convocatòria, així com l'obtenció dels models annexos i l'enllaç al tràmit per a la sol·licitud de l'ajuda, també es podrà trobar a la secció Artesania i Moda Adlib de la pàgina web d'ajudes del Consell Insular d'Eivissa https://ajudes.conselldeivissa.es

No s'admetrà cap sol·licitud ni cap documentació que es presenti únicament a través de correu electrònic, en cap moment de la tramitació de l'expedient.

Per a una millor instrucció, la documentació ha de tenir preferentment el format PDF.

El fet de presentar sol·licitud d'aquestes ajudes implica l'acceptació d'aquestes bases.

8.2. Termini de presentació de sol·licituds

El termini per presentar les sol·licituds començarà el dia següent al de la publicació de l'extracte de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i finalitzarà el 30 de juny de 2023.

8.3. Documentació a presentar amb la sol·licitud:

Es presentarà una única petició per cada persona sol·licitant.

Les sol·licituds es presentaran amb la següent documentació:

- Si la presentació de la documentació es fa en nom d'una altra persona, s'haurà d'acreditar la capacitat de representació corresponent.

- Imprès de sol·licitud de la subvenció (annex 1) degudament emplenat i signat on s'inclou:

  • Declaració responsable signada per la persona sol·licitant o representant legal de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d'obtenir la condició de beneficiari/ària de les subvencions públiques recollides en l'article 13 de la LGS, i en l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, així com d'estar al corrent de les obligacions tributàries (amb AEAT i ATIB) i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat, així com d'estar al corrent de les obligacions econòmiques davant el Consell Insular d'Eivissa, i autorització a l'òrgan instructor per comprovar aquestes dades.
  • Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o els ajuts obtenguts o sol·licitats per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap.

- Si el/la sol·licitant és persona jurídica, original o còpia acarada de l'escriptura de constitució o modificació, estatuts o reglament de funcionament inscrits en el registre corresponent. En el cas que així ho determinin els estatuts, s'ha d'adjuntar certificat de nomenament del representant legal habilitat per realitzar la sol·licitud així com acord adoptat per l'òrgan corresponent de l'entitat per sol·licitar l'ajuda.

- Si el/la sol·licitant és una agrupació de persones físiques o jurídiques, comunitats de béns o altres agrupacions econòmiques sense personalitat jurídica pròpia, hauran de signar la sol·licitud totes les persones integrants i adjuntar-hi els seus DNI (o documentació acreditativa de la personalitat jurídica de cada un dels integrants); així mateix han de designar una persona com a representant únic a efectes de notificacions.

En compliment de l'article 11.3 de la LGS, quan es tracti de persones físiques o jurídiques sense personalitat, s'hauran de fer constar expressament a la sol·licitud els compromisos d'execució de cada membre fent referència a quina part de l'activitat ha executat cadascun d'ells, així com l'import de subvenció que sol·licita i que s'ha abonar a cada membre de l'agrupació, que tendran igualment la consideració de beneficiaris. En qualsevol cas, s'haurà de nomenar un representant o apoderat únic de l'agrupació amb poders per complir les obligacions que, com a beneficiària, correspon a l'agrupació. No es podrà dissoldre l'agrupació fins que hagi transcorregut el termini de prescripció previst als articles 39 i 65 de la citada llei.

- Certificat de situació en el Cens d'Empresaris, Professionals i Retenidors de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària (AEAT), on s'acrediti l'alta com a persones físiques i jurídiques privades, agrupacions de persones físiques o jurídiques privades, o comunitats de béns o qualsevol altre tipus d'unitat econòmica o patrimoni separat, i en l'epígraf corresponent en el moment de la sol·licitud de l'ajuda i fins a la data de justificació de l'activitat objecte de subvenció.

- Acreditació de l'alta a la Seguretat Social o, si és el cas, rebuts de pagament a la Seguretat Social per demostrar que ha estat d'alta en el moment de la sol·licitud de l'ajuda i fins a la data de justificació de l'activitat objecte de subvenció.

- Declaració responsable on s'informi si la persona interessada disposa de taller de producció propi o aliè a l'illa d'Eivissa, així com adreça, dades de contacte, nombre de treballadors. Així mateix, s'haurà d'indicar el número d'inscripció o de la sol·licitud d'inscripció al Registre Industrial del Govern de les Illes Balears, segons model que figura com a Annex 2, en el cas de tallers de producció amb maquinària elèctrica específica.

- Documentació de justificació de l'ajuda: juntament amb la sol·licitud, s'aportaran també els documents requerits per a la justificació, d'acord amb punt 9 d'aquesta convocatòria: una memòria justificativa, una liquidació d'ingressos i despeses, factures i comprovants de pagament de les despeses objecte de subvenció

- L'imprès d'alta o modificació com a creditor del Consell Insular d'Eivissa a efectes econòmics expedit i signat necessàriament a nom de la persona sol·licitant de l'ajuda (persona física, jurídica o membre de la CB o altres entitats sense personalitat jurídica –persona física– que cobrarà l'ajuda) i segellat per l'entitat bancària, segons model que consta al tràmit de la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa, d'alta de creditor, del Departament de Tresoreria, que el pot descarregar en el següent enllaç:

https://www.conselldeivissa.es/departaments/hisenda-esports-joventut/tramits-i-documentacio

Aquest imprès no caldrà presentar-lo en cas que s'hagi presentat anteriorment al Consell Insular d'Eivissa i no s'hagi produït cap canvi en les dades aportades en el seu moment.

- Qualsevol altra documentació que la persona sol·licitant consideri convenient.

Les persones sol·licitants que ja hagin presentat en el Consell Insular d'Eivissa qualsevol d'aquests documents només hauran d'aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i assenyalin la data i l'òrgan davant el qual es va presentar.

El Consell Insular d'Eivissa pot requerir, a més, tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.

9. Justificació de les ajudes

Per justificar degudament les despeses subvencionables s'haurà d'aportar la següent documentació: una memòria justificativa, una liquidació d'ingressos i despeses, factures i comprovants de pagament, presentats en la forma que s'estableix a continuació:

9.1. Escrit descriptiu del material adquirit, de la pàgina web creada o de l'acció duta a terme, el seu ús, i imatges del dit material i/o la millora realitzada, objecte de la present subvenció firmada per la persona sol·licitant.

9.2. Liquidació d'ingressos i despeses: document, degudament signat, amb la liquidació detallada d'ingressos i despeses de l'actuació desenvolupada, sempre dins del període subvencionable establert al punt 5 de les presents bases. Aquest document, d'acord amb el model de l'annex 3, haurà de tenir la informació següent:

En l'apartat d'ingressos: s'hi informarà, si és el cas, d'altres ajudes rebudes per a la mateixa activitat, detallant:

  • Concepte de l'ingrés
  • Procedència
  • Import
  • Data de l'ingrés
  • Actuació per a la qual s'ha rebut l'ingrés

En l'apartat de despeses: relació o llistat de factures o els documents probatoris que la despesa s'ha efectuat i pagat degudament i els justificants presentats. Per a cada factura o document probatori s'ha d'especificar:

  • Número de factura
  • Data de la factura
  • Nom proveïdor i NIF
  • Concepte: relacionat directament amb l'actuació per la qual es demana subvenció
  • Import: desglossant IVA si n'és el cas
  • Data de pagament de la factura

9.3. Factures i comprovants de pagament de les despeses objecte de subvenció:

- Totes les factures o els documents probatoris del pagament de la despesa que, en el seu cas, s'aportin per a la justificació de la despesa subvencionable hauran d'estar emesos en una data dins del període subvencionable, entre el dia 31 de juliol de 2021 i el 30 de juny de 2023 (ambdós inclosos).

- Els documents probatoris o les factures que es presentin per justificar la subvenció hauran d'estar emesos en una de les dues llengües oficials de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o aportar traducció jurada del document a alguna d'aquestes llengües oficials.

- Per a aquelles despeses que estiguin subjectes a altres subvencions i per qualsevol motiu que ho aconselli, els justificants originals presentats es marcaran amb una estampilla indicant-hi la subvenció per a la justificació de la qual ha estat presentada, i si l'import del justificant s'imputa totalment o parcialment a la subvenció. En aquest darrer cas, s'indicarà a més la quantia exacta que resulti afectada per la subvenció. Després, s'acceptarà la còpia acarada d'aquesta factura estampillada, subjecta a altres subvencions.

- S'haurà d'acreditar el pagament de les factures/els documents probatoris de la despesa efectuada en alguna de les següents formes, depenent del mitjà de pagament:

 

a) En el cas que el pagament s'hagi realitzat per transferència bancària, s'acompanyarà documentació acreditativa de la transferència bancària. La persona beneficiària ha de ser titular del compte bancari des del qual s'hagi efectuat el pagament i així ho haurà d'acreditar.

b) En el cas que el pagament s'hagi realitzat mitjançant targeta electrònica, s'haurà d'aportar la liquidació dels pagaments de la targeta electrònica. La liquidació ha d'estar efectuada en un número de compte bancari del qual la persona beneficiària sigui titular i així ho haurà d'acreditar.

c) En el cas que el pagament s'hagi realitzat en efectiu dins dels límits permesos per la legislació vigent en matèria de lluita contra el frau, s'haurà d'acreditar el seu pagament al comptat bé fent constar a la factura la signatura, la identificació (nom i DNI) de la persona que ha rebut l'import, la data de recepció de l'import i el segell del proveïdor, o bé aportant un document de rebut de l'import, en què constin el concepte, la quantia abonada, la data de pagament, la identificació (nom i DNI) de la persona que ha rebut l'import i el segell del proveïdor.

 

10. Comissió d'avaluació

La comissió d'avaluació és l'òrgan col·legiat al qual corresponen les funcions següents:

  • Qualificar les sol·licituds, d'acord amb les bases establertes en aquesta convocatòria.
  • Emetre una acta amb un informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució.

La comissió d'avaluació estarà integrada per un/a president/a, un/a secretari/ària i un nombre de vocals no inferior a tres, designats en la resolució de la convocatòria d'aquestes ajudes, d'acord amb criteris de competència professional i d'experiència.

11. Òrgans competents per a l'ordenació, la instrucció i la resolució

11.1 El Departament Promoció Econòmica i Empresarial i Cooperació Municipal és el competent per instruir el procediment d'aquesta convocatòria, de conformitat amb allò establert a l'article tercer, apartat 5.b), del Decret de Presidència núm. 2020000768, de modificació del Decret de Presidència núm. 2019000471, de data 10-7-2019, d'estructura del govern del Consell Insular d'Eivissa i creació de departaments, i del Decret de Presidència núm. 2019000484, de data 16-7-2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 153, de 5 de setembre de 2020).

11.2 Dins d'aquest Departament correspon a la consellera executiva l'ordenació del procediment, en virtut de l'article primer, apartat i, del Decret de Presidència núm. 484/2019, de data 16 de juliol de 2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 98 Ext., de 17-7-2019; modificacions al BOIB núm. 175, de 31-12-2019, i al BOIB núm. 101, de 4-6-2020 ).

11.3. Pel que fa a la competència per aprovar aquestes bases i convocatòria, de conformitat amb l'establert a l'article tercer, apartat e, del Decret de Presidència núm. 484/2019, de data 16 de juliol, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa, modificat pel Decret de Presidència núm. 768 de 2020 (BOIB 153 de 5 de setembre de 2020), correspon al Consell Executiu “Aprovar i resoldre les convocatòries d'ajuts o subvencions a particulars o entitats públiques o privades d'import superior a quinze mil euros (15.000 €).

11.4 Aquestes ajudes es concediran i es pagaran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal, de la qual es donarà compte al Consell Executiu d'aquest Consell d'Eivissa en la propera sessió que se'n celebri.

Tota menció al Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal, i a la consellera del referit Departament, s'ha de entendre assignada a la mateixa figura del Consell Insular d'Eivissa, que tengui atribuïdes les funcions en matèria d'artesania i comerç, una vegada perdin la vigència els Decrets de Presidència núm. 471, de data 10 de juliol de 2019, i 484, de data 16 de juliol de 2019 i 768 de 31 d'agost de 2020

12. Instrucció. Esmena i millora de la sol·licitud

El Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal del Consell Insular d'Eivissa és l'òrgan competent per instruir el procediment de tramitació de les sol·licituds.

Després de valorar les sol·licituds, es requerirà a les persones interessades, si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en aquestes bases, que l'esmenin, d'acord amb el que disposa l'article 68.1 de la LPAC. Les persones interessades podran esmenar la seua sol·licitud en el termini de deu dies hàbils, comptadors des del dia després d'haver rebut la notificació.

Si en el termini de deu dies hàbils la persona interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta la complementació requerida, el Consell Insular d'Eivissa, després d'haver pres la resolució pertinent, considerarà que l'entitat interessada desisteix de la seua petició.

L'òrgan instructor podrà requerir, en qualsevol moment de la tramitació de l'expedient, els documents complementaris que es considerin necessaris, a l'efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.

Les notificacions per les quals es requereixi l'esmena de la documentació aportada es realitzaran mitjançant la publicació corresponent a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa.

13. Proposta de resolució provisional i al·legacions

Amb fonament en l'informe de la comissió d'avaluació i de conformitat amb l'article 24.4 de la LGS, i l'article 16 del TRLS, l'òrgan instructor formularà la proposta de resolució provisional, degudament motivada, que expressarà la relació de persones beneficiàries per a les quals es proposa la concessió de l'ajuda i la seua quantia; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses o per a les quals es proposa la desestimació/denegació, s'indicarà la causa d'exclusió o desestimació/denegació, i s'obrirà un termini de deu dies hàbils per presentar-hi al·legacions, comptador a partir del dia següent de la seva notificació, que es realitzarà mitjançant la publicació corresponent a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa.

Una vegada resoltes les al·legacions, si n'hi ha, es formularà la proposta de resolució definitiva i la posterior resolució de concessió de les subvencions, aprovada per l'òrgan competent.

14. Resolució i notificació

El procediment de concessió d'aquests ajuts és el de concurrència competitiva.

La resolució de concessió determinarà la quantia concedida i incorporarà, si escau, les condicions, obligacions i determinacions accessòries al fet que hagi de subjectar-se el beneficiari.

Els expedients es resoldran en un termini màxim de SIS MESOS a comptar des de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds de la convocatòria. Transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat resolució expressa, la sol·licitud s'ha d'entendre desestimada.

L'òrgan instructor notificarà la resolució a les persones interessades, que tendran un termini de deu dies des de la seva recepció, per presentar al·legacions o l'acceptació de l'ajuda. Tanmateix, l'acceptació s'entendrà produïda automàticament si en el referit termini no es fa constar el contrari.

Les notificacions de la resolució de concessió es realitzaran mitjançant la publicació corresponent a la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa.

15. Pagament de les subvencions

L'import de l'ajuda que atorgui el Consell Insular d'Eivissa, es farà efectiva una sola vegada mitjançant transferència bancària, després que es dicti la resolució definitiva de concessió, es notifiqui i hagi passat el termini d'acceptació de la mateixa sense cap al·legació.

Per a efectuar el pagament els beneficiaris han de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries (AEAT i ATIB) i amb la Seguretat Social, així com de les obligacions econòmiques amb el Consell Insular d'Eivissa.

Tota alteració de les condicions que s'han tengut en compte per concedir la subvenció i, en tot cas, l'obtenció concurrent de subvencions o ajudes atorgades per altres administracions o ens, públics o privats, nacionals o internacionals, pot donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.

Per al pagament de la subvenció es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació o informes tècnics que els serveis del Consell Insular d'Eivissa considerin adients.

16. Revocació i reintegrament

16.1. L'incompliment de l'obligació de justificar la finalitat de l'ajuda econòmica rebuda en la forma i els terminis establerts suposarà, a més de la revocació, la impossibilitat de participar en pròximes convocatòries d'ajudes del Consell Insular d'Eivissa mentre no es faci la devolució de l'import reclamat.

16.2. Les ajudes concedides es podran revocar, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal.

16.3. Si durant la instrucció de l'expedient o en el transcurs dels 4 anys posteriors a la concessió de les ajudes s'observen incompliments parcials o totals de les activitats objecte de les ajudes aquestes poden ser sotmeses a reintegrament, així com l'exigència de l'interès de demora des de la data del pagament de la subvenció fins que s'acordi la procedència del reintegrament d'aquesta.

En aquest sentit, de conformitat amb l'article 17.3.n de la Llei general de subvencions, en relació amb l'article 37.2 de la mateixa llei, i els articles 13.n i 44 del TRLS, s'estableixen el següents criteris de graduació del possible incompliment material de l'activitat objecte d'aquesta subvenció, i sempre que els beneficiaris acreditin una actuació inequívoca tendent a la satisfacció dels seus compromisos:

Grau d'incompliment material

Percentatge de reducció

> 0 % i < 25 %

25 %

> 25 % i < 50 %

50 %

> 50 % i < 75 %

75 %

> 75 % i < 100 %

90 %

100 %

100 %

En particular procedirà el reintegrament total de l'ajuda en el supòsit de falsedat de les declaracions responsables presentades, així com en cas d'alienació de béns adquirits que hagin comptat amb subvenció d'aquesta convocatòria.

16.4. L'òrgan instructor aplicarà aquests criteris per determinar, si s'escau, l'import a reintegrar per part de l'entitat o persona beneficiària.

16.5. D'acord amb el que disposa l'article 43 del TRLS, s'ha de revocar la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l'eficàcia de l'acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l'acte de concessió, totalment o parcialment, i es reintegraran les quantitats percebudes indegudament a més de l' interès de demora corresponent.

16.6. El reintegrament es realitzarà pel procediment establert al Títol II de la Llei general de subvencions, en el qual s'ha de garantir l'audiència a les entitats interessades.

16.7. Les quantitats reintegrables tenen la consideració d'ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.

17. Règim d'infraccions i sancions

El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables serà l'establert en el títol IV de la LGS, i en el títol V del TRLS. Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.

18. Règim de Recursos

18.1. L'acord del Consell Executiu que aprovi les bases reguladores d'aquestes ajudes no exhaureix la via administrativa.

18.2. Les resolucions de la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal, dictades per delegació, i que s'han de considerar dictades per l'òrgan delegant (en aquest cas el Consell Executiu), no exhaureixen la via administrativa.

18.3. Contra l'acord del Consell Executiu d'aprovació de les bases reguladores de les ajudes i les resolucions del consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal, dictades per delegació del Consell Executiu, es podrà interposar davant el Ple, el recurs d'alçada previst als articles 112.1, 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes des de l'endemà de la seua notificació, tot això en virtut del que disposa l'article 66.2 de la Llei 4/2022 de 28 de juny de consells insulars (BOIB núm. 88 de 7-07-2022).

El recurs haurà de resoldre's en el termini de tres mesos, transcorreguts els quals sense que s'hagi dictat resolució expressa s'entendrà desestimat i quedarà oberta la via contenciosa administrativa.

19. Publicitat

Les bases de la present convocatòria s'enviaran a publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, una vegada publicades, en compliment del que disposen els articles 17.3, 18 i 20.8 de la LGS, i l'article 34 del TRLS, s'enviarà la convocatòria i un extracte d'aquesta a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS), que donarà trasllat de l'extracte al BOIB.

A més a més, quedaran recollides al portal web d'ajudes del Consell Insular d'Eivissa, https://ajudes.conselldeivissa.es.

L'eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l'extracte en el BOIB.

La persona beneficiària de l'ajuda, ha de publicitar el caràcter públic del finançament del material adquirit i acreditar-ho mitjançant l'aportació, segons el casos, de fotografies que permetin la verificació de la instal·lació en un lloc visible del taller o espai de treball, del lloc de venta o mostra, cartells o enllaços a les webs, xarxes socials o altres eines, que permeti la verificació de la inserció, com a mínim, del logotip del Consell Insular d'Eivissa. En el cas de xarxes socials s'haurà d'etiquetar com a mínim, el compte del Consell Insular d'Eivissa.

 

ANNEX 1 CONVOCATÒRIA D'AJUDES PER A LA MILLORA DE LES INFRAESTRUCTURES ARTESANALS I DE LA MODA ADLIB, ANY 2023

SOL·LICITUD

Persona o entitat sol·licitant

Nom:

NIF/CIF:

Domicili:

Núm.:                Pis:

Població:

 

Codi postal:                            Província:

Telèfon:

                               Fax:

Adreça electrònica:

Nº Carta Artesà o Mestre Artesà:

En el cas de persones jurídiques , s'indicarà la persona representant

Nom:

NIF/CIF:

Domicili:

Núm.:                Pis:

Població:

 

Codi postal:                            Província:

Telèfon:

                               Fax:

Adreça electrònica:

Adreça electrònica a efectes de notificacions

De la persona o entitat sol·licitant:

De la persona representant (si és el cas):

Es sol·licita al Consell Insular d'Eivissa una ajuda del 75% de les despeses justificades, per import de

Total despeses justificades

1.- Declar responsablement:

  • Que reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per poder sol·licitar subvenció davant aquesta Corporació i no incorr en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l'article 10 del TRLS, per ser-ne beneficiari/ària, i em compromet a mantenir el compliment de les anteriors condicions durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici, i en el cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració en el termini no superior a tres dies.
  • Que em trob al corrent de les obligacions davant l'Administració tributària (estatal i autonòmica), davant la Seguretat Social i davant la hisenda del Consell Insular d'Eivissa, segons l'establert a la normativa vigent (Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques) per obtenir el reconeixement d'un dret o facultat o per al seu exercici; dispòs de la documentació que així ho acredita, i la pos a disposició de l'administració quan em sigui requerida; així mateix, em compromet a mantenir el compliment de les anteriors obligacions durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici, i en el cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració en el termini no superior a tres dies.
  • Que autoritz el Consell Insular d'Eivissa perquè, d'acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l'impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa que em trob al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l'Administració de l'Estat i Autonòmica, davant la Seguretat Social i davant la hisenda del Consell Insular d'Eivissa.

2- En relació amb altres sol·licituds d'ajudes per a les mateixes activitats, declar responsablement:

Marcar amb una X l'opció que correspongui

( ) Que no s'han sol·licitat subvencions a cap altre Departament del Consell Insular o a cap altra administració pública o entitat privada per dur a terme les mateixes activitats per a les quals se sol·licita l'ajut.

( ) Que s'han sol·licitat, per dur a terme les mateixes activitats per a les quals se sol·licita l'ajut, els ajuts públics o privats que s'indiquen a continuació, que estan pendents de resolució:

 

Entitat o situació

Quantia

 

 

 

 

 

 

( ) Que la persona sol·licitant ha estat beneficiari/ària dels ajuts públics o privats que s'indiquen a continuació per dur a terme el mateix programa d'activitats per al qual se sol·licita l'ajut:

Entitat o situació

Quantia

 

 

 

 

 

 

3- Aport davant el Consell Insular d'Eivissa, juntament amb la present sol·licitud de l'ajuda, la documentació següent:

( ) Acreditació de la representació, si la sol·licitud es fa en nom d'una altra persona.

( ) Si el/la sol·licitant és persona jurídica, original o còpia acarada de l'escriptura de constitució o modificació, estatuts o reglament de funcionament inscrits en el registre corresponent. En el cas que així ho determinin els estatuts, s'ha d'adjuntar certificat de nomenament del representant legal habilitat per realitzar la sol·licitud així com acord adoptat per l'òrgan corresponent de l'entitat per sol·licitar l'ajuda.

( ) Si el/la sol·licitant és una agrupació de persones físiques o jurídiques, comunitats de béns o altres agrupacions econòmiques sense personalitat jurídica pròpia, hauran de signar la sol·licitud totes les persones integrants i adjuntar-hi els seus DNI (o documentació acreditativa de la personalitat jurídica de cada un dels integrants); així mateix han de designar una persona com a representant únic a efectes de notificacions.

En compliment de l'article 11.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l'article 9.3 del TRLS, quan es tracti de persones físiques o jurídiques sense personalitat, s'hauran de fer constar expressament a la sol·licitud els compromisos d'execució de cada membre fent referència a quina part de l'activitat ha executat cadascun d'ells, així com l'import de subvenció que sol·licita i que s'ha abonar a cada membre de l'agrupació, que tendran igualment la consideració de beneficiaris. En qualsevol cas, s'haurà de nomenar un representant o apoderat únic de l'agrupació amb poders per complir les obligacions que, com a beneficiària, correspon a l'agrupació. No es podrà dissoldre l'agrupació fins que hagi transcorregut el termini de prescripció previst als articles 39 i 65 de la citada llei.

( ) Certificat de situació en el Cens d'Empresaris, Professionals i Retenidors de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària (AEAT), on s'acrediti l'alta com a persones físiques i jurídiques privades, agrupacions de persones físiques o jurídiques privades, o comunitats de béns o qualsevol altre tipus d'unitat econòmica o patrimoni separat, i en l'epígraf corresponent en el moment de la sol·licitud de l'ajuda i fins a la data de justificació de l'activitat objecte de subvenció.

( ) Acreditació de l'alta a la Seguretat Social o, si és el cas, rebuts de pagament a la Seguretat Social per demostrar que ha estat d'alta en el moment de la sol·licitud de l'ajuda i fins a la data de justificació de l'activitat objecte de subvenció.

( ) Declaració responsable on s'informi si es disposa de taller de producció propi o aliè a l'illa d'Eivissa, així com adreça, dades de contacte, nombre de treballadors i breu descripció de l'inventari. Així mateix, en el cas de tallers amb maquinària elèctrica, s'haurà d'indicar el número de inscripció o de la sol·licitud d'inscripció al Registre Industrial del Govern de les Illes Balears. Segons model que figura com a Annex 2.

- Documentació de justificació de l'ajuda:

( ) Escrit descriptiu del material adquirit, de la pàgina web creada o de l'acció duta a terme, el seu ús, i imatges del dit material i/o la millora realitzada, objecte de la present subvenció firmada per la persona sol·licitant.

( ) Liquidació d'ingressos i despeses (annex 3)

( ) L'imprès de transferència bancària del Consell Insular de sol·licitud de transferència bancària, expedit necessàriament a nom del/de la sol·licitant de l'ajuda (persona física, jurídica o membre de la CB –persona física– que cobrarà l'ajuda) i segellat per l'entitat bancària.

( ) Qualsevol altra documentació que el/la sol·licitant consideri convenient.

Especificar tipus documentació: ...................................................................

Les persones sol·licitants que ja hagin presentat en aquest Consell qualsevol d'aquests documents només hauran d'aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i assenyalin la data i l'òrgan davant el qual es va presentar.

La documentació que no s'adjunta a aquesta sol·licitud ha estat presentada en aquest Consell Insular

.......................................................................................................................................

Data de presentació:

Tràmit/Expedient:

Departament:

 

Eivissa, ____ d _____________________ de 2023

(Signatura de la persona sol·licitant)

 

 

POLÍTICA DE PRIVADESA

De conformitat amb l'establert a l la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, a Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, en relació amb la protecció de les persones físiques pel que fa, al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4-5-2016), i a la resta de legislació vigent en aquesta matèria us informam que les dades de caràcter personal que ens proporcioneu a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer de titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar les sol·licituds d'aquestes ajudes econòmiques i la posterior publicació de les resolucions corresponents i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent a la mencionada.

Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació i oposició, (https://seu.conselldeivissa.es) dirigint escrit, de forma electrònica o presencial, segons correspongui, al Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800 Eivissa. Així mateix, tenen el dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

 

ANNEX 2 CONVOCATÒRIA D'AJUDES PER A LA MILLORA DE LES INFRAESTRUCTURES ARTESANALS I DE LA MODA ADLIB, ANY 2023

Declaració responsable sobre la titularitat de taller artesanal o de moda Adlib

El Sr./La Sra. _________________________________________________,

amb DNI/NIE número _________________,

(en qualitat de representant legal d_______________________________,

amb DNI/NIE número_________________),

domicili a ____________________________________________________,

CP__________________,

telèfon _______________,

adreça electrònica _____________________________________________,

Declara responsablement

( ) Que la persona sol·licitant disposa de taller de producció propi a l'illa d'Eivissa.

( ) Que la persona sol·licitant treballa amb un taller de producció contractat a l'illa d'Eivissa.

I que la seua adreça i les dades són les següents:

Nom del taller:

CIF del taller:

Núm. inscripció Registre Industrial o bé, núm sol·licitud inscripció Registre Industrial:

Adreça:

Adreça electrònica:

Telèfon:

Persona de contacte:

Horari:

Nombre de persones que treballen al taller:

La persona interessada,

 

 

Eivissa, ____ d________________de 2023

SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA

 

ANNEX 3 CONVOCATÒRIA D'AJUDES PER A LA MILLORA DE LES INFRAESTRUCTURES ARTESANALS I DE LA MODA ADLIB, ANY 2023

LIQUIDACIÓ DE DESPESES I INGRESSOS

NOM I COGNOMS: ................................................................................................

Declar responsablement a l'òrgan instructor que la liquidació de despeses i ingressos de l'objecte de subvenció és la següent:

DESPESES

CONCEPTE

Proveïdor

Núm Factura

Data factura

Import

Data pagament

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 TOTAL DESPESES*                                                                                                                                                                                                                                

INGRESSOS

CONCEPTE

Procedència ingrés (Consell d'Eivissa, aportacions privades, aportació alteres administracions publiques, o fons propis de la persona sol·licitant) S'ha d'incloure l'import que es demana de la present ajuda

IMPORT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 TOTAL INGRESOS*                                                                                                                                                                                                                              €

*El balanç d'ingressos i despeses ha d'estar equilibrat i coincidir en els imports econòmics totals.

Firma de la persona sol·licitant,

 

 

Eivissa, ____ d________________de 2023

SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D'EIVISSA