Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA MUNICIPAL D'AIGÜES I CLAVEGUERAM, S.A EMAYA

Núm. 348841
Bases específiques de la convocatòria per promoció interna del concurs oposició per a la cobertura d’1 plaça de prefectura de secció de prevenció de riscos laborals a EMAYA

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA 

Les presents bases reguladores tenen per objecte regular el procediment de selecció per a la cobertura per promoció interna d'1 plaça de comandament de secció de prevenció de riscos laborals en EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram S.A.

En tot allò no previst en aquestes bases específiques de convocatòria, s'aplicarà el que disposa el Conveni col·lectiu transversal d'Emaya aprovat l'1 d'abril de 2023 i el que disposa la mesa negociadora transversal competent i publicades a la intranet d'EMAYA. 

EMAYA declara el seu compromís en l'establiment i desenvolupament de polítiques que integrin la igualtat de tracte i oportunitats entre dones i homes, sense discriminar directament o indirectament per raó de gènere, així com en l'impuls i foment de mesures per aconseguir la igualtat real en el si de l'organització, establint la igualtat d'oportunitats entre dones i homes com un principi estratègic de la nostra Política Corporativa, d'acord amb la definició d'aquest principi que estableix la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes. 

  • plaça de Cap de Secció de PRL en l'àrea d'Estratègia i desenvolupament 

Característiques del lloc de treball: 

· Categoria professional: Prefectura de secció.

· Grup professional: 5 – XIV Conveni Col·lectiu Transversal d'EMAYA

· Nivell retributiu: B fins a la valoració i publicació de la DPT específica (8 taula progressió 1)

· Codi de la Descripció del Lloc de Treball: ED-SMA-03.

· Àrea de la qual depèn: Estratègia i desenvolupament

· Nombre de places vacants: 1 plaça per concurs oposició.

· Jornada i horari laboral: segons el XIV Conveni Col·lectiu Transversal d'EMAYA i regulació establerta per la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat vigent en cada moment. 

2. CARACTERÍSTIQUES DE L'OCUPACIÓ 

Missió

Dirigir i coordinar la implantació del Pla de Prevenció d'Emaya i aplicació de la Llei de Prevenció de Riscos Laborals i els seus Reglaments Tècnics complementaris en tots els centres i activitats de l'empresa per tal de vetllar per la seguretat i salut del personal de l'empresa. 

Funcions 

1. Planificació anual d'activitat preventiva a desenvolupar donant compliment a la legislació vigent en matèria de Prevenció.

2. Dirigir i coordinar la realització d'avaluacions de riscos, tant generals com específiques. Implantació de mesures preventives derivades d'aquestes.

3. Establir controls i visites de verificació de l'efectivitat de les mesures preventives implantades en tots els centres de l'empresa en qualsevol torn de treball.

4. Supervisar el compliment de la programació anual de les activitats establertes en coherència amb la política de SST, per aconseguir que el Pla de Prevenció s'acati correctament integrant-se en tots els nivells jeràrquics.

5. Coordinació i revisió de Plans d'Autoprotecció i mesures d'emergència en tots els centres i establiment d'activitats per a la implantació dels mateixos (simulacres, formacions..)

6. Informes de sinistralitat en base a les investigacions d'accidents ocorreguts i establiment de mesures per a la reducció de sinistralitat.

7. Gestió, preparació de documentació requerida en les inspeccions realitzades a EMAYA per part tant d'Inspecció de Treball com de l'Autoritat Laboral competent o requeriments judicials en matèria de prevenció.

8. Assistència a reunions de CSS i reunions amb els representants dels treballadors per promoure la seva participació i consulta en la Gestió de SS de l'empresa.

9. Establir les activitats preventives amb empreses contractistes i subcontractistes que actuïn a EMAYA per evitar interferències entre aquestes complint el RD !/!/2004 ( Dcoumentació i reunions de coordinació)

10. Fer arribar la informació sobre PRL a tots els nivells de l'empresa i assegurar que es faciliti formació i informació a tot el personal ( avaluació de llocs, normes d'actuació , instruccions en cas d'emergencià,tec..).

11. Realitzar i revisar el Pla de Formació en matèria de Seguretat i Salut per a tota la plantilla en col·laboració amb el Departament de Formació.

12. Dirigir i supervisar la documentació necessària per a licitacions en matèria de PRL, actuant com a responsable de contracte.

13. Col·laboració amb el Departament de Vigilància de la Salut per tal de millorar la Seguretat i Salut del personal.

14. Dirigir i supervisar les activitats preventives externalitzades seguint els criteris del Pla de Prevenció d'EMAYA.

15. Assessorar en matèria de PRL la Direcció i els diversos departaments per tal d'assegurar el compliment normatiu. Realitzar activitats específiques en matèria de PRL que li siguin encomanades per la Direcció.

16. Gestió de permisos de personal tècnic i Administratiu a càrrec. 

Aquestes funcions procuren descriure la naturalesa i el nivell de treball general exercit pel personal assignat a aquest lloc de treball. No obstant això, no és una llista exhaustiva ni excloent de totes les responsabilitats, funcions i destreses requerides per al treball. 

3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS 

Per ser admeses a la realització de les proves selectives, les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, durant el procés selectiu i mantenir-se fins al moment de la incorporació a la plaça:

1 Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents. Les persones aspirants que accedeixin a places reservades per a persones amb discapacitat hauran de tenir acreditat el grau igual o superior al 33% i ho hauran d'acreditar en el moment de la presentació d'instàncies; també hauran de sol·licitar, a la mateixa instància, les adaptacions que considerin adequades per dur a terme les proves selectives.

2. Dos anys de permanència en el grup i categoria professional d'origen. Per al còmput d'aquest període de permanència no es comptaran els períodes de suspensió contractual (excepte en cas de situacions especialment protegides) ni situacions de naturalesa anàloga. En el supòsit de fet que un treballador o treballadora es trobi en període de carència (per incompliment d'aquest requisit) en el seu lloc de treball, es pot quedar a la borsa en situació d'inactiu fins que compleixi aquest període.

3. Superar les proves mèdiques que determini el metge de Vigilància de la Salut i que certifiquin que s'és apte i sense cap mena de restricció per al correcte desenvolupament de totes les funcions de la plaça que es vol ocupar (excepte el personal amb discapacitat, que podrà ser apte amb restriccions).

4. Tenir la condició de personal laboral fix/fix d'empresa adscrit al Conveni Col·lectiu Transversal en categoria professional diferent de la que s'indica a les característiques del lloc de treball d'aquestes bases.

5. Estar en possessió de la titulació universitària MECES 2 en enginyeria. o estar en condició d'obtenir-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació.

6. Estar en possessió de màster o titulació com a tècnic superior en prevenció de riscos laborals en les especialitats de Seguretat, Higiene Industrial , Ergonomia i Psicosociologia en el treball.

7. Acreditar el coneixement de la llengua catalana: estar en possessió del nivell de català B2, haver-lo superat en altres convocatòries d'Emaya, o haver realitzat un curs de nivell de català igual o superior al requerit.

8. Haver presentat la sol·licitud de participació en el procés selectiu en temps i forma, així com emplenar la declaració responsable i l'autobaremació de mèrits.

9. Carnet de conduir B en vigor.

Les persones aspirants han de complir amb els requisits en els termes indicats en aquesta convocatòria el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i l'han de mantenir fins al moment de l'adquisició de la plaça. 

4. EL TRIBUNAL QUALIFICADOR 

El nomenament dels membres del tribunal es publicarà a la pàgina web d'EMAYA (https://emaya.convoca.online/un cop finalitzat el període de presentació de sol·licituds. 

El funcionament, responsabilitats i funcions dels membres el Tribunal s'ajustarà al que estableix l'apartat 3 de les Bases Generals. El Tribunal, a més, queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu en tot allò no previst a les Bases Generals. La persona que ostenti la presidència tindrà vot de qualitat en cas d'empat.

 

5. SOL·LICITUDS 

La sol·licitud d'inscripció es farà a través del "Portal d'ofertes d'ocupació pública d'Emaya" disponible a l'apartat "Ofertes de treball" de la pàgina web d'Emaya.

Totes les persones interessades i que reuneixin els requisits per optar a les places, hauran de presentar la sol·licitud, en els 10 dies hàbils següents a la publicació al BOIB de la present convocatòria, a través de la plataforma accessible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/, seguint els passos i instruccions que s'indiquin i adjuntant la documentació sol·licitada amb còpia escanejada llegible en format PDF o JPG (la documentació s'ha de presentar escanejada per les dues cares, llevat que l'anvers s'acrediti suficientment la informació requerida). Els arxius que s'adjuntin a la sol·licitud de participació s'hauran de nomenar de forma clara segons el seu contingut. 

La sol·licitud de participació inclou una declaració responsable i l'autobaremació (al·legació de mèrits) que té igualment la consideració de declaració responsable. A més, suposa el coneixement i l'acceptació inequívoca de les persones aspirants del tractament de dades de caràcter personal.

Les persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% hauran de presentar el corresponent certificat de discapacitat, així com el certificat d'aptitud emès pels equips multiprofessionals de la Direcció General de Serveis Socials, o de l'organisme públic equivalent, segons el que preveu el número 3 dels requisits generals d'aquestes bases.

En atenció a la Llei de protecció de dades i per a la identificació de les persones candidates, els llistats constaran, com a mínim amb els 4 dígits del seu DNI o NIE (***DNI1**) en totes les publicacions. En presentar la seva sol·licitud, la persona aspirant dona el seu consentiment perquè el Tribunal realitzi, si ho considera necessari, les comprovacions oportunes sobre les dades aportades. 

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovada la documentació, es publicaran les llistes provisionals de persones admeses i excloses, amb indicació de la causa d'exclusió . El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement a les persones interessades que compleixen amb els requisits per participar en aquesta convocatòria. 

Per esmenar qualsevol possible defecte o acompanyar documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació de la relació indicada. Durant aquest tràmit no s' admetran les al·legacions de nous mèrits no especificats en la declaració inicial. Si hi hagués esmenes, al·legacions o reclamacions, un cop revisades les mateixes pel Tribunal Qualificador, es publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses. 

Si en qualsevol moment del procés de selecció el Tribunal té coneixement de la no veracitat d'alguna dada aportada per la persona aspirant, suposarà l'exclusió automàtica del procés selectiu.

S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix. 

6. DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU PER CONCURS OPOSICIÓ DE PROMOCIÓ INTERNA. 

El concurs oposició consisteix en la realització d'una fase d'oposició i una fase de concurs, la puntuació màxima del procés serà de 100 punts:

  • 60 punts correspondran a la fase d'oposició: proves de coneixements teòrics i pràctics que s'avaluaran mitjançant exàmens orals, escrits i/o pràctics, ajustats a les competències i funcions del lloc de treball.
  • 40 punts correspondran a la fase de concurs de mèrits: puntuació relativa a la formació i experiència professional.  

6.1. FASE OPOSICIÓ - 60 punts 

La fase d'oposició consistirà en la realització de les proves que s'indicaran en el present apartat. Es publicarà la concreció de les dates a la pàgina web d'EMAYA amb almenys 10 dies naturals d'antelació a la seva realització. La valoració de les proves i/o exercicis i la durada de les proves, no indicades en aquestes bases, les determinarà el Tribunal amb caràcter previ a la seva realització. 

Les persones aspirants seran convocades per a cada prova, i els qui no assisteixin a l'esmentada convocatòria quedaran exclosos de les proves selectives, excepte en els casos de força major, embaràs o risc de part degudament acreditats per la persona aspirant. Les proves s'hauran de dur a terme abans de la publicació de la llista definitiva de valoració dels mèrits de les persones aspirants (no es podrà demorar de manera que es menyscabi el dret de la resta de persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables). 

Durant el desenvolupament del procés selectiu, es podrà preveure la realització successiva dels exercicis en un o més dies consecutius, cas en el qual, el termini per reclamar o demanar la revisió de cada exercici s'atorgarà de forma conjunta al final de les proves, i la participació de les persones aspirants en cada prova no serà condicionada a la superació de l'anterior sense que es puguin considerar obtinguts drets de cap tipus a les persones aspirants que superin un exercici posterior a un suspès. 

a) Temari. 

Les persones admeses en el concurs oposició hauran de realitzar les proves detallades en el següent apartat, que versaran sobre el següent temari relacionat amb les funcions de treball següent: 

1. Manual en la gestió i maneig de "Prevengos".

2. Disposicions mínimes de Seguretat i Salut en els llocs de treball: el Reial decret 486/1997 de 14 d'abril i guia tècnica de l'Institut Nacional de Seguretat i Higiene en el Treball per a l'avaluació i prevenció de riscos.

3. NTP 274. Investigació d'accidents de treball: objectiu de la investigació dels accidents de treball. Supòsits que s' han d'investigar. Metodologia de la investigació d'accidents. L'informe resultant de la investigació d'un accident. La investigació d'accidents pel mètode de l'Arbre de Causes.

4. El Reial decret 485/1997, de 14 d'abril, sobre senyalització de seguretat i salut en el treball.

5. El Reial decret 773/1997, de 30 de maig, sobre disposicions mínimes de seguretat i salut relatives a la utilització pels treballadors d'equips de protecció individual.

6. Utilització d'equips de treball: el Reial decret 1215/1997, de 18 de juliol sobre la utilització pels treballadors d'equips de treball. La guia tècnica de l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball.

7. Plans d'emergència i evacuació. Manual d'autoprotecció per al desenvolupament del Pla d'emergència i d'evacuació de locals i edificis. Reial Decret 393/2007, de 23 de març, pel qual s'aprova la Norma Bàsica d'Autoprotecció dels centres, establiments i dependències dedicats a activitats que puguin donar origen a situacions d'emergència.

8. Riscos elèctrics: característiques del corrent elèctric. Efectes fisiològics del corrent elèctric. Factors de risc. Reial Decret 614/2001, de 8 de Juny, sobre disposicions mínimes per a la protecció de la Salut i Seguretat dels treballadors enfront del risc elèctric. Actuació en cas d'accident elèctric. Guia Tècnica.

9. Reial Decret 286/2006, de 10 de març, sobre la protecció de la salut i la seguretat dels treballadors contra l'exposició al soroll.

10. Pantalles de visualització de dades: el Reial decret 488/1997 i la Guia Tècnica de l'Institut Nacional de Seguretat i Higiene en el Treball per a l'avaluació i prevenció dels riscos derivats del treball amb pantalles de visualització de dades.

11. Manipulació manual de càrregues: Reial Decret 487/1997, sobre disposicions mínimes de seguretat i salut relatives a la manipulació manual de càrregues.

12. NTP 443. Factors psicosocials: Metodologia d'avaluació.

13. Reial decret 396/2006, de 31 de març, pel qual s'estableixen les disposicions mínimes de seguretat i salut aplicables als treballs amb risc d'exposició a l'amiant.

14. Reial Decret 664/1997, de 12 de maig, sobre la protecció dels treballadors contra riscos relacionats amb l'exposició a agents biològics durant el treball.

15. NTP 223: Treballs en recintes confinats.

16. NTP 994: El Recurs Preventiu.

17. Reial Decret 171/2004, de 30 de maig, pel qual es desenvolupa l'article 24 de la llei 31/1995, de 8 de novembre, de Prevenció de Riscos Laborals, en matèria de Coordinació d'Activitats Empresarials. 

b) Primera Part – Prova d'avaluació teòric i/o pràctiques - 40 punts: 

Té caràcter obligatori i el resultat de la prova teòrica i pràctica en el seu conjunt ha de ser mínim de 20 punts per poder passar al test competencial, atesa la seva naturalesa eliminatòria. 

La prova teòrica consistirà en un examen tipus test con 20 preguntes i amb 4 alternatives de resposta que només una és correcta o una d'elles és la més correcta, que tindrà una puntuació màxima de 15 punts. 

A banda de les preguntes de l'examen, s'inclourà 5 preguntes de reserva que es tindran en compte únicament en cas que sigui necessari anul·lar alguna pregunta i que hauran de ser contestades per les persones concursants. 

I la prova pràctica consistirà en un cas pràctic redactat, anàlisi i resolució del mateix. Aquesta prova tindrà una puntuació màxima de 25 punts. 

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants, que podran demanar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional. Un cop realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu de resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix. 

c) Segona Part – Test competencial i/o entrevista competencial objectivada – 20 punts 

El test de competències d'ajustament al lloc de treball avaluarà les competències adequades al lloc de treball objecte de la present convocatòria, el seu encaix i adaptació al lloc de treball.

En el present apartat cal atenir-se al que disposa el Conveni col·lectiu Transversal d'Emaya. 

Té caràcter obligatori i eliminatori. La puntuació mínima per superar aquesta prova és de 10 punts. Les persones que obtinguin una puntuació inferior a la indicada com a mínima per superar la prova quedaran descartades del procés selectiu.

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants, que podran demanar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional. Un cop realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu de resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix.

6.2. FASE CONCURS DE MÈRITS – 40 punts 

La puntuació màxima d'aquesta fase serà de 40 punts, els mèrits s'al·legaran i acreditaran per a la seva valoració fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Les persones aspirants han d'emplenar, juntament amb la sol·licitud de participació, l'autobaremació dels mèrits. 

No es valorarà cap mèrit:

· Amb data posterior a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

· Que no hagi estat acreditat en el termini indicat i en la forma establerta en la convocatòria.

· Que no estiguin adequadament i clarament acreditats d'acord amb els barems de la fase de concurs.

· Els adduïts i no justificats en la forma indicada. 

Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera haurà d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada en qualsevol dels idiomes oficials de les Illes Balears, altrament, no serà tinguda en compte.

L'autobaremació té la consideració de declaració responsable. La falsedat en les dades d'autobaremació determinarà l'exclusió del procés i la consideració de no haver participat en el procés, a més de les actuacions legals que derivin per la falsedat en les dades. Els errors es podran corregir en la fase d'al·legacions, si queden acreditats. 

Per a aquells mèrits que possibilitin l'opció de comprovació d'ofici, si la persona candidata demana l'esmentada comprovació, el tribunal, després de la revisió, podrà atorgar una puntuació superior, igual o inferior a la indicada en el full d'autobaremació. Si la persona candidata no demana la comprovació d'ofici, després de la revisió, el tribunal podrà atorgar una puntuació inferior o igual a la indicada en el full d'autobaremació, però mai superior. 

El tribunal no prendrà en consideració els mèrits adduïts en apartats/epígrafs que valorin mèrits de diferent naturalesa i/o matèria a la del mèrit aportat, encara que coincideixi amb un mèrit a aportar en un altre apartat/epígraf. Únicament si la persona candidata efectua al·legacions al llistat provisional de mèrits indicant expressament que vol que un mèrit aportat sigui considerat en un altre apartat/epígraf, el tribunal podrà, si escau, assignar la puntuació d'aquest mèrit a l'epígraf sol·licitat. 

A la vista de la documentació aportada, es publicarà el llistat provisional de mèrits al·legats en la declaració responsable (autobarem) i acreditats amb la documentació aportada, i es concedirà un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat provisional, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix. Finalitzat aquest termini, es resoldran les al·legacions o reclamacions que hi pugui haver i es publicarà el llistat definitiu. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions al mateix. 

Els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants en aquesta fase i que el Tribunal valorarà, es regiran pel següent barem:

1. Experiència professional: Fins a un màxim de 15 punts. 

1.1. Experiència a EMAYA: Fins a un màxim de 10 punts.

a) S'atorgaran 0,28 punts per cada mes treballat a EMAYA, realitzant funcions pròpies del lloc de treball a la plaça convocada.

b) S'atorgaran 0,188 punts per cada mes treballat, realitzant funcions de prefectura dins del grup professional.

c) S'atorgaran 0,088 punts per cada mes treballat a EMAYA realitzant funcions de tècnic de Prevenció de Riscos Laborals.

2.2. Experiència professional externa a Emaya: Fins a un màxim de 5 punts.

a) S'atorgaran 0,05 punts per cada mes treballat fora de l'empresa EMAYA assumint funcions en matèria de prevenció de riscs laborals.

2. Altres mèrits: Fins a un màxim de 25 punts.

2.1. Haver guanyat un procés selectiu: fins a un màxim de set (7) punts.

a) Haver obtingut una plaça de prefectura en un procés selectiu en compliment dels principis d'igualtat, mèrit i capacitat a Emaya; 5 punts

b) Haver obtingut una plaça de tècnic de prevenció de riscos laborals mitjançant un procés selectiu en compliment dels principis constitucionals d'igualtat, mèrit i capacitat, a Emaya: 2,5 punts.

c) Haver superat un procés selectiu en una administració pública i/o similar en garantia dels principis constitucionals abans ressenyats fora de l'empresa EMAYA com a tècnic de prevenció de riscos laborals; 1,5 punts.

2.2. Acreditació de nivell de català (fins a un màxim de 3 punts).

• Per un certificat de nivell superior al requerit: 2,5 punts.

• Per al certificat de llenguatge administratiu: 0,5 punts.

2.3. Formació Reglada que tingui relació amb el lloc de treball: Fins a un màxim de quatre (5) punts.

Títol d'estudis oficials de màster relacionats amb prevenció de riscos laborals (5 punts)

Títols de llicenciatura, grau i màster, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3 o superior (5 punts)

No es valorarà la formació que s'acrediti com a requisit. 

Referència nivell MECES:

• Títol d'estudis oficials de doctor, reconegut com a nivell MECES 4.

• Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, grau i màster, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3.

• Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica reconeguts com a nivell MECES 2.

2.4. Formació NO Reglada i cursos relacionats amb el lloc de treball: Fins a un màxim de deu (10) punts.

a) A raó de 0,004 punts per hora per formacions en cursos d'ofimàtica, de gestió, medi ambient, igualtat, contractació del sector públic, Ciberseguretat, medi ambient, qualitat etc; màxim 3 punts.

b) A raó de 0,006 punts per hora, per formacions directament relacionades amb les funcions del lloc, coordinació de seguretat, cicle de l'aigua, treballs en altura, peritatges judicials, PRL, etc màxim 7 punts

Per acreditar el compliment d'aquest mèrit, s'ha d'aportar el títol que reflecteixi el nom del curs, hores de durada, segell i signatura de l'entitat que imparteix el curs, i el nom de la persona que ha rebut el curs. 

6.3. PUNTUACIÓ FINAL DEL PROCÉS SELECTIU

La puntuació final del procés selectiu vindrà determinada per la suma total de la fase d'oposició (sempre que s'hagi superat) i el concurs de mèrits. En cas d'empat en la puntuació final del concurs oposició, aquest es resoldrà atenent els criteris fixats a l'apartat 5.6 de les Bases Generals.

S'estableix un termini de 3 dies hàbils a comptar des de la publicació dels resultats finals definitius, per a la presentació d'al·legacions (únicament per a atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions.

6.4. ADJUDICACIÓ DE LA PLAÇA

Abans de la incorporació efectiva al lloc de treball que és objecte de la convocatòria, les persones que hagin presentat còpies de la documentació relativa al procés selectiu seran requerides perquè aportin la documentació original o còpia compulsada. La no presentació suposarà l'exclusió del procediment.

La persona o persones candidates que puguin aspirar a ocupar la o les places vacants seran citades al servei mèdic que, després del reconeixement i proves addicionals necessàries realitzades, indicarà l'aptitud o no dels aspirants. Si la o les persones candidates són declarades aptes i sense restriccions (excepte personal amb discapacitat), els resultats finals obtinguts tindran caràcter de definitius.

Una vegada incorporada, la persona guanyadora haurà de superar el període de prova establert per conveni col·lectiu. En cas de renúncia a la plaça, la no-superació del període de prova o qualsevol altra circumstància anàloga que impliqui que la persona guanyadora no ocupi la plaça, ocuparà el seu lloc la següent persona del llistat definitiu.

7. PUBLICACIÓ, COMUNICACIONS I TERMINIS

Aquesta convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la plataforma accessible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/.

Les persones aspirants que participin en els processos de promoció interna queden obligades a relacionar-se amb EMAYA telemàticament en totes o algunes de les fases del procediment. Totes les comunicacions d'aquest procés selectiu es publicaran a la plataforma accessible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/.

Per al còmput dels terminis determinats com a dies hàbils en aquesta convocatòria, s'entendran els compresos entre dilluns i divendres, per la qual cosa dissabte es considera dia no hàbil. Com a dies naturals s'entendran els compresos entre dilluns i diumenge.

En cas de discrepància en la redacció de les versions en català i castellà d'aquesta convocatòria, preval allò que s'estableix a la versió en castellà.

8. TERMINI D'IMPUGNACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA

Queda establert un termini d'impugnació d'aquesta convocatòria d'un mes a comptar des de la data de la seva publicació al BOIB.

9. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES

Responsable

EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram SA.

Finalitat

Gestionar el procés de selecció regulat en aquestes bases i avaluar els perfils de les persones candidates per tal de cobrir les necessitats de les places vacants.

Legitimació

La participació en aquest procés selectiu implica l'acceptació plena d'aquestes bases per part de les persones sol·licitants, amb autorització expressa per al tractament de les seves dades i la publicació de resultats a la pàgina web d'EMAYA.

La legitimitat del tractament indicat està basada en el desenvolupament de la relació precontractual i en l'interès legítim d'EMAYA a l'efecte de comprovar la veracitat de la documentació presentada.

Destinataris

No se cediran dades a tercers, llevat en cas d'obligació legal.

Drets

Accedir a les dades, rectificar-les i suprimir-les, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional.

Informació addicional

Es pot consultar informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web https://www.emaya.es/politica-de-privacitat/ o sol·licitar-la en paper a les oficines centrals, al c/ Joan Maragall 3, 07006 Palma.

 

Palma, a dia de la signatura electrònica (25 de maig de 2023)

La directora de Corporació d'EMAYA ​​​​​​​Nuria Gallego Cañellas