Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE MARRATXÍ

Núm. 336817
Modificació puntual dels articles 39, 41.5, 42.bis, 43, 45, 59, 85, 86, 87 i annexos I, II, III i V del Pacte regulador de les condicions de treball del personal funcionari al servei de l'Ajuntament de Marratxí

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de la Corporació en sessió de data 28 de març de 2023 va aprovar la modificació puntual del Pacte regulador de les condicions de treball del personal funcionari al servei de l'Ajuntament de Marratxí. En compliment del que s'estableix a l'article 49 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, es publica íntegrament l'esmentada modificació tota vegada que aquesta ha esdevingut definitiva al no haver-se presentat al·legacions durant el període de 30 dies d'exposició pública habilitat a l'efecte.

Es modifiquen els articles 39.1, 39.6, 39.7, 41.5, 42.bis, 43, 45, 59.3, 85, 86, 87 i annexos I, II, III i V del Pacte regulador de les condicions de treball del personal funcionari al servei de l'Ajuntament de Marratxí, que passen a tenir la següent redacció:

Article 39.1. S'estableix pel personal no subjecte a torns o integrants de les brigades municipals (manteniment de la via pública i medi ambient) un sistema de flexibilitat horària, la part fixa del qual serà de 8:15 a 14:00 hores, podent l'empleat públic optar per complementar la jornada mínima obligatòria entrant fins a 1 hora abans o sortint 2 hores després de la franja obligatòria.

Article 39.6. Així mateix, d'acord amb les mesures aprovades per a la conciliació de la vida personal, familiar i laboral, s'estableixen els següents supòsits específics de flexibilitat horària:

Sempre que les necessitats del servei ho permetin es podrà concedir una flexibilització horària, compresa entre les 7:15 hores i les 18:00 hores, de dilluns a divendres, als empleats públics que es trobin en alguna de les situacions següents:

a) Cura de fills menors de dotze anys.

b) Cura de fills amb discapacitat física, psíquica o sensorial.

c) Cura del cònjuge, de la parella de fet o d'un familiar fins al tercer grau de consanguinitat o segon d'afinitat, o d'una persona a càrrec directe amb incapacitat física, psíquica o sensorial.

d) Incompatibilitat de les funcions amb les modalitats de prestació parcial de serveis.

e) Cura d'un familiar de primer o segon grau per consanguinitat o afinitat per raó de malaltia molt greu.

f) Cura de persones majors, dins del primer grau de consanguinitat o afinitat o del segon grau de consanguinitat, que requereixin d'una especial dedicació acreditada per raons d'edat.

En el supòsit de personal adscrit al servei de biblioteques, escola de ceràmica, exposicions i notificacions la flexibilització horària estarà compresa entre les 7:15 hores i les 20:00 hores, de dilluns a divendres, i en el supòsit de personal adscrit a la policia local (personal policial) la flexibilització es referirà a les 24 hores tots els dies de la setmana.

La present flexibilitat, que serà compatible amb les reduccions de jornada previstes al present pacte, s'haurà de concretar per acord entre l'empleat públic que la sol·liciti i el negociat de Recursos humans, i quan la flexibilitat sol·licitada sigui superior a una hora serà necessari informe favorable del servei afectat sobre l'aplicació del nou horari (que haurà de ser compatible amb les necessitats del servei).

En qualsevol cas les persones que gaudeixin d'aquesta flexibilitat hauran de realitzar diàriament com a mínim tres hores de treball efectiu dins de la franja horària compresa entre les 8:15 a 14:00 hores.

En el supòsit de que es realitzi una jornada igual o superior a les 9 hores de forma continuada, obligatòriament es descomptaran 30 minuts com a temps mínim de descans.

Article 39.7. Per motius d'interès particular, sempre que les necessitats del servei ho permetin i prèvia autorització del departament d'adscripció, es podrà autoritzar una flexibilització horària suplementària a la prevista a l'apartat núm. 1 d'un màxim de 60 minuts en relació a la franja obligatòria d'entrada o sortida de la jornada laboral.

Article 41.5. Per cura de fill menor afectat per càncer o malaltia greu. L'empleat públic tindrà dret, sempre que ambdós progenitors, guardadors amb finalitat d'adopció o acollidors de caràcter permanent treballin, a una reducció de la jornada de treball d'almenys la meitat de la duració d'aquella, percebent les retribucions íntegres amb càrrec als pressupostos de l'òrgan on presti els seus serveis, per a la cura, durant l'hospitalització i tractament continuat, de fill menor d'edat afectat per càncer (tumors malignes, melanomes o carcinomes) o per qualsevol altre malaltia greu que impliqui un ingrés hospitalari de llarga durada i requereixi la necessitat de cuidats directes, continus i permanents acreditats per informe del servei públic de salut o òrgan administratiu sanitari de la comunitat autònoma o, en el seu cas, de l'entitat sanitària concertada corresponent i, com a màxim, fins que el fill o persona que hagués sigut objecte d'acolliment permanent o de guarda amb la finalitat d'adopció compleixi els vint-i-tres (23) anys. En conseqüència, el mer compliment dels divuit anys  del fill o menor subjecte a acolliment permanent o guarda amb la finalitat d'adopció, no serà causa d'extinció de la reducció de jornada, si es manté la necessitat de cura directe, continua i permanent.

Quan concorrin en ambdós progenitors, adoptants, guardadors amb finalitat d'adopció o acollidors de caràcter permanent, pel mateix subjecte i fet causant, les circumstàncies necessàries per a tenir dret a aquest permís o, en el seu cas, puguin tenir la condició de beneficiaris de la prestació establerta per aquesta finalitat en el Règim de la Seguretat Social que les sigui d'aplicació, el funcionari tindrà dret a la percepció de les retribucions íntegres durant el temps que duri la reducció de la seva jornada de treball, sempre que l'altre progenitor, adoptant o guardador amb finalitat d'adopció o acollidor de caràcter permanent, sense perjudici del dret a la reducció de jornada que li correspongui, no cobri les seves retribucions íntegres en virtut d'aquest permís o com a beneficiari de la prestació establerta per aquesta finalitat en el Règim de Seguretat Social que li sigui d'aplicació. En cas contrari, únicament es tindrà dret a la reducció de jornada, amb la consegüent reducció de retribucions.

Així mateix, en el supòsit de que ambdós prestin serveis en el mateix òrgan o entitat, aquesta podrà limitar el seu exercici simultani per raons fundades en el correcte funcionament del servei. 

Reglamentàriament se establiran les condicions i supòsits en els que aquesta reducció de jornada es podrà acumular en jornades completes.

Article 42.bis. Teletreball.

L'Ajuntament de Marratxí regularà la prestació de serveis a distància o teletreball mitjançant l'aprovació d'un instrument o reglament específic en els termes previstos a l'article 47.bis del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (TREBEP).”

Article 43. Gestió de la formació.

La formació del personal al servei de l'Ajuntament de Marratxí es defineix com a un conjunt d'activitats que volen aconseguir la millora de la competència i de la qualificació dels empleats públics, per tal de fer compatibles la major eficàcia i la millora de la qualitat dels serveis amb la formació individual, la motivació i la promoció professional.

Anualment l'Ajuntament de Marratxí, previ estudi de les necessitats per la Mesa general de negociació, confeccionarà anualment un programa de formació. Aquest programa de formació es dirigirà envers la formació continua i permanent dels funcionaris en l'exercici de les tasques encomanades, superació de mètodes i sistemes.

Per poder facilitar la formació a un major nombre d'empleats públics d'aquest Ajuntament, es promouran cursos online fora de l'horari laboral.

L'esforç formatiu dels funcionaris es tindrà en compte, sempre que sigui legalment factible, a les distintes convocatòries que es realitzin a efectes d'ascens o promoció.

Per acomplir els seus objectius l'Ajuntament ha de disposar anualment, en el pressupost municipal de despeses, de crèdit adequat amb càrrec a recursos propis. A més a més, pot disposar dels recursos que s'incorporin al seu pressupost mitjançant subvencions, aportacions de qualsevol tipus i pels ingressos derivats de convenis amb qualsevol entitat.

El servei de RRHH realitzarà la detecció i l'anàlisi de les necessitats de formació amb una periodicitat anual, amb la finalitat d'avaluar els objectius i les prioritats d'organització. Per a la detecció de les necessitats s'hauran d'utilitzar tots els medis a l'abast del personal d'aquest Ajuntament (presencials o telemàtics), per poder fer constar les necessitats pròpies de cada un dels llocs de feina. Els resultats finals de l'estudi serviran per confeccionar un Pla de formació que recollirà els objectius de formació, les accions, els cursos a realitzar i els recursos disponibles.

Article 45. Formació voluntària.

La formació tindrà, en general, caràcter voluntari, establint-se les següents mesures de foment de la mateixa:

a. Els empleats públics de l'Ajuntament de Marratxí disposaran d'un crèdit anual de 40 hores no recuperables per assistir a accions formatives programades per altres institucions públiques dins de la seva jornada laboral, sempre que el calendari i horaris de les accions formatives esmentades coincideixin amb la jornada laboral dels interessats. L'Ajuntament exigirà els justificants de l'assistència a les activitats.

Els empleats públics de l'Ajuntament de Marratxí tindran dret a sol·licitar l'admissió a les accions formatives que es programin dins de la jornada laboral, sempre que les necessitats del servei ho permetin, si bé la concreta assignació dels cursos es realitzarà d'acord amb els principis d'igualtat, publicitat i idoneïtat.

b. L'Ajuntament de Marratxí subvencionarà, total o parcialment, els estudis o accions formatives que, realitzats fora de la jornada laboral, cobreixin els mateixos objectius que els fixats per a la resta d'accions formatives incloses al present capítol.

S'estableixen els següents criteris per a la subvenció de les activitats formatives esmentades:

  • Els estudis o accions formatives hauran de ser impartits en centres oficials i tenir algun tipus de relació amb l'administració pública.
  • No es fixa un límit màxim de cursos per funcionari.
  • El límit d'import subvencionat per funcionari i any es fixa en un màxim de 800,00 €.
  • Per poder sol·licitar la subvenció corresponent s'haurà d'aportar la matrícula o factura original del curs i el justificant del seu pagament.
  • Per calcular l'import a percebre en el supòsit d'estudis universitaris s'aplicarà el següent barem:
  1. Crèdits universitaris en primera matrícula. Subvenció del 100% de les despeses de matrícula.
  2. Crèdits universitaris en segona matrícula. Subvenció del 75% de les despeses de matrícula.
  3. Crèdits universitaris en tercera matrícula. Subvenció del 50% de les despeses de matrícula.
  4. Crèdits universitaris a partir de quarta matrícula o matrícula extraordinària. No es percebrà cap tipus de subvenció per aquestes despeses.

c. En el supòsit de no haver esgotat el crèdit d'hores de formació establert a l'apartat a es podran compensar les hores restants corresponents a formació voluntària realitzades de forma presencial fora de la jornada ordinària amb la jornada laboral efectiva dins de l'any natural de la seva generació següent al que figuri a la data d'expedició del títol corresponent fins al límit total d'hores previst a l'apartat a.

Per gaudir de la compensació esmentada al paràgraf anterior serà necessari remetre al negociat de Recursos humans còpia del títol del curs realitzat per a la seva incorporació a l'expedient personal de l'empleat públic, certificació de les hores presencials efectives realitzades fora de la jornada ordinària de treball i l'autorització prèvia del negociat de Recursos humans.

En el supòsit de voler compensar hores corresponents a formació voluntària realitzades mitjançant formació online fora de la jornada ordinària, aquesta compensació es realitzarà en funció d'una (1) hora de compensació per cada quatre (4) hores de formació online que figurin a la certificació corresponent, amb un màxim de 20 hores de compensació per any, sense que en cap supòsit es pugui superar el límit total d'hores previst a l'apartat a.

Article 59.3. Aquells empleats públics que tinguin al seu càrrec fills amb una discapacitat física o psíquica que necessiti d'una educació especial o d'una assistència continuada, pertinentment valorada i que sigui igual o superior a un 33% (o dependència de grau II), rebran a més de les ajudes previstes a l'apartat anterior, una ajuda mensual durant els períodes en que acreditin la mateixa en funció del quadre següent:

Grau de discapacitat/dependència

Import ajuda

A partir del 33% fins al 55% o dependència grau II (dep. severa)

250,00

A partir del 56% fins al 66%

290,00

A partir del 67% o dependència grau III (gran dependència)

340,00

 Aquesta ajuda es podrà complementar fins a un màxim de 300,00 €, sempre previ informe favorable de la Comissió Paritària, en funció de les particularitats i necessitats específiques del fill a càrrec, independentment del grau de discapacitat que tingui reconegut.

L'empleat públic que percebi aquesta ajuda vindrà obligat a aportar a l'Ajuntament la documentació acreditativa del grau de discapacitat del fill a càrrec en aquesta situació, havent-la de mantenir actualitzada i en vigor en tant es mantingui la percepció de l'ajuda.

Article 85. Gratificacions per serveis extraordinaris realitzats fora de la jornada habitual.

Es considera servei extraordinari el que es produeix com a conseqüència de la realització de les feines pròpies del personal fora de la seva jornada habitual de treball. Seran motius justificats per a la realització d'aquest tipus de servei: causes de força major, períodes punt de treball, absències imprevistes, canvis de torn, així com la prolongació de la jornada habitual per raons de necessitats urgents e imprevisibles del servei. La realització d'aquests tipus de servei, en cap cas tindran la consideració d'habitual o continuat.

La realització de serveis extraordinaris serà restrictiva, essent responsabilitat de cada cap de negociat, servei o personal directiu el que els serveis extraordinaris que s'autoritzin siguin els mínims indispensables i que aquests es reparteixin de forma equitativa entre tot el personal que pot optar a realitzar-los. En qualsevol cas, la realització dels serveis extraordinaris requerirà (a més de la individualització del marcatge per diferenciar els serveis extraordinaris realitzats) la justificació mitjançant imprès normalitzat que haurà d'anar signat per la persona que ha realitzat els serveis i autoritzat pel cap de negociat, servei o personal directiu responsable juntament amb el vistiplau del regidor de l'Àrea corresponent i de la regidoria de Recursos Humans.

Les gratificacions per serveis extraordinaris, fora de la jornada habitual, que en cap supòsit podran ser fixes en la seva quantia ni periòdiques en el seu acreditament, s'abonaran d'acord amb el següent quadre:

HORES EXTRAORDINÀRIES NORMALS

 

2023

SUBGRUP A1

42,33

SUBGRUP A2

35,98

SUBGRUP C1

31,75

SUBGRUP C2

24,87

SUBGRUP AP

21,17

HORES EXTRAORDINÀRIES NOCTURNES/FESTIVES (o qualsevol combinació entre elles)

 

2023

SUBGRUP A1

57,15

SUBGRUP A2

48,58

SUBGRUP C1

42,86

SUBGRUP C2

33,58

SUBGRUP AP

28,58

HORES EXTRAORDINÀRIES URGENTS

 

2023

SUBGRUP A1

61,38

SUBGRUP A2

52,18

SUBGRUP C1

46,04

SUBGRUP C2

36,06

SUBGRUP AP

30,69

Aquestes quantitats experimentaran el mateix augment que les retribucions anuals en funció de l'establert a la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat per a cada exercici pressupostari.

No es podran abonar anualment a cada funcionari més de 80 hores de serveis extraordinaris a l'any, si bé, una vegada superades les 80 hores la resta de serveis extraordinaris que es prestin es compensaran obligatòriament mitjançant les hores de descans corresponents o, en el supòsit d'existir disponibilitat pressupostària suficient s'abonarien a la darrera mensualitat de l'any en curs.

Únicament tindran la consideració d'urgents les hores extraordinàries realitzades per necessitats inajornables del servei encomanades a l'empleat públic amb una antelació inferior a 2 dies hàbils (a excepció de la policia local en que el termini d'antelació serà de 72 hores naturals). En qualsevol cas les prolongacions de serveis de la policia local tindran la consideració d'urgents sempre que no s'haguessin avisat amb 72 hores naturals d'antelació.

Els serveis extraordinaris a realitzar durant els caps de setmana i dies festius, que no tinguin la consideració de prolongació del servei, tindran una durada mínima de 4 hores.

Article 86. Serveis concertats mitjançant gratificacions extraordinàries.

S'estableixen els següents serveis concertats, consistents en gratificacions fora de la jornada habitual de treball per a determinats serveis de duració determinada:

a. Categories professionals C1, C2 i AP:

  • Serveis de plenaris, Fira del Fang, Fira de Tardor/Magrana Tardor Fest i BICMA (durant les dates de celebració d'aquestes), custodia d'exposicions a centres municipals i Cultura a la fresca: 30,50 €/hora.
  • Servei de quatre hores dissabte informació i registre: 122,00 €.
  • Servei de quatre hores de reforç a tribunals qualificadors en dissabte: 122,00 €.
  • Servei de quatre hores de servei d'ajuda a domicili en dissabte: 122,00 €.
  • Servei concertat cap de setmana o ponts (diades gent gran, esports, viatge a la neu, ...).

b. 300,00 € o 4 dies lliures a compensar per cap de setmana o ponts de dos dies naturals.

c. 450,00 € o 5 dies lliures a compensar per ponts d'entre tres i quatre dies naturals.

Els serveis concertats recollits al present article no computaran pel límit de 80 hores establert a l'article de gratificacions extraordinàries.

Aquestes quantitats experimentaran el mateix augment que les retribucions anuals en funció de l'establert a la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat per a cada exercici pressupostari.

Article 87. Indemnització per desplaçaments i quilometratge.

Quan per necessitats del servei l'Ajuntament de Marratxí obligui a realitzar un determinat desplaçament que impliqui la utilització del vehicle propi, s'establirà una indemnització per quilometratge considerada des del lloc de feina fins al punt on s'hagi de prestar el servei. L'import d'aquesta indemnització es fixarà d'acord amb la normativa autonòmica prevista en la matèria.

En qualsevol cas, l'abonament de la indemnització per desplaçament requerirà la justificació mitjançant imprès normalitzat que haurà d'anar signat per la persona que ha realitzat el quilometratge i autoritzat pel cap de negociat, servei o personal directiu responsable juntament amb el vistiplau del regidor de l'Àrea corresponent i la Regidoria de Recursos Humans.

Per a calcular les distàncies dels recorreguts efectuats es tindran en compte les següents regles:

  1. Es calcularà la distància recorreguda entre dos punts emprant l'aplicació informàtica Google Maps o similars, podent optar entre el recorregut més curt o el recorregut més ràpid.

  2. Per a distàncies recorregudes inferiors a 20 quilòmetres el número de quilòmetres determinats en funció de l'apartat a) es multiplicarà pel coeficient de 1,2.

  3. Per a distàncies recorregudes de 20 o més quilòmetres el número de quilòmetres determinats en funció de l'apartat a) es multiplicarà pel coeficient 1,1.

 

ANNEX I AJUDES ASSISTENCIALS

AUDITIVES

RENOVACIÓ

2023

1. Audífons (per oïda)

3 anys

725,00

2. Biòfons (per oïda)

3 anys

725,00

3. Adaptador audífons/biòfons (per oïda)

3 anys

40,00

4. Implant coclear (per oïda)

3 anys

725,00

OFTALMOLÒGIQUES

RENOVACIÓ

2023

1, Montura ulleres

2 anys

120,00

2. Vidres graduats (cada un)

1 any

250,00

3.1 Lents de contacte fitxes o rebutjables

1 any

230,00

3.2 Lents correctores (teràpia corneal refractiva o ortoqueratologia)

4 anys

350,00

4. Cirurgia corrector de la vista (per cada ull)

Única

800,00

5. Lents intraoculars-cirurgia correctora (per cada ull)

Única

500,00

DENTARIES

RENOVACIÓ

2023

1. Dentadura completa

5 anys

800,00

2. Dentadura superior o inferior

5 anys

400,00

3.1 Aparatologia- implant o pròtesi dentari

5 anys

450,00

3.2 Aparatologia- corona ceràmica o similar

5 anys

250,00

4. Aparotologia- ortodòncia

Única

900,00

5. Resta d'aparatología (fèrules de descàrrega,…)

5 anys

200,00

6.1 Extracció de peces (per cada una)

Única

70,00

6.2 Empasts o obturacions (per cada un)

3 anys

70,00

6.3 Reconstrucció dental

5 anys

180,00

6.4. Desvitalització/endodòncia (per cada una)

Única

220,00

7.1 Profilaxis - neteja dental

1 any

70,00

7.2. Curetatges (per quadrant)

1 any

105,00

ORTOPÈDIQUES

RENOVACIÓ

2023

1.1 Plantilles (per peu)

1 any

90,00

1.2 Plantilles i sabates (parell)

1 any

150,00

2. Resta de pròtesis / material ortopèdic

2 anys

150,00

3. Adaptació vehicle persona amb mobilitat reduïda

8 anys

500,00

4. Cadires de rodes, llits articulats o aparells per a deambulació

10 anys

800,00

5. Pròtesis internes (No estètiques)

5 anys

250,00

ALTRES AJUDES

RENOVACIÓ

2023

1. Assistència psicològica, psiquiàtrica o altres de naturalesa anàloga

1 any

450,00

2. Tractament de fisioteràpia, quiropraxia, osteopatia o anàlegs

1 any

450,00

L'abonament de les ajudes recollides en el present annex es realitzarà prèvia presentació de la factura original, degudament detallada, segons l'import fixat a la mateixa i amb el màxim establert al quadre anterior.

El temps de renovació per a muntures es reduirà a un any per a les persones amb edat compresa entre els 0 i els 6 anys i el temps de renovació per a vehicles de persones discapacitades es podrà minorar entre els 0 i 18 anys previ estudi per part de la comissió paritària.

No es podran gaudir de forma simultània ajudes assistencials per ulleres graduades i lents de contacte. Així mateix, el temps de renovació de persones que passin d'ulleres graduades a lents de contacte serà únicament d'un any i viceversa. S'exceptuen els casos d'infants menors de 16 anys que per prescripció facultativa hagin d'alternar l'ús de lentilles amb les ulleres, prèvia presentació d'informe que així ho indiqui.

Correspondrà l'abonament de les ajudes per empastats i obturacions tant si aquests s'han realitzat a la dentadura definitiva com a la dentadura infantil (dentadura de llet).

Per poder abonar les ajudes d'assistència psicològica, fisioteràpia i altres anàlogues serà necessària la presentació original de les consultes o sessions realitzades, amb un màxim de 10 sessions anuals a raó de 45 € per sessió.

Tots els temps de renovació previstos al present annex quedaran sense efecte en el supòsit de rompuda o pèrdua en accident de treball o acte de servei. Els accidents de treball hauran d'acreditar-se mitjançant el corresponent comunicat d'accident tramitat de forma reglamentària i les rompudes o pèrdues en acte de servei hauran d'acreditar-se mitjançant informe emès a l'efecte pel cap de la unitat administrativa corresponent i amb el vistiplau del regidor delegat de l'àrea.

 

ANNEX II  UNIFORMITAT I VESTIMENTA

A. POLICIA LOCAL – VESTUARI

Articles

Unitats

Renovació

Unitats Ren.

Punts

Arnès reflectant

1

Deteriorament

---

14

Bota cordura

1

Deteriorament

---

123

Bota mitja canya

1

Deteriorament

---

116

Bota motorista canya alta

1

Deteriorament

---

184

Braga coll

1

Deteriorament

---

16

Calcetins estiu

4

Anual

2

9

Calcetins hivern

4

Anual

2

11

Calçons bridges / motorista

2

Deteriorament

---

240

Calçons interiors tèrmics (motoristes)

1

Deteriorament

---

23

Calçons intervenció hivern

2

Anual

1

77

Calçons intervenció estiu

2

Anual

1

77

Camiseta interior m/c

2

Anual

1

17

Camiseta interior m/ll

2

Anual

1

23

Cinturó doble

1

Deteriorament

---

27

Distintiu antiguitat

1

Deteriorament

---

4

Escut braç

2

Deteriorament

---

7

Escut gorra

1

Deteriorament

---

7

Escut pit

2

Deteriorament

---

6

Gorra

1

Deteriorament

---

30

Guants antitall

1

Anual

1

51

Guants bicolor / polars

1

Deteriorament

---

32

Guants blancs

1

Deteriorament

---

5

Guants motorista

2

Deteriorament

---

66

Guardapits reflectant

1

Deteriorament

---

28

Jaqueta intervenció

1

Deteriorament

---

293

Jaqueta motorista

1

Deteriorament

---

327

Jaqueta tallavents

1

Deteriorament

---

103

Jersey folre polar

1

Deteriorament

---

110

Jersey tèrmic exterior

1

Deteriorament

---

76

Jersey tèrmic interior

2

Anual

1

31

Lot proteccions motorista

1

Deteriorament

---

54

Muscleres agent

1

Deteriorament

---

19

Muscleres comandament

1

Deteriorament

---

21

Número agent

1

Deteriorament

---

4

Polo entretemps

2

Anual

1

49

Polo estiu

2

Anual

1

46

Porta guants

1

Deteriorament

---

6

Sabates

1

Deteriorament

---

97

Sabates tècniques / esport

1

Deteriorament

---

105

Vestit d'aigua

1

Deteriorament

---

177

Punts màxims assolibles per renovació de vestuari: 391 Punts o l'equivalent real corresponent a les peces de renovació anual en el supòsit de modificació dels imports de les mateixes.

B.  TREBALLADORES FAMILIARS I OPERARIS DE ENTEJA – VESTUARI

Articles

Unitats

Renovació

Unitats Ren.

Punts

Bates operari

2

Anual

1

19

Calcetins estiu

4

Anual

2

11

Calcetins hivern

4

Anual

2

11

Jaqueta alta visibilitat

1

Deteriorament

---

52

Jaqueta / caçadora estiu 1 color

1

Deteriorament

---

11

Sabates seguretat

1

Deteriorament

---

48

Punts màxims assolibles per renovació de vestuari: 41 Punts o l'equivalent real corresponent a les peces de renovació anual en el supòsit de modificació dels imports de les mateixes.

 C. BRIGADES MUNICIPALS I PERSONAL D'OFICIS –VESTUARI

Articles

Unitats

Renovació

Unitats Ren.

Punts

Botes seguretat

1

Deteriorament

---

49

Calcetins estiu

4

Anual

2

11

Calcetins hivern

4

Anual

2

11

Calçons llargs bicolor

2

Anual

1

24

Calçons multibutxaques

2

Anual

1

23

Dessuadora alta visibilitat

1

Anual

1

28

Jaqueta alta visibilitat

1

Deteriorament

---

52

Jaqueta / caçadora bicolor

1

Deteriorament

---

39

Jaqueta / caçadora estiu 1 color

1

Deteriorament

---

11

Jaqueta / caçadora estiu bicolor

1

Deteriorament

---

19

Jaqueta polar monocolor

1

Deteriorament

---

12

Jaqueta polar bicolor

1

Deteriorament

---

23

Polo apelfat / hivern

1

Deteriorament

---

31

Polo combi

2

Anual

1

16

Polo ignífug

1

Deteriorament

---

49

Polo m/c bicolor

2

Anual

1

9

Polo m/c monocolor

2

Anual

1

7

Polo m/ll bicolor

2

Anual

1

11

Polo m/ll monocolor

2

Anual

1

9

Sabates esportives

1

Deteriorament

---

36

Sabates seguretat

1

Deteriorament

---

48

Punts màxims assolibles per renovació de vestuari: 149 Punts o l'equivalent real corresponent a les peces de renovació anual en el supòsit de modificació dels imports de les mateixes.

 D. AGENTS NOTIFICADORS, CONSERGES I ZELADORS – VESTUARI

Articles

Unitats

Renovació

Unitats Ren.

Punts

Calcetins estiu

4

Anual

2

11

Calcetins hivern

4

Anual

2

11

Calçons multibutxaques

2

Anual

1

23

Jaqueta alta visibilitat

1

Deteriorament

---

52

Jaqueta polar 1 color

1

Deteriorament

---

39

Jaqueta / caçadora estiu 1 color

1

Deteriorament

---

11

Polo m/c bicolor

1

Anual

1

9

Polo m/ll bicolor

1

Anual

1

11

Sabates seguretat

1

Deteriorament

---

48

Punts màxims assolibles per renovació de vestuari: 65 Punts o l'equivalent real corresponent a les peces de renovació anual en el supòsit de modificació dels imports de les mateixes.

 E. EQUIPAMENT MÍNIM DE DOTACIÓ PERSONAL

  1.  General per a tot el personal (en funció de les tasques encomanades): Guants de treball, guants de pell homologats, guants de làtex o similar i mascaretes.
  2. Específic per a la policia local: 1 borsa policial, 1 siulet, 1 spray defensiu, 1 bastó extensible, 1 grillons, 1 funda normal o funda antifurt per l'arma, 1 casc (motoristes), 1 funda pel bastó extensible, 1 rescue me, 1 llanterna petita i munició per a l'arma de foc. Aquest material es subministrarà inicialment amb la corresponent funda.

La renovació de l'equipament específic personal es realitzarà per deteriorament o per caducitat del mateix.

F. UTILITZACIÓ OPCIONAL DELS PUNTS DE VESTUARI (EQUIVALÈNCIA PUNT = 1€)

Els empleats públics al servei de l'Ajuntament que renunciïn a alguna de les peces de vestuari de renovació obligatòria podran emprar els punts equivalents a les mateixes per aconseguir peces de vestuari o equipament de dotació personal recollits al present annex i que considerin més necessaris.

Durant la vigència del present Pacte es mantindrà l'equivalència d'1 punt = 1 euro en funció del contracte de subministrament de vestuari que tingui signat l'Ajuntament en cada moment.

 

ANNEX III DISTÀNCIES ENTRE CENTRES DE TREBALL

(Es deixa aquest annex sense contingut)

 

 

ANNEX V CONDICIONS ESPECÍFIQUES DEL COL·LECTIU DE LA POLICIA LOCAL

S'afegeixen al punt segon de l'apartat cinquè de l'annex el següents paràgrafs:

[...] En quant als torns de nit dels dies 23 i 30 de desembre i als torns de matí dels dies 24 i 31 de desembre, únicament es percebrà la indemnització per festivitat/diumenge sense coeficient corrector.

Les hores extraordinàries que es realitzin durant els torns que tinguin la consideració de festius bonificats segons l'establert a l'apartat 5.2 es percebran multiplicant l'import corresponent a les hores pel mateix coeficient corrector que el festiu bonificat.

 

Marratxí,  19 de maig de 2023

El balte  Miquel Cabot Rodríguez.