Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT D'HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA

Núm. 248394
Resolució d’adjudicació del lloc de treball de personal funcionari d’Advocat-da coordinador-a del departament de Presidència (codi núm. 00022), pel sistema de lliure designació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. El 22 de gener de 2023, la Secretaria Tècnica de Secretaria General va sol·licitar el proveïment definitiu del lloc de treball d'Advocat-da coordinador-a del departament de Presidència.

2. El 2 de febrer de 2023, es dicta Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública per aprovar les bases per al proveïment del lloc de treball de personal funcionari de d'Advocat-da coordinador-a del departament de Presidència, codi núm. 00022, pel sistema de lliure designació i aprovar la convocatòria (BOIB núm. 17, de 7 de febrer de 2023).

3. El 3 de febrer de 2023, es dicta Resolució de correcció d'errors de la Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública per la qual s'aproven les bases per al proveïment del lloc de treball de personal funcionari de d'Advocat-da coordinador-a del departament de Presidència, codi núm. 00022, pel sistema de lliure designació i s'aprova la convocatòria de data 2 de febrer de 2023 (BOIB núm. 17, de 7 de febrer de 2023).

4. L'anunci de la convocatòria es va publicar en el BOE de 15 de febrer de 2023.

5. El termini de presentació de sol·licituds va ser del 16 de febrer al 9 de març de 2023.

6. La llista provisional de persones admeses i excloses es publica el 13 de març de 2023.

7. Les persones omeses o excloses tenien un termini de deu dies hàbils per esmenar el defecte o per adjuntar el document preceptiu, el qual va finalitzar el dia 27 de març de 2023.

8. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds només consta la candidatura del Sr. Jaume Ramon Maimó.

9. La llista definitiva de persones admeses i excloses es publica el 28 de març de 2023.

10. D'acord amb la base 4 de la convocatòria, prèvia constatació del compliment dels requisits exigits, la secretaria tècnica de Secretaria General, signa el 31 de març de 2023 la proposta de proveïment definitiu del lloc de treball de d'Advocat-da coordinador-a (codi 00022) adscrit a l'Advocacia del Consell de Mallorca del departament de Presidència al Sr.  Jaume Ramon Maimó atès que compleix els requisits del lloc de treball de titulació, categoria i nivell de català, i a més, acredita mèrits suficients per ser la persona idònia per proveir pel sistema de lliure designació el lloc de treball d'advocat coordinador de l'Advocacia del Consell de Mallorca.

Fonaments de dret

1. Els articles 101 i 102 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, i en els articles 75 i següents de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

2. Els capítols II i III, respectivament, del Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s'aprova el Reglament de proveïment de llocs de treball i promoció professional del personal funcionari al servei de l'Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears, d'aplicació en virtut del que disposa l'article 190 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

3. Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública per aprovar les bases per al proveïment del lloc de treball de personal funcionari d'Advocat-da coordinador-a del departament de Presidència, codi núm. 00022, pel sistema de lliure designació i aprovar la convocatòria (BOIB núm. 17, de 7 de febrer de 2023) i Resolució de correcció d'errors de la Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública per la qual s'aproven les bases per al proveïment del lloc de treball de personal funcionari d'Advocat-da coordinador-a del departament de Presidència, codi núm. 00022, pel sistema de lliure designació i s'aprova la convocatòria de data 2 de febrer de 2023 (BOIB núm. 17, de 7 de febrer de 2023).

Per tot això, atès el que disposa l'Acord del Consell Executiu de dia 28 de setembre de 2022, pel qual s'acorda la delegació de determinades atribucions del Consell Executiu en el conseller executiu o consellera executiva d'Hisenda i Funció Pública en matèria de personal (BOIB núm. 128, d'1 d'octubre de 2022) i vista la proposta de la Secretaria Tècnica de Secretaria General de data 31 de març de 2023, dict la següent

Resolució

1. Adjudicar el lloc de treball d'Advocat-da coordinador-a del departament de Presidència, codi núm. 00022, pel sistema de lliure designació al Sr. Jaume Ramon Maimó.

2. Establir que el termini per prendre possessió és de tres dies hàbils, si no implica canvi de residència del funcionari, o d'un mes si comporta canvi de residència o el reingrés al servei actiu, i començarà a comptar a partir de l'endemà del cessament en el lloc de procedència, que s'haurà d'efectuar dins els tres dies hàbils següents al de la publicació de la resolució d'adjudicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

3. Disposar que l'adjudicació del lloc de treball objecte d'aquesta convocatòria determina el cessament en el lloc de procedència, sigui quina sigui la forma d'ocupació.

4. Establir que una vegada adjudicat el lloc de feina d'aquesta convocatòria, el temps mínim de permanència en aquest lloc de feina serà de dos anys. L'obligació de romandre en el lloc, com a titular, un mínim de dos anys abans de participar en un procediment de provisió ordinària no és d'aplicació en els supòsits de remoció o suspensió del lloc de treball de mobilitat forçosa a què fa referència l'apartat 5 de l'article 74 de la Llei 3/2007, de 27 de març de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, o de participació en convocatòries de provisió ordinària de llocs de feina del mateix departament.

5. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la Seu electrònica del Consell de Mallorca (Tauler d'anuncis) als efectes oportuns.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d'alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Mallorca, en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de rebre aquesta notificació.

Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós administratiu de Palma que correspongui en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d'alçada.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no n'heu rebut la notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.

No obstant l'anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (11 d'abril de 2023)

El conseller executiu del Departament d'Hisenda i Funció Pública (per delegació del Consell Executiu, segons acord de dia 28 de setembre de 2022, BOIB núm. 128, d'1 d'octubre de 2022) Josep Lluís Colom Martínez