Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 215753
Nomenament de personal laboral fix, coordinador dels serveis de manteniment i neteja, i constitució de la borsa de feina

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

(Exp. núm. 779/2022)

El primer tinent de batle, en data 27 de març de 2023, ha adoptat la següent resolució:

«Nomenament de coordinador dels serveis de manteniment i neteja i constitució de la borsa de feina

Antecedents

1.  La junta de govern local, en sessió de 13 de juliol de 2022, va aprovar la convocatòria i les bases del procés selectiu per cobrir una plaça de coordinador dels serveis de manteniment i neteja (contracte laboral indefinit), mitjançant concurs-oposició (Butlletí Oficial de les Illes Balears, BOIB, núm. 95, de 23.07.2022; Boletín Oficial del Estado, BOE, núm. 182, de 30.07.2022).

2. El primer tinent de batle, mitjançant resolució de 23 de novembre de 2022, va aprovar la relació provisional de persones admeses i excloses en el procés selectiu, va nomenar el tribunal qualificador i va convocar l'exercici de la fase d'oposició pel dia 7 de febrer de 2023.

3. El primer tinent de batle, mitjançant resolució de 27 de desembre de 2022, va aprovar la resolució definitiva de persones admeses i excloses en el procés selectiu i la modificació del tribunal qualificador.

4. El tribunal es va constituir el 10 de gener de 2023.

5. El 7 de febrer de 2023 va tenir lloc la realització de l'exercici de la fase d'oposició i el mateix dia se'n va publicar la puntuació provisional al tauler d'anuncis electrònic.

6. Atès que no es varen presentar reclamacions a la puntuació provisional, es va elevar a definitiva; circumstància que es va anunciar al tauler d'anuncis electrònic el 13 de febrer de 2023.

7. El 8 de març de 2023 va tenir lloc la sessió del tribunal qualificador que va aprovar la puntuació provisional dels mèrits de la fase de concurs.

8. El 17 de març de 2023 va tenir lloc la sessió del tribunal qualificador que va resoldre les al·legacions a la puntuació provisional de mèrits, va provar la puntuació definitiva, va aprovar la puntuació final del procediment i l'ordre de classificació dels aspirants. D'acord amb aquests resultats, a la mateixa sessió, el tribunal va declarar que havia superat el procés selectiu i va proposar adjudicar la plaça al senyor Ramón Juárez Cacho, i alhora va proposar constituir una borsa de treball amb els aspirants no seleccionats.

9. El 21 de març de 2023, amb registre d'entrada núm. 2023-E-RC-917, la persona proposada va presentar la documentació prèvia al nomenament exigida segons les bases.

Fonaments de dret

1. Bases catorzena, quinzena i divuitena de les que regeixen el procés selectiu per cobrir una plaça de coordinador dels serveis de manteniment i neteja (contracte laboral indefinit), mitjançant concurs-oposició.

2. Capítol I del títol IV (arts. 55 a 62) del text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, sobre l'accés a l'ocupació pública i l'adquisició de la relació de servei.

3. Articles 103 i 103 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, sobre el personal laboral del sector públic local.

4. Text refós de la Llei de l'Estatut dels treballadors, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre.

Resolució

Per tot l'exposat, atesa l'abstenció del batle, en virtut de l'atribució conferida per l'article 21.1.h) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, resolc:

1. Nomenar el senyor Ramón Juárez Cacho, amb DNI ***8732**, coordinador dels serveis de manteniment i neteja (personal laboral fix) de l'Ajuntament d'Alaró.

2. L'aspirant haurà de prendre possessió de la plaça en el termini de deu dies naturals, comptats a partir de la notificació del nomenament.

3. Constituir la borsa de treball de la plaça de coordinador dels serveis de manteniment i neteja, formada per les persones següents:

ORDRE

LLINATGES, NOM

DNI

1

Calafat Alomar, Amador

***3066**

2

Labanda García, Mª Cristina

***3018**

3

Martinez Collado, Pablo

***2388**

4. Notificar aquesta resolució a la persona nomenada i publicar-la al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al taler d'anuncis de la seu electrònica municipal.»

Recursos:

Contra aquest acte, que posa fi a la via administrativa, s'hi poden interposar, alternativament, els recursos següents:

a) Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'acte.

b) El recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que ha adoptat l'acte, en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la publicació de l'acte. Si s'interposa el recurs de reposició no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi adoptat i notificat la resolució expressa del primer o hagi transcorregut el termini d'un mes per fer-ho. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d'un mes des de la seva presentació sense que s'hagi adoptat i notificat una resolució expressa, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en qualsevol moment.

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb el que disposen els articles 8.1 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Alaró, en la data de signatura electrònica (28 de març de 2023)

El primer tinent de batle Lorenzo Rosselló Campins