Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU
Núm. 212590
Extracte de l'Acord de Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu de data 10 de març de 2023, pel qual s'aprova la convocatòria per a la concessió de subvencions per a entitats de cultura popular i tradicional d’Eivissa sense ànim de lucre per a l’any 2023
BDNS (Identif.): 683561
De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.by 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions (https://www.infosubvenciones.es/bdnstrans/GE/es/convocatoria/683561)
Primer. Entitats beneficiàries
Podran ser beneficiàries d'aquestes subvencions les persones jurídiques que hagin de realitzar les activitats que fonamenta el seu atorgament i reuneixin els requisits següents:
Segon. Objecte
L'objecte d'aquestes bases és regular i fixar els criteris i el procediment de sol·licitud, tramitació, concessió, cobrament i justificació de les subvencions que atorgui l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, a través de la Regidoria de Cultura, destinades a donar suport a les activitats de les entitats de cultura popular i tradicional sense ànim de lucre de Santa Eulària des Riu, per a l'any 2023.
Tercer. Bases reguladores
Les bases reguladores de la concessió d'aquestes subvenciones estan contingudes en les Bases d'execució del pressupost i els pressupostos municipals de l'any 2023, aprovats inicialment en Ple de la Corporació en sessió ordinària celebrada en data 24 de novembre de 2022 i publicada la aprovació definitiva en el Butlletí Oficial de les Illes Balears n. 168 del 27/12/2022.
Quart. Consignació pressupostària
L'import màxim que es destinarà a aquestes subvencions serà de 45.000 euros amb càrrec a la partida 3341-48009 de l'exercici pressupostari de l'any 2023. L'òrgan competent per a l'atorgament de les subvencions podrà optar per no esgotar el pressupost total previst.
La subvenció a concedir a cada associació es determina dividint l'import total de la convocatòria entre la suma total dels punts obtinguts per totes les associacions presentades que compleixin els requisits, la qual cosa determinarà el valor del punt. Aquest import es multiplicarà pels punts aconseguits per l'associació donant lloc a l'import subvencionat.
Cinquè. Terminis i lloc de presentació de les sol·licituds
El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 20 dies naturals a partir de l'endemà de la data de publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) de l'extracte de la convocatòria.
Les sol·licituds, acompanyades de la documentació exigida en el punt 9 de la present, s'han de presentar en el Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu.
Sisè. Sol·licitud i documentació necessària
Les sol·licituds es formularan mitjançant un model de sol·licitud d'ajuda econòmica (instància general de l'Ajuntament) i memòria del projecte, adjuntant la documentació següent:
1. Annex 1- Declaració responsable.
2. Annex 2 – Declaració responsable de les subvencions obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l'entitat local, les que s'obtinguin en el futur.
3. Annex 3. Autorització per sol·licitar certificats tributaris i de Seguretat Social. En el cas de no autoritzar a l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu a sol·licitar en nom de l'associació els certificats de trobar-se al corrent de pagament amb l'Agència Tributària i enfront de la Seguretat Social, l'associació haurà d'aportar-los obligatòriament.
4. Fotocòpia DNI i NIF del representant de l'associació.
5. Certificat del secretari amb les dades bancàries per al pagament de l'import de la subvenció.
6. Programació per a l'any 2023 que inclogui els projectes i les activitats a realitzar per a les quals se sol·licita la subvenció amb indicació del pressupost de despeses i ingressos previst per executar-les, desglossat per a cada una de les activitats.
7. Com a justificació de les activitats descrites en el punt 8.1 de la present, es presentarà carta d'invitació de l'entitat organitzadora i publicitat, si n'hi hagués, de l'esdeveniment. En el cas de les activitats promogudes directament per l'Ajuntament s'adjuntarà d'ofici a la sol·licitud la justificació necessària.
8. Com a justificació del punto 8.2. de la present s'aportarà el llistat d'alumnes dels cursos organitzats.
9. Com a justificació del punt 8.3. de la present, s'aportarà la documentació següent:
a. Invitació oficial del festival o de l'entitat organitzadora.
b. Fotocòpia del DNI de tots els membres de l'entitat que s'hagin desplaçat.
c. Programa del festival que inclogui les actuacions de l'entitat peticionària.
d. Factures originals dels bitllets de les persones desplaçades (balladors i balladores, sonadors i dos directius) o, en el cas que el viatge no s'hagi realitzat a l'hora de presentar les sol·licituds, es podran presentar pressupostos oficiales, quedant obligat el sol·licitant, a la hora de presentar la justificació econòmica, a presentar les factures originals i tota la documentació que requereixi el compte justificatiu.
e. Retalls de premsa amb notícies, en cas d'haver-ni, sobre la participació de l'entitat en el festival o esdeveniment.
10. Com a justificació de l'apartat “8.2.f) Adquisició d'utensilis mobles, eines específiques per al treball de taller artesanal” presentaran les factures del material adquirit al costat del seu justificant de pagament.
11. Com a justificació de l'apartat 8.2.h) factures justificatives o pressupostos oficials en cas que no s'hagi realitzat a l'hora de presentar les sol·licituds, obligant el sol·licitant, a l'hora de presentar la justificació econòmica, a presentar les factures originals i tota la documentació que requereixi el compte justificatiu.
L'Ajuntament pot sol·licitar, a més, tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.
Santa Eulària des Riu, signat digitalment (27 de març de 2023)
L'alcaldessa (Maria del Carmen Ferrer Torres)