Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU

Núm. 212499
Extracte de l'acord de junta de govern local de l'Ajuntament de Santa eulària des Riu de data 10 de març de 2023, pel qual s'aprova la convocatòria per a la concessió d'ajuts per al foment de l'esport, l'activitat física i els esdeveniments esportius al municipi de Santa Eulària dirigides a entitats sense ànim de lucre per a l'any 2023

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

BDNS (Identif.): 682710

De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.by 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions (https://www.infosubvenciones.es/bdnstrans/GE/es/convocatoria/682710 )

Primer. Beneficiaris

Es poden acollir a aquesta convocatòria les entitats sense ànim de lucre constituïdes i inscrites legalment en els registres corresponents del Govern de les Illes Balears, en el Registre Municipal d'Associacions de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu i que compleixin els requisits següents:

- Estar al corrent  de les seues obligacions tributàries i de la Seguretat Social.

- No estar sotmeses a cap de les prohibicions per ser beneficiari de subvencions establertes en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. D'acord amb l'article 26 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/200, de 17 de novembre, general de subvencions. S'acreditarà mitjançant la presentació de declaració responsable davant l'òrgan condecent de la subvenció. Segons el model de l'Annex 2. Declaració responsable, aprovada per a aquesta convocatòria.

- No tenir deutes amb l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu.

- En compliment de l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, no estar sancionades o condemnades en els últims tres anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o condemnades per sentència judicial ferma. A aquest efecte, les entitats sol·licitants presentaran el model Annex 2. Declaració responsable, aprovada per a aquesta convocatòria.

Segon. Objecte de la convocatòria

L'objecte d'aquestes bases és oferir i regular la concessió d'ajudes econòmiques per al foment de l'esport, els esdeveniments esportius i l'activitat física al municipi de Santa Eulària. Aquestes ajudes estan dirigides a clubs que realitzin les seues activitats en espais públics o de titularitat municipal de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, que es trobin degudament inscrits en el Registre Municipal d'Associacions de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu i en el Registre d'Associacions del Govern Balear.

Seran despeses subvencionables totes aquelles que estiguin directament relacionades amb l'activitat del club durant la temporada 2022/23 i referits als conceptes següents:

- Quotes de tramitació de fitxes federatives tant de club com d'esportistes.

- Assegurances.

- Arbitratges, jutges, cronometratges.

- Desplaçaments.

- Material esportiu, roba o altres despeses (despeses mèdiques, material farmacèutic...), necessari per a l'activitat.

- Honoraris del personal (entrenador, netejadors, delegats, metges...).

- Drets de participació en competicions.

- Ambulàncies, trofeus, medalles, plaques i altres per a l'organització d'esdeveniments  i/o activitats organitzades per l'entitat beneficiària.

- Despeses d'administració (papereria, telèfon o altres materials o serveis)

Es consideren despeses subvencionables, als efectes d'aquesta convocatòria, aquelles que responguin a la naturalesa de l'activitat subvencionada, i es realitzin en el termini establert entre juliol de 2022 i agost de 2023.

Tercer. Bases reguladores

Les bases reguladores de la concessió d'aquestes subvenciones estan contingudes en les Bases d'execució del pressupost i els pressupostos municipals de l'any 2023, aprovats inicialment pel Ple de la corporació en sessió ordinària celebrada en data 24 de novembre de 2022 i publicada l'aprovació definitiva en el Butlletí Oficial de les Illes Balears n. 168 del 27/12/2022.

Quart. Dotació econòmica

Per a les ajudes objecte d'aquesta convocatòria es destinarà la quantitat màxima de 240.000€, amb càrrec a la partida 3411-48002 de Transferències a entitats sense ànim de lucre de l'exercici pressupostari de l'any 2023. Aquesta quantitat es desglossa de la manera següent:

- Quantitat destinada a clubs o entitats esportives: 220.000 €.

- Quantitat destinada a esdeveniments esportius: 20.000 €.

Cinquè. Terminis i lloc de presentació de les sol·licituds

El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 20 dies hàbils a partir de l'endemà de la data de publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) de l'extracte de la convocatòria. Les sol·licituds es presentaran en el Registre Telemàtic de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, situat en la pàgina web www.santaeulariadesriu.com  , en virtut al que s'estableix en l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. El sol·licitant haurà de presentar la seva sol·licitud mitjançant el Certificat Electrònic de Representant de Persona Jurídica a nom del Club o Entitat esportiva.

Sisè. Sol·licitud i documentació necessària

Les sol·licituds es formularan mitjançant un tràmit en línia que serà emplenat en la pàgina web www.santaeulariaculturaijoventut.com . En aquest tràmit s'hauran d'adjuntar tots els annexos que es detallen més endavant, a més d'indicar la informació requerida en aquest. Una vegada completat el tràmit, es generarà automàticament un únic document que inclourà tota la documentació annexada, el qual haurà de ser presentat per registre d'entrada telemàtic a l'Ajuntament.

La documentació que s'ha d'adjuntar en aquest tràmit en línia, per sol·licitar la subvenció ordinària per clubs, és la següent:

- Annex 1. Sol·licitud de subvenció econòmica esportiva temporada 2022/23, degudament emplenat i signat per mitjans electrònics.

- Annex 2. Declaració responsable, degudament emplenat i signat per mitjans electrònics.

- Annex 3. Previsió de despeses i ingressos per a la realització de l'activitat, degudament emplenat i signat per mitjans electrònics.

- Annex 4. Declaració responsable de les subvenciones obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l'entitat local les que s'obtinguin en el futur, degudament emplenat i signat per mitjans electrònics.

- Annex 5. Autorització per consulta de dades d'altres administracions.

- Annex 6. Formulari d'autobaremació. Aquest annex s'ha d'emplenar en la pròpia web i no haurà d'adjuntar-se com un document a part.

- Certificat de trobar-se al corrent amb la Seguretat Social en cas de no autoritzar l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu a sol·licitar-lo en nom de l'associació.

- Certificat de trobar-se al corrent amb l'Agència Tributària en cas de no autoritzar l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu a sol·licitar-lo en nom de l'associació.

- Còpia de l'acta de la junta o reunió en virtut de la qual la persona firmant va adquirir la representació, certificada pel secretari/ària de l'entitat.

- Fotocòpia del DNI i NIF del sol·licitant i de l'associació o club que representa.

La documentació que s'ha d'adjuntar en aquest tràmit en línia, per sol·licitar la subvenció per a esdeveniments, és la següent:

- Annex 1. Sol·licitud de subvenció econòmica esportiva temporada 2022/23, degudament emplenat i signat per mitjans electrònics.

- Annex 2. Declaració responsable, degudament emplenat i signat per mitjans electrònics.

- Annex 3. Previsió de despeses i ingressos per a la realització de l'activitat, degudament emplenat i signat per mitjans electrònics.

- Annex 4. Declaració responsable de les subvencions obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l'entitat local les que s'obtinguin en el futur, degudament emplenat i signat per mitjans electrònics.

- Annex 5. Autorització per consulta de dades d'altres administracions.

- Annex 6. Formulari d'autobaremació. Aquest annex s'ha d'emplenar en la pròpia web i no haurà d'adjuntar-se com un document a part.

- Certificat de trobar-se al corrent amb la Seguretat Social en el cas de no autoritzar l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu a sol·licitar-lo en nom de l'associació.

- Certificat de trobar-se al corrent amb l'Agència Tributària.

- Còpia de l'acta de la junta o reunió en virtut de la qual la persona firmant va adquirir la representació, certificada pel secretari/ària de l'entitat.

- Fotocòpia DNI i NIF del sol·licitant i de l'associació o club que representa.

- Certificat federatiu de la categoria de l'esdeveniment.

L'Ajuntament de Santa Eulària des Riu podrà requerir en qualsevol moment de la tramitació de la sol·licitud els documents que consideri necessaris a fi de garantir la correcta adjudicació de l'ajuda segons els criteris d'avaluació establits.

 

Signat digitalment en Santa Eulària des Riu:(24 de març de 2023)

L'alcaldessa María del Carmen Ferrer Torres