Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DES CASTELL

Núm. 188649
Aprovació del Padró de l'Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica corresponent a l'exercici 2023

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local amb data 11/03/2022, adoptà el següent acord:

Vist el Padró de l'Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica corresponent a l'exercici 2023 que té un import total de 370.750,98 €  i que conté 7.011 subjectes passius.

PRIMER: Aprovar el padró de l'Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica 2023, elaborat sobre el de l'exercici anterior, tot incorporant les modificacions corresponents, per un import total de 370.750,98 € i que conté 7.011 subjectes passius.

SEGON: Exposar al públic per un termini de 15 dies, a comptar des de el següent al de la seva publicació en el BOIB, aquest padró als efectes de reclamacions per les persones interessades.

TERCER: Notificar col·lectivament els respectius rebuts mitjançant la publicació de l'anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, així com a través d'edictes que així ho adverteixin, tal i com preveu l'article. 102.3 de la Llei 58/2003, General Tributària.

Contra aquesta notificació es pot presentar recurs de reposició previ al contenciós administratiu durant un termini d'un mes, contat des de el dia següent al de la finalització del període d'exposició pública del Padró tal i com disposa l'art. 14 del RDL. 2/2004, de 5 de març 

QUART: Procedir al cobrament de les quotes tributàries pels òrgans de recaptació de la Corporació.

CINQUÈ: Aprovar el període de cobrament en voluntària d'acord amb el que preveu l'acord pres per la Junta de Govern Local de data 03/02/2023 d'aprovació del Calendari Fiscal 2023, que serà el comprès entre els dies 1 d'abril i el 31 de maig inclusivament, domiciliats dia 2 de maig, procedint, transcorregut el període abans esmentat, al cobrament en via executiva dels rebuts impagats, tot aplicant el recàrrec que sigui procedent.

SISÉ:  Establir com a modalitats de pagament les seguidament detallades:

  • Mitjançant la presentació del document cobrador que facilitarà l'Ajuntament o que es pot descarregar a la carpeta ciutadana. Així mateix, si el contribuent ho sol·licita mitjançant autorització signada davant el Servei de Recaptació de l'Ajuntament, es podrà rebre la carta de pagament per correu electrònic, atès que ja no es realitza el repartiment porta a porta dels tríptics. En aquest sentit es recomana als contribuents la signatura de l'esmentada autorització, per així rebre informació del Servei de Recaptació de l'Ajuntament des Castell mitjançant SMS o correu electrònic amb la finalitat que puguin rebre les cartes de pagament dels tributs periòdics corresponents, així com obtenir per aquests mitjans la informació dels terminis de pagament o els avisos de notificacions.
  • En les oficines de les entitats bancàries col·laboradores amb la recaptació, els dies que siguin laborables per a aquestes i durant l'horari que aquestes estableixin. Entitats col·laboradores amb la recaptació:Caixabank, Banc Santander i Banca March.         
  • A través de carpeta ciutadana de l' Ajuntament des Castell (amb certificat electrònic o sense) https://www.carpetaciutadana.org.
  • Domiciliació bancària. Els rebuts domiciliats d'IVTM gaudeixen d'una bonificació del  2% del total del rebut, sempre que el rebut sigui abonat en el moment de la seva presentació al cobrament i el subjecte passiu no tingui altres deutes pendents de pagament en període executiu.

Excepte quan concorrin circumstàncies de caràcter excepcional, alienes a la voluntat del subjecte passiu, la manca d'abonament del citat dèbit domiciliat en el moment de la presentació donarà lloc a la pèrdua de la totalitat de la bonificació concedida.

La domiciliació del pagament de qualsevol tribut es pot realitzar personalment en l'Oficina de Recaptació i a través de carpeta ciutadana de l'Ajuntament des Castell. https://www.carpetaciutadana.org. amb una antelació mínima de dos mesos a l'inici del període de cobrament, en altre cas, la comunicació tindrà efecte a partir del període següent.

Llocs, dies i hores d'ingrés:

  • En les oficines de les entitats bancàries col·laboradores amb la recaptació, els dies que siguin laborables per a aquestes i durant l'horari que aquestes estableixin. Entitats col·laboradores amb la recaptació:Caixabank, Banc Santander i Banca March.                     
  •  A través de banca electrònica o en la xarxa de caixers de les entitats col·laboradores, qualsevol dia i hora.
  •  A l'Oficina de recaptació de l'Ajuntament, mitjançant targeta bancària, durant els dies en que la mateixa roman oberta, de 9 a 13 h.

SETÈ: Donar compte de l'aprovació d'aquest Padró al Ple de la Corporació en la primera sessió que se celebri.

 

Es Castell en la data de la signatura electrònica (15 de març de 2023)

La batlessa Juana Escandell Salom