Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU

Núm. 175547
Extracte de l'acord decret d’alcaldia de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu de data 04 de març de 2023, pel qual s'aprova la convocatòria d’ajudes per a centres educatius públics i associacions de mares i pares d’alumnes (AMIPA) del municipi de Santa Eulària des Riu per a la realització d’activitats culturals, esportives i/o mediambientals durant el curs 2022/2023

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

BDNS (Identif.): 680064

De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria, el text complet de la qual pot consultar-se a la Base de Dades Nacional de Subvencions

(https://www.infosubvenciones.es/bdnstrans/GE/es/convocatoria/680064 )

Primer. Entitats beneficiàries

Seran beneficiaris d'aquestes ajudes els Col·legis Públics, Instituts d'Educació Secundària, Centres Integrats de Formació Professional (CIFP), escoletes de gestió pública i Associacions de mares, pares i alumnes (AMYPAS) de tots els centres esmentats, legalment constituïts/des i que reuneixin els requisits següents:

  • Que el col·legi, institut d'educació secundària, centre integrat de formació professional (CIFP) o escoleta sigui de gestió pública.
  • Que el col·legi, institut d'educació secundària, centre integrat de formació professional (CIFP) o escoleta estigui ubicat al terme municipal de Santa Eulària des Riu. En el cas de les AMIPA, aquest requisit és que siguin dels centres públics ubicats al terme municipal de Santa Eulària des Riu.
  • Que hagin realitzat o realitzin activitats culturals, esportives i/o mediambientals durant el curs 2022/23. Seran subvencionables només les activitats realitzades entre l'1 de setembre de 2022 fins al 30 de juny de 2023.
  • Estar al corrent les seues obligacions tributàries i de la Seguretat Social.

D'acord amb l'article 24.4 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Per tractar-se d'una subvenció de quantia a atorgar a cada beneficiari no superior a 3.000 euros, la presentació de declaració responsable substituirà la presentació dels certificats sobre el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. El sol·licitant haurà de presentar el corresponent annex 2 degudament emplenat i signat.

  • No trobar-se sotmès a cap dels supòsits de prohibició per ser beneficiari de subvencions, establerts en l'article 10 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i l'article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions.
  • No tenir deutes amb l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu.
  • En el cas de les AMIPA, estar inscrit en el Registre Municipal d'Associacions de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu amb anterioritat a la finalització del termini de presentació de sol·licitud.
  • Acreditar que les seues activitats beneficien els ciutadans del nostre municipi.
  • En compliment de l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, no estar sancionades o condemnades en els darrers tres anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o condemnades per sentència judicial ferma. A aquest efecte, les entitats sol·licitants presentaran el model Annex 2, aprovat per a aquesta convocatòria

Segon. Objecte

L'objecte de la convocatòria és el de fomentar les activitats culturals, esportives i/o mediambientals durant el curs 2022-2023 als centres educatius públics i associacions de mares i pares d'alumnes (AMIPA) ubicats al municipi de Santa Eulària des Riu.

Tercer. Bases reguladores

Les bases reguladores de la concessió d'aquestes subvencions estan contingudes en les bases d'execució del pressupost i els pressupostos municipals de l'exercici 2023, aprovats inicialment pel ple de la corporació en sessió ordinària celebrada en data 24 de novembre de 2022 i publicada l'aprovació definitiva en el Butlletí Oficial de les Illes Balears n. 168 del 27/12/2022.

Quart. Consignació pressupostària

1.- Per a les ajudes objecte d'aquesta convocatòria es destinarà la quantitat màxima de 32.000,00 €, amb càrrec a les partides 3231-48013 per un import màxim de 25.000,00 € i 3241-48013 per un import màxim de 7.000,00 € dels pressuposts locals de 2023. Aquesta convocatòria té les línies d'actuació i dotació pressupostària següents:

  • Línia 1. Col·legis públics, instituts d'educació secundària i centres integrats de formació professional (CIFP) ubicats al terme municipal de Santa Eulària des Riu amb un import total de 25.000,00 €. L'import màxim d'ajuda serà de 3.000 euros per sol·licitant.
  • Línia 2. Escoletes i AMIPA de Col·legis Públics, Instituts d'Educació Secundària o Escoletes de gestió pública ubicats al terme municipal de Santa Eulària des Riu amb un import total de 7.000,00 €. L'import màxim d'ajuda serà de 500 euros per sol·licitant.

2.- En cas que no es cobreixi la demanda d'una de les dues línies de la ajuda, es podrà traslladar l'import no consumit a l'altra, si fos necessari.

Cinquè. Terminis i lloc de presentació de les sol·licituds

1.- El termini per a presentació de sol·licituds començarà a comptar des de l'endemà de la data de publicació en el BOIB de l'extracte de la convocatòria i finalitzarà el dia 30 d'abril de 2023.

2.- Les sol·licituds es presentaran al Registre Telemàtic de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, ubicat a la pàgina web www.santaeulariadesriu.com, en virtut del que estableix l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El sol·licitant haurà de presentar la sol·licitud mitjançant el Certificat Electrònic de Representant de Persona Jurídica a nom del Centre o AMIPA.

Sisè. Sol·licitud i documentació necessària

1.- Les sol·licituds es formularan mitjançant la presentació del model annex 1 degudament emplenat i signat per mitjans electrònics, juntament amb la documentació següent:

a)  Annex 2. Declaració responsable.

b) Certificat o un altre document bancari on s'identifiqui el número de compte en què es pagarà l'import íntegre de la subvenció. Ha de ser un compte bancari en el qual el centre o l'AMIPA siguin titulars i el mateix compte identificat en l'annex 1.

En cas que el sol·licitant sigui un col·legi públic, institut d'educació secundària o centre integrat de formació professional (CIFP), ha de presentar a més la documentació següent:

a)  Certificat emès pel centre on figurin el nombre total de grups-classe que pertanyen al centre separats en grups-classe d'educació obligatòria (de 1r a 6è de Primària i de 1r a 4t de l'ESO) i grups-classe d'educació no obligatòria, en relació amb el curs 2022/23.

b)  Si escau, factures de despesa realitzada al terme municipal de Santa Eulària des Riu (article 10.1.2. de la convocatòria)

2.- L'Ajuntament de Santa Eulària des Riu podrà requerir en qualsevol moment de la tramitació de la sol·licitud els documents que consideri necessaris per tal de garantir la correcta adjudicació de l'ajut segons els criteris d'avaluació establerts.

 

Santa Eulària des Riu, (signat electrònicament: 10 de març de 2023

L'alcaldessa Maria del Carmen Ferrer Torres)