Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MENORCA

Núm. 163451
Resolució del conseller executiu d’Economia i Territori núm. 264/2023 pel qual s’aprova la convocatòria i bases per obtenir l’acreditació professional de personal d’admissió i control d’ambient intern en les activitats d’espectacles públics i recreatives de les Illes Balears 2023

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès l'informe la directora insular d'Ordenació territorial, de 27 de febrer de 2023, de necessitat de realitzar per a l'any 2023 les proves avaluadores per obtenir l'acreditació professional del personal d'admissió i control d'ambient intern.

Atès que a tal efecte s'han redactat les bases que han de regir la convocatòria per a la realització de d'aquestes proves per a l'any 2023, les quals s'han sotmès a valoració per part de l'àrea jurídica del departament.

Atès l'article 15.1 del Decret 41/2011, de 29 d'abril, regulador dels serveis d'admissió i control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives (BOIB núm.67 de 5 de maig de 2011), estableix que els consells insulars han de garantir la convocatòria, amb una periodicitat mínima anual, de la prova avaluadora mitjançant una resolució que s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), amb una antelació mínima de dos mesos abans de la data de la prova.

Atès l'article 15 de l'esmentat decret estableix que són els consells insulars qui han de realitzar aquesta convocatòria mínima anual, i que en aquesta s'ha d'establir, com a mínim, les dates de l'examen, el temari, el contingut de la prova, la composició del tribunal, el termini i requisits de la sol·licitud d'inscripció, els criteris de correcció, l'import de les taxes i el procediment de la tramitació que s'ha de seguir fins a la publicació definitiva de les qualificacions obtingudes.

Atès l'expedient de la convocatòria esmentada no té contingut econòmic, per la qual cosa no és necessari l'informe previ de la Intervenció General.

Atès que d'acord amb l'art. 33.2 m de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, com a titulars dels seus departaments, els consellers executius tenen l'atribució de concedir autoritzacions i llicències i adoptar decisions relatives a l'exercici d'activitats econòmiques, sempre que no sigui competència d'altres òrgans.

Com a titular del Departament d'Economia i Territori, en exercici de les competències atribuïdes per l'article 33 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, pel Decret de presidència núm. 275/2022, de 6 de setembre de 2022, relatiu a la delegació de competències de la Presidència en els consellers executius (BOIB núm. 118 de 8 de setembre de 2022), l'acord del Consell executiu de 5 de setembre de 2022, relatiu a la delegació de competències del Consell Executiu en la presidenta i en els consellers i conselleres executives (BOIB núm. 118 de 8 de setembre de 2022), tot l'anterior en relació amb el Decret de presidència núm. 421/2019 de 9 de juliol, de creació dels departaments (BOIB núm. 93 ext. de 10 de juliol de 2019).

 

RESOLC

PRIMER.- Aprovar la convocatòria 2023 per obtenir, a Menorca, l'acreditació professional del personal d'admissió i control d'ambient intern en activitats d'espectacles públics i recreatives.

SEGON.- Aprovar les bases que han de regir la convocatòria 2023 esmentada, que s'adjunten com a annex.

TERCER.- Convocar públicament les proves avaluadores d'acord amb el contingut i requisits que s'exigeixen en les bases de la convocatòria 2023.

QUART.- Ordenar la publicació en el BOIB d'aquesta convocatòria i les bases que regeixen la mateixa.

Contra l'acord precedent, que no esgota la via administrativa, es pot interposar, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la data de recepció d'aquesta publicació, recurs d'alçada davant el Consell Executiu del Consell Insular, sens perjudici que es pugui utilitzar qualsevol altre recurs que es consideri procedent en dret.

 

L'esmentat recurs s'entendrà desestimat si no s'ha notificat la resolució quan hagin transcorregut tres mesos des de la seva interposició. Contra la desestimació del recurs d'alçada per silenci administratiu es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma.

Signat a Maó,  6 de març de 2023

El conseller executiu del Departament d'Economia i Territori José Pastrana Huguet

 

ANNEX

BASES QUE REGEIXEN EL PROCEDIMENT PER A L'OBTENCIÓ DE L'ACREDITACIÓ PROFESSIONAL DE PERSONAL D'ADMISSIÓ I CONTROL D'AMBIENT INTERN

1. Convocatòria de proves del personal d'admissió i control

Es convoquen a Menorca, per a l'any 2023, les proves avaluadores per obtenir l'acreditació professional de personal d'admissió i control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives de les Illes Balears.

2. Requisits i condicions generals de les persones aspirants

Per participar en la convocatòria s'han de complir els requisits de l'article 15.3 del Decret 41/2011, de 29 d'abril de 2011, regulador dels serveis d'admissió i control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives a les Illes Balears (BOIB núm. 67 de 5 de maig de 2011), i complir els requisits de l'article 8 de l'esmentat decret, que són:

a) Ser major d'edat.

b) Tenir la nacionalitat espanyola, ser nacional d'algun dels estats membres de la Unió Europea o tenir el permís de residència i de treball a Espanya.

c) No tenir antecedents penals.

d) Tenir les aptituds i capacitats físiques i psíquiques idònies per a l'exercici de les funcions corresponents, acreditades mitjançant un certificat mèdic oficial on s'indiqui expressament que la persona interessada «reuneix les aptituds físiques i psíquiques idònies per desenvolupar les funcions dels serveis d'admissió i control d'ambient intern».

e) Tenir uns coneixements bàsics de les llengües oficials de les Illes Balears amb la finalitat de poder atendre el públic que s'hi adreci en aquestes llengües.

f) Haver superat el curs bàsic de personal dels serveis d'admissió i de control d'ambient intern.

Tots aquests requisits s'han de complir en el moment de la presentació de la sol·licitud en el Consell Insular de Menorca i s'han de mantenir durant el termini de vigència de l'acreditació professional. La falta de justificació de qualsevol dels requisits esmentats determina l'exclusió de la persona aspirant.

3. Dates d'examen

Les dates de les proves avaluadores per a l'any 2023 són les següents:

  • Primera prova: 18 de maig de 2023
  • Segona prova: 18 d'octubre de 2023

4. Requisits de la sol·licitud d'inscripció i termini per presentar-la

Per prendre part en aquestes proves s'ha de presentar una declaració responsable, segons el model d'annex 4 del Decret 41/2011, de 29 d'abril de 2011, regulador dels serveis d'admissió i control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives a les Illes Balears (BOIB núm. 67 de 5 de maig de 2011).

Amb la declaració responsable, s'ha d'adjuntar la documentació que es detalla a continuació, que s'ha de presentar en qualsevol de les dues llengües oficials de la comunitat autònoma de les Illes Balears i que ha d'estar en vigor en el moment de presentar-la al Consell:

a) Una fotografia recent model DNI, preferiblement en format digital.

b) Còpia del DNI/NIE/passaport o permís de residència i de treball a Espanya o documents equivalents.

c) Certificat en què consti que la persona aspirant no té antecedents penals a Espanya ni, si pertoca, en el país d'origen. S'entén per país d'origen aquell o aquells països dels quals tenguin reconeguda la nacionalitat. En aquest darrer cas, s'ha de presentar el certificat o els certificats de penals originals amb una traducció oficial.

En relació amb el certificat d'antecedents penals d'Espanya, l'aspirant pot autoritzar l'òrgan instructor perquè consulti la base de dades del Registre Central de Penats del Ministeri de Justícia del Govern d'Espanya. En aquest cas no caldrà que l'aporti.

Excepcionalment, si l'òrgan instructor no pot obtenir aquest certificat, es requerirà la persona aspirant perquè l'aporti.

d) Certificat mèdic oficial d'aptitud psicològica i de salut mèdica favorable i en vigor, on s'indiqui expressament que la persona interessada «reuneix les aptituds físiques i psíquiques idònies per desenvolupar les funcions dels serveis d'admissió i control d'ambient intern»

e) Justificant del pagament de la taxa corresponent.

D'acord amb l'article 26.1 b del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, no es realitzarà l'activitat administrativa ni es tramitarà la sol·licitud sense que s'hagi efectuat el pagament corresponent de la taxa.

Els certificats esmentats al punt anterior han de ser vigents en el moment de presentar-los al Consell. Si no s'hi indica la validesa, s'entendrà vàlid per un període de 3 mesos comptadors des de la data d'expedició.

La documentació esmentada abans, juntament amb la declaració responsable, es pot presentar de manera telemàtica per mitjà del registre electrònic del Consell Insular de Menorca (www.cime.es) amb el tràmit Sol·licitud de proves avaluadores de personal de servei d'admissió i control intern, de manera presencial al SAC (Servei d'Atenció al Ciutadà) de qualsevol de les seus del Consell Insular de Menorca, o de qualsevol de les maneres establertes en l'article 16.4 de Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La falta de presentació de la documentació esmentada determina l'exclusió de la persona aspirant.

Els terminis per presentar la declaració responsable per inscriure's a les proves avaluadores previstes per a l'any 2023 són:

  • del 14 al 3 d'abril de 2023 (ambdós inclosos), per a la primera prova de data 18 de maig de 2023.
  • del 3 al 23 de setembre de 2023 (ambdós inclosos), per a la segona prova de 18 d'octubre.

La presentació de la sol·licitud fora de termini o la manca de justificació de qualsevol dels requisits esmentats determina l'exclusió de l'aspirant.

5. Taxes i drets d'examen

D'acord amb l'ordenança fiscal reguladora de la taxa corresponent a tràmits administratius i serveis en relació amb l'acreditació del personal del servei d'admissió i control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives publicada en el BOIB núm. 51 de 29 d'abril de 2017, les taxes i drets d'examen corresponents són:

1. Per a l'acreditació, inspecció i supervisió dels centres de formació que hagin demanat impartir el curs bàsic, 137,60 €.

2. Per a la participació en les proves avaluadores per a l'obtenció de l'acreditació com a personal d'admissió i control d'ambient intern de les activitats d'espectacles públics i recreatives (drets d'examen), 100,28 €.

3. Per a l'expedició, el duplicat o la renovació de la targeta acreditativa com a personal d'admissió i control d'ambient intern de les activitats d'espectacles públics i recreatives, 16,29 €.

6. Admissió de les persones aspirants

Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, el tribunal qualificador ha d'aprovar i fer pública, en el termini màxim de deu dies hàbils, la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació individualitzada de les causes d'exclusió de les qui no han estat admeses segons la codificació següent:

A les llistes han de constar la identificació de totes i cada una de les persones aspirants, així com la causa que en motiva l'exclusió, si escau.

Aquestes llistes es publicaran a la seu electrònica del Consell Insular de Menorca.

Les persones aspirants excloses provisionalment, així com les qui no figurin en la relació d'admeses ni d'excloses, disposen d'un termini de tres dies hàbils, comptadors des de l'endemà de publicar-se les llistes provisionals, per esmenar el defecte que n'ha motivat l'exclusió o la no inclusió expressa.

En el termini màxim de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de finalitzar el període d'esmena, el tribunal qualificador ha d'aprovar la llista definitiva de persones admeses i excloses de la convocatòria, i l'ha de fer pública pels mateixos mitjans esmentats anteriorment.

A les llistes definitives de persones admeses i excloses, el tribunal qualificador hi ha de fer constar, així mateix, les hores i els llocs en què s'han de fer les proves corresponents.

En el cas que una prova avaluadora no tengui, com a mínim, 10 aspirants, quedarà suspesa i es convocaran les persones aspirants a la prova avaluadora següent.

7. Tribunal qualificador

D'acord amb el punt 2 de l'article 15 del Decret 4/2011, es nomenen els membres del tribunal qualificador per a aquesta convocatòria.

Presidència:

Titular: Sr. Daniel Mesquida Mercadal, tècnic de l'àrea d'Ordenació Territorial

Suplent: Sr. Francesc Pons Morlà, tècnic de gestió de l'àrea d'Ordenació Territorial

Vocalies:

Titular 1: Sra. Esperança Martín Quetglas, tècnica de l'àrea d'Ordenació Turística

Suplent: Sra. Carmen Vázquez Mora, tècnica de l'àrea d'Ordenació Turística

Titular 2: Sra. Mercedes Pons García, tècnica de l'àrea d'Ordenació Turística

Suplent: Sra. Margarita Florit Gomila, administrativa de l'àrea d'Ordenació Territorial

Exercirà la secretaria del tribunal la persona elegida per aquests d'entre els seus membres.

Amb la convocatòria prèvia de la persona que exerceix la presidència, el tribunal s'ha de constituir amb l'assistència de la majoria de les persones que el componen, ja siguin titulars o suplents. En aquesta sessió, el tribunal ha d'acordar totes les decisions que corresponguin per al desenvolupament correcte de les proves.

Una vegada constituït el tribunal, perquè la seva actuació sigui vàlida, s'ha de requerir la presència d'almenys la meitat de les persones que el componen, amb la presència obligatòria de la persona que exerceix la presidència i de la persona que exerceix la secretaria. Les persones titulars i suplents poden actuar indistintament i concurrentment.

El tribunal pot disposar que algunes persones s'incorporin a les sessions com a assessores especialistes, les quals han d'actuar amb veu, però sense vot. Les actuacions d'aquests assessors s'han de reflectir a les actes.

Així mateix, el tribunal es pot valer de personal auxiliar durant el desenvolupament material dels exercicis. En cada una de les proves avaluadores, hi ha de ser present, com a mínim, una de les persones que componen el tribunal, acompanyada dels vigilants i col·laboradors que es considerin oportuns.

8. Temari

(Bloc 1) Matèries jurídiques

TEMA 1. Constitució espanyola de 1978: drets i deures fonamentals.

TEMA 2. El dret d'admissió en activitats d'espectacles públics i recreatives. Títol II, i títol IX de la Llei 7/2013, de 26 de novembre (modificada per la Llei 6/2019, de 8 de febrer, i la Llei 2/2020, de 15 d'octubre, i posteriors). Reial decret 2816/1982, de 27 d'agost. Decret 41/2011, de 29 d'abril. Nocions bàsiques sobre normativa de consum. Nocions bàsiques sobre la Llei orgànica 4/2015, de 30 de març, sobre protecció de la seguretat ciutadana.

TEMA 3. Nocions bàsiques sobre delictes contra les llibertats, detencions il·legals, homicidis, lesions, amenaces i coaccions, legítima defensa i omissió del deure de socors, la tinença d'armes en locals de concurrència pública.

TEMA 4. Nocions bàsiques sobre la salut pública, drogodependències i tràfic de drogues.

TEMA 5. Autoritats competents en matèria d'activitats d'espectacles públics i recreatives.

(Bloc 2) Matèries de psicologia

TEMA 6. Les relacions amb el públic en general i amb les forces i els cossos de seguretat.

TEMA 7. L'autocontrol: el pànic i el seus efectes. L'estrès i el comportament en situació de perill o de riscs col·lectius. Tècniques d'autocontrol.

TEMA 8. Les relacions humanes i la seguretat: - Aprenentatge de mètodes no violents per resoldre conflictes. - Perfils de conductes i comportaments de les persones, especialment quan es troben en estat d'embriaguesa o d'haver consumit drogues i estupefaents, etc.

- Els perfils de conductes i comportaments de les persones, especialment quan es troben en estat de perill o d'emergències.

(Bloc 3) Matèries tècniques de seguretat

TEMA 9. Nocions bàsiques sobre instal·lacions de seguretat contra incendis i altres riscs col·lectius.

TEMA 10. Nocions bàsiques sobre plans d'autoprotecció i d'emergències.

TEMA 11. Comportaments i actuacions de les persones i de les masses en estat de pànic i d'emergència davant riscs col·lectius.

TEMA 12. Nocions bàsiques sobre sistemes de comunicació.

TEMA 13. Nocions bàsiques sobre la Llei 5/2014, de 4 d'abril, que regula la seguretat privada.

(Bloc 4) Matèries tècniques i sanitàries:

TEMA 14. Conceptes bàsics sobre primers auxilis i situacions d'assistència sanitària immediata.

TEMA 15. Conceptes bàsics sobre intervencions davant el consum d'alcohol, tabac i drogues.

TEMA 16. Conceptes bàsics relacionats amb les agressions sexuals i sexistes, la violència masclista i l'LGTBI-fòbia.

Pràctiques preceptives: el curs bàsic ha de garantir que es fa un mínim de 5 hores lectives de pràctiques preceptives, d'acord amb l'annex I del Decret 4/2011, dedicades a simulacions de situacions que es puguin plantejar amb la finalitat de valorar l'eficàcia i el comportament dels aspirants davant aquestes circumstàncies (proves in-basket), i maneig de mitjans contra incendis i sistemes de comunicació. Primers auxilis.

9. Desenvolupament i contingut de les proves

Les persones aspirants de la llista d'admesos han d'assistir a la sessió a la qual siguin convocades; si no hi compareixen es consideraran «No presentat», excepte en els casos en què s'hagi al·legat i justificat amb anterioritat a la realització de l'exercici; en aquests casos, el tribunal ha d'adoptar una resolució motivada.

Les persones aspirants han de portar, per a cada exercici, el document nacional d'identitat o un document identificatiu equivalent en vigor. En qualsevol moment, durant les proves, el tribunal pot requerir-los que acreditin la identitat.

Per fer les proves, les persones aspirants no poden utilitzar cap tipus de documentació, aparell electrònic, calculadores, ni similars.

L'examen constarà d'una prova teòrica tipus test dividida en 40 preguntes (10 preguntes per bloc) sobre el temari en 4 blocs. Cada pregunta englobarà 4 respostes possibles, de les quals només una és la correcta.

La durada de les proves serà de 90 minuts. L'enunciat o contingut, així com el desenvolupament de les proves, l'ha de determinar prèviament el tribunal qualificador. Els criteris de correcció són els que s'especifiquen al punt 10 d'aquestes bases.

10. Criteris de correcció

La prova consta de 4 blocs de 10 preguntes cada un, amb una puntuació total de 40 punts. Cada pregunta contestada correctament es valorarà amb 1 punt; les preguntes no resoltes, tant si figuren les quatre opcions en blanc com si hi figura més d'una resposta, no es valoraran. Quant a les preguntes amb resposta errònia, es penalitzaran amb 0,25 punts.

La prova es qualificarà com a apte o no apte. Per tenir la qualificació d'apte és necessari obtenir un mínim de 20 punts i cap bloc per davall de 4,5 punts.

11. Llista d'aptes

El tribunal qualificador ha de publicar per a cada prova avaluadora la llista provisional de les persones aspirants que resultin aptes i no aptes, incloent-hi les qui no s'hagin presentat a la prova.

A la llista s'ha d'indicar la qualificació amb la identificació de l'aspirant i s'ha d'explicitar el termini, que no pot ser superior a tres dies, en el qual les persones interessades poden sol·licitar, per escrit, la revisió de l'exercici. Així mateix, ha de fer menció: del lloc, els dies i l'horari en què es poden fer aquestes revisions, i el termini en què es poden interposar reclamacions.

Aquesta llista es publicarà a la seu electrònica del Consell Insular de Menorca.

Finalitzat el procés de revisió, el tribunal qualificador ha d'elevar al conseller executiu d'Economia i Territori, per a cada prova de la convocatòria, la llista definitiva d'aspirants aptes, no aptes i no presentats perquè l'aprovi i es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la seu electrònica del Consell Insular de Menorca.

12. Expedició de la targeta d'identificació

En el termini màxim de deu dies comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat la llista definitiva dels resultats de la prova avaluadora en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, el Consell Insular de Menorca posarà a disposició de les persones declarades aptes la targeta d'identificació que les acredita com a professional i que, prèvia identificació de la persona interessada i comprovat que s'ha abonat la taxa corresponent, podran recollir la targeta d'identificació que els acredita com a professional, al Servei d'Activitats del Departament d'Economia i Territori del Consell Insular de Menorca, a la plaça de la Biosfera, 5, de Maó.

13. Reclamacions administratives

Les persones interessades poden impugnar aquestes bases i els actes administratius que es derivin de l'actuació del tribunal, en el termini i la forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El tribunal qualificador ha de resoldre totes les incidències que se suscitin en el transcurs d'aquesta convocatòria, d'acord amb el que disposa el règim de recursos administratius que preveu la Llei 39/2015, esmentada.

Tal com estableix l'art. 12 de la Llei 8/1989, de 13 d'abril, de taxes i preus públics, els drets d'examen seran reintegrats als aspirants exclosos de la participació a les proves avaluadores, sempre que sigui per causes no imputables al subjecte passiu i formulin la reclamació corresponent.

Documents complementaris de les bases:

 

Document I

DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A LA INSCRIPCIÓ A LA PROVA AVALUADORA

Declarant

Nom i llinatges: ....................................................................

DNI o passaport: ........................................................

País de naixement:.................................

Nacionalitat:.........................................

Sexe......................................................

Adreça de notificació

Carrer/Av./Pl. ....................................................................

Localitat: ................................... Codi postal: ...........

Municipi: .........................

Província: .......................................

País: ...........................................................

Telèfon: ..................... Fax: ...................

Adreça electrònica:................................

De conformitat amb el Decret 41/2011, de 29 d'abril, regulador dels serveis d'admissió i de control d'ambient intern a les activitats d'espectacles públics i recreatives,

Sol·licit:

Ser admès/sa per participar a la prova avaluadora per obtenir l'acreditació professional com a personal del servei d'admissió i de control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives.

Documents adjunts

Fotocòpia del DNI o passaport o permís de residència i de treball corresponent o documents equivalents.

Una fotografia digital o convencional model DNI.

Certificat mèdic oficial en vigor i favorable d'aptitud psicològica i de salut mèdica.

Certificat en què consti que la persona aspirant no té antecedents penals a Espanya (o firma d'autorització perquè el Consell Insular realitzi la comprovació al Registre Central de Penats).

Justificant del pagament de la taxa corresponent.

DECLAR:

1. Que complesc els requisits estipulats en l'article 8.2, excepte el de l'apartat g del Decret 41/2011, de 29 d'abril, regulador dels serveis d'admissió i de control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives.

2. Que tenc la documentació que ho acredita.

3. Que em compromet a mantenir-ne el compliment durant el temps de vigència de l'acreditació i que, en cas contrari, ho comunicaré immediatament.

..................................., ........ d ............................... de 20...........

(signatura)

 

DESTINACIÓ: Presidència del Consell Insular de Menorca

POLÍTICA DE PRIVACITAT

De conformitat amb el que s'estableix en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia de drets digitals, en el Reglament (UE 04-05-20) del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i la resta de legislació vigent (DOUE 04-05-16), i la resta de la legislació vigent en aquesta matèria, s'informa que les dades de caràcter personal que es proporcionin a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar el procediment corresponent i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent de l'esmentada. Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de manera electrònica (https://seuelectronica.cime.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular de Menorca, Plaça Biosfera, 5, Maó. Així mateix, tenen dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.

 

Document II

AUTORITZACIÓ DE SOL·LICITUD DE CERTIFICACIÓ D'ANTECEDENTS PENALS ESPANYOLS

Convocatòria per a l'obtenció de l'acreditació professional del personal d'admissió i control d'ambient intern en les activitats d'espectacles públics i recreatives de les Illes Balears

Autorització de sol·licitud de certificació d'antecedents penals espanyols.

Declarant

Nom i llinatges: ....................................................................

DNI o NIE: ........................................................

Data de naixement:.................................

Nom del pare:.....................................

Nom de la mare:...........................................

Ciutat de naixement:.........................................

País:......................................................

Declar responsablement a l'òrgan instructor:

AUTORITZO a l'òrgan instructor per què, d'acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l'impuls de la productivitat, pugui sol·licitar la certificació telemàtica justificativa que el/la sol·licitant no disposa d'antecedents penals en la Base de Dades del Registre Central de Penats del Ministeri de Justícia del Govern d'Espanya.

NO AUTORITZO a l'òrgan instructor per què, d'acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l'impuls de la productivitat, pugui sol·licitar la certificació telemàtica justificativa que el/la sol·licitant no disposa d'antecedents penals en la Base de Dades del Registre Central de Penats del Ministeri de Justícia del Govern d'Espanya.

L'interessat:

..................................., ........ d ............................... de 20...........

(signatura)

DESTINACIÓ: Presidència del Consell Insular de Menorca

POLÍTICA DE PRIVACITAT

De conformitat amb el que s'estableix en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia de drets digitals, en el Reglament (UE 04-05-20) del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i la resta de legislació vigent (DOUE 04-05-16), i la resta de la legislació vigent en aquesta matèria, s'informa que les dades de caràcter personal que es proporcionin a través d'aquesta convocatòria s'incorporaran al fitxer titularitat del Consell Insular d'Eivissa amb la finalitat de tramitar el procediment corresponent i no podran usar-se per a cap altra finalitat diferent de l'esmentada. Les persones titulars de les dades objecte de tractament podran exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, dirigint escrit, de manera electrònica (https://seuelectronica.cime.es) o presencial, segons correspongui, al Consell Insular de Menorca, Plaça Biosfera, 5, Maó. Així mateix, tenen dret a presentar reclamació davant l'autoritat de control.