Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 120308
Bases reguladores específiques que han de regir la convocatòria d’una borsa de treball de treballadors/es socials per cobrir amb caràcter temporal les places vacants o substitucions de la plantilla de personal funcionari d’aquest Ajuntament

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Decret d'Alcaldia núm. 2023-0501 de data 06.02.2023, s'han aprovat les bases de la convocatòria per a la creació d'una borsa de treball de Treballadors/es socials, grup A2, per cobrir possibles places vacants o substitucions a la plantilla d'aquest Ajuntament, mitjançant el procediment de concurs oposició:

PRIMERA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

És objecte de la present convocatòria la creació d'una borsa de treball de treballadors/es socials per cobrir possibles places vacants o substitucions a la plantilla d'aquest Ajuntament, mitjançant el procediment de concurs oposició.

A causa de la caducitat de la borsa de treball constituïda en el darrer procés selectiu, es fa necessari crear una nova borsa de treballadors/es socials.

Característiques de les places:

  • Denominació: Treballador/a social
  • Naturalesa: funcionari
  • Equiparat a grup A, subgrup A2
  • Titulació mínima exigida: Grau en Treball social o equivalent.
  • Procediment selectiu: concurs oposició

SEGONA. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per participar a la convocatòria i ser admès a la realització de les proves selectives, les persones interessades han de complir, a la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los durant tot el procés selectiu, els requisits següents:

a. Tenir la nacionalitat espanyola o reunir els requisits exigits en l'article 57, relatiu a l'accés a l'ocupació pública dels nacionals d'altres estats, del Reial decret legislatiu 5/2015.

b. Haver fet els 16 anys d'edat i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c. Estar en possessió, o en condicions d'obtenir-lo a la data en què finalitzi el termini de presentació de les instàncies, del títol universitari o grau en Treball Social o equivalent que habilita per a exercir la professió de Treballador/a social. En el cas de titulacions expedides a l'estranger s'ha d'aportar la corresponent documentació que n'acrediti l'homologació oficial.

d. Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions i les tasques corresponents.

e. No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.

f. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

g. Acreditar el coneixement de la llengua catalana corresponent al nivell del certificat B2, mitjançant l'aportació del certificat expedit per l'EBAP o homologat per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears o qualsevol dels certificats o documents considerats equivalents per a la administració d'acord amb la normativa vigent.

h. Amb caràcter previ a la presa de possessió, la persona interessada ha de manifestar que no desenvolupa cap lloc de treball ni activitat en el sector públic dels que delimita la Llei 53/84, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no percep pensió de jubilació, retir ni orfandat

i. Estar en possessió del permís de conduir de la classe B en vigor.

j. Haver satisfet els drets d'examen.

k. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari/ària, o per exercir funcions similars a les que es desenvolupen en el cas de personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat ni en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

l. Amb caràcter previ a la presa de possessió, la persona interessada ha d'aportar el certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals que acrediti que no ha estat condemnat per sentència ferma per cap delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual, ni per tràfic d'éssers humans (article 13.5 de la LO 1/1996, de 15 de gener modificada per la Llei 26/2015 de 28 de juliol de modificació del sistema de protecció a la infància i l'adolescència).

TERCERA. PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

1. Les sol·licituds per participar en el procés selectiu es poden presentar al registre d'entrada de la seu electrònica de l'Ajuntament, https://santjosep.sedelectronica.es o en el registre general de l'Ajuntament de Sant Josep, oficines municipals de Sant Jordi o Cala de Bou, en horari d'atenció al públic o presentació de la sol·licitud per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, , dins el termini de 10 dies hàbils comptadors des del sendemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i en el tauler d'anuncis de la seu electrònica municipal https://santjosep.sedelectronica.es.

Les instàncies presentades en la forma prevista a l'esmentat article 16 de la Llei 39/2015 han de comunicar-se, abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies, al Departament de Serveis Socials, serveissocials@santjosep.org, amb la justificació de l'enviament en què consti la data de remissió de la sol·licitud del dia en què es presenta.

2. Per a ser admès i prendre part en el procés selectiu, les persones aspirants han de manifestar en la sol·licitud que reuneixen tots i cada un dels requisits exigits a la base segona d'aquesta convocatòria per a l'exercici del lloc de treball, referits sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, i adjuntar-hi la següent documentació:

  • Document nacional d'identitat en vigor.
  • Titulació exigida.
  • Certificat del nivell de coneixements de llengua catalana corresponent al nivell del certificat B2 expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears, o bé dels títols, diplomes i certificats equivalents d'acord amb la normativa vigent.
  • Carnet de conduir B.
  • Resguard justificatiu d'haver ingressat íntegrament els drets d'examen. D'acord amb el que preveu l'article 15 de la Llei 14/1998, de 23 de desembre, de mesures tributàries i administratives, resten exemptes del pagament de la taxa de drets d'examen les persones amb discapacitat igual o superior al 33%. La falta de justificació del pagament íntegre dels drets d'examen en el termini de presentació de sol·licituds determinarà l'exclusió definitiva de l'aspirant.
  • Relació d'originals o la fotocòpia dels documents justificatius dels mèrits al·legats per al concurs d'acord amb el barem establit a les bases. L'òrgan de selecció no valorarà els mèrits que no s'acreditin juntament amb la instància de sol·licitud per participar en el procés selectiu.

Els documents acreditatius dels mèrits que s'al·leguin per a la fase de concurs han d'estar ordenats seguint l'ordre establit en el barem de mèrits que consten en aquestes bases i acompanyats d'un document que indiqui la relació de documents que es presenten a la fase de concurs, mitjançant les còpies aportades per les persones interessades, que se'n responsabilitzaran de la veracitat, de conformitat amb el que preveu l'article 28 de la Llei 39/2015. Els mèrits al·legats i no justificats per les persones aspirants en la forma indicada en aquest paràgraf no es valoraran i en cap cas no es tendran en compte mèrits posteriors a la finalització del termini de presentació.

A més de les dades de caràcter personal i professional que han de constar en el model normalitzat de sol·licituds, les persones interessades hi hauran d'adjuntar la documentació que s'assenyala a continuació:

1. Les persones aspirants amb discapacitat hauran de presentar el certificat corresponent que acrediti aquesta circumstància juntament amb l'informe emès que certifiqui la capacitat per al desenvolupament de les funcions i tasques corresponents a la plaça que es convoca.

2. Les persones aspirants es responsabilitzen de la veracitat dels documents que presenten. L'alcalde de Sant Josep de sa Talaia, per iniciativa pròpia o a proposta del tribunal avaluador, podrà sol·licitar, quan hi hagi dubtes sobre la qualitat de les còpies presentades o amb l'efecte que sigui procedent, que les persones interessades aportin els documents originals per tal de confrontar-los i comprovar el que es suposi que ha incorregut en inexactitud o falsedat a l'hora de formular la sol·licitud corresponent.

3. La presentació de la instància implica, als efectes de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, el consentiment de la persona aspirant al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part a la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu. Es disposa, en tot cas, dels drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició en els termes previstos a la legislació vigent; el responsable de l'arxiu és l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.

4. L'autoritat convocant, o la que en tengui la delegació, ha de dictar resolució per la qual s'aprova la llista provisional de persones admeses i excloses en el procés selectiu. Aquesta relació es publicarà en el tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament i en el tauler d'anuncis del web municipal (www.santjosep.org), amb expressió del document nacional d'identitat de les persones aspirants admeses i excloses i, si escau, de la causa de la no-admissió. La corresponent resolució ha d'indicar el lloc, la data i l'hora d'inici del procés selectiu.

5. Es concedirà un termini de deu dies hàbils, comptadors des del sendemà de la publicació de la resolució indicada en el tauler d'anuncis de la seu electrònica, perquè les persones interessades presentin les al·legacions que considerin oportunes i s'esmenin els errors. En tot cas, per tal d'evitar errors i, si es produeixen, possibilitar-ne l'esmena en el temps i la forma escaients, les persones interessades han de comprovar no només que no figuren a la relació de persones excloses sinó que, a més, consten a la relació pertinent de persones admeses.

6. Les possibles reclamacions o al·legacions, si n'hi ha, s'acceptaran o es rebutjaran a la resolució que aprovi la llista definitiva d'aspirants admesos i exclosos, juntament amb la designació del tribunal avaluador, i el lloc, la data i l'hora d'inici del primer exercici. Es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica municipal. En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional, s'elevarà a definitiva.

QUARTA. DRETS D'EXAMEN

1. Els drets d'examen per optar a aquesta convocatòria són de 20,00 euros.

2. El pagament dels drets d'examen no suposa, en cap cas, el tràmit de presentació de la sol·licitud a l'Administració dins el termini establit.

3. No és procedent la devolució de l'import íntegre satisfet en concepte de taxa per drets d'examen en els supòsits d'exclusió de les proves selectives per causes imputables a les persones interessades. Això no obstant, es tornarà la taxa quan, per causes no imputables al subjecte passiu, l'activitat tècnica o administrativa que constitueixen el fet imposable de la taxa no es realitzi.

4. El pagament dels drets d'examen es realitzarà exclusivament a l'apartat pagament en línia de tributs (autoliquidacions) del web www.santjosep.org dins el termini de presentació de les sol·licituds en el registre d'entrada per participar en el procediment.

CINQUENA. TRIBUNAL AVALUADOR

1. Els òrgans de selecció seran col·legiats i la composició s'ha d'ajustar als principis d'imparcialitat i professionalitat dels membres, i es tendirà, així mateix, a la paritat entre dona i home. La pertinença als òrgans de selecció és sempre a títol individual, i no es pot ocupar en representació o per compte de ningú altre.

2. El tribunal avaluador estarà constituït per un nombre senar de membres, no inferior a cinc, i se n'ha de designar igual nombre de suplents. Haurà de comptar amb una persona que farà de president i un secretari que actuarà amb veu i vot. La composició serà predominantment tècnica i hauran de posseir titulació o l'especialitat igual o similar a les exigides per a l'accés a la plaça convocada.

3. El tribunal no es pot constituir ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels membres, titulars o suplents, indistintament, ni sense el/la president/a, ni sense el/la secretari/a, i prendrà les decisions per majoria.

4. L'alcalde de Sant Josep de sa Talaia nomenarà les persones membres del tribunal i els suplents i es publicarà juntament amb la llista definitiva d'admesos i exclosos. Tendrà la consideració d'òrgan dependent de la seua autoritat.

5. Els membres del tribunal s'han d'abstenir de formar-ne part quan concorrin les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40 /2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, o si haguessin realitzat tasques de preparació d'aspirants a proves selectives en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria, i notificar-ho a l'autoritat competent. Els aspirants els podran recusar per aquests motius, en cas de no abstenir-se. El tribunal podrà disposar la incorporació als treballs d'assessors especialistes per a totes o algunes proves. Aquests assessors es limitaran a l'exercici de les especialitats tècniques, d'acord amb les quals col·laboraran amb el tribunal i tendran veu però no vot.

SISENA. INICI I DESENVOLUPAMENT DEL PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

1. El procediment de selecció serà el del concurs oposició. Per raons d'eficiència, practicitat i celeritat, les proves de selecció s'iniciaran amb la fase d'oposició i continuaran amb la de concurs. No podran passar a la fase de concurs les persones aspirants que no superin la fase d'oposició. La puntuació obtenguda a la fase de concurs s'aplicarà únicament als/les candidats/es que superin la fase d'oposició.

2. Les persones aspirants seran convocades per a cada exercici en crida única. Perdran el seu dret si es presenten en el lloc de celebració quan ja s'hagin iniciat les proves o per la inassistència, encara que sigui per causes justificades. Les persones aspirants hauran d'observar les instruccions dels membres del tribunal en relació amb l'adequat desenvolupament. Qualsevol alteració del desenvolupament normal de les proves per un o una aspirant quedarà reflectida a l'acta corresponent, i l'aspirant podrà continuar el desenvolupament de l'exercici amb caràcter condicional fins que el tribunal resolgui sobre l'incident.

3. El tribunal ha de prendre les mesures oportunes per garantir que els exercicis de la fase d'oposició siguin corregits sense que es conegui la identitat de les persones aspirants.

4. La qualificació definitiva de les persones aspirants la determina la suma de punts obtenguda a la fase d'oposició i a la de concurs, amb una puntuació màxima de 40 punts.

FASE D'OPOSICIÓ

Primera prova: prova teòrica i pràctica

De caràcter obligatori i eliminatori. Consistirà a resoldre, en el temps màxim que fixi el tribunal, un exercici teòric i pràctic, proposat pel tribunal immediatament abans del començament, relacionat amb el temari establit a l'annex I i amb les funcions i tasques assignades a la plaça convocada, dirigit a apreciar i valorar la capacitat de les persones aspirants per emetre informes, raonar solucions i formular propostes, la formulació de conclusions i, si correspon, la correcta interpretació de la normativa aplicable al cas plantejat. Aquest exercici es qualificarà amb un màxim de 20 punts, i s'entendrà que superen la prova les persones aspirants que obtenguin un mínim de 10 punts.

FASE DE CONCURS

Aquesta fase únicament s'aplicarà a les persones aspirants que superin la fase d'oposició. La puntuació màxima que es pot assolir a la fase de concurs és de 20 punts.

Tota la documentació que es presenta en llengua estrangera ha d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada a la llengua catalana o la castellana.

Els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants a la fase de concurs i que el tribunal valorarà es regiran pel barem següent:

1) Experiència professional: 10 punts màxim

Pels serveis prestats com a Treballador/a Social a qualsevol administració pública a la plaça o lloc de treball objecte de la convocatòria, en qualitat de personal funcionari de carrera, interí o personal laboral. Serà valorat a raó de 0,20 punts per mes de serveis prestats. Les fraccions d'any es computaran prorratejant la puntuació anual pels mesos complets.

Es consideren administracions públiques a aquests efectes les definides a l'article 2.3 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. No es valoraran els serveis prestats a l'administració pública en virtut d'un contracte administratiu subjecte a la Llei de contractes. Tampoc es valoraran els serveis prestats en qualitat de laboral fix eventual o de confiança, de conformitat amb el que estableix l'article 20.4 de la Llei de 3 d'abril de 2007, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per serveis prestats com a treballador/a social a l'empresa privada per compte d'altri, relacionats amb la plaça o lloc de treball objecte de la convocatòria, en un lloc igual, similar o superior. Serà valorat a raó de 0,10 punts per mes. Les fraccions d'any es computaran prorratejant la puntuació anual pels mesos complets.

Únicament es valorarà aquest apartat quan, de la documentació aportada per la persona aspirant, es desprengui que l'experiència laboral està directament relacionada amb les funcions de la plaça o lloc de treball que s'ha de cobrir.

L'experiència professional s'ha d'acreditar en tot cas mitjançant el certificat de serveis previs o certificat equivalent, còpia del contracte de treball o qualsevol altre mitjà admissible en dret, expedits per l'administració pública o l'empresa privada corresponent, en què consti la plaça o el lloc de treball exercits o la categoria professional, el període de prestació dels serveis, i, si correspon, la vinculació amb l'administració (funcionari de carrera o interí o personal laboral). Per valorar les funcions, serà necessària la inclusió en el certificat per al personal funcionari del grup, escala, subescala o categoria; i per al personal laboral, la descripció o indicació de les funcions realitzades.

En tots els casos s'ha d'aportar l'informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social.

2) Titulacions acadèmiques oficials o amb equivalència reconeguda pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esports i relacionades directament amb les funcions de la plaça. No es valoraran els títols acadèmics de nivell inferior que siguin necessaris per assolir-ne altres de nivell superior que es puguin al·legar com a mèrit ni els presentats com a requisit. Màxim 4 punts.

  • per llicenciatura o estudis universitaris de grau: 3 punts
  • per diplomatura: 2 punts
  • doctorat universitari: 1 punt
  • màster o expert universitari, estudis de postgrau (o equivalents)

 de 151 a 250 hores: 0,50 punts

 de 100 a 150 hores: 0,25 punts

S'ha d'acreditar mitjançant la presentació de la titulació o certificat acreditatiu expedit per institució pública, oficial o homologada.

3) Formació i perfeccionament: es valorarà la formació específica relacionada amb les funcions pròpies de la plaça convocada. Màxim de 4 punts:

Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits o reconeguts per l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), l'Administració de l'Estat, l'autonòmica o la local, les organitzacions sindicals firmants dels acords de formació continuada de les administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions. En aquest apartat s'inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competència en matèria de formació ocupacional.

  • Els cursos es valoraran sempre que estiguin relacionats directament amb les tasques pròpies de la plaça a la qual s'opta.
  • Els cursos han de tenir una durada superior a deu (10) hores. Els crèdits d'aprofitament suposen els d'assistència; és a dir, no són acumulatius l'assistència i l'aprofitament.
  • Els cursos relacionats amb les tasques pròpies de la plaça amb un màxim de 4 punts es computaran com 0,02 punts per cada hora d'aprofitament i amb 0,01 punts per cada hora d'assistència.
  • S'hauran d'acreditar mitjançant la titulació o certificat acreditatiu expedit per una institució pública, oficial o homologada.

4) Coneixement de la llengua catalana: màxim 2 punts

Es valoraran els certificats i titulacions expedits o homologats per l'EBAP, per la Direcció General de Cultura i Joventut, per l'Escola Oficial d'Idiomes, així com els reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica, i segons el barem:

  • certificat de nivell C1: 1 punt
  • certificat de nivell C2: 1,5 punts
  • certificat de coneixements de llenguatge administratiu: 0,50 punts

Es valorarà només un certificat (el de major graduació), excepte el certificat de coneixements de llenguatge administratiu. S'ha d'acreditar mitjançant la presentació de la titulació o certificat acreditatiu expedit per una institució pública, oficial o homologada, en original o còpia compulsada.

SETENA. LLISTA I PROPOSTA D'APROVATS DEL TRIBUNAL

Conclosa la valoració del procés selectiu, l'òrgan de selecció ha de fer públic en el tauler d'anuncis de la seu electrònica del web www.santjosep.org una llista provisional de les puntuacions obtengudes per les persones aspirants amb indicació del número del document nacional d'identitat. Hi figurarà la puntuació obtenguda a la fase d'oposició, l'obtenguda a la fase de concurs i el resultat de la suma de les dos puntuacions. S'ha de publicar per ordre de major a menor puntuació total.

Ordre de prelació. En cas d'empat, s'ha de resoldre tenint en compte, successivament, els criteris establits a l'article 4.4 del Reglament de funcionament de borsins de personal de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (BOIB núm. 64, de 21/06/2016).

Les persones aspirants disposen d'un termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista en el tauler d'anuncis de la seu electrònica del web www.santjosep.org, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional del procés selectiu. En cas contrari, s'entendrà elevada a definitiva. L'òrgan de selecció ha d'elevar la llista definitiva a la Presidència de la corporació per a la constitució mitjançant decret de la borsa de treball. Aquesta es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica municipal.

VUITENA. FUNCIONAMENT DE LA BORSA DE TREBALL

El funcionament de la borsa de treball creada a partir d'aquestes bases es regirà pel Reglament de funcionament de borsins de personal de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, aprovat mitjançant acord del Ple de la corporació municipal en data 25 de febrer de 2016 i publicat en el BOIB núm. 64, de 21 de maig de 2016.

La borsa de treball tendrà una vigència de tres anys des de la data de la creació.

 

NOVENA. PUBLICITAT

L'anunci de convocatòria d'aquest procediment selectiu es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia. Després de la publicació de la convocatòria i d'aquestes bases en el BOIB, els successius anuncis relatius al procediment selectiu es faran en el tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.

DESENA. INCIDÈNCIES

El tribunal està facultat per resoldre els dubtes, les discrepàncies, les peticions i els suggeriments que s'originin durant el desenvolupament del procés de selecció, i per adoptar els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu en tot el que no prevegin aquestes bases.

ONZENA. DEROGACIÓ

La borsa de treball creada a partir de les bases d'aquesta convocatòria deroga les anteriors borses de treball de treballador/a social social d'aquest Ajuntament.

DOTZENA. IMPUGNACIÓ I REVOCACIÓ

Les persones interessades poden impugnar la convocatòria, les bases i els actes administratius que es derivin d'aquesta i de les actuacions del tribunal, en els casos i en la forma establida per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

(Signat electrònicament: 6 de febrer de 2023

El batle Ángel Luis Guerrero Domínguez)

 

ANNEX I Temari

Tema 1. Llei 4/2009, d'11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears. El sistema públic de serveis socials.

Tema 2. Llei 4/2009, d'11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears. Règim competencial i organitzatiu.

Tema 3. La deontologia i l'ètica professional: codi deontològic del Treballador/a social.

Tema 4. Reial decret 557/2011, de 20 d'abril, pel qual s'aprova el reglament de la Llei orgànica 4/2000, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya, i la seua integració social després de reformar-la per llei orgànica 2 /2009.

Tema 5. Decret llei 7/2022, d'11 de juliol, de prestacions socials de caràcter econòmic de les Illes Balears.

Tema 6. Decret 48/2011, de 13 de maig, pel qual es regulen els principis generals i les directrius de coordinació dels serveis socials comunitaris bàsics.

Tema 7. Violència de gènere. Tipologia. Cicle de la violència de gènere.

Tema 8. Llei 9/2019 de l'atenció i els drets de la infància i l'adolescència de les Illes Balears.

Tema 9. Llei orgànica 8/2021, de 4 de juny, de protecció integral de la infància i adolescència envers la violència. Àmbit dels serveis socials.

Tema 10. Llei 8/2021, de 2 de juny, per la que es reforma la legislació civil i processal per al suport a les persones amb discapacitat en l'exercici de la seva capacitat jurídica.

 

ANNEX II Sol·licitud d'admissió per prendre part en el procés selectiu d'una borsa de treball de TREBALLADOR/A SOCIAL per cobrir amb caràcter interí les possibles necessitats urgents de provisió de llocs de feina d'aquest Ajuntament.

Nom                                                                              Cognoms

DNI                                                                               Telèfon

Correu electrònic

Adreça                                                                                                     núm                                                 CP

Localitat                                                                           Província

Expòs:

Que, vistes les bases de la convocatòria per la constitució d'una borsa de treball de Treballador/a social per cobrir amb caràcter interí possibles necessitats urgents de provisió de llocs de feina d'aquest Ajuntament,

Declaració jurada:

Declar que reuneix tots i cadascun dels requisits exigits de la convocatòria i que són certes les dades que s'hi consignen.

Documentació que s'acompanya:

(Marcau la casella de la documentació que es presenta)

□ Document nacional d'identitat en vigor o, en cas de no posseir nacionalitat espanyola, fotocòpia del document oficial acreditatiu de la personalitat.

□ Títol universitari Dimplomatura/Grau en Treball Social

□ Acreditació del nivell de català exigit a la convocatòria.

□ Carnet de conduir

□ Resguard justificatiu d'haver ingressat íntegrament els drets d'examen.

□ Relació i documentació justificativa dels mèrits al·legats per al concurs d'acord amb el barem establert a l'annex II.

Núm.

Document

Nre. hores (tallers i cursos, experiència)

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

11

 

 

12

 

 

13

 

 

14

 

 

15

 

 

16

 

 

17

 

 

18

 

 

19

 

 

20

 

 

Sol·licit:

Ésser admès/esa en el procediment selectiu

Sant Josep de sa Talaia, ....... de ............... de 202...

 

Sr. Alcalde-President de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia